Skocz do zawartości

wylot na radarze przy podejściu do członków wolności


Rekomendowane odpowiedzi

kiedy podchodzę do członków wolności przy tunelu gdzie potem mamy przejście do miasteczka 32 wywala mnie do pulpitu. log jest dziwny

podobne sytuacje mam w dolinie mroku jak się zbliżę do gospodarstwa przy bramie na ciemny parów

 

obchodzę to zmieniając switch__distance ale jest to w..wiające maksymalnie

_ogse.log xray_administrator.log xray_administrator_09-05-21_22-31-13.mdmp xray_administrator_09-05-21_22-31-13.mdmp.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975  Czy w obrębie tego obozowiska członków Wolności przy tunelu nie masz czasem założonego schowka z dużą ilością gratów? 

Silnik gry zlicza wszystkie przedmioty w schowku i jeśli nie zrobi tego w danym odstępie czasu, to wyskakuje wtedy błąd [brak danych] lub błąd z kośćmi [0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible()], tak jak w twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skupiłbym się na tym fragmencie: 

!!ERROR: XR_GULAG cannot find SOBJ [65535] for obj [rad_company_che]
_bp: path_parse_waypoints: pathname =rad_zomb_che_walk
_bp: path_parse_waypoints: pathname =zomb_koster
MOVE_MGR validating rad_zomb_che_walk for rad_company_che
MOVE_MGR verifying point [0] on path rad_zomb_che_walk VTX [225936] for rad_company_che
MOVE_MGR checked point
stack trace:

0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible()

 

Zomb_koster czy to jakiś mutant? gdzieś się walał skrypt do usuwania objectów( ...for obj [rad_company_che]... ) przez modyfikacje bind_stalker zapewne pomoże gdy go usuniesz.

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli go wypakujesz to gra użyje tego wypakowanego. 

local se_obj = alife () :object("sarc_niz_zomb_1")

         if se_obj then

alife () :release(se_obj, true)

end  

Tutaj znalazłem skrypt musisz tylko zmienić nazwę obiektu sarc_niz_zomb_1 na rad_company_che. Ten kod wstawić najlepiej w funkcji

function actor_binder:net_spawn(data)

Jeśli taki obiekt nic nie wnosi do rozgrywki to najszybciej będzie taką linijkę zostawić w bind, pozwoli to się pozbyć późniejszych problemów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypakowałem gamedatę i znalazłem te wpisy ale w katalogu config\scripts\jek@n\rad_company

w skryptach nic nie ma

rad_company.zip

 

jeżeli dla Ciebie to nie problem - dorzuć to co napisałeś do mojego skryptu - ja trochę zardzewiałem a nigdy nie byłem mocny w skryptach

 

wpisy tych postaci występują w skryptach jekan_work.script, ogse.script i ogsm_hideout.script

 

wrzucam wszystkie

 

 

bind_stalker.script jekan_work.script ogse.script ogsm_hideout.script

 

 

 

Edit:

 

pogrzebałem i udało mi się dodać tę sekcję, musiałem tylko zacząć od wejścia na lokację ale che już nie ma. Ciekawe czy to pomoże w Dolinie mroku gdzie mam podobny wylot.

 

dym razie dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.