Milas Opublikowano 1 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) Cześć. Dziś grając w Anomaly napotkałem pewien problem, mianowicie, przy każdej próbie położenia się spać, mam wylot z takim oto logiem: FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 191 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ....1/anomaly 1.5.1\gamedata\scripts\ui_sleep_dialog.script:97: attempt to call field 'get_last_sleep' (a nil value) Fakt faktem, mam parę addonów, ale żaden nie wpływa na samą mechanikę "snu", w dodatku, żaden z addonów niemalże na pewno ze sobą nie koliduje. Prosiłbym o pomoc. 🤠 Edytowane 1 Lutego 2022 przez Milas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 1 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 (edytowane) Siemka. Taki błąd to mają tylko ci z addonami typu "Śpij gdziebądź" Jeśli to nie random LUA i po restarcie (nawet i blaszaka) nie znika to - taka tylko moja intuicja + trochę netu - gdybyś wrzucił z zamianą ui_sleep_dialog.script z "czystego" CoC'a to powinno puścić. Albo te addony jednak się gryzą lub coś mieszają w spanku. Edytowane 1 Lutego 2022 przez qlkin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 1 Lutego 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Dzięki za pomoc. Reinstall Anomaly i addonów naprawił ten błąd. ^^ Winnym okazała się być niepoprawna instalacja kilku addonów - Boomsticks and Sharpsticks, T.H.A.P. Rewrok, Trader Overhaul mimo, że kompletnie nie mam pojęcia jakie te addony mają powiązanie ze snem. 🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.