Jump to content

Porady dla zmieniających


Recommended Posts

Były na forum pytania, jak np. dodać dialog, poruszającego się enpeca itp.

Wstawiam odsyłacz do takiego tematu - niestety, ale po rosyjsku - w którym są zawarte szczegółowe opisy takich działań. Początkowe, to takie jakie większość już zna, czyli udźwig, zmęczenie . Ale dalej są już te poważne.

https://stalkermod.ru/forum/29-modostroenie/35635-obshhie-pravki-igrovyh-fajlov-stalker.html#35638

W temacie są pytania od forumowiczów i odpowiedzi na nie. UWAGA Temat ma 152 strony.

Tak wygląda wpis o dodawaniu dialogu. Tylko jego górna część.

Dialog.jpg

Powodzenia w "grzebaniu" .

 

 

  • Cool 1
  • Positive 2
  • For exceptional help 1
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Porady dla zmieniających
  • 4 weeks later...

@boberm

https://stalker-gamers.ru/forum/73-365-1
...\S.T.A.L.K.E.R\gamedata\config\gameplay – содержит конфиг. файлы персонажей игры (НПС) отвечающие за внешний вид, статус, снаряжение.
Файлы: character_desc_ххх (где ххх – название локации) и character_desc_general (отвечает за зомбированного персонажа).
Также содержит файлы диалогов и профилей НПС.

Bez tłumaczenia widzisz gdzie zacząć.

po ed. Jest wątek/topic @kmicic0 Dodawanie lub zmiana wyposażenia startowego naszego gg. tu na forum.

 

Edited by qlkin
  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.