Agrael Opublikowano 14 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Platforma: OGSR Engine (1.293) Autor: Mad Hikki Planowana data premiery: Nieznana Phantom Addon to graficzny dodatek, który zmienia nie tylko tekstury trawy i nieba, ale także część silnika OGSR z kombinacją wielu zmienionych i nowych shaderów, przerobionym interfejsem, nową florą, zmienionymi lokacjami itp. Modyfikacja ma stanowić platformę dla modów fabularnych. Autor chciałby również podkreślić, że jego projekt nie jest pierwszym lepszym zbiorem modów, ponieważ samodzielnie dokonał wielu zmian (shadery, interfejs, tekstury itd.) Gotowość moda: ~65% Główne zmiany: Spoiler Zakończono: Zmiany w silniku: Phantom Addon korzysta z silnika OGSR, który jednocześnie zostanie pozbawiony wielu błędów i wzbogacony o lepszą optymalizację oraz aktualizację komponentów silnika X-Ray 1.0. Zmiany w interfejsie, oknach z dialogami i PDA: Nowy interfejs - zbliżony do tego, który widzieliśmy w Zewie Prypeci z nowymi funkcjami: nowe miejsca na dozymetr, latarkę, nóż, a także możliwość umieszczenia w dwóch slotach dowolnego rodzaju broni palnej. Zmiany w oknie dialogowym - prowadzenie dialogu poprzez naciśnięcie określonych cyfr na klawiaturze. Nowa tekstura PDA oraz jego funkcje, takie jak minigry, korzystanie z ogólnego kanału, możliwość tworzenia własnych notatek itp. Ostatni etap prac: Nowe i zmienione tekstury flory: Porą roku będzie wczesne lato/późna wiosna z przerobionymi teksturami. Trawa, drzewa oraz krzewy stały się gęstsze. Nowe i zmienione tekstury środowiska oraz obiektów: Wszystkie tekstury środowiska zostały przerobione, ale dodano również nowe. Przerobiona ścieżka dźwiękowa, dźwięki otoczenia, PDA: Na lokacjach pojawi się nowy ambient i trochę utworów gitarowych w wykonaniu stalkerów. Zaimplementowano radio w PDA i dodano wiele nowych dźwięków otoczenia. Zmiana shaderów, nowe oświetlenie i nowe opcje graficzne: Dodano pełne rendery DX9.5(R2), DX10, DX11(R3) i usunięto renderowanie statyczne (R1). Spore zmiany w oświetleniu oraz nowe parametry graficzne takie jak: SSAO, cień z trawy, poprawne cienie na przedmiotach, cień bohatera, światło słoneczne w kilku wersjach itd. Niedokończone: Zmiany na lokacjach: Na lokacjach pojawi się więcej bujnej roślinności. Zwiększono gęstość trawy i krzewów. Zostaną wprowadzone dodatkowe schowki, z których na pewno skorzystają uważni gracze. Przerobiona pogoda: Zmieniono tekstury związane z pogodą, a także opady deszczu. Dodano nowe shadery. Nowe modele broni: Paczka broni z nowymi animacjami i dźwiękami. Nowe animacje NPC: Dodano nowe i przerobione stare animacje NPC - ich śmierci, przeładowania broni, biegania itd. Szczegółowa lista zmian i nowości pojawi się po premierze. Zmiany w silniku OGSR: Spoiler W pełni działający x64; Aktualizacja LuaJIT do najnowszej wersji 2.1 Aktualizacja Luabind Grafika z Zewu Prypeci z odrobiną przeróbek. Działające render, w tym DX10 i DX11; Sound Engine z Zewu Prypeci + wsparcie dla OpenAl Soft; Wycięcie dużej ilości niepotrzebnego API. W tym tryb dla wielu graczy; Przeniesiono większość edycji oryginalnych rozszerzeń OGSE i Xray, a także z silnika X-Ray firmy Alpet & KD Pełny wykaz zmian: [KLIK] Screeny: Spoiler Screeny od 10.01.21 do 12.01.22 r.: Podziękowania: Spoiler Specjalne podziękowania: Enframed - pomoc ze skryptami i konfiguracjami oraz UI Monolith Podziękowania dla członków forum Ap-Pro za odpowiedzi na pytania dotyczące modowania! Habarkeeper - wsparcie i porady Użyte prace: CrommCruac, Vincent_Vega, Ga2z & Mortan, MFS Team, OGSR Team, Anomaly developers, Enframed, RayTwitty (aka Shadows), Charsi, Stalk15, Bak, Monnoroch, Alundaio, serg101188, Mirage2000. Starsza wersja do pobrania: Spoiler Wersja rozwojowa jest tworzona od podstaw i nie ma powiazania ze starszą: Temat ze starszą wersją na AP-PRO - [KLIK] Do pobrania z Yandex - [KLIK] Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.