Jump to content

Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

535851487_..jpg.dfa9f774428501f4825ceb55001d72bf.jpg

Tytuł oryginalny: Ермак: пути неисповедимы
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 04.08.2021 r.
Autor: AlbertVIctory
Autor spolszczenia: @OldMan
Śr. długość rozgrywki: ok. 3 godzin


OPIS:

Spoiler

Misja w Prypeci została zakończona. Jermak jest wyczerpany wyprawą na Wysypisko, ale jego podróż jako najemnik właśnie dobiega końca - pozostaje odebrać nagrodę od lokalnego barmana i zapewnić sobie beztroskie życie na Wielkiej Ziemi. Ale to jest Zona, tutaj historie nie kończą się dobrze....


Cechy moda:

  • wysokiej jakości modele NPC;
  • nowe tekstury środowiska, zmiany w pogodzie oraz cząsteczkach;
  • nowy interfejs i menu główne;
  • sześć lokacji - Wysypisko, Magazyny wojskowe, Tunel, Laboratorium Х-18, Fabryka Rostok (Clear Sky Remake), Bar "100 Radów";
  • aktorstwo głosowe;
  • NPC korzystają z bandaży i apteczek, podwieszanego granatnika oraz mogą użyć podczas walki nożna;
  • zestaw naprawczy do broni i kombinezonów;
  • paczka broni SWRP;
  • usunięto możliwość wykonywania szybkich zapisów ze względu na problemy techniczne.

Podziękowania:

Spoiler

 

PORADY:

Spoiler

Pomoc techniczna: 

  1. Podczas zadania „Podążaj za stalkerem” nie należy zapisywać gry. W przeciwnym razie nastąpią komplikacje. Nie ustalono, skąd wynika problem.
     
  2. Czasami występuje błąd podczas przejścia z Dziczy do Baru. Po kolejnym włączeniu modyfikacji pojawi się nowy zapis gry pt. "Nazwa użytkownika autosave" już w Barze. Należy z niego skorzystać.
     
  3. Podczas przebywania na Diczy mogą ulegać awarii zapisy. Gra zawiesza się podczas próby wczytania zapisu po śmierci protagonisty.
    Rozwiązanie problemu jest stosunkowo proste - najpierw w menu głównym należy zakończyć grę, a następnie wczytać zapis.

GALERIA:

Spoiler

Jermak Niezbadane ścieżki_stalkerteam_scr1.jpg  Jermak Niezbadane ścieżki_stalkerteam_scr2.jpg

Jermak Niezbadane ścieżki_stalkerteam_scr3.jpg  Jermak Niezbadane ścieżki_stalkerteam_scr4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. 


2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть!.bat.


  • Spolszczenie zostało zintegrowane z modem. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Jedna lokacja zrobiona. Ciekawie rozwiązana sprawa dialogów. Samostart i dialog sam leci jak na filmie, a my nie mamy na niego najmniejszego wpływu. To samo z handlem. Nawet odmówić nie można. Jak na razie nic się sprzedać nie dało, trzeba było wyrzucić, bo nasz GB nie dawał rady.

A tu kilka zrzutów.

ss_fred_02-10-22_18-46-51_(l05_bar).jpg

Spoiler

ss_fred_02-10-22_16-40-53_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_16-48-56_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_18-01-40_(garbage).jpg

ss_fred_02-10-22_18-08-32_(garbage).jpg

 

Fabuła jak na razie cieniutka.

11.02 Mod skończony.

Kilka teleportów przeszedłem sam, kilka razy mnie teleportowało automatycznie. Po jednej z takich automatycznych teleportacji stałem się Monolitowcem zwalczającym niewiernych, wykonującym rozkazy ZONY.

I tak ZONA doprowadziła naszego Jermaka do tego teleportu,                 po wejściu w który zobaczył

ss_fred_02-11-22_16-36-58_(military).jpg  finał.jpg 

W paczce moda jest informacja od jego autora, że na tym nie koniec i będzie kolejna część pt. "Ермак:Миражи Зоны" <->  Jermak. Miraże Strefy.

W modzie nie ma znanych nam postaci, a te które są, mają nie tylko nowe twarze i ksywki, ale też i wdzianka. Tak wygląda nowy handlarz w barze, z którym i tak nie pohandlujemy. Nawet nie ma opcji handlu :ohmy: .

ss_fred_02-10-22_18-55-24_(l05_bar).jpg

Handel w modzie jest prawie ograniczony do zera. Dlatego też, jeśli ktoś będzie grał i znajdzie dobre pukawki, niech zabiera tylko takie na własny użytek. Pozostałe będą tylko nieużytecznym balastem spowalniającym naszego protagonistę. Amunicji z trupów zdejmiemy dostatecznie dużo,  a jeszcze w każdym schowku jaki znamy z podstawek jest jej spory zapas. Tak więc i jej nie ma celu taskać w dużych ilościach. Czego brakuje, to bandaży. A przynajmniej mnie ich bardzo brakowało. Dopiero pod konic moda, znalazłem kilka w schowkach i trupach. Tak więc je trzeba oszczędzać.

Drugi problem w modzie, to brak możliwości robienia szybkich zapisów. Możliwość została celowo wprowadzona, co nie jest przyjemne, bo przeciwnicy są skuteczni, a nasz bohater do "pancernych" nie należy.

W modzie nie ma gamedaty, więc samodzielna cziterka bez wydobycia potrzebnych plików nie wchodzi w możliwość.

Mod na kilka godzin gry, bez wielkiego obciążenia " umysłowego" Trudno w nim coś zepsuć.

 

 

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Ермак: пути неисповедимы (Jermak: Niezbadane ścieżki)

ss_daniel_05-12-24_20-10-44_(jupiter_underground).jpg

Prosty mod, od którego nie należy oczekiwać cudów i w którym nie da się popsuć zadań. Tym razem Jermak spędzi również trochę czasu na południowych lokacjach i poznamy konsekwencje wykonania głównego zlecenia z pierwszej części.

Na osobną uwagę zasługuje aktorstwo głosowe, ale w moim odczuciu daleko mu do idealnego. Nie powiem, nawet śmiesznie się słuchało niektórych wypowiedzi, co miało swój urok. Wygląda na to, że Jermak w trzeciej części stanie po drugiej stronie barykady, ale mam nadzieję, że zadania będą, chociaż odrobinę bardziej rozbudowane.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witajcie bracia Stalkerzy :) 
Proponuję Wam kontynuowanie przygody z najemnikiem Jermakiem.
Dzisiaj część druga "Jermak: Niezbadane Ścieżki" w wersji PL
Moim zdaniem autor zrobił DUŻE postępy w stosunku do części pierwszej "Jermak Ostatni Rajd - Redux"

Mod jest w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować poza dysk systemowy i można grać.
Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. 

Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy :) 

https://drive.google.com/file/d/1ygIdDmgwR8vzGlYGy0BvU3Ew1kmYSHG8/view?usp=sharing

TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia:
Pomoc techniczna @Szczepan9205 oraz @LisKot
Testy: @Agrael i @smox 

p.s. Ciekawostka: Tu można się dowiedzieć kogo można usłyszeć w Zonie :)

 

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Jermak: Niezbadane ścieżki
  • Agrael pinned this topic
  • 6 months later...

Mod ukończony. Mod prosty, łatwy, niewymagający za wiele myślenia, taki na jedno popołudnie. Sporo strzelania, trochę biegania, przeciwnicy w miarę trudni, ale tylko do czasu zdobycia czegoś z optyką. Mutanty niewarte kuli, nic z nich nie ma, jeśli można to obchodzić je łukiem. Tak jak kondotier pisał — najcenniejsze w tym modzie są bandaże. Stabilny, miałem tylko jeden zwis (ale taki na który nawet "salut na trzy palce" nie pomógł), przy przechodzeniu z Dziczy do Baru.

Jedno mnie tylko zastanawia. 

Kto do jasnej anieli wymyślił takie parametry biegu i skoku u GG? jump_speed = 25 (gdzie standardem jest 6-7), run_coef  i sprint_koef też kilka razy przekraczają normę. Bez grzebania w pliku actor.ltx grać się nie da.

 

Dzięki dla @enter_login za zwrócenie uwagi na 2 wystąpienia pliku actor.ltx.

Edited by Kubuś Puchatek
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.