Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Tytuł oryginalny: Ермак: последний рейд Redux Platforma: Czyste Niebo 1.5.10 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 31.08.2021 r. Autor: AlbertVIctory Autor spolszczenia: @OldMan Śr. długość rozgrywki: (ok. 5 godzin) OPIS: Spoiler Modyfikacja stanowi remake pierwszej części z serii Jermak. Jermak jest zmęczony życiem najemnika, a to jego ostatni rajd. Dowódca grupy najemników o ksywce Lektor, do której przynależy Jermak, wysyła go na ostatnią misję. Po jej pomyślnym wykonaniu otrzyma sowite wynagrodzenia oraz możliwość opuszczenia Zony na zasłużoną emeryturę. Zadaniem Jermaka jest zdobycie dziesięciu kluczy szyfrujących, klucza do hasła oraz nadajnika. Wszystkie te przedmioty są podzielone pomiędzy dowódców jednostek Monolitu znajdujących się w Prypeci. W tym czasie Lektor i jego grupa zmierzają w kierunku Mózgozwęglacza, który przez lata był wyłączony i pozostaje obecnie pod kontrolą wojskowych stalkerów. Tajemniczy zleceniodawca zażądał przejęcia kontroli nad radarem w celu jego ponownego włączenia i odcięcia północnej części Zony od reszty jej mieszkańców. Mimo wszystko Mózgozwęglacza nie można aktywować bez niezbędnych do tego kluczy szyfrujących. Najemnik Jermak, Prypeć, oddziały Monolitu i ostatnia misja. Jego ostatni rajd. Zmiany względem poprzedniej wersji: Spoiler wydłużona śr. długość rozgrywki, rozgałęziająca się nieliniowa fabuła z różnorodnymi zadaniami, możliwość wyboru początkowego ekwipunku, wschodnia Prypeć (Absolute Nature 4), cztery anomalne strefy na lokacji, dodano handlarzy oraz mechaników, nowe celowniki, nóż do rzucania zamiast śrub, dodano możliwość snu, zaimplementowano głód u protagonisty, dodano emisje, ok. 100 schowków, pola minowe, przywrócono części ciał mutantów, instalacje PSI w miejscach przebywania oddziałów Monolitu, dodano unikalne bronie, wyższej jakości modele NPC, wysoka częstotliwość spawnu, aktorstwo głosowe, nowa paczka broni (SWRP+ STCS Weapon Pack), zmieniono niektóre dźwięki, wskaźnik zdrowia PSI (OGSM), nowe tekstury, usunięto zbędne pliki, NPC mogą korzystać z bandaży i apteczek, NPC mogą zaatakować protagonistę przy pomocy noża. Podziękowania: Spoiler Za aktorstwo głosowe: slesar6razriada (Слесарь 6 разряда) - głos Barda, Александр Рокнрольщик - głos Monolitu i odważnego stalkera, AlexStrek - głos Technika. Osobne podziękowania za udział w beta testach: Александр Тимченко, Дима Диордиев. PORADY: Spoiler Pomoc techniczna: P: Podczas uruchomienia gry występuje błąd OpenAl:Can't create sound device. O: W folderze Bin jest instalator OpenAl.exe (należy nie zapomnieć o ponownym uruchomieniu komputera). P: Jak usunąć zacięcia się gry po zabiciu NPC? O: W gamedata\scripts należy zmienić nazwę pliku xr_motivator1 na xr_motivator. Zdarza się, że po śmierci protagonisty na pewnym obszarze pozostaje efekt PSI. To błąd związany z silnikiem. Należy wczytać zapis gry, w którym nie przebywamy w zasięgu działania PSI. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać. Na koniec dodajemy mini-łatkę do spolszczenia - wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na nadpisanie pliku. 2. Modyfikację uruchamiamy za pomocą pliku Играть. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Pomoc techniczna: @Szczepan9205, @LisKot Testy spolszczenia: @smox, @Agrael Mini-łatka do spolszczenia: [gamedata.7z] Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja Witajcie bracia Stalkerzy Proponuję Wam rozpoczęcie przygody z najemnikiem Jermakiem. Dzisiaj część pierwsza "Jermak: Ostatni rajd - Redux" Mod na jednej lokacji, DUŻO strzelania, a napisy końcowe na tyle ciekawe, że już ogrywam kolejną cześć przygód czyli "Jermak - Niezbadane ścieżki" Mod w wersji repack wystarczy pobrać, wypakować i można grać. Moda uruchamia się plikiem Играть!.bat - jest w głównym katalogu gry. Zapraszam na kilka godzin dobrej zabawy https://drive.google.com/file/d/1hljEMiQ5YJkkf0D7imm3P3NKhp6KBoV2/view?usp=sharing TRADYCYJNE JUŻ PODZIEKOWANIA za pomoc przy opracowywaniu spolszczenia: Pomoc techniczna @Szczepan9205 oraz @LisKot Testy: @Agrael i @smox 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja Dla zainteresowanych pozostałe części moda/modów o Jermaku: Spoiler https://ap-pro.ru/forums/topic/2883-ermaklast-raid-redux/?tab=comments#comment-109674 https://ap-pro.ru/forums/topic/4249-ermak-mirazhi-zony/?tab=comments#comment-234605 https://ap-pro.ru/forums/topic/2800-ermak-puti-neispovedimy/?tab=comments#comment-102544 https://ap-pro.ru/forums/topic/8250-ermak-iskuplenie/?tab=comments#comment-338398 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja Brałem udział w testach spolszczenia i moda ukończyłem. Jedna, dobrze znana lokacja i sporo strzelania. Warto mieć na uwadze, że jest to wersja redux, w której zaszły pewne zmiany - autor dodał kilka postaci, więc można z nimi porozmawiać. W zwykłej wersji nie mieliśmy takiej możliwości. Ogólnie pierwszą część Jermaka można szybko podsumować - prosty mod z dużą dozą akcji. Ciekawe, jak się potoczył dalszy los najemnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja Wczoraj @portals umieścił moda na naszym serwerze (pierwszy post). Identyczna wersja, którą dodał @OldMan. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja co taka ta broń dziwna? ledwo ją widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja A jak ma wyglądać? Tak?: Spoiler Na zwiększonej gammie lepiej ją widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja Cez137 - na tej lokacji także bywa ponuro, ciemno więc i oswietlenie nie oddaje w pełni walorów twojego wała. p.s. włącz latarke i obejrzyj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja To i tak macie dobrze Ja cały czas miałem suwaki jasności, gamma i kontrast max w prawo. No i często wspierałem się noktowizorem w SEVIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja Fakt, dosyć "ciemno" jest w tym modzie, ale bardziej narzekałem na rzucanie nożami zamiast śrubami. Trochę to było przekombinowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 8 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja Godzinę temu, Agrael napisał(a): narzekałem na rzucanie nożami Mi tylko przeszkadzało, w jaki sposób trzymamy ten nóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja Mini łatka do spolszczenia: gamedata.7z Wypakować do głównego katalogu gry ze zgodą na nadpisanie pliku. @Agrael proszę o umieszczenie poprawki w pierwszym poście. @LisKot dzięki za czujność 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja @OldMan gotowe. A własnie, @OldMan grałeś może w drugą część Jermaka? W kontynuacji główny bohater jest chyba bardziej rozmowny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 6 godzin temu, Agrael napisał(a): A własnie, @OldMan grałeś może w drugą część Jermaka? W kontynuacji główny bohater jest chyba bardziej rozmowny. Gada jak najęty Właśnie. Dobrze się złożyło, że pytasz... Ponieważ kończę spolszczenie drugiej części: Jermak - Niezbadane Ścieżki Mam pytanie do grających. Czy zostawić tak jak w oryginale, że Jermak reaguje na dziejąca się akcję i krótko komentuje np. po trafieniu wroga cyt.: "Dobrze ci tak ..." itd... Pytanie: czy ma być słychać te jego "odgłosy"? Pytanie dotyczy tylko scen walki. Osobiście, średnio mi się to podoba i po prostu to sobie wyciszę, ale tak pomyślałem, że może przyszli gracze woleliby właśnie to słyszeć... Mogę zrobić pod tym kontem dwie wersje dźwiękowe. Dajcie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja Hmm, albo zrobić alternatywny dodatek, który zawiera komentarze Jermaka. Główna paczka bez komentarzy, a dodatek z nimi oddzielnie i dla chętnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja Podkreślam, że dotyczy to kilku zwrotów, które i tak nie będą przetłumaczone. Bo i co tu tłumaczyć np.: Spier... gościu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja @OldMan Ty tłumaczysz, to Ty decydujesz, ale osobiście bym olał i robił tak, jak podpowiada sumienie oraz doświadczenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja Łe z taką prędkością tłumaczenia to ja chyba poczekam na wszystkie 4 części moda (bo coś czuję, że @OldMan się nie zatrzyma) 😁 To się ogra wszystko na raz 🤗 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja Jermak jest fajny, może ktoś/lub autor połączy wszystkie części nie będzie już ciągu dalszego albo niech autor dorobi 1 lub 2 części i scali w 1 mod np.: "Niesamowite przygody Jermiaszki (jak go pewna kobita nazywa ) zakapiora ze strefy". Myśli Jermiaszki (jego głos w tle) są fajne i pasują do całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Ej trudny ten mod, nie spodziewałem się że tak krótki mod na jednej lokacji będzie taki trudny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Cez137 - witaj w strefie, jest wiele modów na 1 lokacji i nie są łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski_Szogun Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Zainstalowałem i grałem, więc fajny mod się zapowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 22 minuty temu, Polski_Szogun napisał(a): Zainstalowałem i grałem, więc fajny mod się zapowiada Ja to bym napisał tak: Ograłem i zapowiada się fajna seria Skończyłem spolszczenie do drugiej części przygód Jermaka i mam takie pytanie do @vidkunsen. Może nie wiesz, ale robisz u mnie na etacie językoznawcy i: W części 1 i 2 spotykam się z określeniem stalkerjugi Może parę słów na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski_Szogun Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Dasz mi link do drugiej części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja сталкерюга - stalkerzyna (coś jak u nas zwrot chłopina) - zwrot oddający forme politowania dla rozmówcy - masz ty stalkerzyno apteczki, antyrady w sprzedaży? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.