FairFight Posted December 28, 2021 Report Share Posted December 28, 2021 Update 12/01/2022. v1.4. Usunięto problematyczne mody, min. WTF i ZCP, powodujące CTD u Najemników i CN. Update 10/01/2022. v1.3. Dodane zadania i ulepszone efekty kropel na maskach, lepszą pogodę. Update 08/01/2022. Paczka uaktualniona i trochę odchudzona. BaS, AR, HD Models usunięte z powodu niestabilności, ale zastąpione naprawdę dobrymi modami. Teraz mod pack będzie mieć niższe wymagania. ================================================================ Witam. To jest moja paczka, w pełni spolszczona, w której zawarte jest ok .100 modów do Anomaly 1.5.1. Waży 11GB, po spakowaniu do .db, a następnie do paczki RAR - ok. 5GB. Mody, które na 100% można dograć jeśli ktoś chce to min. Enhanced Shaders oraz Glossy Surfaces, są one jednak dosyć wymagające dla komputera. Bugi proszę zgłaszać w komentarzach. Link: Google Drive Najważniejsze: Potrzeba czystej wersji Anomalii 1.5.1 Przeznaczona dla trybu Faction War i Otwarta Zona, nie będzie działać prawidłowo z trybem fabularnym. Wymagane jest ustawienie Rozszerzonego DX 11 i FOV 55-60, w przeciwnym wypadku część modów będzie częściowo niefunkcjonalna lub w ogóle nie będą działać. Brak wsparcia dla rozdzielczości ultrawide. Wskaźnik populacji dla mutantów i stalkerów nie powinien przekraczać 0.75, do ustawienia w AZCP, w panelu MCM Mod Organizer 2 wysoce zalecany, ale nie jest niezbędny. Kalwiszologia - "F" żeby wstrzymać oddech podczas celowania, "T" żeby wytrzeć lub zdjąć/założyć maskę, "H" żeby pokazać schowki na mapie PDA. Wszystko do skonfigurowania w panelu MCM w grze. Zaraz po włączeniu nowej gry sugeruję wejść w panel MCM i w generatorze artefaktów kliknąć "Wygeneruj artefakty", po czym zaakceptować. Artefakty się wygenerują, a gra sama przeładuje. Instalacja: Folder bin, db i src idą do głównego folderu i w razie czego pozwólcie im na nadpisanie już istniejących. Paczka niekompatybilna z innymi paczkami modów, zdecydowanie NIE polecam wrzucać jakichkolwiek innych modów wraz z tą paczką. Po rozpoczęciu gry warto od razu się przespać do emisji żeby spawn artefaktów zaskoczył. Lista modów: niektóre mody już wcześniej połączyłem ze sobą to nie ma ich na liście, połączyłem też kilka plików ze sobą w WinMerge. Spoiler # This file was automatically generated by Mod Organizer. +Immersive_HUD +Main_Menu_Replacer +Maids_Assorted_Icon_Design_v +Icons_ammo +TradersOutfit_Cr +Custom_Actor_Portraits_For_HD_MODELS_ADDON +S.T.A.L.K.E.R._Anomaly_MAGS_EFT_BAS_TO_HD_MODELS_ICON_PATCH.1 +Groks Body Health System Redux PATCH +SquareDOV +EFT_Interface_Main_For_Groks_Body_Health_system_Redux_update_ +HiRes_Loading_Screens +Modern_UI_Patch_and_Update_Dx +Cost_in_Tool_tip +Extended_Menu_Sliders +Crooks_Faction_Identification_UI +KillTracker +Inakrins_hitmark +Player_stash_icon +Stashes_on_Map +SoC_cursor +Subtle_Hit_Direction_Marker +Wepl_Hit_Effects -USER INTERFACE_separator +Camera_Reanimation_Project +Anomaly Weapons Animations Redux +Adjustable_scopes +Blindsides_Reanimation_ +BlindsidesReanimationpackJSRS_patch +BlindsidesReanimationPackLoner +Souvlakis_FAL +Inventory_open_and_close +Food_and_drink_animation_Sounds +FDDA +REMADE_ANIMATIONS +DPH_Autolower -ANIMATIONS_separator +More_dynamic_tasks +UNISG_Hollow_Boundaries_Fixes -QUESTS_separator +Disassemble_All_Items +Money_management +Rats_are_not_enemies +SleepHeal +Quick_Helmet +Outfit_Upgrades_Upgraded +Partner_with_any_NPC +Tougher Important NPCs and Companions +Companion_carry_weight_unlimiter +CozyCampfires +CalmingCampfires +Beefs_NPCs_die_in_Anomalies +BatteryWarning +Banjajis_Disassemblers_dream -IMMERSION_separator +Companion_Anti_Awol +Weapon_Sway +Starting_Loadout_Rebalanced +Patch A +Artefacts_Variationizer_DLTX +Grok's Stash Overhaul v2.2.0 - TBS Patch +Grok's Stash Overhaul v2.2.0 +TBs_475_New_Stashes_Locations_v1.4 +TBs_Bugged_Stashes_Fix +ToggleScope +NPC_Die_in_Emissions_For_Real +hip_faction_change +faction_changing +Hes_Is_With_Me +DLTX_JURASZKA_Worse_NPC_vision_and_accuracy +Limited_Fast_Travel +Advanced_Stamina_System_ASS +Groks Body Health System Redux +Anomaly Magazines Redux +ABF_ARX_Poltergeist_Tweak +ABF_ARX_module_)2 +ARX_module1_ +ARX_Artefact_Anomalies_Restoration_eXperiment +Zone Customization Project +MCM -GAMEPLAY_separator +Performance Tweaks -PERFORMANCE_separator +Ambient_Music_Pack -MUSIC_separator +PDAradioExtended -RADIO_separator +Soundscape_Overhaul +PDA_Vibrate +TBs_Angry_Chimera_Growls +Exo_Servo_Sounds +EFT_Jump_and_Land_SFX +EFT_Aim_Rattle +Desmans_Horror_Overhaul +Bullet_cracks_and_impact_sounds +JSRS_Port -AUDIO & SFX_separator +ShaderDrivenScopes +Cinematic_VFX -VISUALS_separator +DNPCAV_Variety +Dynamic_NPC_Armor_Visuals +Dux's Innumerable Character Kit +Fixed_Vanilla_ModelsTextures +Hi-Res_Stalkers +Hi-Res_Mutants +Hi-Res_Weapons -MODELS_separator -Treesgrasstextures -Simple_Autumn_Retexture_Desaturated -ENVIRONMENT_separator +Skies Redux +Hi-Res_PDA_Maps +4k_PDAs_Textures +TBs_Fairer_Thermal_Anomalies +Glowing Anomalies +Stalker_Two-K_FX-Pack_Addon +S2 Bloodsuckers +Bloodsucker_Cloak -GRAPHICS_separator +ModPack Screeny: Spoiler 2 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.