Jump to content

Problemy fabularne


Recommended Posts

Poczytałem na rus forum, o problemach jakie mieli ich użytkownicy z fabułą moda, na jego początkowym etapie, tak daleko, ile dali radę wczoraj przejść.

Większość problemów wynikała, z pobieżnego, czytania bez zrozumienia dialogów.

W nich wyjaśniona jest sprawa " śmiertelnego zarażenia się jadem trupim ( określenie moje )".

I kilka porad na dobry początek dla tych, co sami nie dadzą rady znaleźć rozwiązania. Nie chcesz wiedzieć, nie otwieraj spoilera.

 

1. Na Sortowni ( nie wiem jak ją nazwano w polonizacji ), aby pojawił się snajper, musimy podnieść notatkę, leżącą w bajorze, lub na jego brzegu, obok bańki na mleko.

2. Na początku walczymy tylko nożami.

3. Aby przejść przez posterunek, przepustkę należny mieć w ręce ( slot pistoletowy) i ja pokazywac.

4. Dla najemników w X18 są dwa rozwiązania, pokojowe i siłowe, oba z tym samym skutkiem.

5. Wyjście z X18 jest na samym dole, w pomieszczeniu z helikopterem ( w dialogach wyjaśnienie skąd się tam wziął ), w lewym rogu ( drzwi których w innych modach nie było ).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jak masz znaleźć to czego szukali, to szukaj nie notatki, a plecaka w sadzawce... ;)

Czytaj uważnie dialogi...

Jak nie będziesz mógł znaleźć, to poniżej masz podpowiedź

leży pod czerpakiem koparki i najlepiej go widać po oświetleniu tego miejsca latarką :D

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, a mam pytanko. Czy jeśli przeszukałem trupy Słonia, Bura i innych z gruby Kambisa to ten wirus czy cuś jest czy nie?

 

 

I taka mała porada - Nie wyskakujcie z jadącego auta bo zginiecie.

Edited by Fr0zeN
Link to comment
Share on other sites

A po co ja napisałem w opisie moda rozdział : RADY I PORADY YURKA ... ?

Zwłaszcza ten punkt o uważnym czytaniu dialogów...

Ale oni nie mają swojego Yurka, który by im to uprzytomnił, a naszego forum chyba nie czytają. Dlatego narobili tyle błędów :tongue: .

 

Mądrzejszy o Twoje rady i wyczytane z rus forum, pograłem do zakończenia rozmów w barze. Nie wygląda z początku, że pozwoli na zbyt łatwe pokonywanie zadań przy pomocy jednego noża do rzucania, ale już mi obiecali cały magazyn uzbrojenia. Tylko trzeba pokonać drogę do Doliny mroku i X18.

Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

 

Nie lekceważ tych noży do rzucania - to genialna broń i dobrze jest z niej korzystać kiedy się da, bo na Bagnach będziesz musiał się nieźle z posługiwania tymi nożami wykazać - więc trenuj ile wlezie, tym bardziej, że potem można je pozbierać ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie zlekceważyłem noży, ale szukałem ich po użyciu i nie znalazłem. A przecież powinny być w trupie i pozwolić się zabrać z jego manelami. Został mi tylko jeden. Mały błąd logiczny, bo uznałem, że wszystkich trzeba zabić nożami. Ostatniego odstrzeliłem i zadanie mi zaliczono. Czyli po pierwszym bandycie, mając strzelbę, można by  było z niej korzystać i noże zaoszczędzić. Sprawdzę wgrywając seva jeszcze raz, ale śmiem-wątpię, czy znajdę te noże.

Przepustki nie dało się wziąć do ręki ( choć jest taka podpowiedź ! ), wystarczyło ją mieć w slocie pistoletowym. Jestem już na prawie pustym Kordonie, za mostem. Jest południe, a czarno tak, że muszę używać noktowizora. Latarka słabiutka, przydało by się coś mocniejszego.

Ale mam zagwozdkę fabularną. Mam możliwość pójścia na bagna i na wysypisko. Snajper ucieka na północ, czyli wysypisko. Ale strzałki przejść podpowiadają co innego. Sugerują bagna.

Jest to friplej, pozwalający wybiera lokacje, czy trzeba się trzymać jakiejś kolejności? Bo za jakiś czas na Kordon, patrząc po strzałkach, też się wróci.

Jeśli trzeba zachować kolejność, to przydałaby się ściągawka z podpowiedzią rozwiązania, w takich dwuznacznych miejscach. Hugo już nie ma, więc nie podpowie.

Link to comment
Share on other sites

Na Wysypisko, tam mała niespodzianka z kontrolerów w garniturach z .... :teehee: . Tam info o snajperach. Na bagnach będzie kwest po wykonaniu tego.

Szacunek dla Zaurusa i jego ekipy. Mod jak na razie stabilny i bardzo wciągający. I oczywiście podziękowania dla tłumaczy :thumbsup:

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

@ kondotier

 

Zebrać można tylko te, które nie trafią w cel i leżą na ziemi. Te, które trafiły, przepadają. Zagubionymi nożami się nie przejmuj. W pewnym momencie gry będziesz miał ich z 50 sztuk  ;)

Jeżeli w zadaniu nie jest wyraźnie napisane, że trzeba wszystkich zabić za pomoca noży, to można potem użyć klasycznej broni.

Możesz iść gdzie chcesz, ale na strzałki w tym modzie nie patrz. Ten element zawodzi, bo kieruje do przejść znanych grze tylko z podstawki, a tu są zmienione. 

Jeżeli masz ścigać snajpera, a nie byłeś w lab x-18 w Dolinie Mroku, to idź na Wysypisko. Jeżeli masz spotkać się z przewodnikiem, żeby przejść na Bagna, to idź na Bagna. Ważna jest tylko, żeby na Agrporom pierwszy raz wejść przejściem od strony Jantaru - spotkasz tam kogoś, kto Ci podpowie, gdzie szukać drugiego śmigłowca z zadania płk. Coppera   ;)

 

@ de Vries

 

Dzięki za dobre słowa.

Mam dokładnie takie same wrażenia z gry w tego moda. A im dalej, tym jeszcze ciekawiej się robi ;)

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Yurek - dla jasności. Mam od Aloszy Bormana opcję ścigania snajpera. Przepustkę dostałem od Kotii.

Ty piszesz jeszcze o opcji spotkania z przewodnikiem. Czy jest to opcja zamienna? Jeśli nie, to kto i kiedy ją daje. Z postu de Vries'a wynika, że przyjdzie samo na wysypisku. Dobrze zrozumiałem?

Od Coppera nie mam żadnych zadań. Czyżbym przed przejściem na Kordon opuścił kolejną wizytę u amerykańca?

Link to comment
Share on other sites

(...)Bagna dopiero jak będziesz musiał uciekać z Sortowni ;)

Bagna wcześniej. Jest zadanie na odnalezienie ojca Witalija, zleca je Borman. Zresztą, przy okazji tego zadania możemy dostać się na Jantar i Agroprom :)

 

EDIT Yurek 14.04.13:

 

OK. Masz rację. Trochę się zagalopowałem  ;)

Ale na Bagna, dopiero jak każą tam iść, nie wcześniej :D

Edited by Yurek
Link to comment
Share on other sites

Zapamiętam powyższe porady. Ale na razie Arnold skutecznie mnie zablokował w X18. Opisałem to w omówieniu moda.

Ginę zaraz jak  zgaśnie okno dialogu. Nie mam szans.

 

 

Dodano:

Problem rozwiązałem i Arnold pokonany. Zszedłem na dół do śmigłowca. Reszta gry jak się wyśpię

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Vyšel nový Fix.Nemusí se hrát nová hra,není konflikt s polonizací.Umožňuje léčení NPC a opravuje ješzě dvě chyby.

 

http://zaurus.su/news?view=18350003

 

Yurek nevíš náhodou kdy skončí úkol "DOMINO EFECT".Zabiju jednoho a spavnou se mně na mapě dva další.Jenom běhám po mapě,a střílím je.Je si na to třeba vzít více jídla.John žere jako tasemnice a v lokacích toho jídla moc není.

Link to comment
Share on other sites

To opisz jak załatwiłeś Arnolda - przyda się innym :D

 

Przy wstawianiu patcha do polonizacji, aby go sprawdzić zagrałem w nocy jeszcze raz i poszło lepiej niż myślałem, bo naruszyłem przy okazji Arnolda.

Opisałem to już w temacie oceny moda, ale i tu powtórzę. Zrobiłem mały myk. Wygaszając okno dialogowe Esc, równocześnie naciskałem klawisz cofania i po kilku próbach udało się z niego wyjść do tego korytarza, co prowadzi na górę. Oczywiście, tu konieczny zapis !!!

Dalej już pestka. Przejście za windę pod kratę, okno dialogowe  pojawia się ponownie, ale NPCe nas nie widzą, tak że po jego zakończeniu nie otwierają ognia, a my mamy swobodę ruchu i uzyskania powodzenia.

Ale pozostał mi niesmak z takiego rozwiązania. Ten fragment moda powinien być przerobiony tak, aby grać i nie kombinować.

Za chwilę będę przetrząsał salę z helikopterem i przechodził do pieczary ( podobno też podkręconej mocno w trudności ) . Jak się uda, zdam relację.

Edited by Yurek
Link to comment
Share on other sites

@ Hobby

 

Dzięki za info. Postaram się jak najszybciej zrobić jego adaptację do polonizacji.

 

@ wszyscy

 

Patch 02 do polonizacji do pobrania z linku w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/5655-opis-moda-pliki-do-pobrania-i-polonizacja/#entry59247

 

Zainstalować z zamianą plików. Nowa gra NIE WYMAGANA :D

ZAWIERA FIX-2 CUMULATIVE OD ZAURUSA !!!

 

 

WAŻNA INFORMACJA NA TEMAT AKCJI Z ARNOLDEM !!

Żeby mieć możliwość pokojowego rozwiązania tej akcji, trzeba podczas pierwszej wizyty na Kordonie znaleźć Przewodnika, który siedzi zwykle przy ognisku między starą drogą do Doliny Mroku a nasypem kolejowym, za ATP i gniazdem dzików i podejść do niego. Zamieni sie w pijawkę, a my zabijamy go. Wówczas w modzie zaskakuje linia pokojowego rozwiązania kwestii Arnolda (info pochodzi od Kobala).

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie: czy zadanie "efekt domina" i jego zakończenie jest istotne i coś wnosi do moda czy tylko w ciągu geometrycznym zapełni nasze PDA zadaniami na zabicie przeciwników? Nie wiem czy brnąć w to czy walić dalej. Z góry dziękuję za odpowiedź :biggrin: .

Link to comment
Share on other sites

Wie ktoś gdzie mogę znaleźć Inwenter, bo latam po wysypisku i nigdzie go niema?

Jeżeli chodzi o inwerter, który miałeś dostać za zawartość schowków Sidora to idź do X16. Ale najpierw zamknij sprawy po tej stronie bariery, z X16 drogi powrotnej nie ma. W X16 jest trup kolesia z inwerterem, a wyjście już na Jantarze-bufor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.