Skocz do zawartości

tom3kb

Rekomendowane odpowiedzi

image.png

Platforma: Advanced X-Ray [Zew Prypeci, Czyste Niebo]
Data premiery: 01.08.2021 r.
Najnowsza aktualizacja: 1.5.00 - 25.07.2023 r.
Autorzy: M.F.S. Team


OPIS:

Spoiler

Global Stalker Weather Rework to modyfikacja graficzna, która nie tylko ingeruje w cykle pogody oraz oświetlenie, ale również wprowadza kilka istotnych zmian w silniku gry i shaderach. Dodatek powstał głównie z myślą o innych moderach, którzy wykorzystają go przy swoich projektach. 

Kolejną niepowtarzalną cechą G.S.W.R. jest możliwość przełączania trybu z domyślnego na zimowy lub odwrotnie - w tym przypadku należy dodać do swojego projektu tylko odpowiednie tekstury, dźwięki itp. Na końcu warto również wspomnieć o stosunkowo sporych zmianach w silniku mających na celu poprawę komponentu graficznego. 


Zmiany w wersji 1.5.00: 

Spoiler
  1. dodano ui_sleep_dialog.script z AtmosFear 3
  2. dodano lanims.xr z Lost World [CoP],
  3. dostosowano korektę kolorów pogody, 
  4. naprawiono skrypt odczytujący nową wersję moda (podziękowania należą się ggGhosTt), 
  5. zwiększono opóźnienie między błyskawicami w cyklu burzowym, 
  6. poprawiono odwzorowanie tonów, 
  7. naprawiono brakujące tekstury nieba af3_rainy w cyklu emisji, 
  8. naprawiono spam w dzienniku związany z brakiem tekstury "sky\",
  9. usunięto niepotrzebne pliki, 
  10. Advanced X-Ray 2.2.33 (więcej informacji na GitHubie dot. silnika lub w odpowiednim temacie).

 

GALERIA:

Spoiler

31.jpg  28.jpg  24.jpg

15.jpg  10.jpg  4.jpg

8.jpg  7.jpg  5.jpg


Zwiastun z 2022 r.:

Zwiastun z 2023 r.:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02


2. W główny katalogu gry należy usunąć folder bin.


3. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry.


4. Folder gamedata oraz program M.F.S. Team Launcher należy umieścić w głównym katalogu gry.


5. Piliki imgui.ini i fsgame.ltx należy umieścić w głównym katalogu gry. 

 

  •  W przypadku napotkania błędu z dźwiękiem - "Can`t open sound device" należy zainstalować OpenAL (Oalinst.exe).


Instalacja G.S.W.R. + STCoP:

  • Można połączyć G.S.W.R z STCoP - w zależności, którą paczkę broni preferujemy (v3.2/v3.3/v3.4). Poprawna kolejność instalacji wygląda następująco: 

1. Instalacja G.S.W.R. 


2. Z pobranego STCoP należy wypakować jego zawartość (gamedata), a następnie skasować w nim foldery shaders i scripts.


3. Folder gamedata należy umieścić w główny katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Dodatkowo dodać zmodyfikowany plik particles.xr przez @gawronparticles.xr


4. Ostatnim etapem jest w gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx zmiana w linii SWM_3D_scopes = false nа true, żeby wyłączyć celowniki 3D.

 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg  SiNIXZB.jpg
 

 

  • Dodatnia 3
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G.S.W.R połączony z STCoP

Jeśli ktoś chce można połączyć G.S.W.R z STCoP, w zależności, którą paczkę broni lubimy można wybrać v3.2/3.3/3.4.

Opis z rosyjskich stron to nie jestem pewien czy nie trzeba będzie trochę dostosować modów w przypadku polskich wersji.

 

Instalacja wygląda następująco.

1. Wrzucamy gamedata G.S.W.R do głównego folderu Zewu Prypeci.

2. Wypakowujemy sobie gdzieś gamedata STCoP, z jej folderu kasujemy: foldery shaders i scripts. 

3. Wrzucamy gamedata STCoP do folderu gry ze zgodą na zamianę plików. Dodatkowo wrzucamy plik particles.xr zmodyfikowany przez @gawron

4. Wchodzimy do "gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zmieniamy w linii SWM_3D_scopes = false nа true żeby włączyć celowniki 3D.

Poniżej oryginalna instrukcja jakbym coś sknocił:

Spoiler

1) Скачать STCoP 3.2, 3.3 или 3.4.
2) Сделать резервную копию папки gamedata с G.S.W.R.
3) Переместить из папки gamedata STCoP с заменой в G.S.W.R. все папки, кроме shaders и scripts, а также файл particles.xr.
4) Зайти в gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx и заменить в строке 
SWM_3D_scopes = false на true (для включения 3д прицелов).

В будущем возможно мы сделаем все адаптации самостоятельно и выложим их сюда.

 

Ps: STCoP v3.4 to ta:

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.jpg

Lubię takie nowinki, więc odpaliłem G.S.W.R. najpierw solo, a potem w połączeniu ze STCoP 3.4 i Absolute Nature 4.1. Jeśli ktoś nie grał lub ma zamiar przypomnieć sobie fabułę Zewu Prypeci, to warto  skorzystać, ten mod robi klimat. Warto pamiętać, że przy łączeniu modów zawsze coś może zazgrzytać.

Mała uwaga, jeśli ze STCoP usuniemy plik particles.xr to nie oddamy ani jednego strzału, nie pozwolą na to zapisy w plikach konfiguracyjnych broni. Jeśli ktoś zechce się pobawić w łączenie modów, poniżej oryginalny plik G.S.W.R. uzupełniony o efekty ze STCoP 3.4.

particles.xr

Spoiler

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

zajQ4TtEEVE.jpg?size=1280x720&quality=96

Twórcy prawie zakończyli prace nad opcjonalną degradacją artefaktów w G.S.W.R.\Advanced X-Ray.
Naładowanie artefaktów wpływa na ich właściwości, a także na siłę światła od artefaktu, intensywność i długość wolumetrycznych promieni.

Oprócz tego:

1) HUD_VIEWPORT_NEAR (aby celowniki nie lazły prawie w kamerę)
2) Pełne wsparcie dla STCoP 3.4
3) Dodano opcję w menu dla wł.\wył. 3D celowników
4) Ilość porcji w przedmiocie teraz zapisuje się po ponownym uruchomieniu. Przedmioty z różną ilością porcji nie są układane w stos (np. z dopiskiem x7 lub dowolną liczbą). Ilość porcji wyświetla się w opisie przedmiotów.
5) Fix'y animacji w widoku od trzeciej osoby
6) Nieużywanie broni na drabinach i w samochodach
7) Kolizja kamery w widoku od trzeciej osoby
8) Usunięto autocelowanie w widoku od trzeciej osoby
9) Fix'y ruchów aktora
10) Używanie animacji noża, jeśli idle animacji nie ma
11) Startowe wartości niezbędnych ustawień w konfigu (fix ciemnego obrazu, czasami pojawiał się taki problem)
12) Dodano skryptową metodę is_ActorHide()
13) Wyświetlenie aktualnego zadania w discord'zie

Spoiler

TcDZb-IqA_o.jpg?size=1280x720&quality=96e4B8NF6L5wQ.jpg?size=1280x720&quality=960FMyqyYeWrU.jpg?size=1280x720&quality=96ewQVsbvf4OM.jpg?size=1280x720&quality=96QiTEUOFYnR8.jpg?size=1280x720&quality=96

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

3702qsiV6ww.jpg?size=1280x720&quality=96

Nieduży raport o pracach nad G.S.W.R. i Advanced X-Ray:

1) Rozdzielona latarka i noktowizor
2) Modyfikatory skoku i szybkości GG dla pancerza
3) Ulepszenia plecaków
4) Możliwość wybrania celownika
5) Wczytanie wszystkich dźwięków podczas uruchamiania gry
6) Zużycie broni podczas trafień
7) Możliwość ustawiania imienia GG przez skrypty

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Global Stalker Weather Rework (G.S.W.R.)

image.jpg

Pojawiła się nowa aktualizacja. 

Dodano wsparcia dla wolumetrycznego światła emitowanego z artefaktów, efekt mgły wpływający na widoczność mobów, degradację artefaktów, PDA 3D. Oczywiście wyeliminowano wcześniejsze błędy. 

Pełen dziennik zmian po rosyjsku: 

Spoiler
  1. Поддержка объёмного света от артефактов
  2. Влияние тумана на зрение мобов (OGSR)
  3. Мобы не должны видеть дальше дистанции видимости (OGSR)
  4. Фиксы анимаций в виде от третьего лица
  5. Запрет оружия на лестницах и в машинах
  6. Коллизия камеры от третьего лица
  7. Удалено автоприцеливание в режиме от третьего лица
  8. Фикс движений героя
  9. Использование анимации ножа если idle анимации нет
  10. Стартовые значения необходимых настроек в конфиге
  11. Фикс cam_inert
  12. Добавлен скриптовый метод is_ActorHide() (OGSR)
  13. Вывод текущего квеста в дискорд
  14. Опциональная движковая жажда
  15. Фикс голода и жажды
  16. Уменьшен HUD_VIEWPORT_NEAR (приклады и прицелы больше не обрезаются у камеры)
  17. Фикс положения времени действия бустера
  18. Поддержка расклина оружия (STCoP)
  19. Изменения в логировании
  20. Добавлена опция для вкл.\выкл. 3д прицелов
  21. Перенесены параметры пистолетов в WeaponMagazined (STCoP)
  22. Правки по eat_portions_num
  23. Вывод кол-ва порций в описание предмета
  24. Опциональная движковая деградация артефактов
  25. Система скрытия костей для Gunslinger
  26. Фиксы лимитированных болтов (thx ValeroK)
  27. Фонари с другой секцией работают
  28. Вывод параметров артефактов только по инфопорции
  29. Возможность скрывать характеристики оружия
  30. Поддержка апгрейда детекторов у техников
  31. Опциональное уменьшение скорости и высоты прыжка в зависимости от веса в рюкзаке ГГ
  32. Использование полноценных кубических карт неба
  33. Модификаторы высоты прыжка и скорости для артов
  34. Возможность отключить вывод текущего квеста в дискорд
  35. Разделённый фонарь и ПНВ (CoC)
  36. Модификаторы прыжка и скорости ГГ для брони
  37. Улучшения для рюкзаков
  38. Возможность выбирать перекрестия прицела
  39. Предзагрузка звуков при старте игры (OpenXRay)
  40. Износ оружия при попаданиях (OGSR)
  41. Возможность устанавливать имя ГГ через скрипты
  42. Возможность устанавливать иконку ГГ через скрипты
  43. Поддержка освещения и объёмного света от мутантов
  44. Поддержка партиклов для мутантов
  45. Пули летят по направлению ствола оружия (OGSR)
  46. Guns: Скрытие костей мировой модели
  47. Фикс вылета пистолетов
  48. Влияние фонаря на заметность ГГ (OGSR)
  49. Фикс команды g_spawn (OGSR)
  50. Скриптовые методы get_target_xxx
  51. Руки ГГ на руле машины
  52. Центр взрыва - граната, а не центр под ней (OGSR)
  53. При расклине вылетает гильза
  54. Новая текстура загрузочного экрана ЧН
  55. Поддержка .png сплешей (STCoP)
  56. Шейдерный ПНВ (DX10-11)
  57. Миграция на VS2019
  58. Движок переведён на стандарт C++17
  59. xr_strconcat из OGSR
  60. Поддержка некоторых анимаций из Gunglinger (OGSR)
  61. Увеличен потолок r2_gloss_factor
  62. Запрет бега во время стрельбы
  63. r2_gloss_factor и r2_gloss_min из Аномали
  64. Guns: Поддержка анимаций переключения режимов стрельбы
  65. Guns: Поддержка анимаций клина и расклина
  66. 3D КПК из Аномали
  67. xrEngine->AdvancedXRay
  68. Скриптовые коллбэки по весу
  69. Имитация нажатия клавиш через скрипты
  70. Блокировка действий игрока через скрипты
  71. Поддержка апгрейда фонариков у техников
  72. Опциональная движковая интоксикация
  73. Опциональная движковая потребность во сне
  74. Фикс вылетов при загрузке\переходе на другую локацию
  75. Фикс вылета при переходе в x8
  76. ЧН: Фикс Вылета при прогрузке НПС с оптикой
  77. Фикс скриншотов в png
  78. M.F.S. Team Launcher
  79. Секция base_quest_item
  80. Фикс вылета HBAO
  81. Возможность отключить бампы на R2+
  82. Увеличен FPS при MSAA и объёмном свете
  83. Дождь с рефракцией
  84. Фикс иконок худа
  85. Возможность включить статическое освещение на DX10-11
  86. Поддержка движковых анимаций использования предметов
  87. Фикс непонятного вылета (к обнове до VS2019)
  88. Фикс вылета при отключенном статическом солнце
  89. Фикс дверей машин из Lost Alpha
  90. Машины больше не висят в воздухе после спавна
  91. Фикс реакции НПС на оружие машины от v2v3v4
  92. Фикс камеры для автомобилей из Lost Alpha
  93. Убран хит по дверям автомобилей
  94. Фикс полёта машин в гравитационных аномалиях
  95. Возможность задать векторы для места водителя автомобиля (Автор: Skyloader)
  96. Починен Mixed и Debug
  97. Фикс вылета в микседе/дебаге
  98. Добавлен cast_torch
  99. Фикс вылета при просмотре описания оружия
  100. Коллбэк на то что игра загружена
  101. Оптимизация геометрии из Аномали
  102. Фикс иконок уникальных КПК
  103. C++17 переключен на C++14 в xrGame
  104. Вывод радиуса действия в описание детекторов
  105. Фикс расклина, если в конфиге нет анимации расклина
  106. Фикс вылета при выключенных отражениях
  107. Фикс стартовых настроек
  108. 3д кпк можно использовать в sr_no_weapon
  109. Скрытие худа, если используется зум 3д кпк
  110. Фикс модификаторов прыжка и скорости ГГ у артефактов
  111. Фикс опции автоперезарядки оружия
  112. Фикс квеста на радиодетали для Азота
  113. Mixed/Debug: Фикс сборки
  114. Фикс опции предзагрузки звуков
  115. Опция "Источники звуков" в меню
  116. ЗП: Фикс ПНВ в 2д прицелах
  117. Различные мелкие фиксы

#1 post w temacie został zaktualizowany. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Trwają prace nad ulepszoną wersją moda, na potwierdzenie czego opublikowano nowe zrzuty z testów.

Zaimplementowany został również napędzany system kontenerów dla artefaktów, co będzie niewątpliwym plusem dla rozwoju projektów na Advanced X-Ray.

a5C4nRLefmA.jpg

6vRPohZE1zU.jpg  rpLVT3ENPso.jpg

Spoiler

uABVmRG0x9c.jpg

stirz1wixmU.jpg  mTgOpR9yC60.jpg

4G7n53Vq8fw.jpg  EWrGdf1mSG4.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.