Skocz do zawartości

Złota Kula [OGSR Engine]


Wojownik

Rekomendowane odpowiedzi

1785559866_.png.0c43291afd9c4caa30b03d3ac05e1c1b.png.5ecf1716b5f07cd500fcfd7eab13555b.png

Tytuł oryginalny: Золотой Шар. Завершение. OGSR Engine
Platforma: Cień Czarnobyla OGSR x64 / repack - wersja samodzielna
Data premiery: 07.10.2021 r.
Autorzy: Jek@n, Charsi | adaptacja z OGSR - I am dead
Autorzy spolszczenia: @yellow, @Gatzek, @kondotier, @metek58, @smox / adaptacja z OGSR - @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Wersja „remake”  jednego z lepszych modów na platformie Cienia Czarnobyla - Złotej Kuli.

Poznajcie historię stalkera o ksywce Żekan, który przedostał się do Strefy Wykluczenia celem odszukania legendarnego Spełniacza Życzeń.


Cechy moda:

  • Przeniesienie projektu na silnik OGSR, 
  • Adaptacja paczki broni z STCoP 3.4 oraz karabinu Gaussa z Boomsticks and Sharpsticks,
  • Animacje podczas korzystania z przedmiotów, 
  • System osiągnięć z SFZ Project,
  • Nowy HUD i inwentarz z autorskimi przeróbkami,
  • Nowe sloty na pożywienie, napoje i medykamenty,
  • Dopracowanie niektórych dialogów,
  • Wyższej jakości tekstury i shadery.

GALERIA:

Spoiler

ss_user_06-30-21_15-01-47_(l02_garbage).jpg.7a4e867cfe0b6efc689a2dd5df86c607.jpg

ss_user_06-25-21_17-41-31_(l02_garbage).jpg.b23da60172d0100bfc41feaa630de07f.jpg  ss_user_06-29-21_21-24-51_(l01_escape).jpg.69d5ba002cc8a5fd66cb9a348f6f5f92.jpg


Prezentacja rozgrywki:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w wersji samodzielnej - posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. Upewnij się, że posiadasz 64-bitową wersję Windowsa. Aktualizacja biblioteki Microsoft Visual C++ 2017, DirectX i OpenAL. Całość do pobrania tutaj.


2. Pobrane archiwum wypakowujemy w dowolnym miejscu. Najlepiej poza patrycję systemową. Można grać.


3. Dodajemy spolszczenie moda (gamedata).
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Spolszczenie:


Poprawka do spolszczenia z dn.13.03.2022 r.:


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 6
  • Za szczególną pomoc 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Wojownik zmienił(a) tytuł na Złota Kula na silniku OGSR (OBT) / Golden Sphere on OGSR Engine (OBT)

@kondotier Obstawiam, że jak to ta sama platforma i ten sam autor co stworzył TŚ2+OGSR to będzie podobnie jak z TŚ2+OGSR czyli spolszczenie Złotej Kuli będzie pasować, ale nie w całości - na pewno są jakieś nowe rzeczy dodane w plikach w text, tak samo w gameplay, ui i może w misc, a i pewnie skrypty też pewnie trzeba by było poprzerabiać bo w TŚ2+OGSR w sumie najwięcej roboty było przy skryptach właśnie.

No i pomijając tą kwestię - znając sytuację jaka była z TŚ2+OGSR (czyli co chwilę jakaś łatka) to wydaje mi się, że najlepsze rozwiązanie to zaczekać na pojawienie się przynajmniej wersji nie będącej OBT, chyba że jacyś grający po rosyjsku się zdecydują ograć cały mod i dać znać czy warto przy nim grzebać to się może znajdzie jakaś dobra duszyczka co zaadaptuje spolszczenie - ja na razie robię sobie przerwę od tłumaczenia:P

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anatolij Działa działa - tak jak mówiłem. Musiałeś coś źle zrobić. Ja pobrałem mod, wypakowałem w dogodne miejsce, wrzuciłem patch i hotfix i śmiga. Przy okazji sprawdziłem czy spolszczenie działa i jest tak jak myślałem tj. działa, ale te teksty, za które odpowiadają skrypty są w krzaczkach. Jakby się ktoś uparł w zasadzie to posiłkując się spolszczeniem do ZK i moim z TŚ2+OGSR i poświęcił popołudnie to możliwe, że dałby radę to poskładać do kupy, żeby wszystko było po polsku :P 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Złota Kula [OGSR Engine]

Idąc za ciosem po tym jak @Meta wypuściła spolszczenie SRP oraz @gawron wczoraj spolszczenie SFZ Project: Lost Story to i ja wstawiłem dziś swoje spolszczenie Złotej Kuli + OGSR. Dodam krótko odnośnie spolszczenia, że miała być dostępna jeszcze druga wersja kompatybilna ze świetnym modem graficznym Dead Zone, ale niestety autor postanowił przerwać prace, skasował wszelkie dostępne wersje swoich adaptacji Dead Zone do najróżniejszych modów, linki do nich oraz zamknął Discorda poświęconego DZ dlatego wstawiam tylko spolszczenie do wersji oryginalnej autorstwa I am Dead, ale w razie autor zdecydowałby powrócić to link do spolszczenia ZK+OGSR+Dead Zone nie przepadnie bo mam go nadal na swoim MEGA ;) 

Osoby, które zdecydują się moda ograć proszę o wstawianie tu w temacie moda zrzutów jeżeli traficie na jakieś błędy, żebym mógł wprowadzić ewentualne poprawki ;)

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

@kondotier Wiem, że jest taki dział, ale jak dla mnie bez sensu jest zjeżdżanie za każdym razem gdy chce się sprawdzić czy ktoś coś napisał na sam dół forum (wiem, że jest lista postów, ale dziennie jednak trochę postów się pojawia i takie powiadomienie o 1 poście z błędem raz dwa zginie z tej listy) to po pierwsze, po drugie - ten dział jest praktycznie martwy bo ostatnia aktywność była tam jak parę osób znalazło błędy w The Journey i jeśli jakieś błędy w spolszczeniach się pojawiają to forumowicze i tak wstawiają zrzuty w temacie moda, a 3 po tym jak tutaj ludzie by mi wrzucili zrzuty z takowymi to zawsze można po poprawkach ów błędy usunąć, żeby nie zaśmiecać tematu i po problemie...

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem ładuje grę do połowy i wywala...


[error]Expression    : ExitFromWinMain
[error]Function      : xrDebug::_initialize::<lambda_3b2e1b8f08b557de277416a49a61bddc>::operator ()
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 534
[error]Description   : Unexpected application exit!

[07.02.22 19:35:11.659] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[07.02.22 19:35:11.659] stack traceback:
    [C]: in function 'saharov_medbox_update'
    ...wy folder (6)\gamedata\scripts\addon\addon_attach.script:93: in function 'fun'
    ...owy folder (6)\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:329: in function 'process_call'
    ...owy folder (6)\gamedata\scripts\ogse\ogse_signals.script:281: in function 'call'
    ...owy folder (6)\gamedata\scripts\bind\bind_stalker.script:410: in function <...owy folder (6)\gamedata\scripts\bind\bind_stalker.script:409>
[07.02.22 19:35:11.659] *********************************************************************************
[07.02.22 19:35:11.659] ********************************************************************************
[07.02.22 19:35:11.659] !![LogStackTrace] Thread: [X-RAY Primary thread]

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prozmus84 Najpierw musisz uruchomić ten generator co jest przy schodkach. Paliwo do niego masz w pierwszym hangarze po prawej od bramy.

A hasło jest na płaskowyżu koło rozbitego śmigłowca. Aby dostać na niego namiar, trzeba wleźć na ten maszt koło straży pożarnej. Dwa sposoby. Albo złapać taką anomalię latającą pod nim ( do masztu trzeba podchodzić od strony bazy, bo anomalia ucieka w jej stronę ), albo wchodzić po linie jak akrobata.

Patrz od 17:00 . A 38:30 masz jak wejść na maszt. 50:30 rozbity śmigłowiec.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2022 o 10:41, Szczepan9205 napisał:

niestety autor postanowił przerwać prace, skasował wszelkie dostępne wersje swoich adaptacji Dead Zone do najróżniejszych modów, linki do nich oraz zamknął Discorda poświęconego DZ

Rzuć okiem TUTAJ mordeczko. I radzę szybko ściągać to, czego potrzebujesz, ponieważ nigdy nie wiadomo, ile jeszcze to łącze będzie aktywne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Szeregowy Killer napisał:

czym sie szuka artefaktu? bo mam jak detektor dziala < , > w dol < . > w gore  a czym zatwierdzac? bo ja za cholere nie umiem

 

@Szeregowy Killer Już wczoraj @Szczuropies515 o to pytał - zatwierdzasz enterem lub przyciskiem pod który masz przypisane "Użyj", już dokładnie nie pamiętam czy tym czy tym więc obu spróbuj ;) 

13 godzin temu, Anton Gorodecki napisał:

Rzuć okiem TUTAJ mordeczko. I radzę szybko ściągać to, czego potrzebujesz, ponieważ nigdy nie wiadomo, ile jeszcze to łącze będzie aktywne. 

Dzięki za link mordeczko :) Problem tylko polega na tym, że to jest link do gołego DZ, a niestety DZ do Złotej Kuli+OGSR miało jeszcze łatkę lub dwie, które naprawiały wylot bodajże na Jantarze lub na Magazynach Wojskowych - bez łatki nie dało się dalej grać, dlatego jak nie wyszperam nigdzie linku do łatki to nie ma co wstawiać spolszczenia do wersji z DZ.

  • Super 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prozmus84 Koło tych zbiorników lata anomalia, która przed Tobą będzie uciekać. Musisz ją złapać ( trzeba podskoczyć ) i wylądujesz na zbiorniku. Jest to dokładnie opisane w temacie ZK.     Nieaktualne. W tej wersji ( wyjaśnienie w rus temacie moda ) anomalia jest nocą na tym biwaku bandytów za składowiskiem samochodów. Przeniesienie na drugi zbiornik z Czerwoną Kulą, takie samo, latającym teleportem od strony Pchlego.

Wideo poradnik usunięty.

 

  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.