Agrael Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Do modyfikacji Alone in Windstorm zapowiedziano dodatek fabularny, który opowie nam kolejną historię z postapokaliptycznego świata uniwersum Metro na silniku X-Ray 1.6. Nowa historia nie będzie zawierać skomplikowanych zadań oraz towarzyszących im przerywników, ale dzięki bogatej wyobraźni oraz zwykłej kreatywności autor projektu ma nadzieję, że nawet najprostsze zadania wzbudzą zainteresowanie. Na uwagę zasługuje również fakt, że w grze pojawią się żywe postacie. W momencie zapowiedzi modder zdążył już zrealizować kilka szkiców lokacji oraz w połowie napisać scenariusz. Ponieważ główny programista moda nie będzie już brał czynnego udziału w jego tworzeniu, rozgrywka i grafika nie ulegną żadnej zmianie. Co więcej, aby wszystko wypadło jak najlepiej, potrzebna jest pomoc modelarzy 3D w tworzeniu obiektów dynamicznych, a także specjalistów, którzy znają się na tworzeniu zadań i scenariusza. Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Może sie zlituja i podkopsaja mini mapę bo w podstawce to korzystałem z astronomii i pamięci oraz charakterystycznych punktów odniesienia takich jak wieża, latarnia, mosty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Po tym co przeżyłem w Alone in Windstorm...?! Jeśli doczekamy premiery to na pewno zagram 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Może akcja będzie w Murmańsku i okolicach. Spoiler Główny bohater przeżył postrzały i biega wściekły po mieście szukając trepów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Czerwca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2022 Fallen Bear ma kłopoty? Według szefa działu rozwoju, programista projektu, który był odpowiedzialny za całą bazę techniczną pierwszej części, zerwał z nim współpracę, co spowodowało utratę dostępu do kodu źródłowego. Bez niego dalszy rozwój sequela nie jest możliwy. Do tego momentu udało się napisać scenariusz, wymodelowano wersję alfa nowej lokacji, narysowano mapę i wprowadzono kilka nowych funkcji. Nie ma mowy o całkowitym zatrzymaniu rozwoju dodatku, ale jego autor bez wątpienia będzie musiał uporać się z nieoczekiwanym problemem z najmniej spodziewanej strony. Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 Opublikowano noworoczny post dotyczący postępu prac nad Upadłym Niedźwiedziem. Aktualnie pierwsza lokacja gry jest gotowa w około 90% pod względem geometrii i częściowo fizyki. W następnej kolejności prace obejmą jej zasiedlenie, a na końcu realizację zadań. To właśnie na podstawie tego schematu rozwój projektu będzie kontynuowany: gdy jedna lokacja zostanie w pełni ukończona - łącznie z fabułą i zadaniami - to nastąpią prace nad kolejną. Jednocześnie koordynator projektu podziękował społeczności, swoim bliskim, a także wszystkim tym, którzy pomagają i wspierają go w rozwoju modyfikacji. Przy okazji opublikowano kilka nowych zrzutów ekranu z aktualnej wersji Upadłego Niedźwiedzia. Źródło: [KLIK] 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 20 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Dziś mija rok od premiery Alone in Windstorm. W związku z tym autor moda opublikował dwa zrzuty, które wskazują na bezpośrednie powiązania między bohaterami pierwszej odsłony a powstającym dodatkiem. Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 W końcu pojawiły się nowe wieści dot. rozwoju Upadłego niedźwiedzia. Zakończono prace nad geometrią, zasiedleniem i symulacją życia na pierwszej lokacji. Jej rozmiar będzie wynosił 3x3 kilometrów. Teraz rozpoczęła się budowa fabuły. Implementacja nowych funkcji rozgrywki dobiega końca, ale nie jest wykluczone, że dodatkowe z nich pojawią się w przyszłości. Zwiastun projektu zostanie zaprezentowany na AP-PRO Showcase 2023, który odbędzie się pod koniec roku. Ponadto chodzą pogłoski, że autor moda poszukuje kompozytorów, którzy opracują ambient oraz muzykę do cutscenek i scenarzysty w celu rozbudowania dialogów bądź opisów zadań. Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca Trochę nowych informacji, w ostatnim czasie zaimplementowano do moda dużo zadań. Aktualnie rozgrywka zajmuje około 10 godzin, a to połowa tego co jest zaplanowane. Ruszyły też prace nad nową podziemną lokacją (screen poniżej). Mod przeszedł też na 64 bitowy silnik. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca Wyglada jak typowa piwnica w bloku po libacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Nowy filmik mający na celu ukazanie panującej atmosfery w miejscu, gdzie gracze będą mogli odpocząć po ciężkich wyprawach. Spoiler Niedawno zakończono opracowywanie nowej podziemnej lokacji, a teraz rozpoczął się etap jej zagospodarowywania wraz z późniejszym wdrażaniem fabuły. Następny obszar, nad którym będą prowadzone prace, znajdzie się na powierzchni. Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja Takie tam nowe to wrzucam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca Rozwój moda jest zagrożony. Autor pracuje samemu, czasu nie ma za wiele. Możliwe, że w pewnym momencie wypuści modyfikację w stanie "w jakim jest" i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca Szkoda i mam nadzieję, że to tylko chwilowe problemy, bo AiW - moim zdaniem - okazał się niemałym sukcesem, jeżeli chodzi o mody, które nie mają nic wspólnego ze światem Stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września Prace nad modem wciąż trwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.