Skocz do zawartości

Advanced X-Ray


vidkunsen

Rekomendowane odpowiedzi

Adv-X-Ray_cover.png

Platforma: Zew Prypeci | Czyste Niebo
Data premiery: 08.08.2021 r.
Autor: M.F.S. Team
Aktualna wersja: 1.4.92

Grupa na VK Serwer Discord


OPIS:

Spoiler

Advanced X-Ray - zmodyfikowany silnik X-Ray 1.6 z licznymi zmianami w grafice, rozgrywce, poprawkami oryginalnych błędów, elastyczną konfiguracją wielu parametrów silnika oraz wsparciem dla ZP i CzN. Jest też wsparcie dla STCoP 3.2+ z celownikami 3D oraz dla pojazdów.

Dla wsparcia twórców projektu:
Яндекс Деньги: 410014734066425


Lista zmian:

Spoiler
  • Nowy splash i ikona silnika
  • Kołysanie drzew z Lost Alpha
  • Ustawienia cam_fov, hud_fov i wyświetlanie wartości podczas regulacji suwaka
  • Pełne odbicia na wodzie
  • Przełącznik trybu pogody
  • Regulacja odległości rysowania i wysokości trawy
  • Wallmarki na dynamicznych obiektach
  • Dodano cień GG
  • Dodano cienie trawy
  • Motion blur przeniesiono z klucza do konsoli
  • Screen Space Sunshafts z OGSE
  • Dodano Reload DoF i Empty Reload DoF
  • Kolby nie wchodzą w kamerę
  • Dźwięk przy wł.\wył. latarki + instalacja sekcji z parametrami oświetlenia + światło wolumetryczne z latarki
  • Efekt kropli na ekranie w czasie deszczu
  • Wsparcie dla wiązek światła podczas działania anomalii
  • Fix dźwięków śmierci NPC
  • Dodano komendę g_spawn dla spawnu obiektów i mobów
  • Dodano komendę set_weather dla ustawienia pogody
  • Poprawiono brak oświetlenia z latarki GG, ognisk i anomalii na R4 (DX10)
  • Teleportacje w demo_record
  • Fix rozmytych czcionek na R4 (DX11)
  • Fix "Your video card doesn`t meet game requirements"
  • Fix wylotu "Cannot find rank for"
  • Gra nie wylatuje, jeśli nie został znaleziony dźwięk
  • Parametry deszczu zostały wyprowadzone do konfigu
  • HQ Geometry by Shoker
  • FXAA, DLAA, SMAA i MSAA 8x
  • Konfigurowalny tryb kamery w czasie śmierci GG
  • Korekta kolorów
  • Konfigurowalna stara śmierć poltergeistów (jak w CCz)
  • Podpowiedź "Spać" więcej nie pojawia się na ekranie wczytywania
  • Opcjonalna kolizja trupów
  • Psionicznemu nibypsowi można dać sekcję jego fantoma
  • Screeny można robić w trybie okienkowym
  • Ustawienia rozmiaru mapy cieni
  • Wiatr wpływa na kąt padania deszczu
  • Dodano dźwięk wiatru
  • Dodano kałuże w czasie deszczu na R3-R4
  • Projekt przeniesiono pod VS2017
  • Zmiana HUD FOV kiedy GG stoi blisko ściany (from Shoker)
  • Przechylanie broni przy strafingu
  • Dodane echo podczas strzelania w pomieszczeniach
  • Wielowątkowe wczytywanie tekstur
  • Wsparcie dla Czystego Nieba
  • Wsparcie dla Discord Rich Presense
  • Shaderowa tęcza
  • Efekt winiety
  • Komenda rs_draw_fps
  • Komendy g_info (wydać infoportion), d_info (zabrać infoportion) i g_spawn_to_inventory (wydać przedmiot GG)
  • Shaderowy dynamiczny HUD masek
  • Opcjonalna kolizja HUDa broni
  • Komenda hud_adjust_mode
  • Poprawione widoki z drugiej i trzeciej osoby
  • Możliwość ustawienia ilości szybkich zapisów (quicksave'ów)
  • NPC rzucają granaty w mutanty
  • Wsparcie dla 4 i 5 przycisków myszy
  • Płynniejsze przysiady GG
  • GG już nie biega jak Naruto
  • Wolumetryczna mgła w nizinach
  • Terrain Parallax
  • Wsparcie dla Sound Environment
  • ImGui, a na nim nowy edytor pogody
  • EFX
  • Pogodowe dziwolągi (приблуды) z ZP w trybie CzN
  • Opcjonalne fazy wczytywania gry
  • Fix wyświetlenia przezroczystych powierzchni na HUDzie
  • Automatyczne otwarcie loga, jeśli gra została uruchomiana z kluczem -show_log
  • Włączono używanie synchronizacji pionowej
  • Autopauza w trybie CzN
  • 100 porad dot. przetrwania w Zonie w trybie CzN
  • Dźwięk kropel deszczu, padających na pancerz
  • Fix oryginalnych błędów okna gry
  • Wsparcie dla SOM
  • Konfigurowalne autoprzeładowywanie broni
  • Cieniowanie SSDO
  • Dynamiczne efekty HUD
  • Poprawiono zmianę modelu wizualnego po wzięciu pancerza do plecaka w trybie CzN
  • Shaderowe opady śniegu w trybie zimowym
  • Dźwięki z daleka docierają do GG z opóźnieniem
  • Wyciszone odgłosy strzałów i wybuchów w oddali
  • Fix pojawienia się używanych przedmiotów przed GG
  • Nibyolbrzym nie zadaje obrażeń bohaterowi podczas uderzenia łapą w ziemię, jeśli gracz podskoczy
  • Fix błędów, jeśli broń ma przypisane więcej niż 2 rodzaje nabojów
  • Dodano niezależny mechanizm wczytywania renderów
  • Możliwość robienia screenów level i cube map na DX10 (R3) i DX11 (R4)
  • Przeportowano oddzielny szkielet HUDa rąk z Anomaly
  • Wsparcie dla pojazdów
  • Wsparcie dla STCoP 3.2+
  • Opcjonalne sloty na nóż, lornetkę, drugi hełm (ZP), PDA, detektor, plecak, latarkę i spodnie
  • ZP: Fix głodu
  • Opcjonalny pobór mocy przez latarkę i detektory. Baterie do ładowania.
  • Możliwość niepełnego przeładowania
  • Utworzenie edytora HUDa pod ImGui
  • Ulepszenie bezwładności chodzenia GG
  • Rejestrowanie skryptów w release (log)
  • Włączono komendę al_switch_distance
  • Tekstury nie dublują się w RAM przez polecenie
  • Opcjonalnie limit śrub

SCREENY:

Spoiler

ss-08-08-21-20-22-08-zaton.jpg

ss-08-08-21-20-13-57-zaton.jpg

ss-08-08-21-20-16-41-zaton.jpg

ss-08-08-21-20-18-02-zaton.jpg

ss-08-08-21-20-21-50-zaton.jpg

ss-02-23-21-00-40-50-zaton.jpg

ss-02-23-21-00-20-20-zaton.jpg

ss-05-04-21-09-43-25-zaton.jpg

2021-08-08-200528.png

INSTALACJA:

Spoiler

Instalacja na Zew Prypeci:

  1. Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum.
  2. Z folderu Resources/CallOfPripyat/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini.

 

Instalacja na Czyste Niebo:

  1. Usunąć z katalogu z grą folder bin (albo przenieść gdzieś w inne miejsce), zamiast niego przekopiować analogiczny folder z archiwum.
  2. Z folderu Resources/ClearSky/ wrzucić folder gamedata, wcześniej usuwając analogiczny folder z katalogu z grą. Następnie wrzucić plik imgui.ini.
  3. Przejść do pliku gamedata\configs\mfs_team\mfs_adv_xr_params.ltx i zamienić:
    engine_mode = cop na engine_mode = cs

 

Instalacja STCoP:

  1. Pobrać STCoP 3.2, 3.3 lub 3.4.
  2. Utworzyć kopię folderu gamedata z potrzebnymi zasobami dla silnika.
  3. Przekopiować z folderu gamedata ze STCoP wszystkie foldery oprócz shaders i scripts ze zgodą na zamianę plików oraz przekopiować plik particles.xr ze zgodą na zamianę plików.
  4. Wejść do gamedata\configs\mfs_team\stcop_config.ltx i zamienić w linijce:
    SWM_3D_scopes = false na true (dla włączenia celowników 3D).

     

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Advanced X-Ray v1.4.92:


Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Advanced X-Ray
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.