Jump to content

Shadow Of Chernobyl Update


Recommended Posts

Update.png

Platforma: Cień Czarnobyla (OGSR)
Data premiery: 19.04.2022 r. 
Autor: Владислав Романов
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Modyfikacja główny nacisk stawia na ulepszenie grafiki, ale również dodaje nowe funkcje przy jednoczesnym odświeżeniu starszych. Ponadto zmieniono modele NPC, którzy doczekali się nowych animacji, zadbano o dźwięki, broń, czy zwykłe przedmioty. 

Oprócz tego poprawiono lokacje, różnego rodzaju efekty i zmieniono balans rozgrywki. 

Możliwe błędy: 

Spoiler

Sporą część czasu poświęcono testom i próbie naprawy tego, co podczas nich znaleziono. Ze znanych błędów pozostał tylko jeden, który do tej pory nie został w żaden sposób wyeliminowany - zdarza się niezwykle rzadko, ale jest zauważalny niemal natychmiast: W odbiciach mogą być widoczne artefakty, co można naprawić/usunąć, wpisując w konsoli polecenie vid_restart. Oczywiście, mogło nam umknąć coś jeszcze, ponieważ projekt testowały tylko trzy osoby. Zostanie utworzony temat do zgłaszania błędów, a ja postaram się szybko wypuszczać poprawki!

Wymagania systemowe: 

Spoiler

Gra jest dość żarłoczna, ale jeśli mądrze ustawi się ustawienia, a mianowicie - nie przekręci się wszystkich ustawień do maksimum, mając pod ręką słabą maszynę, można całkiem wygodnie grać. Przez ostatnie pół roku prace rozwojowe odbywały się przy użyciu poniższej konfiguracji:

i5 3350p,
8 GB pamięci RAM (jednokanałowej),
GTX 770.
W tej konfiguracji przy maksymalnych ustawieniach, rozdzielczości FullHD bez shaderów PT i z teksturami 2K uzyskuję 30-40 klatek na sekundę. 

W wersji premierowej (1.0) wykorzystano pracę: 

Spoiler
  • Zespołu OGSR z kilkoma małymi dodatkami.
  • STCoP Weapon Pack 3.4, lokacje z Autumn Aurora 2 (z własnymi poprawkami).
  • SoC NPC HD Mod.
  • skyboxy z innych modów.

Od autora: 

Spoiler
  • Udzielenie wsparcia: 

Często nie odwiedzam różnych stron, które są poświęcone S.T.A.L.K.E.R.-owi i nie mam możliwości udzielenia pomocy wszystkim tym, którzy zgłaszają problemy - wsparcie można otrzymać tylko na VK lub YouTube. Być może w przyszłości znajdę czas, aby zaglądać również na AP-PRO. 

  • O projekcie: 

Ten mod nie pretenduje do miana najlepszego ani nawet dobrego. Jest sporo rzeczy, które mi się w nim nie podobają, a wiele pomysłów nie zostało jeszcze zrealizowanych. To tylko mod, ale sprawia, że gra staje się nieco lepsza. Niektóre rozwiązania zostały zapożyczone od innych autorów, a inne wykonałem własnoręcznie. Nie będę ich wszystkich wymieniał, powiem tylko, że bardzo dziękuję tym twórcom modów, których prace w różnym stopniu zostały wykorzystane w moim projekcie. Chciałbym również podziękować GSC za wydanie tak wspaniałej gry 15 lat temu!

  • Kilka słów od siebie: 

Jest to moment, w którym projekt staje się publicznie dostępny. Dziękuję wszystkim, którzy na niego czekali oraz tym, którzy w taki czy inny sposób pomogli mi osobiście lub w rozwoju modyfikacji. W trakcie pracy przyswoiłem dużo nowej wiedzy, sporo doświadczyłem itd. Nie mogę powiedzieć, że ta droga była łatwa - momentami była bardzo trudna, czasami musiałem robić przerwy w pracy, ponieważ rozwój zamieniał się w rutynę, a projekt stawał niesamowicie nudny. Jednak prędzej czy później zawsze do niego wracałem. Niestety projekt nie okazał się taki, jak go sobie wyobrażałem. Wielu rzeczy, które są trywialne, jeszcze nie skończyłem, ale opóźnienie wydania nie jest zbyt mile widziane i mimo to zdecydowałem się opublikować modyfikację już teraz. Mogę z całą pewnością powiedzieć, że rozwój projektu nie kończy się w tym miejscu i będę kontynuował pracę nad tymi rzeczami, które zaplanowałem, oraz wydawał aktualizacje.

Chciałbym też dodać jedną ważną rzecz: projekt ten stworzyłem przede wszystkim dla siebie, a jeśli komuś się nie spodoba - absolutnie mnie to nie obchodzi. Możecie jak najbardziej być niezadowoleni z mojego stanowiska lub samego moda, ale dostosowywać się do wszystkich pod rząd na pewno nie będę. Warto o tym pomyśleć, zanim napisze się obraźliwy post, że gdzieś coś wyszło nie tak lub w jakimś "super wyszukanym" modzie coś zrobiono lepiej. Nikt nie jest zmuszany do udziału w tym projekcie. Nie oznacza to jednak, że nie słucham graczy!

SCREENY:

Spoiler

Q85-Xg-Zm-Lb-A.jpg

c7q-Na-Cko-Kx8.jpg

Nh-Err5-OIGRY.jpg

l-BHV3clrp3-E.jpg

S8s-e-Fd-Qlo8.jpg

729-GQWe-Weo.jpg

VIDEO:

Spoiler

:Zwiastun: 

 

INSTALACJA:

Spoiler

1. Pobieramy moda z GoogleDrive lub z torrenta.

2. Instalujemy w wygodnym dla nas miejscu i uruchamiamy ze skrótu, który utworzy się na pulpicie.

INSTALACJA SPOLSZCZENIA:

1. Pobieramy spakowane archiwum ze spolszczeniem i wypakowujemy.

2. Z rozpakowanego archiwum kopiujemy folder gamedata i wklejamy do katalogu z zainstalowanym modem, zgadzamy się na podmianę plików i gotowe.

DODAWANIE POLSKIEGO LEKTORA:

Jeżeli ktoś jest fanem polskiego lektora (ten mod jest repackiem więc nie posiada polskiego lektora i ma tylko rosyjskie dialog) zamiast tylko polskich napisów to w sekcji Linki do pobrania dodano link do pobrania plików polskiego lektora do Cienia Czarnobyla. Po pobraniu rozpakowujemy archiwum i kopiujemy folder characters_voice do folderu gamedata->sounds i jeśli system poprosi nas o zgodę na podmianę plików to wyrażamy zgodę i to tyle. 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod: 

Aktualizacja z 23.03.22:

Spolszczenie (wersja BETA): 

Poprawka w menu ustawień 4:3:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Poprawka związana ze snem u GG:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Dodatki:

Polski lektor do Cienia Czarnobyla:

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png  Y6DvRrN.png  8Ztdqug.png

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Ostatnio dużo pojawiło się odświeżeń do Cienia Czarnobyla. Autumn Aurora, SoC Remaster, Lost Alpha, Radiophobia, a teraz powyższy mod. Jest co wybierać, przydałoby się zmian fabularnych, które pozwoliłoby graczom pójść zupełnie innym torem, niż tym, którym znamy z podstawek Cienia Czarnobyla (jak to zrobiono w Lost Alpha). To chyba dowód na to, że Cień Czarnobyla lubi być w centrum uwagi. :D

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Ciekawe, jak ta adaptacja CCz nadaje się do stawiania na niej modów, które za bazę mają właśnie tę podstawkę. Jeśli ktoś tego nie zrobi wcześniej, to może się o to pokuszę.

I druga ciekawość. Skoro nie ma sygnalizacji zmian w scenariuszu i dialogach, to czy spolszczenie z paczki @Pirunvirsi będzie współgrało z tym modem. tego nie sprawdzę, bo akurat tej części repacka nie mam pobranej.

Link to comment
Share on other sites

@kondotierSama ta adaptacja jest swego rodzaju modem - osobiście nie sądzę, żeby nadawała się jako baza dla innych modów, ale możliwe, że się mylę - musiałby się wypowiedzieć jakiś mechanik, ale na pewno wzięcie jakiegoś moda do CCz i wrzucenie go na to spowoduje, że całość przestanie działać.

A co to za paczka od @Pirunvirsi? Bo ja właśnie skończyłem przeglądać pliki tekstowe i w zasadzie zmian wymaga tylko plik odpowiedzialny za broń i ui_st_mm, a reszta spolszczenia pasuje z oryginalnego CCz.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 W tych repackach od @Pirunvirsi gry są porozbijane na składowe. Jedną ze składowych jest kompletne spolszczenie podstawki do samodzielnego zainstalowania. I o to spolszczenie mi się rozchodzi, czy na tym modzie zadziała.

A co dotyczy stawiania innych modów. Jeśli dobrze zrozumiałem opis zmian, to mody bez jakichś własnych udziwnień, powinny zadziałać bez problemów. Tylko są jakieś nieokreślone dokładniej "nowe funkcje" i faktycznie, one mogą coś mieszać. Ktoś kto dobrze zna podstawkę, może wychwycić te funkcje i okreslić co za jedne.

Link to comment
Share on other sites

@kondotier Żeby była jasność - masz na myśli, że te repacki to czyste podstawki, tyle, że zamiast spakowanych archiwów .db w folderze głównym, mamy gamedatę, a w niej pliki rozpakowane z archiwów .db pliki tak? Bo jeśli tak to owszem - spolszczenie zadziała bez problemu tylko to co jest dodane w tym modzie nie będzie miało nazw czy opisów (kilka dialogów, kilka znaczników na mapie i broń), ale poza tym śmigać będzie.

A gdzie w opisie jest napisane, że mody bez jakiś udziwnień powinny zadziałać? Tak jak pisałem wcześniej - ta wstawka sama w sobie jest pewnego rodzaju modem i gwarantuję Ci, że jak wkleisz na to jakiś mod do CCz to wszystko się posypie - między innymi przez to, że używany tu 64-bitowy silnik OGSR korzysta z inaczej pisanych skryptów niż stary 32bitowy X-Ray, a oprócz skryptów różni się jeszcze wieloma wieloma pomniejszymi rzeczami.

Gdyby to wszystko było takie proste to nie było by adaptacji takich modów jak Złota Kula + OGSR czy Tajne Ścieżki 2 + OGSR czy nawet Priboj Story OGSR bo wystarczyłoby pobrać mod OGSR, wrzucić na niego jakiś oryginalny mod do Cienia, odpalić i grać, a jak sami dobrze wiemy - nie da się tak tego zrobić i nie bez powodów moderzy powoli tworzą adaptacje tych klasyków, więc jak dla mnie to chyba mówi samo za siebie.

A te nowe "funkcje" to według mnie po prostu to co dodaje silnik OGSR czyli m.in lepsza optymalizacja, nowe shadery, efekty graficzne z Zewu Prypeci, rendery R3 i R4 czyli DX10 z Czystego Nieba i R4 czyli DX11 z Zewu Prypeci, możliwość zaadaptowania animacji używania przedmiotów i wiele innych bo poza tym i tym, że ładnie to wygląda to nadal zwykły Cień Czarnobyla.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 Przecież ja to wszystko napisałem w formie domysłów, a nie definitywnych stwierdzeń.

Nie sądzę aby komuś chciało się tłumaczyć tak zrobioną podstawkę, tylko dlatego aby dostać lepsze kolorki i coś tam sprawniejszego, a chętnych do zagrania policzy się na palcach jednej ręki. Zresztą, sam napisałeś, że tylko 2 pliki wymagają tłumaczenia, a reszta jest z podstawki. No to jak jest? Pasują czy będzie zgrzyt?

 

Link to comment
Share on other sites

@kondotier No wiem, że to były tylko Twoje domysły, wiem ;) Dlatego napisałem jak sytuacja wygląda, żeby wyjaśnić jak sytuacja się prezentuje i być może uświadomić innych, którzy mogliby pomyśleć, że to jakaś baza pod mody :P 

Ja w zasadzie już mam złożone spolszczenie tej wstawki - jedynie plik odpowiedzialny za broń muszę przetłumaczyć od nowa bo oryginalny owszem pasuje, ale tylko do broni, amunicji i dodatków pokrywających się z tymi z oryginalnego spolszczenia, a nowe pukawki nie mają opisów, ani nazw aktualnie.

Reszta pasuje, aczkolwiek tak jak wspominałem - w kilku plikach jest dodane po kilka linijek więc po wrzuceniu plików oryginalnej polonizacji CCz te nowe rzeczy nie będą mieć tekstu, ale takie dobre 85-90% będzie po polsku po wrzuceniu polonizacji. 

Co do tych lepszych kolorków i czegoś tam sprawniejszego - fakt, dla weteranów stalkera taka wstawka nie jest warta zachodu, chyba, że chce się z braku laku zagrać w Cień tylko ładniej wyglądający. Ale dla nowych graczy dopiero co poznających Stalkera to to jest fajna alternatywa jeśli komuś zależy na grafice (bo oryginalna go odrzuca z powodu swojej leciwości) i stabilności, a chciałby zagrać w podstawkę i nie rozminąć się fabularnie z oryginałem - dla takich ludzi ten mod czy nawet Radiophobia 3 będą jak znalazł. 

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

@Sin member Każdego moda można grać na statycznym ( o ile jego autor tego nie zastrzega ), ale chyba nie po to dokonano w tym modzie zmian graficznych, aby je osłabiać. W opisie moda masz info od autora o pamięciożerności moda i aby nie przesadzać z ustawieniami. Również wymagania dla karty graficznej ( GTX 770. ) nie są zbyt wymagające.

Masz tylko jedną możliwość odpowiedzi na swoje pytanie. Postawić moda, dać statykę i zagrać. Bo jak widzisz, jeszcze nikt w moda nie grał, to i doświadczeń brak.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Pobrałem, zainstalowałem i pograłem. Bardzo fajny modzik. 
 

Instalator tego moda to chyba jakiś żart. Autor dał taką muzykę podczas instalowania że nie da się wytrzymać. Mógł zrobić tak jak w Demosfenie że sobie można wyłączyć muzyczkę a instalator dalej instaluje. 
Po tych torturach w końcu moda odpaliłem i zaskoczony bardzo jestem że można tak Cień Czarnobyla zmodyfikować. Trudno uwierzyć że to w ogóle CCz a nie jakieś Anomaly

Spoiler

1091697337_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_03.21-20_06_11_60.thumb.png.1c6473b210b11a565dc3e54a658bd76b.png

A tu taka niespodzianka 

Spoiler

623540749_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_03.21-20_22_32_54.thumb.png.35af2ae139e7a36f536efb6b9874ce00.png

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Nie wypada za bardzo żebym pisał pod swoim wpisem, ale uważam że warto więcej napisać.

Tak więc zacznę od 

instalatora 

Zwykły prosty instalator. Nic w sumie ciekawego, ale każdy kto pobierał chyba się ze mną zgodzi, że muzyczka tam wrzucona jest źle dopasowana a mało tego po zminimalizowaniu z instalatora muzyka dalej chodzi. Więc jeżeli w czasie instalacji ktoś by chciał w między czasie se pooglądać czy pograć to niech się przygotuje na to, że może se odpuścić to na spory czas bo modyfikacja się długo instaluje. Uważam, że autor mógł dać bardziej dopasowana i cichsza muzykę albo zrobić jak to było w demosfenie - czyli możliwość wyciszenia jej. 

Przejdźmy już do 

Gameplay'u

Mod najbardziej powala grafiką. To fakt, nowe ,niespotykane w innym modzie tekstury robią grę naprawdę ładna.

S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_Screenshot_2022_03.21_-_22_11_41_41.thumb.png.8a7e32d33ddbce90c9a8c5b2a6f16d2b.png

Reshade to tragedia totalna, usunąłem go, ale i tak gra dalej dziwnie wyglądała. Sztucznie wyostrzone tekstury, zbyt jasno (zmniejszenie jasności, kontrastu i gammy jeszcze bardziej pogorszyło). To jest największy minus tego wszystkiego, bo psuje to totalnie zabawę. Odbicia i promienie słoneczne to już szkoda gadać, słabe jak produkty z Mango. Jak pada to bardzo śmieszne to wygląda, wystająca trawa a podłoże takie mega gładkie, jak na płytkach. 

S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_Screenshot_2022_03.22_-_00_38_45_79.thumb.png.bfba7e49d40651eae9af9aa9ec506a69.png

Bronie są spoko. Zgaduje, że port STCOP do CCz choć pewnie się mylę. Nie lubię za bardzo CCz i nie jestem za bardzo w temacie modów do niego. 

Dźwięki mogły być lepsze, ale ambient jaki tam został wrzucony jest po prostu rewelacyjny. Ja jestem bardzo uczulony na ciche dźwięki strzalu z broni i to powinno według mnie zostać zmienione.

No i bardzo łatwo jest zdobyć tam dobra broń. Wystarczyło, że na starciem dostałem PMa to wiecie co ja już miałem w ekwipunku po 5 minutach? PKMa, AKM, strzelbę i pepesze.

Gralem na najłatwiejszym poziomie trudności. Mimo to łatwo nie było. Taki trochę hardkor

Podsumowując: mod ładny, pokazał jakie możliwości ma CCz i co dobry modder może z nim zrobić i efekt jest taki jaki widzimy. Największa wada tego moda to w nim jest tak jasno, że szkoda gadać, odbicia też lipa. 

Grałem po rosyjsku. Niestety język był dla mnie największe barierą, mimo to grałem i grałem. 

Ocena? Myślę że 7/10 jest git. 

S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_Screenshot_2022_03.22_-_00_41_06_12.thumb.png.d934c006b8fb566728753afe70590b15.png

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael featured and pinned this topic

Witam zainstalowałem moda , ale mam strasznie małe fps -y 15 a jak wchodzę w menu to wzrastają do 60 . Dodam , że pozmniejszałem już coś tam w usawieniach i nic bardzo nie pomaga . Karta graficzna GTX860M.

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

@kanon1022 Jeżeli chcesz wywalić Reshade to wystarczy kilka sekund roboty.
Wywalasz z folderu Bin folder ,,reshade-shaders'' (chyba tak) a potem Reshade.ini i ReshadePreset.ini.
Powinno go usunąć, ale jeżeli i tak żadnych efektów nie miałeś włączonych to wina sprzętu albo ustawień.

U mnie na full ustawieniach ten mod chodził bardzo dobrze
Bo ja mam taką specyfikacje:

CPU: AMD Ryzen 3 4300g (Stockowe chłodzenie, w BIOSie ustawione aby chodził z maksymalną prędkością)
GPU: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8GB
MOBO: Asus A520M-A
RAM: 1x8GB
Mod zainstalowany był na dysku SSD M.2 XPG Gaming s11


@qlkin Napisał żebyś został na DX11 i przy ,,suwakach w lewo''. Jeżeli nie zależy ci na grafice jakoś tak render na najniższy. Ewentualnie na DX9 jeżeli jednak też chciałbyś podziwiać Zone. Nie pamiętam jakie są tam dostępne ustawienia, ale tak czy siak to twój komp to też nie potwór :d 

  • Za szczególną pomoc 1
  • Thanks! 2
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Suseł napisał:

@kanon1022 Podeślij mi cały folder z tymi configami to ja popatrzę co i jak i ci będę podsyłał. 

A które to pliki jak możesz wskazać. Coś przekombinowałem z ustawieniami grafiki przy prubie włączenia gry wylot na pulpit 

Spoiler

[26.03.22 20:32:05.201] * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M60/S3
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, AVX, AVX2
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU cores: [4], threads: [8]
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU0 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU1 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU2 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU3 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU4 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU5 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU6 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] * CPU7 current freq: 2501 MHz, max freq: 2501 MHz
[26.03.22 20:32:05.202] Initializing File System...
[26.03.22 20:32:05.203] using fs-ltx fsgame.ltx
[26.03.22 20:32:05.204] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\]
[26.03.22 20:32:05.204]   files: [6]
[26.03.22 20:32:05.207] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\]
[26.03.22 20:32:05.207]   files: [22]
[26.03.22 20:32:06.738] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\ai\]
[26.03.22 20:32:06.738]   files: [4]
[26.03.22 20:32:06.738] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\spawns\]
[26.03.22 20:32:06.738]   files: [4]
[26.03.22 20:32:06.738] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\anims\]
[26.03.22 20:32:06.739]   files: [78]
[26.03.22 20:32:06.740] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\levels\]
[26.03.22 20:32:06.740]   files: [20]
[26.03.22 20:32:06.751] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\meshes\]
[26.03.22 20:32:06.751]   files: [17]
[26.03.22 20:32:06.776] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\meshes\]
[26.03.22 20:32:06.776]   files: [17]
[26.03.22 20:32:06.802] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\shaders\]
[26.03.22 20:32:06.802]   files: [5]
[26.03.22 20:32:06.805] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\sounds\]
[26.03.22 20:32:06.805]   files: [38]
[26.03.22 20:32:07.128] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\textures_hq\]
[26.03.22 20:32:07.129]   files: [95]
[26.03.22 20:32:07.214] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\textures_med\]
[26.03.22 20:32:07.214]   files: [105]
[26.03.22 20:32:07.306] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\scripts\]
[26.03.22 20:32:07.307]   files: [483]
[26.03.22 20:32:07.308] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\]
[26.03.22 20:32:07.308]   files: [47]
[26.03.22 20:32:07.320] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\levels\]
[26.03.22 20:32:07.320]   files: [20]
[26.03.22 20:32:07.320] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\logs\]
[26.03.22 20:32:07.321]   files: [15]
[26.03.22 20:32:07.321] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\screenshots\]
[26.03.22 20:32:07.321]   files: [5]
[26.03.22 20:32:07.321] --Found FS dir: [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\savedgames\]
[26.03.22 20:32:07.323]   files: [94]
[26.03.22 20:32:07.331] FS: 54168 files cached, 11681Kb memory used.
[26.03.22 20:32:07.331] Init FileSystem 2.128640 sec
[26.03.22 20:32:07.331] [_MSC_FULL_VER]: [192428314], [_MSVC_LANG]: [201703L]
[26.03.22 20:32:07.331] Working Directory: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64]
[26.03.22 20:32:07.331] CommandLine: ["H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe" -dbg]
[26.03.22 20:32:07.440] Initializing Engine...
[26.03.22 20:32:07.442] Starting INPUT device...
[26.03.22 20:32:08.210] * [R_occlusion::occq_destroy]: fids[0] used[0] pool[0]
[26.03.22 20:32:08.210] * [R_occlusion::occq_destroy]: released [0] used and [0] pool queries
[26.03.22 20:32:08.336] refCount:m_pAdapter 1
[26.03.22 20:32:08.336] refCount:pFactory 1
[26.03.22 20:32:08.336] * [R_occlusion::occq_destroy]: fids[0] used[0] pool[0]
[26.03.22 20:32:08.336] * [R_occlusion::occq_destroy]: released [0] used and [0] pool queries
[26.03.22 20:32:08.734] * [R_occlusion::occq_destroy]: fids[0] used[0] pool[0]
[26.03.22 20:32:08.734] * [R_occlusion::occq_destroy]: released [0] used and [0] pool queries
[26.03.22 20:32:08.735] --[CEngineAPI::CreateRendererList] Available render modes [5]:
[26.03.22 20:32:08.735] --  [renderer_r2a]
[26.03.22 20:32:08.735] --  [renderer_r2]
[26.03.22 20:32:08.735] --  [renderer_r2.5]
[26.03.22 20:32:08.735] --  [renderer_r3]
[26.03.22 20:32:08.735] --  [renderer_r4]
[26.03.22 20:32:08.735] Executing config-script "user.ltx"...
[26.03.22 20:32:08.735] --[CCC_r2::Execute] Executing renderer: [renderer_r2], renderer_value: [1]
[26.03.22 20:32:08.735] [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
[26.03.22 20:32:08.735] --Loading DLL: [xrRender_R2.dll]
[26.03.22 20:32:08.740] --Loading DLL: [xrGame.dll]
[26.03.22 20:32:08.784] --------------------------------------------------------------------------------
[26.03.22 20:32:08.784] [16266MB] physical memory installed, [11933MB] available, [26] percent of memory in use
[26.03.22 20:32:08.784] PageFile usage: [57MB], Peak PageFile usage: [70MB]
[26.03.22 20:32:08.784] --------------------------------------------------------------------------------
[26.03.22 20:32:08.784] * [ D3D ]: textures[0 K]
[26.03.22 20:32:08.784] * [x-ray]: process heap[27967 K], render[0 K]
[26.03.22 20:32:08.784] * [x-ray]: economy: strings[4695 K], smem[0 K]
[26.03.22 20:32:08.784] SOUND: OpenAL: enumerate devices...
[26.03.22 20:32:08.784] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
[26.03.22 20:32:08.845] devices Generic Software
[26.03.22 20:32:08.845] SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
[26.03.22 20:32:09.788] SOUND: OpenAL: All available devices:
[26.03.22 20:32:09.788] 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
[26.03.22 20:32:09.788] 2. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[yes] xram[no]
[26.03.22 20:32:09.788] Executing config-script "h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[26.03.22 20:32:09.788] ! Cannot open script file [h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\default_controls.ltx]
[26.03.22 20:32:09.788] Executing config-script "user.ltx"...
[26.03.22 20:32:09.788] Executing config-script "h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
[26.03.22 20:32:09.788] ! Cannot open script file [h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\rspec_default.ltx]
[26.03.22 20:32:09.788] Executing config-script "h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[26.03.22 20:32:09.788] ! Cannot open script file [h:\zainstalowane gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\gamedata\config\default_controls.ltx]
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__M_x
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__ddof
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__ddof_intensity
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__ddof_reloading
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__ddof_reloading_intensity
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__ddof_samples
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__dr_speed
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l1_max
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l1_min
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l2_max
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l2_min
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l_max
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__l_min
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__lens_dirt
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__lens_flares
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__lut_power
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__lut_texture
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__lut_use
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r__pcss
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r_cg_curves_contrast
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r_cg_sharpen_power
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r_cg_vibrance_power
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r_sslr_blur
[26.03.22 20:32:09.789] ! Unknown command:  r_sslr_l
[26.03.22 20:32:09.789] --[CCC_r2::Execute] Executing renderer: [renderer_r2], renderer_value: [1]
[26.03.22 20:32:09.789] [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
[26.03.22 20:32:09.789] SOUND: Selected device is OpenAL Soft
[26.03.22 20:32:09.972] [OpenAL] EFX: present
[26.03.22 20:32:09.972] * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
[26.03.22 20:32:09.999] Starting RENDER device...
[26.03.22 20:32:10.088] * GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
[26.03.22 20:32:10.088] * GPU driver: 30.0.15.1215
[26.03.22 20:32:11.987] * CREATE: DeviceREF: 1
[26.03.22 20:32:11.987] * Vertex Processor: PURE HARDWARE
[26.03.22 20:32:11.987] *     Texture memory: 4072 M
[26.03.22 20:32:11.987] *          DDI-level: 9.0
[26.03.22 20:32:11.988] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[26.03.22 20:32:11.989] * GPU vertex cache: recognized, 24
[26.03.22 20:32:11.989] * DVB created: 16384K
[26.03.22 20:32:11.989] * DIB created: 512K
[26.03.22 20:32:12.008] ********************************************************************************
[26.03.22 20:32:12.008] !![LogStackTrace] Thread: [UNKNOWN], ExceptionCode: [c0000005]
[26.03.22 20:32:12.049] !!Unhandled exception stack trace:
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrRender_R2.dll], AddrPC.Offset: [00007FF814BD7F28]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrRender_R2.dll], AddrPC.Offset: [00007FF814BD2815]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrRender_R2.dll], AddrPC.Offset: [00007FF814BD2B51]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrRender_R2.dll], AddrPC.Offset: [00007FF814BA5859]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B429B62C], Fun: [CRenderDevice::_Create()] + [60 byte(s)]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B429B844], Fun: [CRenderDevice::Create()] + [216 byte(s)]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B425EA19], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [5917 byte(s)]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B425EE1E], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [6946 byte(s)]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B425C53C], Fun: [Skin4W()] + [2024 byte(s)]
! Module: [H:\ZAINSTALOWANE  GRY\S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl Update\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6B42B96F2], Fun: [CPerlinNoise3D::Get()] + [41534 byte(s)]
! Module: [C:\WINDOWS\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FF86AAA7034], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [20 byte(s)]
! Module: [C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FF86AD22651], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [33 byte(s)]
[26.03.22 20:32:12.049] ********************************************************************************
[26.03.22 20:32:13.854] --Saved dump file to [h:\zainstalowane  gry\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl update\stalker-shoc\logs\xray_asus_03-26-22_20-32-13.mdmp]

 

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity