Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

D-E-V-I-L-R-Y.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 21.08.2021 r.
Autor: TMM Team (Назар Моисеенко, Иван Амеличкин)
Śr. długość rozgrywki: (ok.3 godzin)


OPIS:

Spoiler

D.E.V.I.L.R.Y. to krótki mod fabularny, którego akcja rozgrywa się po wydarzeniach z Zewu Prypeci. 

Stalker o ksywce Kitel ma do pokonania ciężką drogę - na polecenie Sidorowicza udaje się na Zaton w celu dostarczenia cennych informacji Brodzie, lokalnemu barmanowi, który przebywa na Skadowsku. Wyprawa nie będzie taka prosta, jak mogłoby się z pozoru wydawać, ponieważ w okolicy Zatonu od dłuższego czasu dzieją się niewytłumaczalne rzeczy - głównie za sprawą częstych zaginięć samotnych stalkerów, a nawet ich większych grup. Priorytetem protagonisty staje się odnalezienie powszechnie znanego stalkera Lisa. 


Cechy moda:

  • Nowa fabuła.
  • Lekko poprawiona grafika. 
  • Nowe ugrupowania i postaci.
  • W trakcie przechodzenia gry będziemy mieli okazję poznać losy znanych postaci z trylogii. 
  • Wysoka stabilność. 

SCREENY:

Spoiler

74-2.jpg

image.jpg

image (1).jpg

image (2).jpg

1.jpg

INSTALACJA: 

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Zew Prypeci 1.6.02
  • Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w główny katalogu gry ze zgodną na zamianę plików. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Patch 0.2:

  • Googledrive - [KLIK]

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod postawiony i gram trochę dłużej niż te zapowiadane 3 godziny, a jeszcze nie skończyłem. Może, jeśli będziemy się trzymać ściśle wykonywania zadań, to 3 godz. wystarczą. Ale jak tak jak ja, trochę się usamodzielnimy, poszukamy schowków które pamiętamy z podstawki, to nasze wyposażenie się polepszy i gra stanie ciekawszą. Kilka zrzutów:

                           Zacząłem z takim wyposażeniem.                                               Trochę do końca moda zostało, a mam tyle.

ss_fred_08-23-21_12-57-11_(zaton).jpg  ss_fred_08-23-21_21-00-12_(zaton).jpg

Kupiony tyko hełm stalowy, aby mieć noktowizor, oraz celownik dla kałacha, gdy jeszcze nie miałem Abakana. Reszta jest "zdobyczna".

I parę widoczków.

ss_fred_08-23-21_20-18-28_(zaton).jpg  ss_fred_08-23-21_13-56-14_(zaton).jpg

ss_fred_08-23-21_16-37-49_(zaton).jpg  ss_fred_08-23-21_20-18-07_(zaton).jpg

Na razie tylko tyle. Skończę, dam ocenę.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Może to założenie moda, ale nie mogę znaleźć na Zatonie narzędzi do kalibracji. Tradycyjne miejsca są puste ( 2 x Żelazny Las - przy budyneczku i przy elemencie wentylacji brak ). Podstawowe i precyzyjne były na swoich miejscach. Kto pamięta, gdzie w modzie AMK je przeniesiono?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem łatkę do moda i grałem dalej. Tyle tylko, że nie wiem co ta łata zmieniła, bo nie ma dla niej opisu. Poczytałem też na ich forum marudzenia i kontestowania moda. Jakoś tamte żale nie mają u mnie zrozumienia. Mod jak mod. Co wielkiego można zrobić na tak mocno ogranych lokacjach? Również czas gry w moda jest daleki od 3 godzin. Tymi kontestatorami mogą być ci, co go przelecieli w pośpiechu, korzystając ( na razie piszę o grze tylko na Zatonie ) z przewodnika po miejscówkach. Ja chodziłem wszędzie na piechotkę, zaglądałem do znanych mi schowków i tym sposobem uniknąłem jednego z problemów od stękaczy. Jestem uzbrojony i wyposażony po zęby, schowek pełny. Tylko tych narzędzi do kalibracji znaleźć nie mogę. Chyba, że Azot na Janowie nie będzie ich potrzebował, to z Jupitera przyniosę. Bo następne zadanie, to podróż na Jupiter. Pilot czeka. A na Jupiter idę już z takim wyposażeniem. Chyba mi wystarczy. Tylko pancerz i hełm kupione u Żwawego.

ss_fred_08-24-21_19-23-04_(zaton).jpg

A tu kilka kolejnych obrazków, z jakże dobrze znanej lokacji.

Spoiler

ss_fred_08-24-21_10-53-53_(zaton).jpg

ss_fred_08-24-21_11-13-03_(zaton).jpg

ss_fred_08-24-21_17-19-25_(zaton).jpg

ss_fred_08-24-21_17-19-46_(zaton).jpg

ss_fred_08-24-21_18-20-29_(zaton).jpg

ss_fred_08-23-21_20-18-07_(zaton).jpg

ss_fred_08-24-21_10-53-29_(zaton).jpg

c.d.n.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i mod przeze mnie ukończony. Ale chyba nie przez jego autora. Po zrobieniu zadań na Janowie, zgodnie ze scenariuszem poszedłem do Prypeci.

O ile na Janowie było kilka zadań scenariuszowych, oprócz których można było jeszcze nazbierać trochę wyposażenia jeśli pamiętało się schowki z ZP, to w Prypeci tylko jedno i na dodatek dialog finalny jakiś nieskładny. Mod się po prostu urywa. Ale pomijając ten szczegół, mod to całkiem fajne przypomnienie sobie ZP, ale z innym scenariuszem. Łatwiejszy od ZP, ale też bardziej siermiężny. Bardzo szybko możemy się dorobić kasy i naznajdywać wyposażenia. Pokazywałem wyżej, z czym szedłem do Janowa. A z czymś takim i taką kasą idę do Prypeci.

ss_fred_08-26-21_12-21-09_(jupiter).jpg

Przyznaję się bez bicia, że zwiększyłem sobie udźwig, więc mogłem zabierać więcej łupów z umarlaków i schowków, a następnie sprzedawać. W plecaku mam dokumenty których autor moda nie usunął, choć są niepotrzebne, ale usunął u Sowy dialog na ich sprzedaż. To samo z artem Serce Oazy. Sugerując się jednym z zadań można się pokusić go zabrać, ale Hawajczyk mający o nim dialog i tak go nie kupi. Mimo korzystnych jego opcji, używać go się nie da, z dwóch powodów. Pierwszy to jego radioaktywność większa niż antyaktywność najsilniejszego innego arta. A brak możliwości ulepszenia pancerza na większą ilość slotów niż 2,  nie pozwala na użycie większej ich ilości. Wola autora moda, ale dodanie spawnu narzędzi do kalibracji tak na zatonie jak i Janowie zamiast w Prypeci skąd nie ma powrotu, rozwiązałoby problem.

Do Prypeci prowadzi nie Garik, a nowy przewodnik.

Spoiler

ss_fred_08-26-21_12-51-07_(jupiter).jpg

A ten, to jedyny kwestowy rozmówca w Prypeci.

ss_fred_08-26-21_13-02-26_(pripyat).jpg

Po wykonaniu zadania po tym dialogu, kiedy wróciłem znów było to samo, z tym że był inny dalszy ciąg dialogu kończącego moda. A wszystko wskazywało, że trafimy jeszcze na CEA. Wygląda więc na to, że mod jakby nie dokończony.

Z ciekawości po ukończeniu moda popatrzyłem na wideoporadniki. Na nich grano tak, że ich gra była o wiele krótsza od mojej, bo gra była prowadzona tylko po nowych zadaniach, często bez brania zadań pobocznych z ZP. Nie wykorzystywano np. piguł przecieemisyjnych, choć je znaleźli.

Ja wszystkie mozliwe zadania brałem i wykonywałem, sam przejawiałem inicjatywę w szukaniu schowków, to i moja gra trwała ok 15 godzin. Ale też za to zostałem przez mod nagrodzony dwoma osiągnięciami.

ss_fred_08-26-21_13-23-56_(pripyat).jpg

Podsumowując, mod warty przetłumaczenia. Za dużo roboty z nim nie będzie.

A kto chce zobaczyć wideoporadnik, to ma go tutaj.

https://www.youtube.com/watch?v=0NKYh8SnODw

Cały mod na jednym.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na D.E.V.I.L.R.Y.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.