Jump to content

Stalker: Karty Postaci


VooDoo
 Share

Recommended Posts

Wkleję wasze karty do tego posta. Mam nadzieję że wszytko jest jasne. Ja stworzyłem te karty wzorują się na Fallout'cie i Earthdawn'ie. W razie wątpliwości lub pytań to piszcie w TYM. Tan temat jest tylko i wyłącznie do kart postaci. Miłego tworzenia :].

W nawiasach kwadratowych przykłady.

Imię:[borys] - imię postaci.

Nazwisko:[ssilow] - nazwisko postaci.

Pseudonim:[Żuk] - pseudonim jak Wilk czy Duch, nieobowiązkowe.

Gracz:[VooDoo] - nick z forum.

Płeć:[Mężczyzna] - płeć postaci.

Wiek:[33 lata] - wiek postacie, proszę o dopisanie "lat","lata".

Wzrost:[176cm] - wzrost postaci, proszę o podanie w centymetrach.

Waga:[78kg] - waga postacie, proszę o podanie w kilogramach.

Włosy:[ciemne, długie do karku] - włosy postaci, proszę o podanie najpierw koloru później uczesania.

Oczy:[piwne] - kolor oczu naszej postaci.

Historia:[bla bla bla blallal](dla osób nie lubiących pisać, można wstawić kreskę zamiast opisu)

Atrybuty(zobaczymy czy się przydadzą jak nie to wywalę) - do rozdania 25pkt, poziom "5" jest startowym więc każdy pkt niżej będzie obniżał zdolności postaci w tym atrybucie. Max. ilość atrybutu na dzień dzisiejszy to 10.

Siła - 7 (odpowiada za udźwig[brak licznik udźwigu będziemy mierzyć na rozsądek], siłę uderzenia z broni białej i walkę wręcz. Każdy pkt Siły zwiększy troszeczkę ilość obrażeń do zniesienia zanim się zemdleje. Niektóre bronie i kombinezony będą wymagały większej siły np.: rakietnica)

Percepcja - 7 (odpowiada za celność, spostrzegawczość. Żadne bronie nie będą jej wymagały, lecz im większa Percepcja tym łatwiej z każdej trafić)

Inteligencja - 5 (chyba nie trzeba tłumaczyć? Im większa tym łatwiej się korzysta z przyrządów leczniczych i urządzeń)

Zwinność - 4 (zwiększa szanse na unik i szybkość poruszania się)

Charyzma - 2 (zwiększa popularność postacie u ludzi. Zmniejsza ceny i zwiększa ceny sprzedaży)

Profesja: - do wyboru:

Przewodnik - Um(umiejętności). Szybki marsz-zmniejsza ilość czasu potrzebną na dotarcie do celu, czyli mniej jedzenia w drodze stracone, Znajomość Zony-mniejsza szansa na wpadnięcie w anomalie. Przedmioty - (są one specjalnie dodawane dla tej klasy na początku przygody)mapa Zony, jedzenia na 7 dni, 500ru.

Łowca - Um. Skradanie - pozwala na podkradnięcie się do kogoś/czegoś, łowiectwo - pozwala na wydobywanie cennych przedmiotów z Mutantów, Myślistwo - zwiększa szanse na zabicie Mutanta(we wszystkich kategoriach). Przedmioty - nóż myśliwski, jedzenia na 3 dni, Łuk sportowy Eraser Carbon (

LINK), 50 strzał.

Lekarz - Um. Leczenia - dużo sprawniej leczy za pomocą tych samy przyrządów co inna profesja, Obsługa urządzeń mechanicznych i komputerowych - nie trzeba tłumaczyć. Przedmioty - 3 apteczki, sole trzeźwiące, 200ru

Strzelec - Um. Ogień zaporowy - pozwala na osłonę ogniem z broni palnej kolegów. CKM'ista - lepiej sobie radzi z obsługą broni stacjonarnej niż inne profesje. Specjalizacja w Karabinach maszynowych, Karabinach snajperskich, Broni ciężkiej, pistoletach, pistoletach maszynowych(jeden rodzaj broni do wyboru). Przedmioty - pistolet Pistolet Beretta 92D zamiast PM Makarowa, 100 naboi 9x19 Parabellum, jedzenie na 2 dni.

Handlarz - Um. Szarlatan - pozwala wcisnąć Stalkerowi jakiś złom za dobrą cenę. Perswazja - ma większą szanse na przekonania Stalkera do was. Targowanie się - nie muszę tłumaczyć. Przedmioty - jedzenie na 3 dni, 2500ru.

Każda postać ma w ekwipunku na początku nie zależnie od profesji: 10 bandaży, PM Makarow 50 naboi, jedzenia na 2 dni, kurtka.

Mam nadzieję że się taka koncepcja podoba. Jak nie to pomyślimy co dalej. Na dole jest pusty szablon wystarczy skopiować i wypełnić.

Imię:

Nazwisko:

Pseudonim:

Gracz:

Płeć:

Wiek:

Wzrost:

Waga:

Włosy:

Oczy:

Historia:

Atrybuty:

Siłą -

Percepcja -

Charyzma -

Zwinność -

Inteligencja -

Profesja -

Umiejętności:

(tu proszę wstawić umiejętności każda w nowej linijce. Proszę również wkleić opis umiejętności.)

Ekwipunek:

Pancerz - kurtka

Broń główna - (brak)

Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi.

Inne - 10 bandaży, jedzenie na 2 dni.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imię: Wojciech

Pseudonim: Ryś

Gracz: wojtek1000

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24 lat

Wzrost: 186cm

Waga: 78kg

Włosy: koloru brązowego, krótkie

Oczy: niebieski

Historia: ciekawa

Atrybuty

Siła - 6

Percepcja - 6

Inteligencja - 4

Zwinność - 7

Charyzma - 2

Profesja: Przewodnik

Umiejętności: Szybki marsz-zmniejsza ilość czasu potrzebną na dotarcie do celu, czyli mniej jedzenia w drodze stracone

Ekwipunek:

Pancerz - kurtka

Broń główna - (brak)

Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi.

Inne - 10 bandaży, jedzenie na 2 dni, mapa Zony, jedzenia na 7 dni, 500ru.

Imię: Adrian

Nazwisko: Huron

Pseudonim: Dino

Gracz: LordDino

Narodowość: Polska

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 34 lata

Wzrost: 182

Waga: 107 kg.

Włosy: Ciemny blond, krótko przystrzyżone

Oczy: Piwne

Historia: Były Bor-owiec. Uczestnik misji w Kosowie. Ma za sobą kontrakt w Black Water gdzie zrobili z niego lekarza/sanitariusza z racji jego prawdziwego zawodu. Reszta danych utajniona/niedostępna. Kilka razy ranny nigdy poważnie.

Atrybuty:

Siła -7

Percepcja -7

Charyzma -1

Zwinność -1

Inteligencja -9

Profesja - Lekarz

Umiejętności:

Leczenia - dużo sprawniej leczy za pomocą tych samy przyrządów co inna profesja

Obsługa urządzeń mechanicznych i komputerowych

Ekwipunek:

Pancerz - kurtka

Broń główna - H&K G36 z lunetą i tłumikiem (model snajperski)

200 pocisków 5.56x45 AP (Armour Piercing)

Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi.

Inne -3 apteczki, sole trzeźwiące, 200ru, 10 bandaży, jedzenie na 2 dni.

Imię: Albert

Nazwisko: -

Pseudonim: Shadow

Gracz: Albert115

Płeć: m

Wiek: 21 lat

Wzrost: 177 cm

Waga: 70 kg

Włosy: brazowe, krotkie

Oczy: szare

Historia: -

Atrybuty:

Siłą - 3

Percepcja - 10

Charyzma - 1

Zwinność - 1

Inteligencja - 10

Profesja - Strzelec

Umiejętności:

Specjalizacja w Karabinach snajperskich.

Ekwipunek:

Pancerz - kurtka

Broń główna - HK PSG1 + bipod [nie bede podawal szczegolow dot. lunety ;)]

5 magow po 5 AP i 5 magow po 5 HP [7,62 x 51 mm NATO]

Broń dodatkowa - Beretta 92D 100 naboi 9x19 Parabellum

Inne - 10 bandaży, jedzenie na 2 dni.

Imię: Paolo

Nazwisko: Verebetti

Pseudonim: brak

Gracz: Elvis Scatter

Narodowość: USA (pochodzenie włoskie)

Płeć: mężczyzna

Wiek: 54 lata

Wzrost: 187 cm

Waga: 132 kg

Włosy: czarne, sięgające do szyi, oplecione czerwoną opaską wokół czoła

Oczy: ciemne brązowe

Historia: Bohater wojenny, który uczestniczył w wojnie wietnamskiej. Były komandos i żołnierz Armii Stanów Zjednoczonych, nieoficjalnie wysyłany do najniebezpieczniejszych operacji szpiegowskich, jak i szturmowych. Idealny wzór amerykańskiego żołnierza, wzbudzający strach i zagrożenie.

Atrybuty:

Siła - 9

Percepcja - 5

Charyzma - 1

Zwinność - 5

Inteligencja - 5

Profesja - Żołnierz i komandos

Umiejętności:

Walka w terenie - za wszelką cenę brnie do celu.

Ekwipunek:

Pancerz - kurtka

Broń główna - wojskowy łuk z granatnikiem (30 strzał + 5 granatów)

Broń dodatkowa - Pistolet Makarowa

Inne - apteczki (2), bandaże (5) i opaski uciskowe (5)

Link to comment
Share on other sites

Imię: Adrian Nazwisko: Huron Pseudonim: Dino Gracz: LordDino Narodowość: Polska Płeć: Mężczyzna Wiek: 34 lata Wzrost: 182 Waga: 107 kg. Włosy: Ciemny blond, krótko przystrzyżone Oczy: Piwne Historia: Były Bor-owiec. Uczestnik misji w Kosowie. Ma za sobą kontrakt w Black Water gdzie zrobili z niego lekarza/sanitariusza z racji jego prawdziwego zawodu. Reszta danych utajniona/niedostępna. Kilka razy ranny nigdy poważnie. Atrybuty: Siła -7 Percepcja -7 Charyzma -1 Zwinność -1 Inteligencja -9 Profesja - Lekarz Umiejętności: Leczenia - dużo sprawniej leczy za pomocą tych samy przyrządów co inna profesja Obsługa urządzeń mechanicznych i komputerowych Ekwipunek: Pancerz - kurtka Broń główna - H&K G36 z lunetą i tłumikiem (model snajperski) 200 pocisków 5.56x45 AP (Armour Piercing) Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi. Inne -3 apteczki, sole trzeźwiące, 200ru, 10 bandaży, jedzenie na 2 dni.

Link to comment
Share on other sites

Imię: Albert Nazwisko: - Pseudonim: Shadow Gracz: Albert115 Płeć: m Wiek: 21 lat Wzrost: 177 cm Waga: 70 kg Włosy: brazowe, krotkie Oczy: szare Historia: - Atrybuty: Siłą - 3 Percepcja - 10 Charyzma - 1 Zwinność - 1 Inteligencja - 10 Profesja - Strzelec Umiejętności: Specjalizacja w Karabinach snajperskich. Kamuflaz. Ekwipunek: Pancerz - kurtka Broń główna - HK PSG1 + bipod [nie bede podawal szczegolow dot. lunety ;)] 5 magow po 5 AP i 5 magow po 5 HP [7,62 x 51 mm NATO] Broń dodatkowa - Beretta 92D 100 naboi 9x19 Parabellum Inne - 10 bandaży, jedzenie na 2 dni.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imię: Paolo Nazwisko: Verebetti Pseudonim: brak Gracz: Elvis Scatter Narodowość: USA (pochodzenie włoskie) Płeć: mężczyzna Wiek: 54 lata Wzrost: 187 cm Waga: 132 kg Włosy: czarne, sięgające do szyi, oplecione czerwoną opaską wokół czoła Oczy: ciemne brązowe Historia: Bohater wojenny, który uczestniczył w wojnie wietnamskiej. Były komandos i żołnierz Armii Stanów Zjednoczonych, nieoficjalnie wysyłany do najniebezpieczniejszych operacji szpiegowskich, jak i szturmowych. Idealny wzór amerykańskiego żołnierza, wzbudzający strach i zagrożenie. Atrybuty: Siła - 9 Percepcja - 5 Charyzma - 1 Zwinność - 5 Inteligencja - 5 Profesja - Żołnierz i komandos Umiejętności: Walka w terenie - za wszelką cenę brnie do celu. Ekwipunek: Pancerz - wzmocniona kurtka Broń główna - wojskowy łuk z granatnikiem (30 strzał + 20 granatów) Broń dodatkowa - nóż bojowy Inne - apteczki (2), bandaże (5) i opaski uciskowe (5)

Link to comment
Share on other sites

Imię: Wojciech Pseudonim: Ryś Gracz: wojtek1000 Płeć: Mężczyzna Narodowość: Polska Wiek: 24 lat Wzrost: 186cm Waga: 78kg Włosy: koloru brązowego, krótkie Oczy: niebieski Historia: ciekawa Atrybuty Siła - 6 Percepcja - 6 Inteligencja - 4 Zwinność - 7 Charyzma - 2 Profesja: Przewodnik Umiejętności: Szybki marsz-zmniejsza ilość czasu potrzebną na dotarcie do celu, czyli mniej jedzenia w drodze stracone Ekwipunek: Pancerz - kurtka Broń główna - (brak) Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi. Inne - 10 bandaży, jedzenie na 2 dni, mapa Zony, jedzenia na 7 dni, 500ru.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Imię: Strielok

Nazwisko: Zachajew

Pseudonim: Wilk

Gracz: Wilk

Płeć:mężczyzna

Wiek:27lat

Wzrost:170cm

Waga:85kg

Włosy:czarne krótkie

Oczy:ciemno niebieskie,pionowe źrenice

Historia: W wieku 14 lat został przymusowo zwerbowany do wojska bardzo szybko przeszedł szkolenie,w wieku 18 lat zdezerterował i uciekł do Zony gdzie został najemnikiem,kiedy miał 20lat dotarł wraz z naukowcami do centrum Zony i zabrał z tamtąd małą bryłkę ze spełniacza życzeń i sprzedał ją. Uzyskał OGROMNY szacunek i stał się Weteranem.Atrybuty 28pkt do rozdania 12 poziom.siła 16 zwinność 15,percepcja 13,inteligencja18,charyzma 17,profesja szturmowiec,przewodnik ,ekwipunek broń główna akm74,broń dodatkowa fora12 pancerz kombinezon najemnika inne 12 bandaży jedzenie na 4 dni wódka kozak apteczka wojskowa 7 apteczek normalnych.

Kilka błędów, nie wytykałem na czerwono żeby to normalnie wyglądało. -Prov.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imię: Wiktor Pseudonim: Szakal Gracz: BLOOD_STALKER Płeć: Mężczyzna Narodowość: Polska Wiek: 30 lat Wzrost: 180cm Waga: 75kg Włosy: ciemny blond, krótkie Oczy: zielone Historia:Od urodzenia fascynowała mnie broń.Gdy zatrudniłem się w Armii byłem specem od broni snajperskiej,później wywalili mnie z armii za to że byłem zbyt brutalny i agresywny.Potem zajmowałem się karabinami maszynowymi a przy tym byłem też płatnym zabójcą. Atrybuty Siła -5 Percepcja - 4 Inteligencja - 5 Zwinność - 8 Charyzma - 3 Profesja:Zabójca,snajper. Umiejętności: Sokole oko,i dobra celnośc,szybko reaguje aby pociągnąc za spust. Ekwipunek: Pancerz - Kombinezon najemnika i skórzana kórtka Broń główna - Obrzym 23 naboje śrótowe Broń dodatkowa - PMm makarov 50 naboi Inne - 6 bandaży,2 apteczki,3 kiełubasy,2 kromki chleba,1 konserwa,2 wódki,1 napój energetyzujący,300 rubli.

post-290-1298484451,79_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Blood Stalker wszystko fajnie, ale muszisz zmienić sobie sprzęcior , bo zaczynamy z takim minimalnym i bardzo ubogim wyposażeniem i podczas gry zdobywamy rozaz to nowsze gadżety. Więc zmień jak najszybciej ekwipunek i wiek, i startujemy z sesją. A Wilk chyba się już zniechęcił, więc jego chyba nie będę brał pod uwagę. Drużyna: LDino, Ajsman, Albert, B. Stalker i jak ktoś się chce zapisać to szybko, bo zaraz startujemy (tylko pamiętać, że na początku nie jesteśmy super bohaterami, ale zwykłymi stalkerami ze słabym sprzętem), a jak ktoś się chce wypisać to też niech powiadomi. Wrazie pytań pisać na PW do mnie.

Link to comment
Share on other sites

Tak dla ścisłości ten temat miał być jedynie do wpisywania kart żadnych innych postów, do rozmów służył inny temat więc może niech ktoś z tym zrobi porządek żeby bajzlu nie było i szukania kart na 7 stronach. Nie wiem kto jest za to odpowiedzialny (który z moderatorów) ale ktoś dał ciała.

Link to comment
Share on other sites

kubic123: oczywiście , że możesz się przyłączyć , tylko pamiętaj żeby uczestniczyć podczaas tych sesji. Napisz kartę (wzór masz na górze). LDino: sorki ,ale to ja dałem ciała, bo do złego tematu wpisałem post, więc proszę o jakiegoś moderatora o zrobienie porządku B. Stalker: wszystko jest ok. Do wszystkich: będzie prowadzony dalszy wątek opowiadania i dyskusje przenoszę do teamtu x Stalker sesja rpg.

Link to comment
Share on other sites

Imię: Wojciech Nazwisko: Tiroch Pseudonim: Obakan Gracz: kubic123 Narodowość: Polska Płeć: Mężczyzna Wiek: 35 lata Wzrost: 187 Waga: 105 kg. Włosy: Czarny,dready Oczy: Niebieskie Historia: Były komandos zesłany na banicje do zony Atrybuty: Siła -6 Percepcja -6 Charyzma -2 Zwinność -7 Inteligencja -4 Profesja - Zabójca,żołnierz Umiejętności: Obsługa Snajperek i Karabinów, możliwość cichego zabójstwa Ekwipunek: Pancerz - Pancerz najemnika Broń główna - Snajperski Abakan z odpinaną lunetą Amunicja - 200 pocisków do Abakana Broń dodatkowa - PM Makarow amunicja 50 naboi. Inne -2 apteczki,3 kozaki, 200ru, 4 bandaży, jedzenie na 2 dni.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Imię: Dmitrij
Nazwisko: Alabakov
Pseudonim: Walik Czosnek
Gracz: KaRzahni
Narodowość: Polska
Płeć: Mężczyzna
Wiek:  29 lat
Wzrost:198.5 cm
Waga:110 kg
Włosy:brązowe, krótkie
Oczy: Niebieskie
Historia: Do zony przybył w nadziei na zarobek, lecz po kilku pierwszych starciach z powinnością ,zapragnął wstąpić do wolności i wraz z tamtejszymi żołnierzami bronił ważnych punktów, a podczas ''wielkiej strzelaniny o Janów'' ( Wolność vs Powinność), gdzie wysławił się zdobyciem laboratorium naukowców, okupowanego przez Powinnościowców. 
Atrybuty:

Siła -5
Percepcja -5
Charyzma -6
Zwinność -2
Inteligencja -7


Profesja -Strzelec/łowca

Umiejętności: dobry strelec dystansowy, potrafi obsługiwać się z bronią snajperską jak i karabinem maszynowym.  Walka w terenie / obrona (dobry strateg i szturmowiec) 


Ekwipunek:

Pancerz - egzoszkielet Wolności
Broń główna - HK PSG1 + bipod
Amunicja - 100 naboi 9x19 Parabellum
Broń dodatkowa - pistolet Pistolet Beretta 92D
Inne -2 apteczki,3 kozaki, 450ru, 4 bandaży, jedzenie na 3 dni

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Imię: Dymitr 

Nazwisko: Daniłow 

Pseudonim: Rudy

Gracz: Agrael

Narodowość: Rosja

Płeć: Mężczyzna 

Wiek: 37

Wzrost: 189
Waga: 76

Włosy: Rude, krótkie w nieładzie

Oczy: Niebieskie

 

Historia: Dymitr jest seryjnym mordercą grasującym w Rosji a w późniejszych latach na terenie Ukrainy. Nie wiadomo ile dokładnie zabił osób. Bojąc się schwytania postanowił ukryć się w zonie gdzie nie panują żadne prawa. I tam też nie potrafił się odnaleźć, szybko zdobył reputację mordercy oraz łajdaka który nigdy nie mówi prawdy. Niema żadnych przyjaciół, samotnie wędruje po zonie, od czasu do czasu można go spotkać wśród bandytów u których wymienia towar jaki zdobył na stalkerach. Często wypatruje młodych i niedoświadczonych stalkerów którzy nie zdają sobie sprawy kim on tak naprawdę jest, zaciąga ich w odległe miejsca po czym brutalnie zabija i ograbia ze wszystkiego. Spędził w zonie tak półtora roku, wiele ludzi dobrze by zapłaciło za jego głowę, lecz jak dotąd nikomu nie udało się go złapać lub zabić. Ostatni raz widziano go gdy przekraczał centrum zony, od tamtej pory nikt już go nie widział. 

 

Siła - 5

Percepcja - 8

Charyzma - 2

Zwinność - 8

Inteligencja - 2

 

Profesja - Złodziej / Zabójca

 

Umiejętności - Dobry w walce na bliskie kontakty, świetnie potrafi manipulować innymi 

 

Ekwipunek:
 

Pancerz - Długi skórzany płaszcz

Broń główna - Tunder S14

Broń dodatkowa - Wojskowy Nóż 

 

Inne: Lornetka / Jedzenie / Woda / PDA zabitych stalkerów jako zebrane trofeum / Wódka / Amunicja do karabinu / 2 bandaże / 1 wojskowa apteczka 

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Imię:                         Wasilij

Nazwisko:                 Krugow

Pseudonim:                "Dziad / Stary"        

Gracz:                        Wasilij

Narodowość:              Rosja 

Płeć:                           Mężczyzna

Wiek:                          35 lat

Wzrost:                       190 cm

Waga:                         68 kg

Włosy:                        Brunatne, krótko ostrzyżone

Oczy:                          Zielone

 

Historia:  Wasilij jest samotnikiem, do Zony przybył w wyniku porażek życiowo - finansowych, czując, że to jego ostatnie sensowne miejsce egzystencji. Pracował przy budowie torów kolejowych na trasie Briańsk - Moskwa, wyrzucony z pracy za bójkę z innym współpracownikiem. Ma bardzo specyficzny charakter, niechętnie nastawiony do nieznajomych stalkerów. Utrzymuje się głównie ze zbierania rzadkiego śmiecia z sekretnych zakamarków Strefy jak dokumenty, maszny itd. i handlu nimi. W Zonie znany jako Dziad, głównie z powodu mizernego wyglądu starego człowieka i małomówności. Pojawia się w skupiskach stalkerów zwykle w interesach i w celu zakupienia zapasów na następny wypad. Nie obchodzą go wojny frakcji, uważa to za stratę czasu i zasobów. Spotykany często w północnej Zonie i w tamtejszej bazie stalkerów zwanej "Odessa". 

 

Siła                     6

Percepcja         4

Charyzma         3

Zwinność            5

Inteligencja       2

 

Profesja           Eksplorator - Poszukiwacz

 

Umiejętności      Rozeznany w terenie, skuteczny w walce na średni dystans

 

Ekwipunek:

Pancerz:                Wojskowa kurtka z kamuflarzem "Flora"

Broń:                   Karabin AKs

Broń dodatkowa:   Zwykły nóż bojowy

 

Inne: Lornetka / Wódka i fajki / Amunicja / Apteczka wojskowa / Maska p-gaz / Czasem jakieś dokumenty / Mięso w konserwach / Bandaże / Paszport Rosyjski (Wciąż go ma) .

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Imię:                Ivan

 

Nazwisko:        Diakov

 

Pseudonim:     "Wańka Wkręt" / "Gruby Wania"     

 

Gracz:              Wańka

 

Narodowość:    Rosja

 

Płeć:                 Mężczyzna

 

Wiek:                28

 

Wzrost:             196cm

 

Waga:               126kg

 

Włosy:             Brunatne, średniej długości, kręcone

 

Oczy:               Brązowe

 

 

 

Historia: Wańka Wkręt przybył do zony by odpocząć od świata zewnętrznego i trochę zarobić. Po wejściu do strefy schronił się w wiosce kotów w kordonie. 

Po około miesiącu nabrał wprawy w zabijaniu okolicznych mutantów i bandytów, oraz w szukaniu wartościowych dla handlarzy rzeczy.

Pewnego dnia postanowił wziąć zapasy i ruszyć w głąb zony. Udał się w kierunku baru, a potem do Magazynów Wojskowych. Po jakimś czasie zdecydował się by dołączyć do "Wolności", ze względu na ich ideologię, oraz sporo luzu, jakiego Wańka Wkręt poza strefą nie doświadczył. Od tamtej pory trudni się walkami z "Powinnością" i sprzedażą informacji ludziom z zewnątrz zony.

 

 

 

Siła:              6

 

Percepcja:    6

 

Charyzma:    4

 

Zwinność:     3

 

Inteligencja:  3

 

 

 

Profesja:         Poszukiwacz

 

 

Umiejętności:  Potrafi opanować się w ciężkich sytuacjach, dobry w walce na średnie i dalekie dystanse.

 

 

Ekwipunek:

 

Pancerz:              Kombinezon "Powiew Wolności"

 

Broń:                 VSS Vintorez

 

Broń dodatkowa: Makarov, oraz nóż bojowy

 

 

Inne: Lornetka / Wódeczka / Sakiewka ze śrubami / Amunicja / Dwie rolki bandaży / Kominiarka / trochę chleba / paczka orzeszków ziemnych.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity