Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

KR_K_3.png

Tytuł oryginalny:  Хроники Кайдана. Серия третья
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 21.11.2021 r.
Autor: basil


OPIS:

Spoiler

Trzecia część Kronik Kajdana rozgrywa się na 5 lokacjach. a jej największą zaletą staje się ponownie nowa fabuła. Produkcja została wykonana na oświetleniu statycznym, ale całość przedstawionej historii bazuje na atmosferze Lost World Requital.

W grze nie uświadczymy większych zmian w oprawie graficznej, ale znalazło się miejsce na nowe modele postaci oraz broń.

W skład przygód Kajdana wchodzą również:

SCREENY:

Spoiler

scale_2400.webp

scale_2400 (1).webp

scale_2400 (2).webp

VIDEO:

Spoiler

Prezentacja rozgrywki od HugTV:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  • Zawartość pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. 

Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej podstawce należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ). Dzięki temu unikniemy wylotu z gry:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Silnik OGSE z funkcją zmiany ustawień:

Silnik Macrona z funkcją zmiany ustawień:

Paczka tekstur do gry na dynamicznym oświetleniu (instalacja na własne ryzyko!)

Spawner do moda:

GoogleDrive - [KLIK]

Fix na paczkowanie amunicji w inwentarzu (po przepaczkowaniu, zamknąć i otworzyć ponownie inwentarz)

 


Źródło:  Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.67dc62efcb4d7f7fa8b31f389c6ed290.png.2e8e66e7a267256b07cd23645508ce7f.png.02c3bcf42e5df16f011eb2061dac1822.png

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb zmienił(a) tytuł na Kroniki Kajdana (część 3)

Dwie poprzednie części ( ale coś mi świta, że była i trzecia ) były dobrymi, ciekawymi modami o kompletnie nowym, nie mającym powiązania z trylogią scenariuszem. O ile ta jest kontynuacją przygód prywatnego detektywa, też taka powinna być. Mod na pewno jest na kolejce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Kroniki Kajdana - Część III

Ten mod, to już 4.część serialu. Były spawnery we wszystkich poprzednich, więc nie było problemu z ich przystosowaniem. Grałem we wszystkie poprzednie części i nie pamiętam, aby jakakolwiek sytuacja wymusiła na mnie jego zastosowania. Ale jak to się mówi, od przybytku głowa nie boli.

Kończę grę w innego nowego moda, a ten będzie następnym.

Szkoda tylko, że oprócz Wariantu Omega, dwa mody Przygód Kajdana nie zostały przetłumaczone, choć warte są uwagi. Przymierzałem się do tego, ale nie dostałem wsparcia. A samemu, już mi trudno się za takie mody brać.

DODANO:

Znaleziony fix na paczkowanie amunicji w plecaku.  KLIK

Po przepaczkowaniu zalecane zamknięcie i ponowne otwarcie inwentarza.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Kilkukrotne próby uruchomienia moda na rosyjskiej podstawce bez dodatków,tylko ze zmianami w klawiszologii - jak i na obu opcjonalnych silnikach - spełzły na niczym. Mod stawał już na etapie synchronizacji, a w logu wykazana została cała masa problemów z plikami .ogg . Końcowy fatal też wskazywał na plik dźwiękowy dla AK. Sprawdziłem wykazane pliki i żaden nie miał grażdankowych wstawek.

A na polskiej nawet nie wystartował, sygnalizując crasha, choć przecież podmienia silnik. Nie zapomniałem o zmianie w localization i tekstowym pol.

Gracze z forum moda też mieli takie przypadki, a odpowiedź była taka, że inni uruchomili i nić się nie dzieje, oraz aby czekać na ewentualne łaty.

Jeśli ktoś u nas nie rozwiąże aktualnego problemu, trzeba będzie czekać, co tam u nich się urodzi. Na razie mod opuścił komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zainstalowaniu moda na rosyjskiej podstawce należy zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ (...gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ) aby nie przywitał nas wylot z logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\kk cz III\gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ\draw.ogg

ss_piec_12-01-21_16-32-51_(l05_bar).thumb.jpg.b8dbf41eb00eab3e4e9d17c67f950cc9.jpgss_piec_12-01-21_16-31-52_(l05_bar).thumb.jpg.b43ac497a9aa6925e4436dab6dacae65.jpg

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Anton Gorodecki moda uruchomiłem i trochę pograłem. Grafika moda została zachowana, tak więc przypomniało się. Nie będę moda opowiadał, za to dam parę zrzutów.

Jak i w poprzednich Kronikach, GB opowiada swoją historię innemu stalkerowi, a to opowiadanie zamienia się w grę. Ona nam opowie resztę.

Tak wyglądają różne HUDy.

ss_fred_12-01-21_19-40-23_(l05_bar).jpg  ss_fred_12-01-21_19-46-08_(l05_bar).jpg    

ss_fred_12-01-21_19-40-50_(l05_bar).jpg   ss_fred_12-01-21_19-41-42_(l05_bar).jpg

Szybko "dorabiamy się" rzeczy potrzebnych do gry w opowiadaniu. Wszystko z pomieszczenia i zawartość sejfu jest nasze. Tylko udźwig za mały na to. Wybieramy.

ss_fred_12-01-21_19-49-28_(l05_bar).jpg    ss_fred_12-01-21_22-21-41_(l05_bar).jpg  

Stary znajomy haker, to nasz partner w działaniach.

ss_fred_12-01-21_19-59-00_(atp_for_test22).jpg    ss_fred_12-01-21_21-49-02_(limansk).jpg

Jak na razie to sobie pobiegałem po opłotkach Limanska, trochę postrzelałem i zrobiłem pierwsze zadanie na pelengację.

Spoiler

ss_fred_12-01-21_20-13-32_(limansk).jpg    ss_fred_12-01-21_20-18-01_(limansk).jpg

 ss_fred_12-01-21_21-02-07_(limansk).jpg    ss_fred_12-01-21_21-05-46_(limansk).jpg 

 ss_fred_12-01-21_21-29-18_(limansk).jpg   ss_fred_12-01-21_21-15-32_(limansk).jpg

Podziwiałem też zachody słońca.

ss_fred_12-01-21_21-37-59_(limansk).jpg

 

  Na razie bez jakiejkolwiek oceny.       

DODANO

               Wysłał mnie na zagubioną wieś.                                                                                         Gdzie za najmów trzeba było zrobić porządki.

ss_fred_12-02-21_14-12-41_(lost_village).jpg   ss_fred_12-02-21_15-23-11_(lost_village).jpg  

A potem do X7 . Był mały problem, bo od gry w poprzednie części trochę czasu minęło i drogi w podziemiach trzeba było szukać na nowo. A co krok rozgałęzienie.

ss_fred_12-02-21_16-46-22_(lost_village).jpg  ss_fred_12-02-21_18-36-43_(lost_village).jpg

ss_fred_12-02-21_17-17-25_(lost_village).jpg   ss_fred_12-02-21_17-38-29_(lost_village).jpg 

Mutki zlikwidowane, element znaleziony, dostarczony do hakera. No i nowe zadanie.

ss_fred_12-02-21_18-52-30_(limansk).jpg

A do końca jeszcze daaaleeko.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając, lubię sam coś wymyślić. I wymyśliłem.

Gra o wysoką stawkę.

ss_fred_12-05-21_15-18-24_(l09_deadcity_ogse).jpg

Przegrywający, nie tylko kasę stracił.

ss_fred_12-05-21_20-00-56_(l09_deadcity_ogse).jpg

A już na poważne. Robię finalne zadanie, ale jak na razie jego końca nie widać. Zrób jeszcze to, zrób jeszcze tamto. I kolejny wieczór spędzony w w czyś, co można nazwać "stalkerskim czyścem".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, moda nie ukończę. Może by się udało, gdybym sporo cofnął się w zapisach, ale chyba na nieplanowany spawn w teksturach mocnych nie ma. Kombinowanie ze switch_distance się nie powiodło.

Jak przed zmianą dystansu moi pomagierzy się zatrzymywali bez powodu

ss_fred_12-06-21_17-58-27_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-06-21_16-55-47_(l09_deadcity_ogse).jpg   

lub celowali w ściany,

ss_fred_12-06-21_18-50-14_(l09_deadcity_ogse).jpg

tak po zmniejszeniu, przez te ściany przechodzili. Choć byliśmy grubo pod ziemia, reagowali na mutanty biegające na powierzchni. I co ciekawe, błyskawice z burzy na powierzchni, rozświetlały podziemia. Coś w modzie nie zaskoczyło.

Tę akcję powtarzałem wielokrotnie i nawet jak dotarli na miejsce, nie chcieli gadać.

Ale chyba znam przyczynę. W najważniejszą antenę piorun mi strzelił.

ss_fred_12-06-21_17-34-07_(l09_deadcity_ogse).jpg

To oczywiście był żart. :047:  . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSTATNIE PODBICIE

Z przyjemnością informuję, że mod ukończony. I tu :018: dla @Anton Gorodecki za pomoc w przeskoczeniu buga.

Po pokonaniu wielu przeciwności, zabiciu wielu bezmyślnych, zombi i wszelkiej maści mutantów, zmontowania dodatku do maszyny czasu, nasz protagonista zdołał z przestrzenno-czasowego bąbla wyprowadzić tych co w nim utknęli.

Naukowiec z Przyszłości uruchomił transmiter, a nasz GB tak jego, jak i wielu enpeców który w innych grach lub modach w taki bąbel wpadli, z niego wyprowadził.

ss_fred_12-09-21_19-53-40_(l09_deadcity_ogse).jpg

 

ss_fred_12-08-21_15-13-21_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-17-26_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-19-36_(l09_deadcity_ogse).jpgss_fred_12-09-21_20-20-05_(l09_deadcity_ogse).jpg

Bez Hakera - hakera, było by to niemożliwe.                                Mod się skończył tam gdzie zaczął, bo opowieść też się skończyła.

ss_fred_12-09-21_20-26-25_(limansk).jpg  ss_fred_12-09-21_20-28-29_(l05_bar).jpg

Ale nie wszyscy trafili do swoich czasów i terenów. Prapor z baru, któremu na początku moda nasz GB opowiada swoją historię to...

Kto się chce tego dowiedzieć powinien moda przejść. A warto.

Tylko że wcześniejsze części też.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.