Guest Diegtiariow Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 Tytuł oryginalny: Ермак: пути неисповедимы Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 04.08.2021 r. Autor: AlbertVIctory Autor spolszczenia: @OldMan Śr. długość rozgrywki: ok. 3 godzin OPIS: Spoiler Misja w Prypeci została zakończona. Jermak jest wyczerpany wyprawą na Wysypisko, ale jego podróż jako najemnik właśnie dobiega końca - pozostaje odebrać nagrodę od lokalnego barmana i zapewnić sobie beztroskie życie na Wielkiej Ziemi. Ale to jest Zona, tutaj historie nie kończą się dobrze.... Cechy moda: wysokiej jakości modele NPC; nowe tekstury środowiska, zmiany w pogodzie oraz cząsteczkach; nowy interfejs i menu główne; sześć lokacji - Wysypisko, Magazyny wojskowe, Tunel, Laboratorium Х-18, Fabryka Rostok (Clear Sky Remake), Bar "100 Radów"; aktorstwo głosowe; NPC korzystają z bandaży i apteczek, podwieszanego granatnika oraz mogą użyć podczas walki nożna; zestaw naprawczy do broni i kombinezonów; paczka broni SWRP; usunięto możliwość wykonywania szybkich zapisów ze względu na problemy techniczne. Podziękowania: Spoiler Za aktorstwo głosowe: Михаил "ECspezi" Волков, Антон Сафончик, Надежда Сталкерша, Сергей Дегтярев, Алексей Кильдишов. Osobne podziękowania za udział w beta testach: Александру Тимченко, Сергею Дегтяреву. PORADY: Spoiler Pomoc techniczna: Podczas zadania „Podążaj za stalkerem” nie należy zapisywać gry. W przeciwnym razie nastąpią komplikacje. Nie ustalono, skąd wynika problem. Czasami występuje błąd podczas przejścia z Dziczy do Baru. Po kolejnym włączeniu modyfikacji pojawi się nowy zapis gry pt. "Nazwa użytkownika autosave" już w Barze. Należy z niego skorzystać. Podczas przebywania na Diczy mogą ulegać awarii zapisy. Gra zawiesza się podczas próby wczytania zapisu po śmierci protagonisty. Rozwiązanie problemu jest stosunkowo proste - najpierw w menu głównym należy zakończyć grę, a następnie wczytać zapis. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть!.bat. Spolszczenie zostało zintegrowane z modem. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Pomoc techniczna: @Szczepan9205, @LisKot Testy spolszczenia: @smox, @Agrael Źródło: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 1/ spotkać się z barmanem: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 Początek gry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 6 lokacji i koniec: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 Czyżby w końcu coś w miarę ciekawego do Czystego Nieba ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted February 10, 2022 Report Share Posted February 10, 2022 Jedna lokacja zrobiona. Ciekawie rozwiązana sprawa dialogów. Samostart i dialog sam leci jak na filmie, a my nie mamy na niego najmniejszego wpływu. To samo z handlem. Nawet odmówić nie można. Jak na razie nic się sprzedać nie dało, trzeba było wyrzucić, bo nasz GB nie dawał rady. A tu kilka zrzutów. Spoiler Fabuła jak na razie cieniutka. 11.02 Mod skończony. Kilka teleportów przeszedłem sam, kilka razy mnie teleportowało automatycznie. Po jednej z takich automatycznych teleportacji stałem się Monolitowcem zwalczającym niewiernych, wykonującym rozkazy ZONY. I tak ZONA doprowadziła naszego Jermaka do tego teleportu, po wejściu w który zobaczył W paczce moda jest informacja od jego autora, że na tym nie koniec i będzie kolejna część pt. "Ермак:Миражи Зоны" <-> Jermak. Miraże Strefy. W modzie nie ma znanych nam postaci, a te które są, mają nie tylko nowe twarze i ksywki, ale też i wdzianka. Tak wygląda nowy handlarz w barze, z którym i tak nie pohandlujemy. Nawet nie ma opcji handlu . Handel w modzie jest prawie ograniczony do zera. Dlatego też, jeśli ktoś będzie grał i znajdzie dobre pukawki, niech zabiera tylko takie na własny użytek. Pozostałe będą tylko nieużytecznym balastem spowalniającym naszego protagonistę. Amunicji z trupów zdejmiemy dostatecznie dużo, a jeszcze w każdym schowku jaki znamy z podstawek jest jej spory zapas. Tak więc i jej nie ma celu taskać w dużych ilościach. Czego brakuje, to bandaży. A przynajmniej mnie ich bardzo brakowało. Dopiero pod konic moda, znalazłem kilka w schowkach i trupach. Tak więc je trzeba oszczędzać. Drugi problem w modzie, to brak możliwości robienia szybkich zapisów. Możliwość została celowo wprowadzona, co nie jest przyjemne, bo przeciwnicy są skuteczni, a nasz bohater do "pancernych" nie należy. W modzie nie ma gamedaty, więc samodzielna cziterka bez wydobycia potrzebnych plików nie wchodzi w możliwość. Mod na kilka godzin gry, bez wielkiego obciążenia " umysłowego" Trudno w nim coś zepsuć. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 12, 2024 Report Share Posted May 12, 2024 Prosty mod, od którego nie należy oczekiwać cudów i w którym nie da się popsuć zadań. Tym razem Jermak spędzi również trochę czasu na południowych lokacjach i poznamy konsekwencje wykonania głównego zlecenia z pierwszej części. Na osobną uwagę zasługuje aktorstwo głosowe, ale w moim odczuciu daleko mu do idealnego. Nie powiem, nawet śmiesznie się słuchało niektórych wypowiedzi, co miało swój urok. Wygląda na to, że Jermak w trzeciej części stanie po drugiej stronie barykady, ale mam nadzieję, że zadania będą, chociaż odrobinę bardziej rozbudowane. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted May 29, 2024 Report Share Posted May 29, 2024 Witajcie bracia Stalkerzy Proponuję Wam kontynuowanie przygody z najemnikiem Jermakiem. Dzisiaj część druga "Jermak: Niezbadane Ścieżki" w wersji PL Moim zdaniem autor zrobił DUŻE postępy w stosunku do części pierwszej "Jermak Ostatni Rajd - Redux" Mod jest w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować poza dysk systemowy i można grać. Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy https://drive.google.com/file/d/1ygIdDmgwR8vzGlYGy0BvU3Ew1kmYSHG8/view?usp=sharing TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia: Pomoc techniczna @Szczepan9205 oraz @LisKot Testy: @Agrael i @smox p.s. Ciekawostka: Tu można się dowiedzieć kogo można usłyszeć w Zonie 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted May 29, 2024 Report Share Posted May 29, 2024 Dzięki @OldMan Link już jest w pierwszym poście. Wieczorem @portals doda go też na nasz serwer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubuś Puchatek Posted December 21, 2024 Report Share Posted December 21, 2024 (edited) Mod ukończony. Mod prosty, łatwy, niewymagający za wiele myślenia, taki na jedno popołudnie. Sporo strzelania, trochę biegania, przeciwnicy w miarę trudni, ale tylko do czasu zdobycia czegoś z optyką. Mutanty niewarte kuli, nic z nich nie ma, jeśli można to obchodzić je łukiem. Tak jak kondotier pisał — najcenniejsze w tym modzie są bandaże. Stabilny, miałem tylko jeden zwis (ale taki na który nawet "salut na trzy palce" nie pomógł), przy przechodzeniu z Dziczy do Baru. Jedno mnie tylko zastanawia. Kto do jasnej anieli wymyślił takie parametry biegu i skoku u GG? jump_speed = 25 (gdzie standardem jest 6-7), run_coef i sprint_koef też kilka razy przekraczają normę. Bez grzebania w pliku actor.ltx grać się nie da. Dzięki dla @enter_login za zwrócenie uwagi na 2 wystąpienia pliku actor.ltx. Edited December 22, 2024 by Kubuś Puchatek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.