vidkunsen Opublikowano 29 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Platforma: Zew Prypeci | Czyste Niebo Data premiery: 08.08.2021 r. Autor: M.F.S. Team Aktualna wersja: 1.4.92 Grupa na VK Serwer Discord OPIS: Spoiler Advanced X-Ray - zmodyfikowany silnik X-Ray 1.6 z licznymi zmianami w grafice, rozgrywce, poprawkami oryginalnych błędów, elastyczną konfiguracją wielu parametrów silnika oraz wsparciem dla ZP i CzN. Jest też wsparcie dla STCoP 3.2+ z celownikami 3D oraz dla pojazdów. Dla wsparcia twórców projektu: Яндекс Деньги: 410014734066425 Lista zmian: Spoiler Nowy splash i ikona silnika Kołysanie drzew z Lost Alpha Ustawienia cam_fov, hud_fov i wyświetlanie wartości podczas regulacji suwaka Pełne odbicia na wodzie Przełącznik trybu pogody Regulacja odległości rysowania i wysokości trawy Wallmarki na dynamicznych obiektach Dodano cień GG Dodano cienie trawy Motion blur przeniesiono z klucza do konsoli Screen Space Sunshafts z OGSE Dodano Reload DoF i Empty Reload DoF Kolby nie wchodzą w kamerę Dźwięk przy wł.\wył. latarki + instalacja sekcji z parametrami oświetlenia + światło wolumetryczne z latarki Efekt kropli na ekranie w czasie deszczu Wsparcie dla wiązek światła podczas działania anomalii Fix dźwięków śmierci NPC Dodano komendę g_spawn dla spawnu obiektów i mobów Dodano komendę set_weather dla ustawienia pogody Poprawiono brak oświetlenia z latarki GG, ognisk i anomalii na R4 (DX10) Teleportacje w demo_record Fix rozmytych czcionek na R4 (DX11) Fix "Your video card doesn`t meet game requirements" Fix wylotu "Cannot find rank for" Gra nie wylatuje, jeśli nie został znaleziony dźwięk Parametry deszczu zostały wyprowadzone do konfigu HQ Geometry by Shoker FXAA, DLAA, SMAA i MSAA 8x Konfigurowalny tryb kamery w czasie śmierci GG Korekta kolorów Konfigurowalna stara śmierć poltergeistów (jak w CCz) Podpowiedź "Spać" więcej nie pojawia się na ekranie wczytywania Opcjonalna kolizja trupów Psionicznemu nibypsowi można dać sekcję jego fantoma Screeny można robić w trybie okienkowym Ustawienia rozmiaru mapy cieni Wiatr wpływa na kąt padania deszczu Dodano dźwięk wiatru Dodano kałuże w czasie deszczu na R3-R4 Projekt przeniesiono pod VS2017 Zmiana HUD FOV kiedy GG stoi blisko ściany (from Shoker) Przechylanie broni przy strafingu Dodane echo podczas strzelania w pomieszczeniach Wielowątkowe wczytywanie tekstur Wsparcie dla Czystego Nieba Wsparcie dla Discord Rich Presense Shaderowa tęcza Efekt winiety Komenda rs_draw_fps Komendy g_info (wydać infoportion), d_info (zabrać infoportion) i g_spawn_to_inventory (wydać przedmiot GG) Shaderowy dynamiczny HUD masek Opcjonalna kolizja HUDa broni Komenda hud_adjust_mode Poprawione widoki z drugiej i trzeciej osoby Możliwość ustawienia ilości szybkich zapisów (quicksave'ów) NPC rzucają granaty w mutanty Wsparcie dla 4 i 5 przycisków myszy Płynniejsze przysiady GG GG już nie biega jak Naruto Wolumetryczna mgła w nizinach Terrain Parallax Wsparcie dla Sound Environment ImGui, a na nim nowy edytor pogody EFX Pogodowe dziwolągi (приблуды) z ZP w trybie CzN Opcjonalne fazy wczytywania gry Fix wyświetlenia przezroczystych powierzchni na HUDzie Automatyczne otwarcie loga, jeśli gra została uruchomiana z kluczem -show_log Włączono używanie synchronizacji pionowej Autopauza w trybie CzN 100 porad dot. przetrwania w Zonie w trybie CzN Dźwięk kropel deszczu, padających na pancerz Fix oryginalnych błędów okna gry Wsparcie dla SOM Konfigurowalne autoprzeładowywanie broni Cieniowanie SSDO Dynamiczne efekty HUD Poprawiono zmianę modelu wizualnego po wzięciu pancerza do plecaka w trybie CzN Shaderowe opady śniegu w trybie zimowym Dźwięki z daleka docierają do GG z opóźnieniem Wyciszone odgłosy strzałów i wybuchów w oddali Fix pojawienia się używanych przedmiotów przed GG Nibyolbrzym nie zadaje obrażeń bohaterowi podczas uderzenia łapą w ziemię, jeśli gracz podskoczy Fix błędów, jeśli broń ma przypisane więcej niż 2 rodzaje nabojów Dodano niezależny mechanizm wczytywania renderów Możliwość robienia screenów level i cube map na DX10 (R3) i DX11 (R4) Przeportowano oddzielny szkielet HUDa rąk z Anomaly Wsparcie dla pojazdów Wsparcie dla STCoP 3.2+ Opcjonalne sloty na nóż, lornetkę, drugi hełm (ZP), PDA, detektor, plecak, latarkę i spodnie ZP: Fix głodu Opcjonalny pobór mocy przez latarkę i detektory. Baterie do ładowania. Możliwość niepełnego przeładowania Utworzenie edytora HUDa pod ImGui Ulepszenie bezwładności chodzenia GG Rejestrowanie skryptów w release (log) Włączono komendę al_switch_distance Tekstury nie dublują się w RAM przez polecenie Opcjonalnie limit śrub SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Instalacja na Zew Prypeci: Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum. Z folderu Resources/CallOfPripyat/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini. Instalacja na Czyste Niebo: Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum. Z folderu Resources/ClearSky/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini. Przejść do pliku gamedata\configs\mfs_team\mfs_adv_xr_params.ltx i zamienić: engine_mode = cop na engine_mode = cs Instalacja STCoP: Pobrać STCoP 3.2, 3.3 lub 3.4. Utworzyć kopię folderu gamedata z potrzebnymi zasobami dla silnika. Przekopiować z folderu gamedata ze STCoP wszystkie foldery oprócz shaders i scripts ze zgodą na zamianę plików oraz przekopiować plik particles.xr ze zgodą na zamianę plików. Wejść do gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zamienić w linijce: SWM_3D_scopes = false na true (dla włączenia celowników 3D). LINKI DO POBRANIA: Spoiler Advanced X-Ray v1.4.92: GitHub - [KLIK] Yandex.Disk - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Prezentacja animacji naszej postaci w modzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.