Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

DZ_stalkerteam.jpg

Tytuł oryginalny: Графическая модификация "Мертвая Зона"
Autor: Iwan Danko (optivankiev) i inni
Platforma: Cień Czarnobyla, Czyste Niebo, Zew Prypeci
Data premiery: 01.07.2021 r.


OPIS:

Spoiler

Graficzna modyfikacja "Martwa Strefa" pozwala zanurzyć się w atmosferze opuszczonego i na wieczność porzuconego świata Strefy Wykluczenia, gdzie tylko na niektórych lokacjach miejscami przebija się zielona trawa... i to nie na długo.

Zona jest teraz ponura i przygnębiająca, na drzewach praktycznie nie ma liści, trawa jest sucha, ziemia wypalona przez promieniowanie. Cały teren stał się zardzewiały od kwaśnych deszczy. Budynki i powierzchnie ścian są wyblakłe, brudne, kamienie miejscami porośnięte mchem i pokryte korozją.
Wszędzie wokół jest tylko śmierć i radiacja.

Opis od autora (po angielsku)


KOMPATYBILNOŚĆ:

Modyfikacja stworzona dla CCz, CzN i ZP.
Dodatkowo została zaadaptowana do:

"Martwa Strefa" nie jest kompatybilna z innymi paczkami tekstur!
Ponadto modyfikacja nie jest przeznaczona dla słabych komputerów - mogą występować ścinki i wyloty z powodu braku pamięci.


Credits:

  • Tekstury, nowa trawa, menu (w Anomaly, Dead Air, AREA) - Iwan Danko (optivankiev)
  • Muzyka w menu i ambient dla Anomaly, Dead Air, AREA - Snork

SCREENY:

Spoiler

Zrzuty ekranu pochodzą z ANOMALY 1.5.1., Lost Alpha DC Extended, A.R.E.A.

_2ba74e15feac85fd7f9e59fbc6f8aaa5.jpg   _8e342956722b1acf7063217e169f514a.jpg

_5b5a07e56868da88eeac598545c2db88.jpg   _4d92fbb58950fbc35271ae931493cbaa.jpg

_e7bb0c201a6341f9961a63aef2e3ead6.jpg   _8570fb3b7c094dc8cc56596abb1f92de.jpg

_a4ef4a4bd34ed777b0cc1f7d28006ab5.jpg   _3e5890e9ad0a8aea3694372358369fa3.jpg

_26bf94724cbf8effffa205bc611b554a.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Procedura instalacji dla Anomaly Reality 1.1, EFP, FEAR, EFT, DEAD AIR, Road To The North, A.R.E.A., Anomaly, NZK 3.1, Miasta potępionych, Zewu Prypeci i Dollchan 8 infinity:

Spoiler

1. Wybieramy link do podstawy, pobieramy znajdujące się tam pliki i umieszczamy je w folderze gamedata znajdującym się w katalogu z grą. Następnie tak samo postępujemy z fixem.

2. Wybieramy link do adaptacji, a następnie folder interesującej nas modyfikacji (w niektórych jest do wybrania, oprócz wersji domyślnej (Dead), wersja letnia (Summer)).
Po wybraniu pobieramy pliki i umieszczamy je w folderze gamedata.
 

Uwagi:
  Dla modyfikacji EFP, EFT, NZK 3.1 i innych pochodnych Anomaly używamy folderu Anomaly z adaptacji.
  Dla Misery i Gunslingera używamy folderu Call of Pripyat.
 


Procedura instalacji dla Powrotu Szramy (OGSR), OGSR Gunslinger Addon, Lost Alpha DC/DCE, Prosectors Project, Złotej Kuli OGSR i Narodnoj Solianki OGSR:

Spoiler

1. Wybieramy link do podstawy, pobieramy znajdujące się tam pliki i umieszczamy je w folderze mods znajdującym się w katalogu z grą. Następnie tak samo postępujemy z fixem.
Jeżeli nie ma folderu mods, należy go utworzyć.

2. Wybieramy link do adaptacji, a następnie pobieramy pliki z folderu interesującej nas modyfikacji i umieszczamy je w folderze mods.
 

Uwagi:
  Dla Lost Alpha: w adaptacjach w folderze dot. Lost Alpha jest do wyboru wersja domyślna (Dead Zone) oraz letnia (Summer Pack).
  Dla Powrotu Szramy (OGSR): po instalacji dodatku gra powinna być uruchamiana jedynie poprzez plik start.cmd.
 


Procedura instalacji dla Clear Sky LFO 2022:

Spoiler

1. Wybieramy link do podstawy, pobieramy znajdujące się tam pliki i umieszczamy je w folderze o ścieżce lfo_gamedata\addons znajdującym się w katalogu z grą. Następnie tak samo postępujemy z fixem.

2. Wybieramy link do adaptacji, a następnie pobieramy pliki z katalogu CLEAR SKY LFO 2022 i umieszczamy je w folderze lfo_gamedata\addons.

3. Należy WYŁĄCZYĆ funkcję "cool parallax landscape" w opcjach gry. Znajduje się ona w opcjach grafiki, w sekcji "zaawansowane".
 


Procedura instalacji dla Misery+Gunslinger w wersji "otwartej":

Spoiler

1. Wybieramy link do podstawy, pobieramy znajdujące się tam pliki i umieszczamy je w folderze gamedata znajdującym się w katalogu z grą. Następnie tak samo postępujemy z fixem.

2. Wybieramy link do adaptacji, a następnie pobieramy pliki z katalogu Call of Pripyat and Misery i umieszczamy je w folderze gamedata.

3. Z folderu w katalogu gry o ścieżce gamedata\textures usuwamy foldery: briks, crete, detail, door, fbr, floor, glas, glass, grnd, mtl, prop, props, mtl, roof, ston, tile, tree, trees, veh, vine, wall, water, wind, wood.

4. Usuwamy plik ui_global_map.dds z folderu o ścieżce gamedata\textures\ui.

5. W folderze o ścieżce gamedata\Levels:

  • z folderu Jupiter należy usunąć folder terrain oraz pliki build_details.dds, level.details i level_lods.dds;
  • z folderu Pripyat należy usunąć folder terrain oraz pliki build_details.dds, level.details i level_lods.dds;
  • z folderu Zaton należy usunąć folder terrain oraz pliki build_details.dds, level.details i level_lods.dds.
     

Uwagi:
Jeżeli mod jest w wersji zamkniętej (zasoby spakowane w db), to wystarczy postąpić zgodnie z punktem 1. i 2.
 


Procedura instalacji dla NLC 3.8.1:

Spoiler

1. Pobieramy dedykowane archiwum, a jego zawartość wypakowujemy do katalogu z grą.

2. Do pierwszego uruchomienia używamy pliku launch.bat i tworzymy profil.
Potem grę należy uruchamiać wyłącznie poprzez plik Start.cmd.
 

Uwagi:
  Do wypakowania archiwum należy użyć programu 7-Zip.
  NLC musi być w wersji zamkniętej (spakowanej) np. stąd (+ mini fix).
  Nie rekomenduje się instalacji innych modów graficznych (szczególnie HD Modeli i modów pogodowych) - może to powodować wyloty związane z pamięcią.
  Zaleca się nie ustawiać gęstości trawy ponad 50%.

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Podstawa:

  • Google Drive - [KLIK] + FIX (z 24.10.22) [KLIK]

Adaptacje do modów:


Adaptacja dla NLC:

  • Google Drive - [KLIK]


Źródło: moddb_alt-logo.png

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Martwa Strefa | Dead Zone - modyfikacja graficzna
  • tom3kb zablokował(a) ten temat
  • Agrael odblokował(a) ten temat
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.