Jump to content

Artifact


Recommended Posts

artifact_mod.png.e920cadd88677a0282fdf2f646ee6002.jpg


Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autor: detooxe Planowana data premiery: 2023 r.

Artifact to modyfikacja na bazie Zewu Prypeci, która opowiada o przygodach stalkera o ksywce Mielnik. Czeka na was ciekawa fabuła z wieloma dodatkowymi zadaniami, porządna grafika i wciągająca rozgrywka.


O projekcie:

Atorzy zapowiedzieli absolutnie nowe autorskie lokacje oraz znacznie przebudowane stare. Ukończenie całego wątku fabularnego, dodatkowych questów i losowych czynności ma zająć około 15 godzin.
Wielu zadaniom towarzyszy aktorstwo głosowe i cutscenki. Całkowicie przeprojektowano interfejs, dźwięki i grafikę. Poczyniono znaczące prace nad oświetleniem i pogodą z naciskiem na fotorealizm i jakość. Broń zyskała bardziej złożony i nieprzewidywalny odrzut, któremu towarzyszą odpowiednie efekty.


Screeny:

Spoiler
886551ec38642066ed0a4fa093aba32e.jpg
f4ac39714abbff8bdd340826c6e4d9fe.jpg ac8b84770234687a63695359f4737963.jpg
a4615ef51e4d44f01608b876b8cd81a7.jpg 4e8b2086e20a4ca2221040e46d75466b.jpg

Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg  8Ztdqug.jpg
 

  • Positive 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nowy raport z prac nad Artefaktem

6SCyKVhdYeE.jpg

Przeprowadzono sporo zmian w oprawie graficznej - oświetleniu, teksturach, a także dodano wiele nowych funkcji, o których więcej dowiemy się nieco później. Aktualnie trwa wdrażanie fabuły i wątków pobocznych na ostatniej lokacji, a to oznacza, że mod niebawem zostanie wydany. 

Pojawią się także wcześniej zapowiedziane cut-scenki, dubbing i rzecz jasna wciągająca fabuła. Ponadto planowana jest premiera pierwszego DLC. 

Na koniec warto dodać, że nad produkcją pracuje jeden z autorów Farthest Edge

Źródło: [KLIK

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ukazał się nowy raport prac nad Artefaktem

xJVafCztCdSUNEpPDtz6kn5Bvjsm7am_FAnDB_Qki96FrZRuR6XY7xXMN72xP008sy0cucQsJiNfLAFPbFepSNpS.jpg

Niedawna demonstracja moda na kanale YT AP-PRO przyczyniła się do odnalezienia słabych punktów projektu, a także wysłuchania opinii graczy. Wiele rzeczy zostało przemyślanych i poprawionych w stosunku do przedstawionej wersji alfa. W szczególności dopracowano cykle pogodowe, ulepszono oświetlenie, tekstury i cienie. Co jednak najważniejsze, do prac nad grą dołączył doświadczony projektant poziomów, który pomógł znacząco poprawić wygląd lokacji startowej Perymetr (Buildowski Kordon).

Aktualnie autorzy planują dopracować niektóre elementy fabuły, naprawić powstałe błędy, a także przerobić system promieniowania.

Data premiery zostanie ustalona w ciągu najbliższego miesiąca.

zeM3Xbdfvev4d3I4nDKCOIhL7BXx86loUSiVfBYv7aHX-eAG5XM1T0bkCciKxVIn0it2YRlaRe3khGkCCNQX4DGa.jpg B8riLvfeFwIH1su-bML1evLz9ZFosYUiCe-5CLOeA76cECClVSshF8LN2UeZZEI4ALnd6rrnrZzAw_a_MSkzKUuU.jpg

Źródło: [KLIK]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

8oh4tlg7yAo.jpg

Nowe, niezbyt duże informacje o projekcie. Aktualnie przerabiane i doszlifowywane są lokacje, które bardzo różnią się od ich wcześniejszych wersji.

ZJNk6_JR5tc.jpg

Poprawiane są błędy, trwają pracę nad fabułą. Do moda dodano kilka nowych funkcji wpływających na rozgrywkę i ogólną immersję gry.

wJ7X1n_qyrI.jpg

Zmiany zaszły też w interfejsie gracza, a za stronę graficzną ma odpowiadać mod CGIM.

qRV1hts0qp8.jpg

Niedługo możemy spodziewać się filmiku pokazującego opisane powyżej zmiany plus krótki pokaz fabuły, wykonywanie jakiegoś questu.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Kilka nowych screenów, które zostały wykonane na lokacji startowej o nazwie Perymetr. Niestety jest także smutna wiadomość, bo chwilowo dalszy rozwój moda został wstrzymany z powodu awarii komputera jego autora. Mimo wszystko niebawem możemy się spodziewać nowego filmiku z prezentacją rozgrywki. 

OU0a282xH0I.jpg

B9S9bSE3UeA.jpg  k0Dlupznq-Q.jpg

Spoiler

ISJ04ItTzXM.jpg

9F2TciP3LQ0.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trzy zrzuty i garść nowych informacji :) 

Aktualnie twórcy moda zajmują się dopracowaniem lokacji, na których dodawane są nowe obiekty. W międzyczasie pracują nad fabułą i niektórymi elementami rozgrywki. Poświęcili również sporo czasu panującej w projekcie atmosferze: w menu pojawiły się nowe dźwięki, ambient, dźwięki wystrzałów broni. 

Screeny nie zostały wykonane przy najwyższych ustawieniach. 

VDU0taXwKvM.jpg

qCBa2fcKzjY.jpg  7sipVtV9h8s.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Cool 1
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Raport z postępu prac. 

aV5sAqwkbK8.jpg

Wdrażanie fabuły idzie pełną parą, wprowadzono dużą liczbę różnych zadań - od długich zadań fabularnych po mniejsze lokalne wątki. Do czasu premiery planowane jest urozmaicenie zadań pobocznych.

x-OiQ-N4MaA.jpg  epn7Iw8LVSU.jpg

Spoiler

SdMXB_5LWI0.jpg  XyJJeybxG7E.jpg

Lokacje przechodzą duże zmiany, nowe obiekty i "punkty zainteresowania" pojawiają się z każdą aktualizacją, a roślinność będzie, podoba do tej z moda True Stalker. Ponadto rozwijana jest idea "żywego" otwartego świata, który będzie nagradzał gracza za jego zainteresowanie różnymi czynnościami 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.