Skocz do zawartości

Całkowicie nowy stalker po tylu latach od premiery :D


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie,jestem totalnie początkującym bo nigdy nie grałem :D,od której części mam zacząć?,narazie atakuje Cień czarnobyla i nie wiem czy dobrze zacząłem :D.

Jakieś protipy dla nowego prócz kombinezony najemników na dachu z początkowej lokacji?,może jakies filmiki lub poraddniiki ktoś mi podrzuci bo nie mogę się połapać w ogole na tym forum :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xBishop dobrze zacząłeś, najlepiej grać tak jak wychodziły gry czyli, Cień Czarnobyla potem Czyste Niebo (chociaż to prequel Cienia jeśli chodzi o wydarzenia) no ina koniec Zew Prypeci.

Największego protipa już odkryłeś samemu, zwiedzaj mapy, zaglądaj w różne kąty to znajdziesz czasami coś ciekawego. W wiosce kotów na poddaszu budynku po drugiej stronie ulicy w skrzyni np artefakt. Tak samo w jednej z piwnic. O innych przedmiotach nie wspomnę.

Nie wiem w czym by tu jeszcze podpowiadać bo poza tym, że chodzisz i bierzesz zadania od ludzi jak w jakimś rpgu to reszta to raczej standardowy fps więc raczej ogarniesz.

No chyba, że masz jakieś konkretniejsze pytania/problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xBishop  Po pierwsze, to :witam:y na forum. Dobrze trafiłeś.

Oprócz wymienionych wyżej znajdiek, w wiosce masz jeszcze do zabrania konserwy z piwnicy w pierwszym domu z prawej za płotem, idąc od Sidora. Na strychu skrzynia. A w tym domu przed płotem, w piecu ( nie usmaż tyłka w ognisku !!! ) wódka, a w skrzyni w pokoju apteczka. Na ziemi, koło ogniska gdzie siedzą nowicjusze leży energetyk. Ostatni dom po lewej, w piecu ( na niskim przysiadzie ) amunicja śrutowa, a w innym pomieszczeniu w garnku konserwa. Środkowy dom po prawej z rozwalonym dachem, na nim skrzynka z medykamentami. Na strychu domu za Wikiem, plecak. Zaglądaj do tej skrzyni koło piwniczki, częsty spawn amunicji.