Skocz do zawartości

Jermak: Niezbadane ścieżki


Rekomendowane odpowiedzi

535851487_..jpg.dfa9f774428501f4825ceb55

Nazwa: Ермак: Пути неисповедимы
Twórca: AlbertVIctory
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 [Oryginalna gra nie jest potrzebna]
Data premiery: 04.08.2021r.

 

OPIS:

Spoiler

Misja do Prypeci została zakończona. Jermak był wyczerpany drogą na Wysypisko. Jego droga jako najemnika dobiega końca, pozostaje odebrać nagrodę od lokalnego barmana i wygodne życie na wielkiej ziemi ma zagwarantowane. Ale to jest Strefa, historie nie kończą się tutaj dobrze...

 

Cechy moda:

Spoiler

1. Oryginalna gra nie jest potrzebna. Rozpakowujemy w dowolny folder, klikamy na «Играть!» i to wszystko. (mod na platformie CzN)
2. Długość moda to około 3 godziny.
3. HD modele postaci.
4. Zmieniono wszystkie tekstury środowiska, interfejsu i menu, nowa pogoda i cząsteczki.
5. Lokacje: Wysypisko, Magazyny Wojskowe, Tunel, Х-18, Bar-100 Radów, Fabryka Rostok(Clear Sky. Remake)
6. Udźwiękowione dialogi i GG. (8 głosów)
7. AI – NPC używają apteczek i bandaży, strzelają z podlufowego granatnika, podczas walki mogą oszaleć i iść na gracza z nożem. (bardzo rzadko) (AI Additions)
8. Zestaw naprawczy dla broni i pancerzy.
9. Paczka broni (SWRP).
10. Usunięto szybkie zapisy (quicksave) z powodu wylotów i zepsutych save'ów.
11. Zasoby moda zapakowane w archiwa.
12. Miliard małych poprawek.

 

Znane problemy:

Spoiler

1. Podczas wykonywania zadania "Следовать за сталкером" (Podążać za stalkerem) nie wolno zapisywać gry, zapis będzie bity. (nie została ustalona przyczyna tego)

2. Czasami występuje wylot przy przejściu z Dziczy do Baru. Po powtórnym wejściu do gry, w zapisach będzie "Nazwa użytkownika autosave" już w Barze, wczytujemy ten zapis. 

Na Dziczy mogą psuć się zapisy. Gra zawisa przy próbie wczytania zapisu po śmierci. 
Rozwiązanie jest dość proste. W przypadku śmierci na Dziczy najpierw kliknijcie "Завершить игру" (Zakończ grę), a potem tylko wczytajcie zapis.

 

Dlaczego i po co?:

Spoiler

Dlaczego krótkie mody?

Nad modami pracuję ja sam. Pracować w zespole nie umiem, i nie chcę. Tworzyć większy mod - to utrata na niego ogromnej ilości godzin. Pracować nad modem 2-3, nawet 6 miesięcy jestem w stanie, ale na więcej nie mam motywacji. Rozsądnie oceniam swoje możliwości i dlatego nie podejmuję się robienia długich modów.

Dlaczego Czyste Niebo, a nie Zew Prypeci? 

Znam strukturę plików i techniczną stronę Czystego Nieba wszerz i wzdłuż. W odpowiednim czasie przejrzałem prawie każdy plik. Próbowałem nauczyć się tworzyć na Zewie Prypeci, ale potem zrozumiałem, że mnie to tylko dezorientuje. Na CzN jest mi lepiej pracować, poważnych problemów z silnikiem tutaj nie spotkałem. Szczególnie łatwe wydaje mi się robienie zadań na CzN, z technicznej strony szybciej jest je robić i prościej.
Tym bardziej, że to moja ulubiona część :)

Będą jeszcze mody?

Tak. Będzie kontynuacja: "Ермак: Миражи Зоны" (Jermak: Miraże Strefy), ale na początek popracuję nad pierwszą częścią "Последний рейд" (Ostatni Rajd). Chcę całkowicie ją zmienić.

 

Podziękowania:

Spoiler

Lektorom:

Podziękowania dla Александру Тимченко i Сергею Дегтяреву za beta-testowanie :)

 

 

SCREENY:

Spoiler

4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg3.jpg1.jpg2.jpg

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jedna lokacja zrobiona. Ciekawie rozwiązana sprawa dialogów. Samostart i dialog sam leci jak na filmie, a my nie mamy na niego najmniejszego wpływu. To samo z handlem. Nawet odmówić nie można. Jak na razie nic się sprzedać nie dało, trzeba było wyrzucić, bo nasz GB nie dawał rady.

A tu kilka zrzutów.

ss_fred_02-10-22_18-46-51_(l05_bar).jpg

Spoiler

ss_fred_02-10-22_16-40-53_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_16-48-56_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_18-01-40_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_18-08-32_(garbage).jpg

 

Fabuła jak na razie cieniutka.

11.02 Mod skończony.

Kilka teleportów przeszedłem sam, kilka razy mnie teleportowało automatycznie. Po jednej z takich automatycznych teleportacji stałem się Monolitowcem zwalczającym niewiernych, wykonującym rozkazy ZONY.

I tak ZONA doprowadziła naszego Jermaka do tego teleportu,                 po wejściu w który zobaczył

ss_fred_02-11-22_16-36-58_(military).jpg  finał.jpg 

W paczce moda jest informacja od jego autora, że na tym nie koniec i będzie kolejna część pt. "Ермак:Миражи Зоны" <->  Jermak. Miraże Strefy.

W modzie nie ma znanych nam postaci, a te które są, mają nie tylko nowe twarze i ksywki, ale też i wdzianka. Tak wygląda nowy handlarz w barze, z którym i tak nie pohandlujemy. Nawet nie ma opcji handlu :ohmy: .

ss_fred_02-10-22_18-55-24_(l05_bar).jpg

Handel w modzie jest prawie ograniczony do zera. Dlatego też, jeśli ktoś będzie grał i znajdzie dobre pukawki, niech zabiera tylko takie na własny użytek. Pozostałe będą tylko nieużytecznym balastem spowalniającym naszego protagonistę. Amunicji z trupów zdejmiemy dostatecznie dużo,  a jeszcze w każdym schowku jaki znamy z podstawek jest jej spory zapas. Tak więc i jej nie ma celu taskać w dużych ilościach. Czego brakuje, to bandaży. A przynajmniej mnie ich bardzo brakowało. Dopiero pod konic moda, znalazłem kilka w schowkach i trupach. Tak więc je trzeba oszczędzać.

Drugi problem w modzie, to brak możliwości robienia szybkich zapisów. Możliwość została celowo wprowadzona, co nie jest przyjemne, bo przeciwnicy są skuteczni, a nasz bohater do "pancernych" nie należy.

W modzie nie ma gamedaty, więc samodzielna cziterka bez wydobycia potrzebnych plików nie wchodzi w możliwość.

Mod na kilka godzin gry, bez wielkiego obciążenia " umysłowego" Trudno w nim coś zepsuć.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.