Skocz do zawartości

Freeplay Graphic Mod (FGM)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

dbGq38dmv9k.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 (Repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 25.06.2022 r.
Autor: Stalkersof


OPIS:

Spoiler

Freeplayowy mod na platformie Cienia Czarnobyla, który - jak sama nazwa sugeruje - skupia się na oprawie wizualnej. 


Główne zmiany:

Spoiler
  • Silnik OGSR_Engine_SHOC_EDITION_x64_2.1.181.
  • Lokacje zaczerpnięto z Dream Reader different look oraz Autumn Aurora 2.1. Zmieniono również roślinność i trawę. 
  • Nowe shadery, które wykorzystano dzięki silnikowi OGSR. Dodano również mikrostrukturalny bump, fale na trawie, różne filtry grafiki, saturację i kontrast, dopracowano bloom, model oświetlenia, tonemapping itd.
  • Wysokiej jakości modele NPC z Shadow of Chernobyl HD Models Addon
  • Dodano wszystkie mutanty, które pojawiły się w Zewie Prypeci. Potwory zostały dodatkowo przeskalowane.
  • Nowa trawa na wszystkich lokacjach. 
  • Pogoda autorstwa Fokstar. Zoptymalizowane tekstury, poprawki konfigów, dodano i zaadaptowano emisje. Pogoda jest dynamiczna. 
  • Nowe tekstury środowiska, nad którymi prace zakończono w 100%. Tekstury zaczerpnięto z różnych modyfikacji. Główną ich część tworzą tekstury z AA2, DRDA i Dream Reader different look. Niektóre zapożyczono z Anomaly 1.5.
  • Nowe cząsteczki. Standardowe zastąpiono ich lepszymi odpowiednikami. Dodano również wiele nowych.
  • Całkowicie przerobiono różne dźwięki środowiska na lokacjach. Ponadto dodano odgłosy z CzN, ZP oraz serii Metro. 
  • Nowy interfejs i HUD. Za podstawę posłużył UI Monolith 18.0 (OGSR Engine) oraz modyfikacje jego późniejszych wersji + poprawki. 
  • HUD otrzymał postefekty. W momencie, gdy gracz zbliża się do anomalii, to zmienia się jego kolor (pomarańczowy - spalacz, zielony - galareta itd.). Podobnie jak w Zewie Prypeci. 
  • Dodano nową muzykę w menu głównym. 
  • Zaimplementowano lepszej jakości broń. Modele rąk przy trzymaniu broni zmienione na te z CzN. Dodano również broń do walki wręcz i detektory artefaktów. 
  • Różne zmiany - jednakowe sloty, amunicja przy pasie, zmiana modeli rąk podczas zakładania kombinezonów, dynamiczny HUD kombinezonów (opcjonalnie), aktywny handel z NPC, dynamiczna muzyka (opcjonalnie), system zapełniania schowków, dynamiczna pogoda, dynamiczny loot, emisje, ''kołysanie się broni" z buildów, remont broni i kombinezonów w połączeniu z interfejsem z gry, możliwość nadania nazwy naszemu protagoniście, możliwość pozyskiwania części ciał mutantów (opcjonalnie), animacje korzystania z medykamentów oraz różnych produktów (opcjonalnie) i inne. 
  • Brak fabuły. Możliwość swobodnego przemieszczania się po Zonie - można wyruszyć do elektrowni w Czarnobylu, po czym wrócić do bunkra Sidorowicza. Pozostawiono zadania poboczne. Balans ułożono w taki sposób, że im głębiej znajdujemy się w Zonie, tym bardziej niezbędnym staje się posiadanie odpowiedniego wyposażenia. W tym celu trzeba zająć się handlem oraz typowo stalkerskimi profesjami. 
  • Zmiany w sztucznej inteligencji. Zaadaptowano AI Additions 2.0. Zmieniono niektóre obozowiska, co finalnie prowadzi do interesujących sytuacji - żołnierze na Kordonie mogą przejąć kontrolę nad wioską nowicjuszy, a stalkerzy wybić bandytów na ATP. Wilk natomiast może w każdej chwili zmienić lokację. 

Podziękowania: 

Spoiler
  • Specjalne podziękowania dla autorów tych modów, które zostały wykorzystane: Anomaly 1.5, Autumn Aurora 2.1 autorstwa Autumnal Wanderers (30.09.2015 r.), LWO, NS2016, OGSRmod, S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha DC, Final Update.
  • Szczególne podziękowania dla autora silnika: KRodin.
  • Za mój rozwój moda dziękuję: I am dead.
  • Twórcom serii Stalker za wniesienie do gry wielu dobrych rzeczy. 
  • Za testy: NikiTa_99029 i raf433 (Рафаэль Саакян).

 

SCREENY:

Spoiler

ss-user-05-18-22-10-20-21-l08-yantar.jpg ss-user-05-18-22-10-18-51-l08-yantar.jpg

ss-user-05-18-22-10-14-18-l09-deadcity.jpg ss-user-05-18-22-10-12-00-l09-deadcity.jpg

ss-user-05-18-22-10-36-55-l06-marsh.jpg ss-user-05-18-22-10-34-48-l06-marsh.jpg ss-user-05-18-22-10-30-54-l02-garbage.jpg ss-user-05-18-22-10-29-35-l02-garbage.jpg

VIDEO:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  • Modyfikacja jest w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. 

Pobrane archiwum z modyfikacją wystarczy rozpakować. Grę należy uruchomić poprzez xrEngine.exe z folderu bin_x64.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Dodatek nr.1:
Stalkerzy omijają anomalie. Zaadaptowano mod Stalkers are not blind v0.99 autorstwa Red75. Rozpoczęcie nowej gry nie jest wymagane. 

Źródło: appro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.