Jump to content

Народная Солянка / Narodnaja Solianka kolejna wersja.


tom3kb
 Share

Recommended Posts

Na ostatnim Ap Pro Showcase pokazano krótki filmik z prac nad kolejną aktualizacją dla Solianki.

Z najważniejszych rzeczy mod przechodzi na silnik OGSR czyli mamy poprawę grafiki, stabilności. Różne nowe funkcje i zmiany gameplayowe. Dostaniemy nową paczkę broni opartą na STCoP. Na filmiku można zobaczyć także ułatwienia w zarządzaniu ekwipunkiem, zakładki jak w Anomaly dla broni, pancerzy, amunicji itd. Dodatkowo widać też, że będzie ładowanie magazynków nabojami. Magazynki umieszczamy na pasie.

Data premiery? Oczywiście brak informacji.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Ciekawi mnie, czy to ładowanie magazynków i konieczność umieszczania ich na pasie będzie wymuszona, czy też dadzą graczowi opcjonalny wybór pobierania amunicji z plecaka. taki pseudorealizm z ładowaniem magazynków i umieszczaniem na pasie, jest niezbyt dobrym pomysłem. Mod zamieniany jest w symulator, gra jest rwana na ładowanie i szlag trafia przyjemność z prowadzonej akcji.

Link to comment
Share on other sites

@kondotier to nie jest Rzeź :) tutaj to tylko kliknięcie albo przeciągnięcie amunicji na magazynek, do tego wrzucasz sobie kilka magów na pasek to ci na strzelaninę wystarczy. Ile to zajmuje, sekundę na magazynek?

Ja zawsze lubiłem to rozwiązanie nawet w starej wersji z umieszczaniem samych naboi na pasie :) za ten pseudorealizm.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, kondotier napisał:

Ciekawi mnie, czy to ładowanie magazynków i konieczność umieszczania ich na pasie będzie wymuszona, czy też dadzą graczowi opcjonalny wybór pobierania amunicji z plecaka. taki pseudorealizm z ładowaniem magazynków i umieszczaniem na pasie, jest niezbyt dobrym pomysłem. Mod zamieniany jest w symulator, gra jest rwana na ładowanie i szlag trafia przyjemność z prowadzonej akcji.

@kondotier -   eee tam ... marudzisz:-))) . Ładowanie magazynków  idzie szybko .  Przewaznie na pasie ( w tzw taktycznym slocie) masz jednostkę ognia,  czyli 240 pocisków w 8 magazynkach . Spokojnie starcza na każdą  "zadymę " . To nie Opek gdzie potrzeba wagonu ammo. A jest dosyc immersyjnie - ot -tak wystarczająco ciekawie.

Myk jest ciut inny:

Spoiler

-w poczatkach rozgrywki trzeba sobie poszukac u przeciwników te magazynki :-))))) -

 

Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, kondotier napisał:

@boberm Jedni lubią zapach szwajcarskiego sera, innym wystarcza jak im nogi nim śmierdzą. Wyjdzie mod, zobaczymy czy będzie jedna, czy dwie opcje z amunicją. Jak podczas gry taka realistyczność mi się nie spodoba, zrobię z niego koszykarza.

Nawiązując do twojego porównania , albo inaczej - ad vocem do poprzedniego postu. Wybór miedzy serem np limburgerem a skarpetkami jest ciut chybiony. Mimo najszczerszych chęci Limburgera można zjeść - o skarpetach cięzko to powiedzieć. Nie prościej- i w sumie ładniej-  napisać , nie lubię zmian?

Ale wracając do merytoryczności i Twojej wypowiedzi .  Każdy - powtarzam-  każdy mod to symulacja . Albo uproszczona do maximum - jak lubisz , albo ciut bardziej skomplikowana oddajaca chociażby posmak rzeczywistości ,  jak jest np w Misery ( choć tam lekko przegięta z survivalem).  Stalker -jak każdy rasowy slasher jest symulatorem strzelanki i jest mu nadzwyczaj daleko do jakiejkolwiek formy realizmu  . Dla mnie interesującym bo - niepoprawnie politycznie - moge powalić do Kufajmanów bez żadnych konsekwencji. 

BTW; ja tez nie jestem zbyt młody , ale staram się byc otwartym na wszelkie nowinki .Także serowo- skarpetowe :-))))) A dodatkowych opcji amunicyjnych nie ma .

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Wygląda to ładnie i na pewno spróbuje chociaż zgadzam się w stu procentach ze zdaniem @kondotier.

Mod wcale się nie kryje że poszedł w całkowicie drugą stronę na "skali realizmu" jeżeli chodzi o gameplay, i uważam to za świetne rozwiązanie, bo to jest dobra odskocznia od realistycznych modów jak np. Anomaly. Uraziły mnie z kolei takie pseudorealistyczne ficzery jak np. ginięcie od jednego pocisku przez pierwsze kilkadziesiąt godzin gry albo potrzeba jedzenia i spania.

Z tego co czytałem, w nowej wersji oprócz tych magazynków to mają jeszcze zmniejszyć prędkość biegania co dla mnie jest już przesadą, w tym modzie i tak jest już za dużo biegania. Same w sobie magazynki uważam za zbędny bajer, zważywszy że średnio nosi się po 1000 sztuk nabojów do jednej broni, absolutnie nic to nie wnosi a jedynie spowalnia grę.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Ziomkowsky napisał:

Wygląda to ładnie i na pewno spróbuje chociaż zgadzam się w stu procentach ze zdaniem @kondotier.

Mod wcale się nie kryje że poszedł w całkowicie drugą stronę na "skali realizmu" jeżeli chodzi o gameplay, i uważam to za świetne rozwiązanie, bo to jest dobra odskocznia od realistycznych modów jak np. Anomaly. Uraziły mnie z kolei takie pseudorealistyczne ficzery jak np. ginięcie od jednego pocisku przez pierwsze kilkadziesiąt godzin gry albo potrzeba jedzenia i spania.

Z tego co czytałem, w nowej wersji oprócz tych magazynków to mają jeszcze zmniejszyć prędkość biegania co dla mnie jest już przesadą, w tym modzie i tak jest już za dużo biegania. Same w sobie magazynki uważam za zbędny bajer, zważywszy że średnio nosi się po 1000 sztuk nabojów do jednej broni, absolutnie nic to nie wnosi a jedynie spowalnia grę.

Nie mylmy Op-ka z NS. Nie potrzebujesz 1000 szt ammo , wystarczy Ci 100 sztuk . No chyba że w akcje wchodzisz na rympał . 

BTW; co jest takiego w Anomaly że uważasz ją za realistyczny ? Grałem - nic takiego nie widziałem , ani w gameplayu , ani w skali trudności .

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity