Jump to content

Priboi Story - Eternal [OGSR]


tom3kb
 Share

Recommended Posts

-Kjr_4PJvzc-min.jpg.5a041b01606321e052f2

Tytuł Oryginalny: Priboi Story - Eternal

Platforma: Cień Czarnobyla
Data Premiery: 14.10.2021r.
Autor: 1beer
Autor Spolszczenia:

 

Opis:

Spoiler

Znany wszystkim Priboi Story (a jak nie znacie to poprzednie wersje są TUTAJ), przeniesiono na silnik OGSR. Oprócz tego dodano wiele modów żeby podrasować go graficznie. Bazą moda jest Priboi Story Overhaul 2020. Dodano paczki npców z HQ Npc Pack i HD models addon. Uzbrojenie z dsh mod, nowy interfejs użytkownika - Monolith UI. Pogodę z Vivid Weather, nowy zestaw ikon. Dodano też niewielki quest na początek moda oraz sporo poprawek naprawiających różne niedoróbki poprzednich wersji.

Screeny:

Spoiler

ss-10-14-21-21-47-14-l05-bar.jpg

ss-10-14-21-21-45-07-l01-escape.jpg

ss-10-14-21-21-46-22-l01-escape.jpg

ss-10-14-21-21-45-42-l01-escape.jpg

Linki:

Spoiler

Mod (wersja 1.0)

Yandex - KLIK
GoogleDrive - KLIK

Problemy i rozwiązania, łatki i patche:

Spoiler

Jeśli komuś przy pierwszym uruchomieniu mod zaprotestuje z takim czymś: exo_mon?lith_body.thm , to trzeba "?" ten znak zapytania zamienić na nasze "o", lub wstawić już poprawiony.

KLIK

Plik wklejać należy wg ścieżki gamedata\textures\act\newmonolith\ 

 

Łatka na wylot ze strzelbą TOZ-34: KLIK

Źródło: Temat Moda.

  • Dodatnia 5
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

  • tom3kb changed the title to Priboi Story - Eternal [OGSR]
  • 2 weeks later...

PODBICIE TEMATU.

Mod postawiony i uruchomiony. Ale dopiero po nałożeni na moda pobranego z linku w #1 łatki kumulatywnej z 27.10. Bez niego była sygnalizacja grażdanki w nazwach plików i problemów z szejderami i silnikiem.

Łatkę można pobrać z Google - https://drive.google.com/file/d/1SV7txlSnSkxJ2haTGjouoBXWdQEASpjE/view

@tom3kb Dodaj do #1.

Z przeprowadzonej gry tylko na Kordonie odniosłem miłe wrażenia. Nowy wygląd okien dialogowych, oraz tych otwieranych poprzez PDA. Również kolorystyka tekstur, przyodzianie enpeców jest ciekawe. Bandyta z pistoleciku już nie zabija z połowy lokacji, ale też nie jest kuloodporny. Spawn zawartości schowków i u handlarza jest losowy. Ale więcej powiedzą zrzuty.

ss_fred_11-01-21_21-41-59_(l01_escape).jpg

Wygląd HUDa.

Spoiler

Info pojawiające się na ekranie szybko znika, ale pojawia się na stałe w PDA.

Spoiler

A tu kilka widoków tekstur terenu i wnętrz.

Spoiler

ss_fred_11-01-21_21-35-59_(l01_escape).jpg

ss_fred_11-01-21_21-47-53_(l01_escape).jpg

ss_fred_11-01-21_22-00-09_(l01_escape).jpg

ss_fred_11-01-21_21-44-03_(l01_escape).jpg

Sygnalizacja głodu i animacja jedzenia chleba lub konserwy.

  ss_fred_11-01-21_23-14-15_(l01_escape).jpgss_fred_11-01-21_22-42-44_(l01_escape).jpg

Tak animuje użycie bandaża.

ss_fred_11-01-21_22-56-01_(l01_escape).jpg

 

ss_fred_11-02-21_01-27-07_(l01_escape).jpg

I mała podpowiedź. Zadanie na odszukanie złodziejaszka który podmienił nasz nóż na niejadalną kiełbasę, należy rozpocząć od razu po otrzymaniu, jeszcze przed wyjściem ze strażnicy. Zostawiłem go sobie na "później" i musiałem grę powtarzać, bo złodziejaszek się zmył. Przy okazji realizacji jego żądania, trochę się doposażymy, a wykonamy żądanie razem z zadaniami głównymi.

Czyta kto chce.

Spoiler

Złodziejaszek dostał sraczki.

 

 

 

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

Dotarłem już do baru i przy spotkaniu z barmanem małe zaskoczenie. Przy próbie rozmowy z nim, mimo że na grzbiecie miałem tyle ile można nosić, wali w mordę na powitanie. Ale można po czymś takim z nim rozmawiać i handlować. Sprawdziłem w wideoporadniku i tam też walił. Coś tu w modzie nie gra. Ale jest różnica w udźwigu GB w stosunku do wcześniejszych wersji i oryginalnie teraz od początku mamy 90kg. Możliwe, że właśnie ten zwiększony udźwig powoduje taką sytuacje. Patrz od 22:00.

https://www.youtube.com/watch?v=owD6YU02QdY

Nocka nad Wysypiskiem. W dali świeci Spełniacz Życzeń.

ss_fred_11-02-21_16-23-16_(l02_garbage).jpg

               Młot daje sobie radę z Psipsem.                                                                           Animacja jedzenia kiełbasy.

ss_fred_11-02-21_15-04-48_(l01_escape).jpg  ss_fred_11-02-21_15-17-24_(l01_escape).jpg

W modzie cały czas przewija się organizacja UHFS. Ale nawet jak dostajemy szczegółowe wyjaśnienie jej roli, nie ma rozwinięcia tego akronimu.

ss_fred_11-02-21_20-59-34_(l05_bar).jpg

Ponieważ w modzie występują informacje, dialogi słowne i niektóre opisy po angielsku, przypuszczam, że również i ten akronim nie został zrusyfikowany. W dialogu ze zrzutu jest mowa o enpecach, którzy kojarzą mi się z innym modem, rozpoczynającym się w Martwym Mieście.

Czy może ktoś pamięta tego moda i czy tam nie było rozszyfrowania tej nazwy?

Link to comment
Share on other sites

@tom3kb  WAŻNE !!!

Jest nowa, ponoć stabilna wersja moda 1.0  Dla grających to istotne, że obecne zapisy powinny być aktywne. Nowa gra niepotrzebna.

Yandeks https://disk.yandex.ru/d/FKUl-3n4FdWaeA

Google https://drive.google.com/file/d/1YSkpf3FxkjDFFKKDXrAZ8Ayc14ieQxIT/view

Ja utknąłem na zadaniu o które pytał też ich gracz i dostał zamiast wyjaśnienia info o nowej wersji. Jutro pobranie i sprawdzenie co z tego wyszło.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@Agrael Tak wychodzi z opisu. Ale jak na razie ( idę już na Jantar), to oprócz kolorków i "opancerzeń" enpeców, dodano trochę technicznych problemów. A starych nie usunięto. Przykład pierwszy z brzegu. W DM dodano wioskę-zagrodę, ale to chyba papierowa dekoracja do filmu, działająca jak lustra weneckie. Ty nic przez budynki nie widzisz, a enpece za nimi tak i na dodatek ich pociski przeszywają budynki na wylot, jakby ścian nie było.

I jak w slotach dla broni, któryś jest pusty, to nie ruszaj artefaktów. Sam tam wskakuje, a próba zabrania go, to pulpit.

No cóż, zdecydowałem się na OBT, to skarżyć się nie mogę, bo ostrzegali że grywalna będzie za dwa tygodnie. No i właśnie dzisiaj te tygodnie mijają.

A tu dwa obrazki.

Czekał, czekał, się pocieszał, aż go zmogło. Autobus zdążył zardzewieć.

ss_fred_11-02-21_14-50-16_(l01_escape).jpg

Ałła, jak ta radiacja boli!!!

ss_fred_11-03-21_14-13-53_(l04_darkvalley).jpg

Takich kwiatków jak ten, jest więcej.

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

@tom3kb @Agrael  WAŻNE.

Uruchomiłem tę wersje 1.0 .  Ale żeby wystartowała, tak jak i w poprzedniczce trzeba zmienić jedną nazwę pliku.

Jeśli komuś przy pierwszym uruchomieniu mod zaprotestuje z takim czymś: exo_mon?lith_body.thm , to trzeba "?" ten znak zapytania zamienić na nasze "o", lub wstawić już przeze mnie poprawiony.

Daję ten plik poniżej.

exo_monolith_body.thm

Dodajcie tę informację do #1. Plik wklejać należy wg ścieżki gamegata\textures\act\newmonolith\ , którą pokazuje okienko błędu.

Ale nawet na tej nowej wersji nie znajduję schowka enpeca z baru, a poradniki i wideoporadniki też nie pokazują gdzie jest. Był schowek, ale zamiast Złotej Rybki były dwa Kotlety. Może tu jest ten błąd. Najwyżej będzie to zadanie wisiało, bo na fabułę wpływu nie ma.

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 2
Link to comment
Share on other sites

PODBICIE przez samotnika.

Ale spieprzyli moda dodając tę nową paczkę. Nie dość, że parę razy wyleciałem, bo chyba zapisy z gry na poprzedniej wersji miały lub nie miały broni zgodnej z tą wersją, to na dodatek opisy dla niektórych egzemplarzy broni są całkowicie niezgodne z ich teksturami i widokiem podczas animacji.

Poniżej przykład SPAS12, który stał się wzrokowo Sajgą.

ss_fred_11-04-21_16-40-04_(l05_bar).jpg

ss_fred_11-04-21_16-39-29_(l05_bar).jpg   ss_fred_11-04-21_16-39-37_(l05_bar).jpg

Są trzy wersje Abakana, ale niczym się wizualnie nie różnią. Na dodatek w animacji zamiast PSO-1 mają kolimator, choć w inwentarzu jest prawidłowo PSO-1. A Szturmowy jest pozbawiony stałego podlufowca.

ss_fred_11-04-21_13-59-59_(l05_bar).jpg

Pisałem wyżej o braku schowka ze Złotą Rybką. Problem się rozwiązał po odwiedzinach labu na Jantarze. Tradycyjnie była na schodach, ale rozliczając zadanie utraciłem art o tylko korzystnych wartościach, który mógł być mój.

Tak więc jeśli ktoś jeszcze nie zaczął gry, radzę poczekać. Tamtejsi gracze grający od początku, mają problemy i wyloty przy wstawianiu broni do slotów. Będą więc na pewno jakieś nie łatki, ale wielkie łaty.

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

PODBICIE.

I jest już pierwsza łatka na wylot z TOZ 34. https://drive.google.com/file/d/1MP8YDo_9mYuKA0pNNmenL1YFLtGYi2yC/view

Możliwość zmian wyglądu moda:

1. "Spal wideokartę (?) - "Сoжги видеокарту" из S.T.A.L.K.E.R. Two-K   https://drive.google.com/file/d/1zMrvomXOB6uLT_Av3p_jmYQKk6X5OH6D/view

2. Tekstury zimowe - Зимный ретекстур из Натуре Щинтер в2.3 Блецк Едитион  https://drive.google.com/file/d/15RqzGbRlg2KswZweimAGoxlyF3YuSf7V/view

Link to comment
Share on other sites

@WaTo Na pytanie o dodatek, dostałeś odpowiedź. Ja nic o nim nie wiem, dlatego przy nazwie dałem (?) znak zapytania.

Tylko przeczytaj jeszcze ostatnie zdanie z mojego wpisu nad tym o dodatkach. Z tej porady radzę skorzystać na jakiś czas. Bo jeśli do wersji "STABILNEJ"  jeszcze tego samego dnia wychodzi fix, a grający nadal mają kupę wylotów, to trzeba poczekać, aż naprawdę będzie stabilna wersja. Piszę też o problemie ze Złotą Rybką i pokazuję niespójność tekstur z nazwami broni, oraz niewłaściwe animacje. Muszą to ujednolicić.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I kolejny mod ( a może dopiero kandydat na moda ) ukończony.

Podniosłem ostatni dokument i w PDA pojawiła się pustka.

ss_fred_11-16-21_18-31-24_(l12u_control_monolith) — kopia.jpg

Gracz zostaje z ręką w nocniku, o ile nie zapamiętał, że przy poprzedniej wizycie na CEA miał zadanie znalezienia na CEA2 śmigłowca. Ja zapamiętałem i likwidując monolitowców którzy jak elochimi schodzili z nieba, dotarłem do bramy prowadzącej za CEA2.

 

ss_fred_11-16-21_18-44-39_(l12_stancia_2) — kopia.jpg   ss_fred_11-16-21_18-55-33_(l12_stancia_2) — kopia.jpg

  

Tu pojawił się wideoepilog w języku angielskim. Inna sprawa, że przez całego moda ten język się pojawia. W mówionych dialogach ważnych enpeców, w opisach schowków, komunikatach lecących z głośników na bazach.

Mod mimo zgłoszenia jako stabilny, jeszcze takim nie jest. Paczka broni jaka została dodana, jest mocno niekompatybilna. Próba użycia apteczki naukowej, u mnie powodowała zaliczenie pulpitu. 

Oryginalnie pobrany mod daje 90kg udźwigu, co skutkuje tym, że przy każdym rozpoczęciu dialogu z barmanem, dostajemy po mordzie. Twórcy moda albo zapomnieli przy jego wstawianiu zmniejszyć ten udźwig, lub nie poprawili barmanowi informacji, że to nie jest cziterka. A z patchem 1.3 pojawił się na hudzie udźwig 2020kg, którego i tak się nie dało bez cziterzenia uzyskać.

 

I mam wrażenie, pamiętając te wcześniejsze wersje, że został trochę wykastrowany. Ale kolorkom nic nie mogę zarzucić, jak również i  płynności gry.

Na tym zrzucie chcę pokazać, z jakim sprzętem zakończyłem grę.

Spoiler

ss_fred_11-16-21_18-32-18_(l12u_control_monolith) — kopia.jpg

A tu tak na chybił trafił wybrane zrzuty z gry.

ss_fred_11-15-21_15-23-09_(l07_military).jpgss_fred_11-15-21_20-04-14_(l10_radar) — kopia.jpgss_fred_11-16-21_14-58-46_(l10_radar) — kopia.jpgss_fred_11-16-21_18-39-54_(l12_stancia_2) — kopia.jpg

 

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity