Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ukończyłem moda we wszystkich możliwych wariantach zakończeń. Każde z nich trochę się różni od poprzedniego. Tak że kto zechce, może sobie grę w tego moda przedłużyć o kilka godzin. A warto.

Trochę obawiałem się końcówki, na której w grze po rosyjsku miałem zacinkę skryptową, ale tym razem poszło gładko.

I na konie chwalenia się, screeny z różnych końcówek.

Spoiler

 

ss_user_10-06-16_17-55-51_(topi).jpg

ss_user_10-06-16_19-28-36_(topi).jpg

ss_user_10-06-16_19-51-57_(topi).jpg

 

 

Takich zaskakujących i urokliwych sytuacji znajdziemy w modzie mnóstwo na każdym kroku.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 185
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mod ukończony. Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie się grało. Mimo, że biegania sporo to w związku z tym, że to nowa lokacja nie było to wcale meczące. Scenografia bardzo przyjemna, a po ustawieniu bardzo jasnych nocy, jakby druga. Problemy z wodą dla GG rozwiązałem kupując napoje energetyczne, które z powodzeniem ją zastępowały. Mnie również przeszkadzał zbyt głośny dialog NPC - ów. Dużo więcej spodziewałem się po jaskini. Myślałem, że jest zdecydowanie większa. No niestety. Zdecydowanie potrzebny jest ciąg dalszy, myślę że bedzie z podobną scenografią.

ss_user_10-09-16_16-54-15_(topi).jpg   

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo- Na razie zrobiłeś jedno zakończenie. Teraz możesz zrobić drugie. Wróć do zapisu, gdy miałeś dokonać wyboru. I idź do Hasana. Rób to co on zleca. Masz kawałek innego moda.

I jeszcze to. W obu zakończeniach mamy moment też do wyboru. Czy iść najpierw do wolnościowca, czy do wołającego nas NPCa. W obu zakończeniach inny. I też mamy znowu inne zakończenia.

W sumie można moda zakończyć na 4 sposoby.

Przy zadaniu likwidacji Machira, mamy trzy możliwości. Warto zrobić wszystkie trzy, bo każda jest inna. A z której pójdziemy dalej nie ma znaczenia dla dalszej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron tak podejrzewałem że ta nazwa może być celowa, ale umieściłem na wszelki wypadek, oczywiście Twoja decyzja czy zmienisz.

 

Co do samego moda.

Nie mogłem się doczekać rozgrywki w niego po chociażby samych screenach, graficznie cukierek :). Fabuła dość zagmatwana, ale ciekawa i pewnie dokładnie oddaje zamysł autora moda. W miarę jej rozwoju powoli wiele rzeczy się wyjaśnia choć i też komplikuje. Pojedyncza lokacja całkiem nowa jest ciekawie zrobiona i dostarcza sporo emocji przy jej exploracji w trakcie wykonywania zadań jak i samodzielnym zwiedzaniu. Jeden z ciekawszych modów w którym ta jedyna lokacja nie jest minusem ze względu na jej zbudowanie od podstaw, ilość ciekawych zadań i długość moda ( nie jest długi, a powiedziałbym w sam raz choć pograło by się dłużej ). Jest możliwość ukończenia go na dwa sposoby z wariantami, osobiście ten z Haroldem najbardziej przypadł mi do gustu. Z samego zakończenia może wynikać, że autor zostawił sobie możliwość jego kontynuacji, czego bym sobie bardzo życzył. Mod bezproblemowy technicznie i fabularnie, świetnie przetłumaczony przez @gawron-a ( ukłony dla niego ). Polecam każdemu bez względu na stan zaawansowania, żaden poradnik nie jest potrzebny do bezproblemowego ukończenia rozgrywki. 

ss_mkk7_10-18-16_19-41-17_(topi).jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedno zadanie, na likwidację Charima (chyba ), które ma trzy różne rozwiązania. Wybieramy tylko inną opcję dialogową z nim. Warto zrobić wszystkie trzy. Każde jest całkowicie inne. A dla fabuły jest obojętne, z którego zakończenia pójdziemy dalej.

Tak samo przy robieniu zadań dla Harolda i Hasana, w pewnym momencie mamy opcję wyboru do którego wołającego nas pójdziemy najpierw. A po zrobieniu fabuły jednego wołającego, możemy iść do drugiego. I tu też wychodzą inne zakończenia. Niektóre są zaskakujące, ale na pewno żadne się nie powtórzy i nie położy moda. Warto więc się zabawić i w te rozwiązania.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można w tym modzie gdzieś kupić detektor artefaktów jakiś? W misji co mamy uciekać z nożem wszystko zabrała mi Powinność, a zapomniałem odłożyć go do schowka ;) i teraz nie mam jak szukać sobie artefaktów. Ewentualnie czy później dają nam jeszcze jakiś za friko?

@edit

To już się wyjaśniło jak popchnąłem fabułę to lepszy sprzęt w sklepiku się pojawił, w tym detektory artefaktów.

 

Inna sprawa, w tym modzie praktycznie w każdej rozmowie mamy do wyboru dwa rodzaje odpowiedzi, bardzo podobne, bez względu na to co wybierzemy odpowiedź NPC też jest praktycznie ta sama. Czy to coś daje, że np wybieramy te takie jakieś bardziej opryskliwe/chamskie/krótsze odpowiedzi niż te takie spokojne? Ma to jakiś wpływ na fabułę moda? Czy zrobione jest tak sobie do picu, po prostu mamy wybór i tyle, a efekt i tak jest zawsze ten sam.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb- w większości przypadków nie zmieniają one fabuły. Każdy wg. swojego charakteru może być "opryskliwym twardzielem", albo "potulnym barankiem".

Ale to do czasu, zanim nie zacznie się rozwijać intryga. Już od zadania likwidacji Mahira, wybranie opcji dialogu daje inną rozgrywkę. Ja prowadziłem je po kolei. Zapis, rozgrywka, zapis i powrót do poprzedniego zapisu. A dalsza gra, z obojętnie którego zakończenia.

Detektory można kupić, ale znajduje się je też w schowkach, szczególnie tych o wyglądzie plecaka - a jest ich sporo - lub przy trupach stalkerów zabitych przez mutanty lub anomalie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Czy te 2 wersje zakończenia zdobywa się przez wybory w trackie czy pod koniec gry.   Nie wiem jak to w poradniku ogarnąć bo Mahira zabiłem.

 

 

Już poczytałem. Zrobię tak, że pokarzę 2 zakończenia, a inne warianty zadań w trakcie powiem, aby ludzie sami sprawdzili. Zawsze to zachęci do zagrania :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mnieciu

Mi się wydaje ale nie jestem pewien bo nie czytałem za bardzo porad do moda bo na razie idzie bezproblemowo, że te dwie drogi do różnych zakończeń zaczynają się gdy dostajemy zadanie żeby opowiedzieć się po stronie Harolda albo jego zastępcy Hassana, który kreci lody na boku ;) Ja sobie zostawiłem save-a przed tym questem żeby później zobaczyć co się stanie.

@edit

A widzę, że sobie już gdzieś doczytałeś ;)

@kondotier

Schowków dopiero ze 4 znalazłem, te plecakowe ;) mało jak na mod z jedną lokacją ale za bardzo ich nie szukam, ciał-schowków znalazłem kilka, znalazłem też jeden detektor Niedźwiedź ale po tym jak już sobie kupiłem nowego Welesa :)

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony (na razie jednym zakończeniem ale kiedyś będzie do czego wrócić ;) )

Zacznijmy od plusów.

Fajna fabuła, z nawiązaniami do obu części stalkera, dużo różnych zadań.

Bardzo ładny graficznie, fajne modele postaci, pack broni, nowe artefakty, masa nowych itemów questowych, ładne nowe ikony przedmiotów, ogólnie całość odpicowana.

Są nawet nowe mutanty, żabki i chodzące rybki :)

Ciekawa i ładna, gęsto zalesiona nowa lokacja.

Stabilny (miałem tylko jeden wylot i to tylko chyba dla tego, że były dwa questy obok siebie, miałem zabić bandziorów, a w drugim upolować chimerę, chciałem zapolować, chimera się zrespiła w pobliżu bandytów oni ją roznieśli i crash ale load, najpierw zabicie bandytów i potem bez problemu)

Mod jest całkiem długi jeśli spojrzeć na to, że rozgrywa się tylko na jednej lokacji. Dodatkowo ma kilka zakończeń więc grę można sobie wydłużyć, czasami mamy też wybór jakie zadanie wybrać żeby wypełnić jakieś konkretne polecenie, np zatruć kogoś albo wyciągnąć go gdzieś poprzez wiadomość radiową.

Długie rozbudowane dialogi, dodatkowo nagrany dubbing po rosyjsku. I tak się to powinno robić jak się chce nagrywać dialogi ;) a nie jak niektórzy moderzy jak już nagrają jakieś rozmowy to potem nie ma żadnego tekstu i np (_!_) z tłumaczenia. ;)

Minusy:

Słaba optymalizacja, dotychczas we wszystkie mody nawet te odpicowane graficznie i o wiele większe od tego zawsze spokojnie grałem na wysokich ustawieniach. Tutaj co kilkanaście sekund potrafiły robić się przycinki wiec zszedłem na średnie żeby było komfortowo. Całe szczęście, że mod wciąż i tak wyglądał bardzo ładnie. :)

Zalesiona mapka wygląda spoko ale czasami daje w kość podczas walki, my wrogów nie widzimy, a oni prują do nas przez gałęzie.

Może ja miałem pecha ale przez całą gę nie założyłem żadnego artefaktu, niby mamy nowe arty ale nie udało mi się zdobyć jakiejś fajnej kombinacji żeby być z właściwościami na plusie, zawsze byłem w plecy.

W pewnym momencie pod rząd ułożyły mi się same zadania typu, zanieś gdzieś skanery, zmontuj i zanieś jakieś radia, ustaw detektory, przynieś czujniki. Trochę było to monotonne praktycznie ciągle ten sam tym misji, dobrze, że chociaż jest dużo różnych itemów więc było trochę urozmaicenia.

Ocena 8,5/10

ps. ups myślałem, że z automatu połączy mi z poprzednim postem.

 

 

 

Edytowane przez tom3kb
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.