Skocz do zawartości

Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

Przykro mi , ale muszę wbić modowi dwie , trzy , szpile. Najgorszą rzeczą w tej modyfikacji , jest oś fabularna , logika . Zacznijmy od początku , gramy szramą i najważniejszym celem dla nas jest uratowanie córki , więc dlaczego oddajemy ot tak , nasze absoluty ? , (kosti , a desantowcowi już nie ?)  Dlaczego wykonujemy zadania aby zbierać kasę na leczenie , skoro od początku wiemy że współczesna medycyna jest niewystarczająca ? , dlaczego wykonujemy zadania na zabawę z poznaniem prawdy stojącej za grupą strieloka , skoro misja na początku ( nie na końcu ) nie prowadzi nas do uratowanie zielonookiej ? . Grupa tango prowadzi nas na agroprom w celu poznania mechanika , i co ? , nagle dialog na skrytkę striełoka , ale co ? , brakuje czegoś wcześniej , historii związanej z skrytkami. . Dostanie od sidorowicza przejścia na wąwóz , zadanie na likwidacje kontrolerów , co się dzieję ?   , brak przejścia , jeszcze jedno zadania trzeba wykonać , kolejny raz brakuje dialogu  , (dlaczego nie dostałem przejścia)  . Koniec gry , pogadaj z Diegtiariow , gdzie takiego dialogu nie ma  , a ja jak głupi  , idę do niego. Kim była grupa wiedźm ,  chociaż krótkie wyjaśnienie , i do cholery o co chodziło blondasowi , jakie posiadania zony, po co ci to ? , co chcesz osiągnąć ? . Trzeba przyznać że chęć stojąca za uratowaniem córki  ,  zabawa z absolutami , bycie majorem SBU , agentem wśród wiedźm i zabawa "ekstremalne sporty" z użyciem okna , ucieczka autem , prowadzenie btr , śmigłowiec , szturm z grupą  strieloka , wszyscy razem  na generatory,  zabawa jest przednia , zaczynanie z mizernym ekwipunkiem , a kończąc  z karabinem który na jednego hita ściąga kolesi , strzelba w większości ma na hita większą zwierzynę  , daje frajdę  , razem z artami , gdzie bieganie było nieskończone , radiacje nie straszna , i brak konieczności używania apteczek , arty mnie leczyły , zabawę z odpornością na obrażenia , 100 % odporności na wszystko . Jednym słowem koks . Najważniejsze granie szramą  , nie ma modów , gdzie gramy  takim protagonistą , oprócz Reborna  , ale to już nie dla mnie , (trudność)  Czy mod był fajny ? , tak , czy jestem zawiedziony ? , jak najbardziej. :steamingears:

 

 

 

                                                                1564510329_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_03.30-04_03_56_19.thumb.png.fc7338b3d9e5a44e6cc70d15e601b6b9.png

Edytowane przez kamilxx2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kamilxx2 napisał:

Kim była grupa wiedźm

Mniej więcej zostało to wyjaśnione, jak trafiliśmy do M. Miasta i udawaliśmy instruktora Wiedźm. Frakcja składa się z kobiet, które tak naprawdę nie mają określonych celów i raczej są głównie nastawione na czerpanie zysków. Oczywiście były też w sojuszu z Gospodarzami. 

Mod jest pełen absurdów, a jego fabuła może się wydawać momentami wręcz.. Głupia i bez sensu, ale tak to sobie wymyślił autor i co zrobić. Czytałem recenzje na AP i sami Rosjanie również dostrzegają brak logiki. Zresztą, ogólna ocena moda u nich to 5.3/10 - myślę, że w pełni zasłużona. 

Ja PSz2 traktuję jako swego rodzaju ciekawostkę, do której trzeba podejść z lekkim przymrużeniem oka. 

No i gratki @kamilxx2 za jego przejście :) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Po dłuższej przerwie wróciłem do Powrót Szramy 2 i irytuje mnie jedna rzecz, co pewien czas np nad ranem przez jakiś czas co chwilę spawnują nam się na plecach grupy mutantów, to jakaś wersja "godziny grozy"? Było to jakoś fabularnie wytłumaczone? Strasznie wk$#@a ten "feature", a może można to wyłączyć? 

Zrespi ci się w pokoju 4 zombie i jesteś trup bo spawnują ci się na plecach jak babka w supermarkecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Witam. Gram właśnie  w Powrót Szramy 2. Zrobiłem już zadanie na Agropomie dla wojskowych obrony przed najemnikami i otrzymałem informację o spotkaniu z Lebiediewem na Agropomie. W związku z tym mam pytanie - czy iść na to spotkanie, czy wracać od razu na Kordon do naukowców , odpuszczając sobie to spotkanie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Poszedłem na to spotkanie ale nie rozmawiałem z Lebiediewem, tylko strzeliłem Lebiediewowi w głowę, po czym dotałem komunikat o otwarciu nowego przejścia - było to przejście na kordon i przeniosło mnie na jakiś słup wysokiego napięcia, zeskoczyłem z niego, pobiegłem do tego przejścia, przeszedłem przez nie i po tym znalazłem się na kordonie. W rozmowie z głównym naukowcem (tym w zielonym kombinezonie) pojawiła się wiadomość, że Lebiediew chce wykończyć naukowców na kordonie i dostałem zadanie odnalezienie snajperki na strychu posterunku wojskowego. Czy tak może być?

Kombinuję, aby spróbować sobie zwiększyć udźwig sposobem zmiany wartości w odpowiednich plikach - tak jak znalazłem to w postach na temat fotografa i w związku z ty moje pytanie czy mod nie ma zabezpieczeń antycziterskich.? W jednej z modyfikacji było takie zabezpieczenie, że jak miałeś powyżej 200kg to postać która zlecała zadanie dawała bohaterowi w "gębę" i nie chciała z nim rozmawiać , a zadanie mogłeś rozliczyć jeżeli część rzeczy wyrzuciłeś z inwentarza - poniżej 200kg udźwigu (to chyba było przy wariancie omega).

Fotograf niezły ale znacznie bardziej podobała  się lost alpha. Przy drugim podejściu do tego moda, wysłuchałem co ma do powiedzenia Sidorowicz - na temat rozgrywki i okazało się, że lost alpha to rpg. Pomysł oparcia rozwoju postaci na rozwijaniu umiejętności świetnie pasuje do tej gry. Tylko tę siłę można było zastąpić np. walką wręcz (np. pięści, noże, łomy, topory, młoty) . Siła przejawiała się w zwiększanym udźwigu co można było zrobić przy umiejętności przetrwania. Tutaj przypomina mi się nieśmiertelny Postal. Wyobraźcie sobie taką opcję - przejście prze zonę tylko z toporem strażackim.

 

 

Edytowane przez brix32
poprawienie literówek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32 Zmiana wartości w plikach system i actor nie pomoże. Plecak ma jeszcze ograniczenia "litrażowe". Jak wsadzisz za dużo, to zgubisz wszystkie drobiazgi z dna plecaka. A nawet jak nie zgubisz, to nie będą reagowały na kliknięcie do użycia. Zobacz na początku tematów, bo ktoś zrobił łatkę na udźwig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@akan Naukowcy siedzą przy ostatnim domu z prawej jak wychodzisz z wioski. Ten od którego trzeba zacząć, stoi za domem w zielonym kombinezonie. Z buku domu jest ich reszta. Gadasz z Dimonem, on posyła Cię do Sidora. I już sam mod Cię pokieruje. Masz filmik, obejrzyj. Nawet nie znając rosyjskiego, będziesz widział, co w jakiej kolejności zrobić.

https://www.youtube.com/watch?v=XOGwKA20ewU

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2022 o 18:57, kondotier napisał:

@Szeregowy Killer  Nie daje się, na to nie mamy wpływu. Tylko ruchami myszki wskazujemy kierunek. Najwygodniej lecieć z włączoną mapą, bo wtedy na niej widzimy znacznik, dokąd mamy dolecieć. I dopiero w ostatniej chwili tuż przed doleceniem przechodzisz do widoku. Śmigłowiec wyląduje sam.

Witam. No i mam problem ze śmigłowcem - na minimapie mam znacznik w postaci białej kropki, gdzieś na drodze przed zakrętem na ATP na Kordonie? Kiedy przejdę na dużą mapę klawiszem - M, pojawia się jakiś obszar zony z napisem "Mapa Zony" i żadnego znacznika nie widzę. Misje obrony naukowców na Kordonie zacząłem w nocy (później zaliczyłem pomoc wojskowym na posterunku na Kordonie), więc za szybami kokpitu śmigłowca ciemno choć oko wykol. Jak długo może potrwać ta minigra lotu śmigłowcem i co dalej robić? Proszę o pomoc.

Co do moda - czytałem wpisy Kolegów, te o braku logiki w fabule moda, ale pomimo to po przejściu gry do chwili lotu śmigłowcem, dla mnie zapowiada się ciekawie, a zadania dosyć urozmaicone (szczególnie podobało mi się strzelanie do snajpera na Kordonie i pomoc wojskowym w obronie na Agropomie). Ciekaw jestem czy równie interesująco będzie dalej? Z wystawieniem własnej oceny zaczekam, aż jeszcze trochę w niego pogram.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32 Śmigłowcem na Kordonie musisz dolecieć do białej łady, która stoi na wzgórzu obok północnego posterunku. Następnie kierujesz się na Wysypisko i Agroprom. Jako poradnik polecam kanał HugTV, który wcześniej pokazał @kondotier. W linku znajduje się lista odcinków poświęcona PSz2. 

Moim zdaniem mod ma swój urok, ale sam ocenisz, a skoro Ci się podoba, to warto grać dalej. To jest dość długi mod, więc będzie się jeszcze sporo działo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wszystko jasne, wiem gdzie to jest, ale wygląda na to ,że będę to musiał powtórzyć to za dnia, tak jak na filmiku pod tytułem Oleg Tango i obrona uczonych:

Mam jeszcze pytania odnośnie rozgrywki:

1. Odpoczywanie - jak Szrama odpoczywa? W Barze wykosztowałem się na śpiwór i za pierwszym użyciem śpiwora Szrama dostał obrażenia psioniczne, za drugim razem obrażenia od radioaktywności. Dopiero gdy znalazłem kanapę i użyłem śpiwora pojawił się komunikat o tym, że Szramie nie chce się spać. Na bagnach znalazłem ogniska przy których pojawił się komunikat o konieczności nazbierania gałązek. Wioska na Kordonie, pojawiło się miejsce do spanie w jednym z budynków i komunikat, że trzeba dorzucić gałązek. Na wysypisku przy zadaniu na zestaw naprawczy za dwa skrętaki i litr wódki (ten który znajdował się w kabinie zwalonego na dach hangaru dźwigu), można było zapytać o możliwość odpoczynku - otrzymałem odpowiedź, że jest kanapa w hangarze, ale trzeba mieć śpiwór. Ten śpiwór rzeczywiście się przyda, czy pieniądze wydane na niego to niepotrzebny wydatek? Wykonując zadanie dla Kostii przyniesienia z bazy Czystego Nieba absolutów, wyglądało na to, że Szrama jest mocno zmęczony. Po przejściu jednak na Kordon i wczytaniu tam zrobionego save, objawy zmęczenia Szramy ustąpiły. Jak z tym odpoczywaniem Szramy jest?
2.Przy użyciu z dużym trudem zdobytego zestawu naprawczego otrzymałem komunikat, że Szrama nie posiada odpowiednich umiejętności. Jak z tymi zestawami naprawczymi w grze jest?
3. Co dalej z Proporem - skubaniec za pomyślne negocjacje z bandytami atakującymi posterunek powinności przy przejściu do Baru obiecał Szramie pieniądze i zniknął z posterunku. Na pytania skierowane do dwóch wartowników otrzymałem odpowiedź, że Propor się oddalił i ma wyłączone PDA. Czy można gdzieś na wysypisku Propora odnaleźć i zmusić kacapa do wywiązania się z umowy?
4. Miejsce do odpoczywania w lokacji Bar o którym mówi barman, że trzeba mieć klucz od pokojówki, a pokojówka, żąda bimbru od Sidorowicza. Oczywiście gdy Sidorowicz był w Wiosce Kotów na Kordonie - bimber miał na sprzedaż, ale wtedy go nie kupiłem. Gdzie najbliżej bimber można by zdobyć.

 

Edytowane przez brix32
poprawki błędów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32 mam dłuższą przerwę od tego moda ale np gałązki do rozpalania ognisk żeby przy nich spać to się bodajże zdobywało zbierając takie skrzynki drewniane. Nie te standardowe co się rozbija. Pamiętam, że sporo ich znalazłem ma Bagnach były bodajże w tych rozbijalnych jako znajdźki.

Długo w grze chyba działa też energetyk i po nim się nie daje spać.

 

O Proporze to była gadka chyba z Woroninem, że robił szwindle na kasę i działał chyba z bandytami więc pewnie fabularnie go spotkamy.

 

Sidorowicza spotkasz w nowym miejscu jak pójdziesz z fabułą to bimberek zdobędziesz.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Obrona naukowców, obrona posterunku wojskowego na Kordonie i lot śmigłowcem zaliczone za drugim podejściem.  W dzień nie było to takie trudne, łada jest dosyć blisko przejścia z Kordonu na Wysypisko. Mam pytanie odnośnie rozmowy z Nieukiem (ten który robił miotacz dla Dimaka) na Agropomie o pozycjoner gdzieś w "żelastwie" nie mogłem go znaleźć i zastanawiam się czy nie znajdę go gdzieś w podziemiach Agropomu? Zostawiłem to zadanie wziąłem zadanie od gen.Woronina. Może w dalszej części gry sprawa z pozycjonerem się wyjaśni? No i pozostaje jeszcze sprawa napraw broni i kombinezonów - już muszę podłatać kombinezon - tego leczącego beryla, którego otrzymałem za pomoc wojskowym w obronie. Chcę do tego użyć zestawu naprawczego, ale niestety użyć go nie mogę - komunikat braku umiejętności. Dalej w grze umiejętność użycia zestawu można nabyć od kogoś?

Pozycjoner znalazłem jest na dachu wieży przed tunelem kolejowym. Następnie trzeba przeskoczyć na element konstrukcji przed wieżą, aby odnaleźć wyposażenie  i wtedy jakiś teleport przenosi mnie gdzieś indziej?

Edytowane przez brix32
kontynuacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@brix32
Wybacz, że dopiero teraz odpisuję. 

Pozycjoner jest na dachu wieży i zgadza się - przeskakujesz na słup trakcyjny. Jak już zabierzesz fanty z plecaka, to wskakujesz w kolejny teleport i on Cię przeniesie na dach silosu, na którym znów mamy teleport - prowadzi do podziemi Agropromu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.