Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Szczepan9205 problem rozwiązałem instalując moda od początku. Tym bardziej, że pliki w pobieralni były zdecydowanie większe od tych, które ściągnąłem tuż po pojawieniu się moda. Taki patch, na przykład jest 2 razy większy - stary 576 MB, nowy 1GB. A i sam mod ma prawie 1GB więcej. Co prawda musiałem zacząć od nowa żeby nie było problemów ze starymi sejwami, ale co tam. Mod jest fajny i to się liczy. 

Poradzisz coś na latarkę ? Światło z niej jest nieprzyjemnie jaskrawe.     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Heh czyli jednak dobrą wczoraj opcję brałem pod uwagę. Z tymi łatkami i wstawkami właśnie jest trochę cyrk bo autorzy oprócz tylko łatki wydawać to aktualizują samą bazę też od czasu do czasu i stąd potem takie problemy bo nie każdy wychodzi z założenia, że jak pobrał moda jakiś czas temu to od tego czasu jeszcze jakiś aktualizacji nie było czy nie każdy wchodząc na GoogleDrive patrzy na daty, ale najważniejsze, że problem się rozwiązał.

A co do latarki no to już nic nie poradzę niestety - tu by musiał się wypowiedzieć ktoś znający się na technicznej stronie stalkera bo może to kwestia podmiany tekstury od światła latarki, a może kwestia zmiany jakiś parametrów w jakimś pliku - ciężko mi powiedzieć. Z tego co się orientuję też to nie ma żadnego dodatku zmieniającego tą latarkę bo w sumie nikt chyba nie zgłaszał autorom, że jest zbyt jaskrawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo

53 minuty temu, DaarMoo napisał(a):

Poradzisz coś na latarkę ? Światło z niej jest nieprzyjemnie jaskrawe.     

gamedata/configs/models/obejcts/light_night.ltx

Możesz tam pobawić się wartościami, ew. mi możesz podeslac i ja coś moooże ogarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Ten unpacker od Vidkunsena na pewno jest odpowiedni bo sam nim wypakowywałem archiwa tego moda jak robiłem spolszczenie bo innymi owszem - wypakowywało się, ale wszystkie pliki "pisane" były źle wypakowane i zamiast tekstu miałem ścianę znaczków. Żeby nim wypakować to najpierw musisz plik db czy dam xdb wrzucić sobie w jakiś folder, potem wskazać sue2 położenie tego folderu (jak mnie pamięć nie myli to wskazujesz tym przyciskiem w lewym górnym rogu okienka - bordowy napis) i dopiero potem wypakować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Wstawię Ci to na obrazku 'czytelne' - to sporo ułatwi, myślę.

sue2_1111.png.698c7b5a5db1d039350421af10984933.png

Tak, jak @Szczepan9205 pisze, tylko trzeba wybrać build np. -2947ru , tutaj na przykładzie. Build najprościej sprawdzić w logu z gry, ewentualnie , po kolei próbować od -xdb wzwyż, aż do braku crashlog'a, lol. SUE2 wrzuci to do 'gamedata' w wybranym folderze, tak, że wypakowując bez przenoszenia db-sów nadpisze to co tam jest, można sobie moda nadpisać, pod rozwagę. Tobie to konfigi są potrzebne - więc starczy pewnie tylko to db z konfigami wypakować, no i kwestia co w patch'u siedzi. Powodzenia.

Po ed. No, bardziej boli, jak się patch'e albo swoje kowyranka ponadpisuje, bo są jako 'gamedata', a mod w db-sach. Śmieszne po paru dniach dopiero, lol.

Edytowane przez qlkin
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @qlkin i @Szczepan9205. Udało się rozpakować. Zrzut z kompa @qlkina był bardzo pomocny ponieważ u mnie sue2 jest w krzaczkach (część na bordowo) więc byłem lekko bezradny. Nie pojawiła się tylko opcja gdzie rozpakować i wszystko poszło do gamedaty w modzie. Nic nie szkodzi. Niestety okazało się, że w folderze weapons nic nie można zmienić bo od razu error. W innych można grzebnąć.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Grzebanie w modzie to tam i też swoją drogą. Inna sprawa, że @Meta wrzuciła linki na taki miły emulatorek, co to będzie udawał... żeśmy prawilnojęzykowi. Tutaj już na serio:

 No, a taki pożyteczny programik...

Po ed. A no i pozdrowienia busy-bee @Meta

Edytowane przez qlkin
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanko. Dlaczego w tym modzie jest tak uboga ilość broni ? Czysty OGSE wypada wprost olśniewająco. Poza tym są jakieś dziwne mijanki. Od Doktora Bagiennego dostaję kuszę i 3 bełty, a w plecaku zamiast tego pojawia się pistolet (12 pocisków) + 40 dodatkowo. Wszystkie usypiające. W Dziczy też nie znajduję kuszy tylko Wala.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przystopowało mnie. Przy pierwszej bramie na CEA permanentny wylot :

Spoiler

FATAL ERROR

[error]Expression    : it != WeatherFXs.end()
[error]Function      : CEnvironment::SetWeatherFX
[error]File          : F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\Environment.cpp
[error]Line          : 276
[error]Description   : Invalid weather effect name.
[error]Arguments     : surge_day_ogse

[15.11.22 17:05:42.255] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[15.11.22 17:05:42.255] stack traceback:
    [C]: in function 'set_weather_fx'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18>
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event'
    ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384>
[15.11.22 17:05:42.255]     Locals: 
[15.11.22 17:05:42.256]      string (*temporary) : surge_day_ogse
[15.11.22 17:05:42.256]     End
[15.11.22 17:05:42.256]     Locals: 
[15.11.22 17:05:42.256]      Userdata: actor
[15.11.22 17:05:42.256]              number actor.walk_accel : 17.000000
[15.11.22 17:05:42.256]              number actor.jump_speed : 6.500000
[15.11.22 17:05:42.256]      userdata npc : (game_object): 0000034E0947F680
[15.11.22 17:05:42.256]     End
[15.11.22 17:05:42.256]     Locals: 
[15.11.22 17:05:42.256]      Userdata: actor
[15.11.22 17:05:42.256]              number actor.walk_accel : 17.000000
[15.11.22 17:05:42.256]              number actor.jump_speed : 6.500000
[15.11.22 17:05:42.256]      userdata npc : (game_object): 0000034E0947F680
[15.11.22 17:05:42.256]      Table: condlist
[15.11.22 17:05:42.256]              Table: condlist.1
[15.11.22 17:05:42.256]                      table condlist.1.infop_check : [...]
[15.11.22 17:05:42.256]                      string condlist.1.section : sr_idle2
[15.11.22 17:05:42.256]                      table condlist.1.infop_set : [...]
[15.11.22 17:05:42.256] *********************************************************************************
[15.11.22 17:05:42.256] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR:
invalid key to 'next'
stack traceback:
    [C]: at 0x013fe037b0
    [C]: in function 'set_weather_fx'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18>
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event'
    ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384>
[15.11.22 17:05:42.256] *********************************************************************************
[15.11.22 17:05:42.256] 
FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp
[error]Line          : 46
[error]Description   : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: invalid key to 'next'

[15.11.22 17:05:42.256] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[15.11.22 17:05:42.257] stack traceback:
    [C]: at 0x013fe037b0
    [C]: in function 'set_weather_fx'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:1979: in function 'func'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:562: in function 'pick_section_from_condlist'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:665: in function 'try_switch_to_another_section'
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:23: in function <d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\sr_idle.script:18>
    d:\ogsr gunslinger addon\gamedata\scripts\xr_logic.script:511: in function 'issue_event'
    ...gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_restrictor.script:112: in function 'fun'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:411: in function 'process_call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\ogse_signals.script:310: in function 'call'
    ...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:400: in function <...sr gunslinger addon\gamedata\scripts\bind_stalker.script:384>

 Nadmienia że nic nie grzebałem. Z gamedaty bezpieczeństwa nadpisałem plik scripts w modzie i nic. Postawiłem od początku - nic. Wczytałem wcześniejsze sejwy - nic. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyko, też przy 1 bramie wywalało mi buga z invalid weather script czy coś. Myślałem, że wynikało to ze zmiany czasu do blowoutu w samym konfiguratorze, ale nie dawały zmiany nic w plikach nawet. Wpisz sobie demo_record 1 i poleć do wejścia do środka. Tam już mi hulało bez szwanku. Jak będą bugi ciągle to lataj od końca mapy do końca jak potrzebujesz progresu i powinno hulać dalej z fabułą 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak trudne może być dodanie na przykład pkmu, czy strzelb z innej paczki z giwerami do gunslingera zawartego w tym modzie? Bo widać, że dodano tu i ak alpha i colt m14 których nie ma w gunslingerze a wyglądaja i działają świetnie. Czy to jest kwestia dodania configów, plików meshes, textures itp. i wpisów do poszczególnych list, które dałoby się jakoś wydedukować, żeby to zaskoczyło czy jednak większa filozofia jest z tym związana i przeciętny śmiertelnik nie podoła? Paru giwer brakuje a fajnie byłoby mieć. Tym bardziej, że nie ma tu ulepszania jak w CoPie i czyste giwery bez dodatków też by pasowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na OGSR: Gunslinger Addon
  • 5 tygodni później...

A ja mam inne pytanie - czy ktoś ewentualnie próbował dodać autonamierzanie w celownikach? Bo w zwykłym OGSR było i można było dodać do celowników, tutaj jakoś nie mogę dojść gdzie to jest. Pomoże ktoś?

 

A tu spolszczony spawner - u mnie działa

spawnerOGSRGA_PL.exe

 

 

 

edzia:

Wywalał mnie na czaes przy włączeniu licznika czasu - brak plików/wpisów pogodowych. W załączniku macie poprawiony xr_effects.script

xr_effects.script

Edytowane przez scigacz1975
dodatkowe info
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
W dniu 29.04.2022 o 21:18, Agrael napisał(a):

Autor spolszczenia: @Szczepan9205

Postanowiłem zagrać w tego moda i czytam w 1 poście - Autor spolszczenia: @Szczepan9205. Ok, gram sobie i widzę, że dialogi są identyczne jak w innych modach na bazie OGSE, gdzie autorami spolszczenia są: @yellow, @gawron, @Gatzek, @kondotier, @metek58, @smox.

Porównałem dla pewności kilka plików tekstowych i różnice są niewielkie, takie kosmetyczne. Tak nie może być! Autorami spolszczenia są ww. @yellow, @gawron, @Gatzek, @kondotier, @metek58, @smox, a @Szczepan9205 powinien być wymieniony jako autor adaptacji Gunslinger Addona do tego moda. Tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Jak publikowałem to spolszczenie to wpisałem siebie jako autora adaptacji (tak mi się wydaje). Może podczas porządków i poprawiania wstawek zostało to wpisane w ten sposób.

Nie jestem tylko pewien czy na pewno będzie Ci wszystko chodziło jak należy bo ja ostatnią aktualizacje do adaptacji robiłem w tamtym roku, a od tego czasu jeszcze jakieś łatki wyszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Szczepan9205 napisał(a):

Nie jestem tylko pewien czy na pewno będzie Ci wszystko chodziło jak należy bo ja ostatnią aktualizacje do adaptacji robiłem w tamtym roku, a od tego czasu jeszcze jakieś łatki wyszły.

No właśnie zauważyłem dość istotne różnice. Przykładowo kusza na którą namiary daje chyba Tolik w Dziczy, a później daje zadanie Pliczko. Teraz nie ma kuszy, a jest Wal taktyczny. Druga sprawa, to Kopacz Jura - daje do naprawy L85A2 więc dialogi nie pasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.