Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2022 Platforma: Anomaly Autorzy: Revival Team Planowana data premiery: Nieznana Projekt ten to "spełnienie marzeń twórcy" - przeniesienie Czystego Nieba na silnik Anomaly. Autorzy określają jego gotowość na ≈15%. Opis: Spoiler O projekcie: Spoiler Plan tworzenia moda: Optymalizacja skryptów Przeniesienie wszystkich lokacji z CzN <-------------- Teraz twórca jest na tym etapie Dodanie innowacji rozgrywkowych Wstępne testy i poprawienie błędów Spawn na lokacjach - w lokacjach z Czystego Nieba, wszystkie postacie, potwory, są zespawnowane na scenie i to zwiększa rozmiar skompilowanego spawnu. Jest to bardzo niewygodne w odróżnieniu od stylu spawnu na lokacjach z ZP. Tam nie ma NPC od razu na scenie, wszystko spawnuje się na początku gry. I logika nie jest zapisana w obiekcie, a w jego konfigu (co jest bardzo wygodne). W tym właśnie kierunku, twórca będzie podążał. Zajmie to wiele czasu. Przeniesienie głównej fabuły CzN. Zajmie wiele czasu Film, raport o pracach. Przeniesienie pobocznej fabuły CzN. Także zajmie wiele czasu Globalne testowanie wszystkiego. Możliwe, że wtedy mod znajdzie się w otwartym beta-teście. Poprawa znalezionych błędów Dodanie autorskiej zawartości, teaser Premiera Co będzie w modzie, a czego nie: Spoiler Co będzie: Nowe zadania i postacie Zmieniona fabuła CzN (w lepszą stronę) Nowe funkcje Dynamiczne nowości (własnego autorstwa) Wsparcie kwadratowych monitorów Optymalizacja Czego nie będzie: Wstąpienia w większość frakcji Zadań podaj-przynieś. Jeśli takie będą, to będzie u nich odpowiednia historia Nudnego biegania Multiplayera i jego wsparcia Wojny frakcji (oczywiście nie będzie całkowicie wycięta. Niektóre elementy pozostaną w modzie, ale nie w tej postaci, w której została przedstawiona w oryginalnej grze) O zespole: Spoiler Skład zespołu: liner - główny twórca projektu Крим - scenarzysta Sunrise - scenarzysta Savedatspa7e - twórca zadań NikiTa_99029 - tester LoidRus - tester DSB - tester Skład Clear Sky Reload: Spoiler Baza to Anomaly 1.5.1.2 + fix'y z wersji 1.5.2 Paczka broni: Boomsticks and Sharpsticks Addony: Spoiler Cinematic VFX Crook's Faction Identification UI Camera Reanimation Project NPC Death animations Artefact renovation Outfits affect movespeed Actor Rework Soundscape Overhaul New mutant icon parts and meat Barter edit by Longreed BEEF'S NPCS DIE IN ANOMALIES PRE-BLOWOUT MURDER T.H.A.P. Rework Inviting Upscaled Corpses 4K (опционально) Mask Droplets Overlay Fix Weapon Sway addon Mod Configuration Menu (MCM) NPC Loot claim Immersive sleep Absolute Nature REDUX Anomaly Adaptation ARSZI'S MUTANT BLEEDING 2K Upscaled Skyboxes (опционально) Clear Sky inventory Configurable Loot Condition Glowsticks addon Get Casing From Ammo Maid's Vanilla HD Icons addon (опционально) Screeny: Spoiler Póki co wczesny etap prac nad modem: Zaton, Gunslinger, Atmosfear z teksturami (stan na 07.06.2022): Z 14.06.2022: Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2022 Test dynamitu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 Raport o zrobionych pracach przez 30 dni (03.06.2022 - 03.07.2022): Spoiler Nowe menu (wideo poniżej) Dodano menu opcji moda Ulepszenie grafiki: dodanie tekstur HD, HD cząsteczek HUD z Sigerous Mod System barteru z Lex Addon Modele NPC z Lex Addon Rozszerzony repertuar głosowy stalkerów z Lex Addon (+ukraińskie głosy) Wycięto tryb wieloosobowy Animacje przeładowywania broni dla NPC z X-Ray Multiplayer Extension Nowa mechanika: atak poltergeista z bliska (wideo poniżej) Globalna optymalizacja skryptów i shaderów Rozdzielanie trupów potworów (gracz otrzymuje trofea za to) System ustawień ekonomii z Lex Addon 2 wideo: Spoiler Nowe menu: Test ataku poltergeista z bliska (mechanika): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 16 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Menu w jakości 8K: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 Nowe screeny: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Pojawił się nowy raport z prac nad modem, z ważniejszych rzeczy udało się przejść na platformę Anomaly 1.5.1 z poprawkami z 1.5.2. Interfejs użytkownika jak w Czystym Niebie, kolorystyka moda jasna, przyjemna. W opcjach moda można włączyć "Chroń ważne postaci" nie da się wtedy zabić ważnych npców np przez przypadkowe postrzelenie w trakcie walki. Ruble zostały zastąpione hrywnami. "Bujanie" celownika podczas celowania uzależnione od wielu czynników, poziomu wytrzymałości, rangi gracza, poziomu trudności, czy mamy wstrzymany oddech. Ręczna latarka zastąpiona chemilightami z Dead Air. Prace nad fabułą, zadaniami głównymi i pobocznymi ruszą gdzieś w listopadzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 System adrenaliny: Spoiler Szczegółowy opis: Ta mechanika może uratować życie graczowi - zarówno w prawdziwym życiu, jak i w przypadku nagłego niebezpieczeństwa. W modzie będzie imitacja takiego przypływu sił. Podczas przypływu adrenaliny, szybkość wszystkich rodzajów przemieszczania się gracza wzrasta. Jednakże są dwa negatywne efekty: 1. Krwawienie bardzo trudno zatrzymać podczas adrenaliny. 2. Podczas celowania bardziej drży ekran (wstrząs). Jest szereg warunków dla adrenaliny: 1. GG znajduje się w podziemiu (30 rzeczywistych sekund) 2. GG został przestraszony przez mutanta (20 sekund) 3. Do GG doleciał granat (9 sekund) 4. Rana, która zabrała 70% zdrowia lub więcej (30 sekund) 5. Wrogi stalker niespodziewanie strzelił z broni w gracza (20 sekund) 6. GG jest bliski śmierci, zdrowie jest mniejsze lub równe 5%, stan krytyczny! (20 sekund) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 13 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Ruszanie ekranu podczas celowania: Szczegółowy opis: Podczas celowania z dowolnej broni, trzęsie się ekran. Siła trzęsienia się ekranu zależy od wielu warunków, np.: 1. Poziom wytrzymałości (staminy): im mniejszy tym bardziej trzęsie. 2. Ranga GG: im wyższa tym mniejsze trzęsienie. 3. Wybrana trudność gry: im trudniejsza, tym bardziej trzęsie. 4. Czy oddech jest wstrzymany. Jeśli wstrzymany, to ekran nie trzęsie się szczególnie; w przeciwnym razie gwałtownie się trzęsie w połączeniu ze wszystkimi innymi warunkami. 5. Jeśli w momencie celowania wystąpi przypływ adrenaliny, to drżenie się nasila. Aby ekran nie trząsł się tak bardzo, trzeba wstrzymać oddech (domyślnie klawisz F). Czas wstrzymania oddechu ograniczono! Jego czas trwania zależy od niektórych warunków: 1. Ranga GG (im większa ranga, tym więcej czasu na wstrzymanie oddechu) 2. Wybrany poziom trudności (im trudniejszy, tym mniej czasu na wstrzymanie oddechu) 3. Jeśli podczas celowania wystąpi adrenalina, to czas trwania wstrzymania oddechu zmniejsza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 Nowe przeładowanie broni: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 Utrudniona walka z burerem (test): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 13 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 Wypadanie broni z rąk NPC: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2022 Przyglądanie się: Spoiler Spowolnienie przy skoku: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2022 Pistolety w modzie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 27 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Strzelby w modzie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 7 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Pistolety maszynowe: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 15 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Premiera moda przełożona na czas nieokreślony, brak czasu na prace nad modem, fabuła wciąż nie zaimplementowana do gry. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.