Suseł Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 Tytuł oryginalny: Dead Sky 1.0 Platforma: S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo Data premiery: 08.02.2022 r. Autorzy: Suseł, Meta Autor spolszczenia: Szczepan9205 Ta wersja modyfikacji to stary prototyp. Obecnie trwają prace nad projektem Dead Sky, który ma z nią niewiele wspólnego. OPIS: Spoiler Dead Sky jest inspirowane modyfikacją Misery. Głównym zadaniem moda jest uczynienie gry bardziej mroczną i trudniejszą. Bronie - Nowa paczka broni - STCS 2.6.3 Redux. - Nowe tekstury broni z Last Day oraz kilka zrobionych przeze mnie. - Nowe dźwięki strzału i ładowania. - Nowy wygląd wystrzału lufy z CinematicVFX. Zona - Nowe tekstury otoczenia z Last Day, Mystery, NLC i Anomaly. - Nowa trawa z Absolute Nature (mała przeróbka ode mnie). - Nowy wygląd anomalii dzięki CinematicVFX. Gameplay - Widok z maski przeciwgazowej (Dynamic HUD Addon). - Nowy HUD (paski hp, armor itp.). - Nowe UI. - Zwiększony poziom trudności i większe ceny broni. Udźwiękowienie - Nowe ambienty. - Nowe dźwięki otoczenia. - Nowe dźwięki chodzenia i ekwipunku. - Nowe dźwięki powiadomień. - Nowa muzyka w radiach. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Krok po kroku jak zainstalować: 1) Pobrać moda [Repack - nie wymaga zwykłego S.T.A.L.K.E.R.-a] 2) Wypakować go za pomocą programu do odpakowywania (najlepiej WinRAR) 3) Uruchomić moda Tyle LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod MediaFire - Kliknij Moddb - Kliknij UWAGA! ZANIM ZAGRASZ... Spoiler 1. Śpiwór powoduje wylot. - Śpiwór w modzie nie działa. Można go wyrzucić lub sprzedać. 2. Nie da się grać w tego moda, bo jest za trudny. - Na samym początku opisu jest napisane dużą czcionką że DS 1.0 jest inspirowane modem ''Misery'' a pod nim cyt. ''Głównym zadaniem moda jest uczynienie gry bardziej mroczną i trudniejszą.''. Mod jest specjalnie taki trudny. Nie po to pisałem, aby zostało to zignorowane. 3. Mod działał, a na drugi dzień nagle nie działa. ''Temu modowi ewidentnie czegoś brakuje, jak gram w moda to ma dobrze działać''. - Modyfikacja była testowana przez kilku testerów w tym ja @Suseł. Gdyby cyt. ,,jemu coś brakowało'' to zostałoby to naprawione. Nie zwalaj winy na modyfikacje jeżeli posiadasz program który ,,sprząta'' system np. AdvancedCare albo jakieś antywirusy, bo to one mogą powodem tego, że mod nie chcę się uruchomić. Jako przykład takiego problemu podaje link: PODZIĘKOWANIA: Spoiler Podziękowania dla osób które pomogły mi przy tworzeniu Dead Sky 1.0 i go przetestowały @Meta @Szczepan9205 @Junx @Agrael @Skryty 4 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairFight Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 No wreszcie się pojawił Gratulacje, świetna robota. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted February 8, 2022 Author Report Share Posted February 8, 2022 Gameplay od @FilmisterPL jakby ktoś chciał mniej więcej obczaić jak mod wygląda 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted February 8, 2022 Report Share Posted February 8, 2022 Śmiechłem przy tym @FilmisterPL" komputer z włączonym BIOS-em ". Kochane dzieci - to Norton Commander. Ach, łezka... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted February 12, 2022 Author Report Share Posted February 12, 2022 Jakby ktoś chciał to angielska wersja DS do pobrania https://www.moddb.com/mods/dead-sky-mod-10-pl/downloads/dead-sky-1-0-english-translation 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted February 12, 2022 Report Share Posted February 12, 2022 17 minut temu, Suseł napisał: Jakby ktoś chciał (choć nie wiem po co) to angielska wersja Dobre podejście jeśli chodzi o wypuszczanie modów, popieram 👍 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted February 12, 2022 Author Report Share Posted February 12, 2022 Jeżeli się znajdzie ktoś kto będzie chciał niemieckie tłumaczenie. Nie ma problemu ogarnę na luzie : D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted March 10, 2022 Report Share Posted March 10, 2022 Witam wszystkich , czy można w tym modzie wyłączyć promieniowanie i przywrucić mini mapę , jak to zrobić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted March 10, 2022 Report Share Posted March 10, 2022 Suseł - jawohl! unsere spiel kameraden. Kanon1022 - pogmeraj w plikach system i creatures lub: clear_sky_v1.5.10_trn+8.exe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanon1022 Posted March 10, 2022 Report Share Posted March 10, 2022 @vidkunsen Dzięki a w tych plikach grzebałem i nic nie pomaga dalej ekran robi się czarny przy wysokiej radiacji , nie ginę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted March 13, 2022 Author Report Share Posted March 13, 2022 W dniu 10.03.2022 o 17:48, kanon1022 napisał: Witam wszystkich , czy można w tym modzie wyłączyć promieniowanie i przywrucić mini mapę , jak to zrobić. 1. No pewnie się da promieniowanie wyłączyć, ale ja nie wiem. Możesz co najwyżej zwiększyć odporność postaci na promieniowanie i tyle 😜 2. A co do mapki - ja samemu nie wiem jak ją wywaliłem. Chciałem ją usunąć i tak na pałę robiłem z nerwów xD więc za bardzo nie wiem jak to przywrócić. Pozostało używać addonów na HUD....o ile nie będą powodować błędów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted April 4, 2022 Report Share Posted April 4, 2022 (edited) Kwestią czasu było pojawienie się samowolnych zmian/cheat-ów do moda Dead Sky @Suseł i @Meta . Znalazłem np. taki: DeadSky_cheat_mmap_sleepbag.7z Instrukcja: rozpakować, skopiować gamedata do katalogu z modem/grą ze zgodą na zamianę. @kanon1022 Wg autora to lekka adaptacja ClearHudCS (minimalna minimapa) i "naprawienie" śpiwora, który, choć działa jak należy - dalej można sprzedać, pięć stów drogą nie chodzi. Wygląda to tak: Ten cheat/addon to "zone_ radiation" nie zmienia, no bo bez jaj, jak to tak bez promieniowania? Minimalna ingerencja w moda - "lekka" minimapa + npc counter oraz adaptacja amksleepbag do Dead Sky Disclaimer. Stosować na własne ryzyko. Nie testowane na innych modach niż DS 1.0. Edited April 4, 2022 by qlkin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted April 4, 2022 Author Report Share Posted April 4, 2022 Nie rozumiem. Zgłaszasz jakiś błąd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qlkin Posted April 4, 2022 Report Share Posted April 4, 2022 (edited) @Suseł Siemka. Ojtam błąd. To jest, po prostu, minimapa i działający śpiwór, ten amksleepbag, którego część już była w gamedata moda. Jak jesteś kategorycznie przeciwko - to zdejmę i tyle, chociaż, sam powiedz, czemu by nie zostawić? po edycji. jest tu na forum topic @malakas HUD od środka...czyli proste zmiany na ekranie. a tak to @kondotier- wybacz - spamujesz w temacie DS Edited April 4, 2022 by qlkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted April 4, 2022 Report Share Posted April 4, 2022 Minimapę usuwamy z ekranu, lub gdy jej nie ma przywracamy, dokonując zmian jej położenia w pliku o adresie gamedata/config/ui/zone_map . Dla szerokich ekranów w pliku dla nich. Dotyczy to wartości dla x= i y= w sekcji -<minimap>. W zależności w jakim miejscu ekranu chcemy ją mieć, wartości są dwu lub trzy cyfrowe. Jeśli oryginalnie te wielkości są = 0, lub ponad 1000, mapy nie będzie i trzeba je zmienić. Czasem tylko jedna z nich ( x lub y ) ma taką zmianę. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suseł Posted April 4, 2022 Author Report Share Posted April 4, 2022 @qlkin okej źle zrozumiałem myślałem że się o coś przyczepiłeś E Tam, ja do niczego nie zmuszam zostaw to jak jest nie zabraniam. Tu chodzi o to żeby tylko cieszyć się zabawa. @kondotier ja o tym wiem przecież samemu HUD robiłem 😛 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.