Jump to content

Martwe Niebo 1.0


Suseł

Recommended Posts

DeadSky1_stalkerteam.thumb.png.6a3d088880b19bb27e1fce9c1e9f507f.png

Tytuł oryginalny: Dead Sky 1.0
Platforma: S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo
Data premiery: 08.02.2022 r.
Autorzy: Suseł, Meta 
Autor spolszczenia: Szczepan9205

warning_icon.png  Ta wersja modyfikacji to stary prototyp. Obecnie trwają prace nad projektem Dead Sky, który ma z nią niewiele wspólnego.

OPIS:

Spoiler

Dead Sky jest inspirowane modyfikacją Misery.
Głównym zadaniem moda jest uczynienie gry bardziej mroczną i trudniejszą.

  • Bronie

- Nowa paczka broni - STCS 2.6.3 Redux.
- Nowe tekstury broni z Last Day oraz kilka zrobionych przeze mnie.
- Nowe dźwięki strzału i ładowania.
- Nowy wygląd wystrzału lufy z CinematicVFX.

  • Zona

- Nowe tekstury otoczenia z Last Day, Mystery, NLC i Anomaly.
- Nowa trawa z Absolute Nature (mała przeróbka ode mnie).
- Nowy wygląd anomalii dzięki CinematicVFX.

  • Gameplay

- Widok z maski przeciwgazowej (Dynamic HUD Addon).
- Nowy HUD (paski hp, armor itp.).
- Nowe UI.
- Zwiększony poziom trudności i większe ceny broni.

  • Udźwiękowienie

- Nowe ambienty.
- Nowe dźwięki otoczenia.
- Nowe dźwięki chodzenia i ekwipunku.
- Nowe dźwięki powiadomień.
- Nowa muzyka w radiach.

SCREENY:

Spoiler

 

97344715_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_40_35_58.thumb.png.78502ba2bc1701a6c37ae5af8d6a621a.png

589052797_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_45_51_85.thumb.png.c7140e3eabd6a0e6b69f707364d58373.png

1297674324_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_47_54_12.thumb.png.702987d5ad6cc26143aab391bbb9b311.png

592820475_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_49_34_75.thumb.png.881435b31fb7736981f6637def0b9e75.png

166186042_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_54_43_72.thumb.png.5ab5f63a7c3f1aa29dc09bc90b7ecbdc.png

1399917077_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2022_03.26-03_50_51_42.thumb.png.907784354876f58bf6899003359e875b.png

xrEngine_2021_12_12_04_41_30_309.jpg.5e094c675c38926fb4660ff21010b105.thumb.jpg.34b0abc6b9b47123c13dccc52a96c366.jpg

xrEngine_2021_11_07_19_16_26_069.jpg.6d64f282d69d9fc530fd09c108b327af.thumb.jpg.80518d86c1ab8532a6a59c736679b8f8.jpg

xrEngine_2022_01_10_03_14_23_213.thumb.jpg.3fc8986aa659e10ae578ba7d88b4b086.jpg

xrEngine_2022_01_14_07_01_01_297.thumb.jpg.10dcd0a6ca83451c99b109a16a0e06b7.jpg

ss_daniel_02-06-22_19-50-14_(limansk).jpg.d7194ee65d94bab4cdc14d4669b7ede1.thumb.jpg.a5ad011c4beff49b64ad56478405afee.jpg

ss_daniel_02-04-22_21-20-49_(garbage).jpg.e900a85499ce5cd1d5573f969b73bdf7.thumb.jpg.4787071735e3d5c4f0ebbfcfaa7cdd48.jpg

ss_daniel_02-06-22_20-20-07_(hospital).jpg.12ced3a25d30985d89e281cdc796f2c1.thumb.jpg.49d0dab2f99ca6e253f1df5aaea1171e.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Krok po kroku jak zainstalować:
 

1) Pobrać moda [Repack - nie wymaga zwykłego S.T.A.L.K.E.R.-a]
2) Wypakować go za pomocą programu do odpakowywania (najlepiej WinRAR)
3) Uruchomić moda
Tyle :)

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

   Mod

UWAGA! ZANIM ZAGRASZ...

Spoiler

1. Śpiwór powoduje wylot.
- Śpiwór w modzie nie działa. Można go wyrzucić lub sprzedać.

2. Nie da się grać w tego moda, bo jest za trudny.
- Na samym początku opisu jest napisane dużą czcionką że DS 1.0 jest inspirowane modem ''Misery'' a pod nim cyt. ''Głównym zadaniem moda jest uczynienie gry bardziej mroczną i trudniejszą.''. Mod jest specjalnie taki trudny. Nie po to pisałem, aby zostało to zignorowane.

3. Mod działał, a na drugi dzień nagle nie działa. ''Temu modowi ewidentnie czegoś brakuje, jak gram w moda to ma dobrze działać''.

- Modyfikacja była testowana przez kilku testerów w tym ja @Suseł. Gdyby cyt. ,,jemu coś brakowało'' to zostałoby to naprawione. Nie zwalaj winy na modyfikacje jeżeli posiadasz program który ,,sprząta'' system np. AdvancedCare albo jakieś antywirusy, bo to one mogą powodem tego, że mod nie chcę się uruchomić.

Jako przykład takiego problemu podaje link:

PODZIĘKOWANIA:

Spoiler

Podziękowania dla osób które pomogły mi przy tworzeniu Dead Sky 1.0 i go przetestowały

  • Cool 4
  • Positive 7
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael pinned this topic
  • 4 weeks later...
W dniu 10.03.2022 o 17:48, kanon1022 napisał:

Witam wszystkich , czy można w tym modzie wyłączyć promieniowanie i przywrucić mini mapę , jak to zrobić.

1. No pewnie się da promieniowanie wyłączyć, ale ja nie wiem. Możesz co najwyżej zwiększyć odporność postaci na promieniowanie i tyle 😜 
2. A co do mapki - ja samemu nie wiem jak ją wywaliłem. Chciałem ją usunąć i tak na pałę robiłem z nerwów xD więc za bardzo nie wiem jak to przywrócić. Pozostało używać addonów na HUD....o ile nie będą powodować błędów. 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kwestią czasu było pojawienie się samowolnych zmian/cheat-ów do moda Dead Sky @Suseł i @Meta .

Znalazłem np. taki:

DeadSky_cheat_mmap_sleepbag.7z

Instrukcja: rozpakować, skopiować gamedata do katalogu z modem/grą ze zgodą na zamianę.

@kanon1022  Wg autora to lekka adaptacja ClearHudCS (minimalna minimapa) i "naprawienie" śpiwora, który, choć działa jak należy - dalej można sprzedać, pięć stów drogą nie chodzi.

Wygląda to tak:

minimapa_DS_CS.thumb.jpg.91940de55b1e7af78e468ff6af00d9a8.jpg

Ten cheat/addon to "zone_ radiation" nie zmienia, no bo bez jaj, jak to tak bez promieniowania?

Minimalna ingerencja w moda - "lekka" minimapa + npc counter oraz adaptacja amksleepbag do Dead Sky

Disclaimer. Stosować na własne ryzyko. Nie testowane na innych modach niż DS 1.0.

Edited by qlkin
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

@Suseł Siemka. Ojtam błąd. To jest, po prostu, minimapa i działający śpiwór, ten amksleepbag, którego część już była w gamedata moda.

Jak jesteś kategorycznie przeciwko - to zdejmę i tyle, chociaż, sam powiedz, czemu by nie zostawić?

po edycji. jest tu na forum topic @malakas HUD od środka...czyli proste zmiany na ekranie.

a tak to @kondotier- wybacz - spamujesz  w temacie DS

 

 

 

 

Edited by qlkin
Link to comment
Share on other sites

Minimapę usuwamy z ekranu, lub gdy jej nie ma przywracamy, dokonując zmian jej położenia w pliku o adresie gamedata/config/ui/zone_map . Dla szerokich ekranów w pliku dla nich. Dotyczy to wartości dla x= i y= w sekcji -<minimap>. W zależności w jakim miejscu ekranu chcemy ją mieć, wartości są dwu lub trzy cyfrowe. Jeśli oryginalnie te wielkości są = 0, lub ponad 1000, mapy nie będzie i trzeba je zmienić. Czasem tylko jedna z nich ( x lub y ) ma taką zmianę.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

@qlkin okej źle zrozumiałem myślałem że się o coś przyczepiłeś :)

E Tam, ja do niczego nie zmuszam :D zostaw to jak jest nie zabraniam. Tu chodzi o to żeby tylko cieszyć się zabawa.

@kondotier ja o tym wiem przecież samemu HUD robiłem 😛

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • Suseł changed the title to Martwe Niebo 1.0

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.