Jump to content

The Journey


Agrael
 Share

Recommended Posts

Już myślałem, że The Journey poleci do kosza, pierwsze co to ustawienie w opcjach oświetlenia dynamiczne, pełne dynamiczne i zaraz ctd po ponownym uruchomieniu gry :D @cez137 ja po tym kasowałem user.ltx i gra sobie robiła nowy więc mogłem uruchomić drugi raz po zmianach. I metodą prób i błędów ustawić opcje. To tak jakbyś chciał kiedyś do niego wrócić.

No to jedziemy na statyce ;) a takiego, nie za długo. Przejście z Wysypiska do Wioski i wylot z za mało pamięci. Dobrze, że znalazłem, że na DX10 idzie bez problemu.

Więc żeby pograć bez zgrzytania zębami już na starcie moda odpalać na DX 10 albo 11.

 

Wrażenia po paru godzinkach średnie, na papierze wyglądało to jakoś lepiej. Fajny pomysł na przerobione mapy, tak mi przez kolorystykę z Fallout New Vegas trochę się kojarzy. Zobaczymy co będzie dalej, jeszcze trochę mi zostało.

Fajna się strzela z tej 4nabojowej strzelby pompki z paczki EFT, która zastępuje Chaser 13.

Ps. Jak usłyszałem od stalkera "howdy" to się poczułem jak w starych westernach :D a po "bro" jak w jakichś gangsta slumsach.

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

ja to mam pecha - dopiero co zacząłem a już Fatal Error. Przy przejściu z Wysypiska do Przeklętej Wioski.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_stena_kraska_02

Wykonałem zadania Olina i niestety przy przejściu gra się zwiesza. Macie jakieś rozwiązanie? 

Link to comment
Share on other sites

@Sasq znany wylot. Musisz grać przynajmniej na oświetleniu dynamicznym DX 10 albo 11 żeby wczytała się ta lokacja.

 

 

Moda niedawno ukończyłem, wersja skrócona opinii dla tych co nie chce im się czytać.

ExnWDSzN5LIrMV-BFqf5MP0IzRI5vATiq-U88F7e

 

Teraz trochę dłużej. Najpierw plusy, no był jakiś nowy pomysł na fabułę, umierająca pusta Zona. Wszystko w takiej kolorystyce falloutowo-mad maksowej. Kilka nowych lokacji, stare mocno przebudowane. Chociaż wkurzające były niektóre błędy na mapach, niewidzialne ściany po usuniętych niektórych elementach, rzeczy wiszące w powietrzu. Ale od tej stronie ogólnie mod na plus. Trochę nowych mutantów, nowe modele npców. Mod niezbyt długi co też w jego przypadku idzie na +.

Klimatycznie zrobiona mapa lokacji w pda w postaci odręcznych rysunków. Fajny pomysł. :048: 

Spolszczenie dobre, trochę literówek i jakiś niepotrzebnych przecinków, w sumie nic wielkiego. Trochę dziwnie wyglądały te nasze odpowiedzi, że każde zdanie było od nowej linijki.

 

Trochę narzekania co mnie akurat się nie spodobało:

Po pierwsze decyzja o braku zadań w PDA, no kurde pierwsze zadanie, którego na bank nie zapomnimy "Odnajdź brata" w nim jest :D a cała reszta tylko na gębę ;) Nie każdy musi moda przechodzić ciągiem to może być trochę problematyczne. Jak już miałobyć trudniej to można było dawać je z prostym opisem albo dać możliwość wstawiania swoich markerów. No chyba, że ktoś lubi później wertować dziennik rozmów albo robić screeny czy notatki na papierze.

Jak już miałobyć trudniej przez te dialogi to taka trochę niekonsekwencja z tymi pomarańczowymi "idiotoodpornymi" partiami dialogów. 

Nowe lokacje, nowe mutanty czy npce ale brakowało mi jednak jakiejś małej współczesnej paczki broni. Trochę sytuację ratuje np ten weapon pack z EFT.

Proste, mało i niezbyt ciekawe questy.

Problemy techniczne, lepiej od razu ustawić DX10 lub DX 11 bo na statyce i tak nie można grać (wylot przy przechodzeniu na 3 lokację), po ustawieniu zwykłych oświetleń dynamicznych nie można ponownie uruchomić moda. Pomaga np kasowanie user.ltx żeby gra zrobiła od nowa i my sobie znowu dostosujemy opcje.

Różne wyloty w czasie rozgrywki.

 

Ale finalnie jak na pierwszy mod autora nie jest źle, chociaż po zapowiedziach wyglądało, że będzie ciekawiej. Trochę takie z dużej chmury mały deszcz. "Na zachodzie" mogą się nim jarać. :)

Ode mnie takie 6/10.

  • Dodatnia 2
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, tom3kb napisał:

@Sasq znany wylot. Musisz grać przynajmniej na oświetleniu dynamicznym DX 10 albo 11 żeby wczytała się ta lokacja.

 

U mnie kiszka - na DX10 i DX11 nie ładują się nawet stare zapisy... Nic, próbuję coś pogmerać.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity