Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 NAZWA: Object Editor TWÓRCA: ValeroK OPIS: Spoiler Narzędzie dla szybkiej edycji i eksportu formatów raw. Obsługiwane formaty: Spoiler object ogf omf skl skls bones dm obj (wavefront) ltx (bone parts) Możliwości: Spoiler Eksport ogf bez kompresji (HQ Geometry+), zwykły HQ Geometry także patchowany, eksportuje lepiej niż SDK Zapis i wczytanie ustawień .bones Wczytanie, zapis, usunięcie animacji skls Eksport animacji w 8, 16 bitach i bez kompresji Domyślnie wyłączono optymalizację siatek/meshes z jednakowymi teksturami i shaderami, przy eksporcie nie będą one łączone w jedno, aby była możliwość ich edycji w OGF Editor Ustawienie i generacja kolizji (po ustawieniu shape'ów trzeba nacisnąć Shape Params->Generate shapes) Dodano możliwość zmiany rozmiaru modeli i animacji przy eksporcie, z zapisem modyfikatora w .object Możliwość przypisania do formatu .object Edycja Userdata Edycja Lod Edycja Motion refs Eksport modeli z oryginalnymi teksturami normal'owymi bez X-Ray'owych grup wygładzania Generacja Lod modeli Praca z oryginalnymi teksturami normal modeli: Spoiler Aby używać oryginalnych normali modeli zamiast grup smooth, należy zainstalować plugin do Blendera https://github.com/PavelBlend/blender-xray (na czas 14.07.22 trzeba pobrać zip code zamiast release, lub release, który został wydany później niż 14.07.22). Po instalacji w ustawieniach pluginu w zakładce Others zaznaczyć pole use split normals. Teraz ogf będzie z oryginalnymi normal'ami z kodu źródłowego. Dla twórców: Spoiler W wersji 2.2 został dodany eksport animacji bez kompresji (No compress), który jest dostępny w STCoP Engine z otwartym kodem źródłowym i nie jest obsługiwany przez oryginalne silniki. Jeśli używacie STCoP Engine lub portowaliście do siebie możliwość wczytania podobnych animacji, to dla włączenia tej funkcji w Object Editor należy zmienić parametr developer w Settings.ini na 1 w katalogu głównym programu. SCREENY: Spoiler Ustawienia programu: Panel tekstur: Panel kości: Wczytane animacje: Motion References/Odniesienia do ruchu: Userdata: Odnośnik do LOD: Informacja o obiekcie: LINKI: Spoiler Link do pobrania: https://github.com/VaIeroK/XrayExportTool/releases/tag/4.35 Kod źródłowy: https://github.com/VaIeroK/XrayExportTool ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.