Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Nazwa: Need More Artefacts 1.0 Twórca: Dante Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 16.03.2021r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Co zmienia ten mod: Dodano 137 nowe artefakty (łącznie ze standardowymi z ZP to 160). Wszystkie nowe artefakty pojawiają się w anomalnych polach; Na Zatonie i Jupiterze może pojawić się maksymalnie jeden artefakt, a w Prypeci dwa; W Cementowni na Jupiterze pojawiają się termiczne artefakty; Teraz wszystkie artefakty w Swarogu są wyświetlane jako kropka o tym samym rozmiarze, powiększona w porównaniu z oryginałem. Standardowe artefakty nie zostały zmienione. Również początkowe artefakty w anomaliach pozostały standardowe, aby można było zdobyć osiągnięcie "Poszukiwacz". W większości ceny i właściwości nowych artefaktów są porównywalne ze standardowymi, ale artefaktów jest wystarczająco dużo, zarówno lepszych, jak i słabszych. Nowe artefakty są również podzielone na poziomy. Najlepsze artefakty może znaleźć tylko Swarogiem. Podziękowania dla Ga2z za inspirację. SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler Dla zwykłego ZP: Yandex: [KLIK] Poprawka na standardowy spawn artefaktów w anomalnych polach (nadaje się również i do adaptacji): Yandex: [KLIK] ADAPTACJE: Spoiler Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda STCOP WP 3.3.06: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw STCOP WP 3.3.06 (można z AtmosFear 3, itp.), potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z grą. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda STCOP WP 3.4.03: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw STCOP WP 3.4.03 (można z AtmosFear 3, itp.), potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z grą. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Gunslinger: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw Gunslinger, potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z modem Gunslinger. Link na adaptację Gunslinger (v. 31.12.2020): Link: [KLIK] Link na adaptację Gunslinger (v. 12.06.2020) (Aktualizacja z Grozą): Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Complete v1.0.2 od S_K_I_L_L_E_R: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: Zainstalować modyfikację Complete v1.0.2 na czysty ZP. Postawić Need Artefacts Mod v1.0. Postawić adaptację. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda SGM 2.2 od ZV4X: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: SGM 2.2 ze wszystkimi fix'ami. Zainstalować adaptowany mod. Link: [YANDEX] | [GOOGLE DRIVE] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda CoC w wersji R7 od hothead: [ŹRÓDŁO] Spoiler https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/dantes-need-more-artefacts-coc-15r7 Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda CoC w wersji R6 od Misery: [ŹRÓDŁO] Spoiler Link: [GOOGLE DRIVE] | [SHAREMODS] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Droga Antykwariusza (Путь А.н.т.и.к.в.а.р.а) od prophet: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: Instalujecie mod wg. instrukcji. Instalujecie ostatni patch, opcjonalnie 64-bitowy silnik, i dodatki w postaci Absolute Nature. Instalujecie adaptację. Link: [YANDEX] | [GOOGLE DRIVE] INSTALACJA: Spoiler Dla zwykłego ZP: Skopiować folder gamedata w folder z grą. Poprawka na standardowy spawn artefaktów: Zainstalować mod Skopiować folder gamedata poprawki do folderu z grą ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.