Jump to content

Dead Air Survival


Recommended Posts

dead_air_survival.jpg

Trwają prace nad kolejnym dużym addonem do Dead Air, mod ma się nazywać Dead Air Survival i jak sama nazwa wskazuje, dużą wagę w nim mają odgrywać między innymi różne aspekty survivalowe. Niby jeść i pić trzeba było już w wielu modach, ale tu postanowiono to jeszcze trochę rozbudować. Wodę np. będziemy pobierać ze studni, potem trzeba będzie ją uzdatniać. Mięso będziemy zdobywać np. polując na mutanty. Paliwo znajdziemy w dystrybutorach. Zaprezentowano jeszcze kilka filmików z moda pokazujących m.in. różnokolorowe glow sticki, którymi będziemy oświetlać sobie ciemne miejsca. Będą też inne zmiany gameplayowe: wykopywanie schowków, możliwość budowania obozu w Zonie itd.

W modzie ma być zaimplementowana długa fabuła, która pokieruje nas przez wiele lokacji, na każdej z nich mamy mieć kilka questów głównych, pobocznych oraz cyklicznych. Pojawią się też zadania, po których wykonaniu zdobędziemy różne "zdolności" przydatne w dalszej grze. Różne typy zadań będą miały swój kolor w pda, więc będziemy wiedzieć, które popchną fabułę do przodu, a które to misja poboczna. Zadania mają być bardzo różnorodne.

Na razie jest ich 592, choć to nie koniec, bo nie wszystkie lokacje są już nimi zapełnione.

Jak wygląda na razie podział ilościowy zadań na lokacjach można zobaczyć w poniższym wpisie. 

Opis: 

сюжетные to fabularne,

побочные to poboczne,

циклические to cykliczne,

статистические to statystyczne, te po których mamy zdobywać "perki".

Spoiler

ПРОГРЕСС РАЗРАБОТКИ КВЕСТОВ:
Кордон - 5 сюжетных, 6 побочных
Болота - 6 сюжетных, 9 побочных, 10 циклических
Темная Лощина - 1 сюжетный, 6 побочных
Свалка - 4 сюжетных, 10 побочных
Агропром - 7 сюжетных, 17 побочных, 10 циклических
Подземелья Агропрома - 2 сюжетных, 2 побочных
Бар - 8 сюжетных, 12 побочных, 10 циклических
Дикая Территория - 1 сюжетный, 13 побочных
Кладбище Техники - 8 сюжетных, 28 побочных
Темная Долина - 6 сюжетных, 10 циклических, 28 побочных
Лаборатория Х-18 - 6 сюжетных, 1 побочный
Янтарь - 8 сюжетных, 10 циклических, 20 побочных
Лаборатория Х-16 - 5 сюжетных, 2 побочных
Армейские Склады - 6 сюжетных, 23 побочных
Радар - 9 сюжетных, 26 побочных
Лаборатория Х-10 - 4 сюжетных, 1 побочный
Рыжий Лес - 7 сюжетных, 17 побочных, 10 циклических
Центральная Припять - 9 сюжетных, 29 побочных
Восточная Припять - 14 сюжетных, 28 побочных
Лаборатория Х-8 - 6 сюжетных, 1 побочный
Путепровод «Припять-1» - 5 сюжетных, 16 побочных
Окрестности Юпитера - 23 сюжетных, 9 побочных (будут еще), 10 циклических
Мертвый Город - 8 сюжетных, 10 циклических
Лиманск - 10 сюжетных
Госпиталь - 3 сюжетных
Затон - 19 сюжетных
ЧАЭС-1 - 4 сюжетных
Саркофаг - 3 сюжетных
Бункер управления Монолитом - 5 сюжетных
ЧАЭС-2 - 4 сюжетных
Генераторы в процессе разработки
ОБЩЕЕ КОЛИЧЕСТВО: 592 квестов

Военная Лаборатория в процессе разработки

W launcherze moda będzie można odpalać dodatkowe addony, np.: lepsze efekty (wystrzały, wybuchy, dźwięki, wygląd anomalii itp.), ładniejsze i bardziej szczegółowe modele rąk dla różnych kombinezonów, czy też nowe położenie broni w rękach gracza (nie wygląda najlepiej przy kilku modelach broni).

Wg autorów mod jest zrobiony w jakichś 70%. Aktualna lista zmian i tego, co dodano/jest planowane znajduje się tutaj.

A nowe informacje najszybciej pojawią się na stronie Dead Air Revolution na VK.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Kolejne filmiki z tym co będzie można robić w modzie.

1. Wykopywanie schowków: znajdujemy np dokument z informacją, że w jakiejś lokacji jest zakopany schowek, idziemy w dany rejon. Przeszukujemy go używając saperki, aż trafimy w dobre miejsce i uda nam się wykopać "skarb". Filmik: KLIK

2. Detektor Anomalii: gdy będziemy go używać możemy zapisać w Pda pozycję odkrytej anomalii. Filmik: KLIK

3. Granie na gitarze lub harmonijce: gdy się zmęczymy ;) można sobie odpocząć przy muzyczce, mamy do wyboru sporą ilość kawałków. Filmik: KLIK

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Kolejne filmiki z nowościami z moda.

Będziemy znajdować pda z nagranymi wiadomościami dźwiękowymi: KLIK

Podczas upadku z dużej wysokości nasza postać będzie łamała sobie nogę co będzie skutkowało brakiem możliwości biegania. Złamania będzie można wyleczyć specjalnym zestawem medycznym, który będzie można wytwarzać. Ewentualnie "naprawić" złamanie będzie można też u niektórych ważnych npców: KLIK

Ostatni filmik pokazuje możliwość zamontowania slotu na plecak u Leśnika w Czerwonym Lesie. W modzie są pancerze, w których nie ma plecaka ale za odpowiednią sumkę Leśnik nam zmodernizuje kombinezon: KLIK

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity