Skocz do zawartości

Problemy fabularne


Rekomendowane odpowiedzi

Mam małą zagwozdkę z trasą pokonywania moda po ucieczce. Uciekłem na Kordon poszedłem do wioski, bo miałem tam zaznaczony schowek Sidorowicza i od Hugo. Zaskoczyło mnie to, że po wejściu do wsi znacznik Sidorowicza zniknął. Ale policzyłem wszystkie na mapie i znowu było 18. Zebrałem schowki do torów i wróciłem na posterunek i poszedłem na bagna.

W bazie porozmawiałem z Grekiem, Rokoszem, Flamą i Niemym. Poszedłem robić "zimną stal". Ale za długo nie mogłem sobie poradzić ( już nie ta sprawność rąk ), skorzystałem z karabinu. Zadania po pierwszy strzale mi nie zaliczyło. Poszedłem więc na Wiedźmine Bagno, pozbierałem schowki dla Sidora i do Starej Wsi. Tu nie znalazłem schowka od Hugo, ale coś nie tak z podpowiedzią, bo dom w którym miała być skrzynia nie ma strychu i nie miałem znacznika na mapie. Poszedłem dalej i wylądowałem na Jantarze. Poprzednim razem, gdy tu byłem, wszedłem do labu i wyniosło mnie znowu na Jantar. Teraz też wszedłem, znalazłem co trzeba i Zmieniającego Oblicze. Ale autoteleportacja tym razem, przeniosła mnie od razu za barierę i nie zaliczyło mi przesyłek z piekła rodem.

Powtórzyłem więc grę od razu wracając na Agroprom. Jeden schowek dla Sidorowicza znalazłem bez problemu, ale z drugim jest problem. Nie ma go.

Stoję dokładnie na miejscu zaznaczonym przez mod dla skrytki nr 8, ale jej brak.

Czy droga którą wybrałem była właściwa i czy oprócz nie zaliczenia tego zadania, są jakieś inne konsekwencje w dalszej grze?

 

Ten schowek jest w podziemiach. Idź do przejścia między podziemiami 1 i 2 (na schodach), ale nie przechodź i tuż zaraz jest schowek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, znów kurka ugrzązłem...

 

2. Jak wleźć na wysypisko? Każden jeden raz jak podchodzę do przejścia, zdejmuje mnie niewidzialny i niewykrywalny snajper. Chodzi o zadanie spotkania się z Hugo(nem?).

 

 

 

Wielebny - Pominąłeś jakiś ważny dialog z którąś z kluczowych postaci. Miałem taki przypadek przy przejściu na Rostok - nie porozmawiałem z Iwancowem pomimo tego, że dostałem sms od niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

A po "Chłodnej stali" wróciłeś do bazy i porozmawiałeś z wysłannikiem od Bormana, który dał Ci Walthera P-38 i kazał iść na Wysypisko-Bufor spotkać się z Goszą Rezanym ? Jeżeli nie to wracaj w sejwach do zadania z nożami na Bagnach. Schowki od Hugo w ŻADEN SPOSÓB nie są zaznaczone na mapie. Masz tylko obrazek w PDA i na jego podstawie ich szukasz. Niektóre mogą być puste - np.: na Bagnach, i tak ją być.

Schowek od Hugo w Starej Wsi jest jak najbardziej na swoim miejscu (poniżej screeny z mojej gry), a obok niego można znaleźć Wintoreza.

1. Domek:

Dołączona grafika

2. Schowek Hugo:

Dołączona grafika

3. Zawartość schowka:

Dołączona grafika

 

Polecam też Twojej uwadze post tadeo2013http://stalkerteam.pl/topic/5665-wasze-wrażenia-na-temat-moda/#entry59491

a zwłaszcza ten fragment o Starej Wsi... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Zapomnianym Lesie, znalazłem (chyba to on wisi pod sufitem, w tym małym domku) Grzesznika i mam oddać Grzesznikowi "sztylet' i Złoty kotlet. Pukawkę o nazwie "sztylet" mam, nie mam Złotego kotleta. Skąd ten Kotlet miałby się u mnie wziąć i gdzie ma się to zostawić, skoro on wykitował. Ma ktoś na to pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złoty kotlet powinieneś mieć w ekwipunku, ten ksenomorf aktywował inwerter. Ponieważ jednak Grzesznik grzecznie sobie pod sufitem dynda, to

wchodzisz z boku na poddasze leśniczówki, i zaglądasz do skrzynki. Znajdujesz notatkę Grzesznika, i aktywuje Ci się zadanie "Ciekawość" :)

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, aktywowała się Ciekawość, bylem na poddaszu (sądziłeś, że to przegapię?  :biggrin: ), ale nie mam Złotego kotleta, a tym bardziej gdzie by to trzeba złożyć. Już wcześniej obleciałem połowę tych "ciekawskich" schowków. Może to nie wykonalne, bo jak ze stołu się weźmie notatkę - misja nie wykonana. Jest coś, co pominąłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest IMHO następna misja, której nie da się wykonać. W końcu trudno cokolwiek zwrócić nieboszczykowi robiącemu za żyrandol ;)

Oblatujesz schowki (u mnie ciekawy był ten całkiem na górze mapy - broń, kombinezon i fleszka do Martwego Miasta, w innych była tylko amunicja), zajrzyj jeszcze do jaskini pod jeziorkiem (kontroler i dalekosiężny SWD) i wróć do Molocha. Powie Ci co robić dalej, i dostaniesz od niego na własność "Sztylet".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

de Vries - jeśli jest to plecak, na prawo w korytarzu z elektrami ( w zawalisku ) to mam go pusty. Ale sprawdzę jeszcze raz. Bo jak jestem w podziemiach, to mam inne wskazanie lokalizacyjne.

Yurek - rzeczywiście, do bazy nie wróciłem. Ale czy, bez wracania tam można grać dalej, jeśli po przejściu labu na Jantarze przeniosło mnie za barierę?

Zadanie z Goszką mam w PDA. Braknie mi czegoś?

Bo znowu ganiać po pustych lokacjach, to mi się za bardzo nie widzi.

 

To zadanie dla Sidorowicza, mogę sobie podarować, skoro i tak nie ma wpływu na fabułę. Niech sobie wisi w PDA.

 

A przy Efekcie Domina, zadanie rozpoczęło się mi samo. Ten pierwszy na Kordonie, wlazł na minę, zanim go zobaczyłem i został mi zaliczony. Tak, że jak trafię na następnych może sami się załatwią, a jak nie, to ich stuknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ metek58 & apg2312

 

Zaliczenie tej misji z oddaniem Sztyleta i Złotego Kotleta (czyli Ksenoforma aktywującego inwerter) odbywa się poprzez jaj niezaliczenie.

Bierzesz notatkę ze stołu obok dyndającego Grzesznika i w ten sposób finalizujesz zadania. TAK MA BYĆ, no bo jak umarlakowi oddać jego broń i tym bardziej Ksenoforma ?

Jak będziecie wracać z Zapomnianego Lasu, idźcie KONIECZNIE z powrotem do byłej bazy Najemników pogadać z Molochem !

 

@ kondotier

 

Jak masz zadanie z Goszką, to najpierw postaraj się do niego dotrzeć i zobacz, czy bedzie z Tobą gadał, Jak tak, to możesz raczej grać dalej. Ten mod ma kilka możliwych ścieżek przejścia i to chyba więcej niż dwie - bo inaczej trochę grałem za pierwszym razem, teraz gram jeszcze na inny sposób,a z tego co Wy tu piszecie, to są jeszcze kwesty, których nie było dane mi zrobić...

Chyba zagram w niego jeszcze raz i pokombinuję inaczej :D

 

 

Jakby ktoś mógł opisać jak otrzymał zadanie od Sidora na te jego schowki, to byłbym wdzięczny. 

Poza tym opisujcie w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/5676-znajdźki-w-schowkach-i-nie-tylko/ miejsca gdzie znaleźliście coś ciekawego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mám problém se skrýší Monolitovců v Pripjati.Na stanovišti jsou dvě zelené skříňky (schovky).Jedna ve skříni a druhá na zelených bednách.Fleška Monolitu má automaticky skočit do schovku.Ani jeden ze dvou mně nefunguje a úkol se nesplní.Ti Monolitovci mají nějaký speciální schovek?

 

 

Edit:

Už jsem ji našel. :smile:

 

Ale neví někdo koho označuje na minimapě tečka v Baru?Podla minimapy je tam jeden NPC ale na místě nestojí nikdo.

Edytowane przez Hobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię teraz test monolitowców - oczyścić Sarkofag z najemników. Zabierają wyposażenie i masz do wyboru PPSz-41 z pełnym magazynkiem lub 3 noże. Wziąłem PPSz-ę. Masz jeszcze 5 wojskowych apteczek, ale co z tego, jak promieniowanie jest, a antyrady, broń i inne rzeczy, trzeba na trupach zdobywać. 40% zdrowia już poszło, a zadania nie zaliczyłem jeszcze, ale nie podaruję.

40% zdrowia mojego, nie GG...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Jak masz zadanie z Goszką,

 

Zadanie z Goszką dostałem w bazie i przeszło ze mną za barierę.

Ale dokończyłem zbieranie przesyłek dla Sidorowicza i już jestem na Jantarze. Przejdę przez lab i zobaczę czy też mnie przepuści za barierę. To już drugi mod zaurusa, w którym chowa rzecz kwestową za znacznikiem przejścia. Ja bym to uznał za buga. Tym bardziej kiedy znacznik na powierzchni, pokazuje nieprawidłowe miejsce, a mógłby pokazać właściwie, a i tak by się nie dało przesyłki zabrać.

Ale to już jutro, dzisiaj już mi się limit siedzenia przy kompie wyczerpał :confused: .

Czy zawartość tych przesyłek jest do czegoś potrzebna w dalszej grze, bo sporo to waży, a Geigera ktoś ukatrupił i inwerter ukradł. Nie ma tego komu przekazać.

 

Yurek - tu masz screena z rozmowy z Sidorowiczem, a sawa z tą rozmową masz na PW.

 

http://www.sendspace.pl/file/pic/c3bf7da45e5dc7f5780e94b/1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaliczyłem sprawdzian w Sarkofagu. Gostek mówił, że jest około 15-tu najemników, ale trochę się pomylił - było ich 60-ciu! Gdyby nie to, że z każdego zabitego bierze się 2 granaty i to te mocniejsze, to można by zapomnieć o wykonaniu zadania. Robiłem częste zapisy i wczytywałem, bo w pewnym momencie któryś z zabitych miał Ognistą kulę (zaliczyłem zgon, a nie zrobiłem zapisu), to daje minus 20-cia promieniowania, a tam jak wiadomo (z kilkoma miejscami nie) na okrętkę wali radiacja. Polecam tą misję, bo tu walka jest hardcorowa. 

Zapomniałem dodać, na dole w tej skrzyni, co zawsze się tam schodzi i jest ogromne promieniowanie, jest kilka dobrych rzeczy, a najlepsza rzecz, to egzoszkielet.

Ale mam teraz jazdę! Na ATP jest taki piekielny pies i mam stanąć na czele oddziału i go ubić. Wszystko by grało, ale ta bestia jest chyba nieśmiertelna. Użyłem Wintoreza, shotguna, RGP-7, te mocniejsze granaty, Gausa, nóż, nożyki. Zasadził bym mu kopa, ale nie ma tu takiej opcji. Na co ta cholera jest uczulona, wie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież powinieneś mieć "Sztylet", to najlepsza broń w modach Zaurusa.. Strzelasz w pchlarza aż do skutku, innego wyjścia nie ma. Dobrze chociaż, że pomagają w tym łowcy. Ale fakt, psiak jest bardziej odporny, niż wyrodki :)

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam "sztylet", ale uważałem, że RGP-7, czy Buldog ma mocniejsze rażenie. Zaraz wypróbuję. Dzięki, jaj zadziała, dostaniesz plusa.

Nie zadziałał "sztylet". Musi być jakaś inna opcja, aby te bydle padło. Jak @Yurek przeszedł tego moda, to zapewne też borykał się z tym piekielnym psem. Podrzuć radę na tego skurczybyka, bo tona amunicji jest z lekka za mało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, bydle padło po trzech ciosach nożem. Podpowiedział mi @sedoro i przypomniała mi się pewna pijawka na Radarze, co też od broni nie chciała paść, a po nożu wykitowała. Nie trzeba w nią strzelać, dziabać tylko nożem. Należy też mieć arty na zadrapanie i dobry pancerz. Ja miałem założony ten pancerny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod chyba gloryfikuje noże. U mnie kontrolerzy odporni na kule, padali po trzecim dziabnięciu nożem. To samo burery.

A teraz do rzeczy. W podziemiach Agropromu, w oczyszczalniku, znalazłem plecak w którym wg podpowiedzi ma być egzo z udźwigiem.

Ale jest on tak umieszczony, że nie chce pokazać opcji otwarcia. Zmiana dystansu zabierania od 2 do 18 m, nic nie dała.

http://www.sendspace.pl/file/pic/d4fc1a3f7366ecf23044f7f/1
Kratownice mostka uniemożliwiają podejście, nawet w głębokim przysiadzie.

Podchodziłem z wszystkich możliwych stron i z góry też. Czy ktoś miał inne miejsce spawnu ? Bo wtedy wejdę do nowego podziemia jeszcze raz.

Lub jaką sztuczkę zastosował zaurus i jak się do tego plecaka dobrać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier
 
Bo to nie ten plecak  :woot:
Właściwy plecak jest zanurzony w "wodzie", a u mnie wisaił nad nim "Świetlik" - screeny poniżej:
Dołączona grafika

Dołączona grafika
 
@ wszyscy mający problem z pieskiem na ATP
 
Dobrze się dokapowaliście, że pieska tylko nożykiem... A trzeba było słuchać, co do Was inni stalkerzy mówili - i to nie jeden raz, że skurczybyk jest kuloodporny  :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tam żadnych świetlików nie miałem. Czy ten pod mostkiem miałeś też? Bo może to być tylko sprawa spawnu.

Tak przypuszczam, bo to przecież ten sam oczyszczalnik. Tylko screeny mamy zrobione z rożnego ustawienia. A w wodzie nic nie było.

 

Dodano.

Wyszła kwestia spawnu. Wszedłem do gry i Świetlik oraz plecak się pojawiły w następnym zbiorniku. Poprzednio - plecaka mógłbym nie zauważyć, ale Świetlika trudno przegapić. Trochę drogi nadrobię, ale sobie egzo wezmę. Bo muszę wrócić do zapisu sprzed spotkania z martwym Geigerem i pofatygować się na Agroprom.

Ale wyszła sprawa tego drugiego plecaka. Co on za jeden i dlaczego jest nienaruszalny. Skoro jest, to nie bez przyczyny.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.