scigacz1975 Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 kiedy podchodzę do członków wolności przy tunelu gdzie potem mamy przejście do miasteczka 32 wywala mnie do pulpitu. log jest dziwny podobne sytuacje mam w dolinie mroku jak się zbliżę do gospodarstwa przy bramie na ciemny parów obchodzę to zmieniając switch__distance ale jest to w..wiające maksymalnie _ogse.log xray_administrator.log xray_administrator_09-05-21_22-31-13.mdmp xray_administrator_09-05-21_22-31-13.mdmp.log Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted September 6, 2021 Report Share Posted September 6, 2021 @scigacz1975 Czy w obrębie tego obozowiska członków Wolności przy tunelu nie masz czasem założonego schowka z dużą ilością gratów? Silnik gry zlicza wszystkie przedmioty w schowku i jeśli nie zrobi tego w danym odstępie czasu, to wyskakuje wtedy błąd [brak danych] lub błąd z kośćmi [0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible()], tak jak w twoim przypadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted September 6, 2021 Report Share Posted September 6, 2021 skupiłbym się na tym fragmencie: !!ERROR: XR_GULAG cannot find SOBJ [65535] for obj [rad_company_che] _bp: path_parse_waypoints: pathname =rad_zomb_che_walk _bp: path_parse_waypoints: pathname =zomb_koster MOVE_MGR validating rad_zomb_che_walk for rad_company_che MOVE_MGR verifying point [0] on path rad_zomb_che_walk VTX [225936] for rad_company_che MOVE_MGR checked point stack trace: 0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible() Zomb_koster czy to jakiś mutant? gdzieś się walał skrypt do usuwania objectów( ...for obj [rad_company_che]... ) przez modyfikacje bind_stalker zapewne pomoże gdy go usuniesz. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted September 8, 2021 Author Report Share Posted September 8, 2021 Allen a tak bardziej po ludzku? Bo nigdy w skryptach dobry nie byłem. w plikach które mam nie ma wypakowanego bind_stalker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allen Posted September 9, 2021 Report Share Posted September 9, 2021 jeśli go wypakujesz to gra użyje tego wypakowanego. local se_obj = alife () :object("sarc_niz_zomb_1") if se_obj then alife () :release(se_obj, true) end Tutaj znalazłem skrypt musisz tylko zmienić nazwę obiektu sarc_niz_zomb_1 na rad_company_che. Ten kod wstawić najlepiej w funkcji function actor_binder:net_spawn(data) Jeśli taki obiekt nic nie wnosi do rozgrywki to najszybciej będzie taką linijkę zostawić w bind, pozwoli to się pozbyć późniejszych problemów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scigacz1975 Posted September 11, 2021 Author Report Share Posted September 11, 2021 wypakowałem gamedatę i znalazłem te wpisy ale w katalogu config\scripts\jek@n\rad_company w skryptach nic nie ma rad_company.zip jeżeli dla Ciebie to nie problem - dorzuć to co napisałeś do mojego skryptu - ja trochę zardzewiałem a nigdy nie byłem mocny w skryptach wpisy tych postaci występują w skryptach jekan_work.script, ogse.script i ogsm_hideout.script wrzucam wszystkie bind_stalker.script jekan_work.script ogse.script ogsm_hideout.script Edit: pogrzebałem i udało mi się dodać tę sekcję, musiałem tylko zacząć od wejścia na lokację ale che już nie ma. Ciekawe czy to pomoże w Dolinie mroku gdzie mam podobny wylot. dym razie dzięki za podpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.