Agrael Opublikowano 26 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 26.09.2022 r. Autorzy: Ga2z & Mortan OPIS: Spoiler Nowa wersja znanego pakietu broni STCoP, która nie wprowadza żadnych globalnych zmian, a bardziej koncentruje się na próbie wyeliminowania błędów z poprzednich odsłon produkcji. W najnowszej aktualizacji autorzy wykorzystali materiały z EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks i Gunslinger Mod. Zmiany: Spoiler Dodano broń FN FAL, TOZ-106, DWL-10 z EFT WP. Z pewnymi modyfikacjami przywrócono broń AK-103, AK-104, AK-105, WSK-94, M16A2, WSSK Wychłop, OCz-02 Kiparis, Sajga-12K. Zmieniona pozycja trzymanej broni. Zalecana wartość hud_fov to 0,7. Naprawiono błędy związane z animacją t.j. z granatnikami i „pełzającymi” magazynkami po przeładowaniu broni. Dodano tekstury #bump (Gunslinger Mod), a także naprawiono te, które pojawiły się w starszych wersjach. Dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). Zastąpiono niektóre modele rąk (THAP Anomaly, Gunslinger Mod). Zmiana animacji z perspektywy trzeciej osoby u GG i NPC (A.R.E.A.). Dodano wysokiej jakości ikony dodatków (Gunslinger Mod). Zawarto najnowsze korekty silnika autorstwa Mortana. Zastąpiono/dodano modele dodatków do broni: - granatniki GP-25, M203, tłumiki 556, Hexagon 12K, TGP-V, celownik 1PN93-1 zamiast 1PN34 (Gunslinger Mod), - wymiana modelu ACOG (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks). - wymiana EOTech na EOTech 553 (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks). - dodano granatnik M320 (Boomsticks and Sharpsticks). - dodano granatnik FN40GL (Boomsticks and Sharpsticks). - poprawiono brakujące szkło na celowniku Barska Red Dot AC10632. Szczegółowe zmiany w każdej broni: Spoiler Pistolet PM - zmiana animacji, dźwięków (EFT WP, Gunslinger Mod). Pistolet PB - zmiana animacji, dźwięków (EFT WP, Gunslinger Mod). Pistolet Fort - dodano animacje kamery, zmiana dźwięków (Gunslinger Mod). Pistolet HPSA - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet Colt - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet Walther - wymiana modelu (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). Pistolet Beretta - zastąpiono animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet Sig-220 - zastąpiono animacje (EFT WP). Pistolet USP - dodano nowe animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet Desert Eagle - bez zmian. Pistolet Fort-17 - zmiana pozycji trzymania. Pistolet ТТ-33 - zastąpiono animacje (EFT WP). Pistolet Five-Seven - zastąpiono model i dźwięki (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). Pistolet APS - zastąpiono model i dźwięki (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). Pistolet GSz-18 - zastąpiono animacje (EFT WP). Pistolet PMm - zastąpiono animacje (EFT WP). Pistolet Glock - zastąpiono animacje (EFT WP). Pistolet FNX-45 - zmiana animacji kamery (Gunslinger Mod). Karabin AK-12 - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP) i modelu tłumika na TGP-A. Karabin AKS-74 - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). Karabin AKS-74U - zmiana animacji (EFT WP). Karabin AKM - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). Karabin AKMS - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). Karabin AK-101 - zmiana modelu magazynka, który wcześniej korzystał z amunicji kalibru 5.45 i zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). Karabin AK-103 - został oparty na modelu AK-74M z magazynkiem od AKM. Karabin AK-104 - został oparty na modelu AK-105 i magazynkiem od AKMS (Frimenitnet) z animacjami z EFT WP. Karabin AK-105 - zaczerpnięto z Boomsticks and Sharpsticks z wymianą magazynka (Mr. Rifleman). Karabin AN-94 - zmiana animacji (Gunslinger Mod). Karabin AS Wał - zmiana animacji (Alex Kotov). Karabin SR-3 Wichr - zmiana animacji (EFT WP). Karabin OC-14 Groza - bez zmian. Karabin AUG A1 - wymieniono na AUG A3 autorstwa FIREBREATH1001. Karabin LR-300 - wymiana modelu (Molphar) i animacji (SiberCat). Karabin L85 - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (BlindSide) + unikalna wersja BAS z granatnikiem. Karabin FN-2000 - wymieniono na SCAR-H autorstwa SiberCat. Karabin HK G36 - naprawiono animacje. Karabin SIG-550 - wymieniono na FN FAL z EFT WP z częściową teksturą autorstwa YuriVernadsky + unikalny wariant z EFT WP. Karabin SIG-552 - zmiana animacji (SiberCat). Karabin HK-416 - zmiana animacji (SiberCat). Karabin M16A2 - przywrócono ze starszej wersji moda 3.2 z nowymi animacjami (SiberCat). Pistolet maszynowy HK UMP - wymiana tłumika na prawidłowy (.45) i animacji (FIREBREATH1001). Pistolet maszynowy MP5 - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet maszynowy PPSz - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). Pistolet maszynowy PP-19-01 Witiaź - wymiana modelu (Krycek, Noodum, Blackgrowl, Cr3pis) i animacje autorstwa FIREBREATH1001 Pistolet maszynowy PP-19 Bizon - zmiana animacji (Blackgrowl). Pistolet maszynowy OCz-02 Kiparis - przywrócono ze starszej wersji. Animacje autorstwa Souvlakii. Karabin maszynowy RPK - retekstura (YuriVernadsky). Karabin maszynowy RPK-74 - retekstura (YuriVernadsky). Karabin maszynowy PKM - poprawa „latających” pocisków podczas przeładowania, poprawa modelu i mała retekstura autorstwa Mortana. Karabin maszynowy PKP Pieczenieg - poprawa „latających” pocisków podczas przeładowania, poprawa tekstur autorstwa Mortana. Karabin SWU - nieco zmniejszony rozmiar broni w dłoniach, poprawa tekstury amunicji w magazynku. Karabin SWD - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (EFT WP). Karabin SWT-40 - zmiana animacji (BlindSide). Karabin samopowtarzalny SKS - bez zmian. Karabin WSS Wintoriez - zmiana animacji (Alex Kotov). Karabin Gaussa - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks). Karabin L96A1 - zmiana animacji (FIREBREATH1001). Karabin Barrett M82 - bez zmian. Karabin WSSK Wychłop - przywrócono ze starszej wersji ze zmianą modelu (Aleksandar Milankovic) i animacji z dźwiękiem (BarryBogs). Strzelba SPAS-12 - zamiana modelu na МР-153 z EFT WP autorstwa SAM61. Strzelba samopowtarzalna Sajga-12K - wymiana tłumika (Gunslinger Mod). Strzelba Winchester 1200 - (+ unikalny wariant), zmiana modelu na МР-133 z EFT WP. Strzelba TOZ-34 - zmiana animacji (BlindSide) i tekstury (Gunslinger Mod). Strzelba TOZ-66 - zmiana animacji (BlindSide) i tekstury (Gunslinger Mod). Strzelba TOZ-106 - wymiana modelu (EFT WP). Strzelba Protecta - naprawa animacji. Strzelba samopowtarzalna Wiepr-12 Młot - przywrócono z wersji 3.1, animacje autorstwa BlindSide z drobnymi poprawkami. Granatnik RG-6 - bez zmian. Granatnik RPG-7 - wymiana modelu, dźwięku (Gunslinger Mod) i animacji (TAZ 3.0). Granatnik M79 - naprawa animacji. Nóż - zmiana animacji (EFT WP). Lornetka - zmiana animacji (EFT WP). Podziękowania: Spoiler Specjalne podziękowania: SAM61 - za pomoc przy modyfikacji oraz wiele modeli. КИТ - za wiele tekstur, które użyto w modyfikacji. r_populik - OWR mod, dużo świetnych animacji i modeli. Shoker - SWM mod, a także kod do celowników 3D. Ghost-2142 - pakiet EFT. ky-ky, Comrade_Bear, Tank1092 - TAZ 3.0 i tamtejsze animacje. Millenia - autorka wielu doskonałych tekstur i modeli. РикошетТ aka Lancew - SWM mod, świetne animacje. Sin! и [PROTOTYPE] - GWR mod. amik - za cząsteczki. LVunter - za shadery noktowizora w soczewce. rafa - za poprawki optymalizujące celowniki. nasar75 - za animacje Barrett M82 i niektóre poprawki. ICHICROW - za doskonałe modele dłoni. Igrok1122 - za animacje SWD i AK-74. GeeP85 - za siatki celownicze. KingFriday - srap, wiele animacji. lafugix - pomoc przy teksturach. Osoby, które w ten czy inny sposób pomogły przy projekcie lub których prace zostały wykorzystane w modzie (przepraszam, jeżeli kogoś pominąłem): Frimenitnet, Heffy, ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R., BULL5H1T, sektor_aka, LostAlphaRus, SkyLoader, Black_Piligrim, Twinke Masta, Seph, Drew, Sarvs, WinZip, BLACKMETAL, Krycek, EdgeStylez, Arby26, DICE, Tenoyl, Toasty Fresh, Blur, Nomadec, Rafael De Jongh, ImBrokeRU, ElectroStalker, Tigg, Thanez, Corvalho, MTindle, Loner_13, GR3B3N, Maxivz, Ruslanicus, Mongol, Muller, SanekEd, Freefall, H.U.N.T.E.R_7.62, r0tzbua, Paul68Rageous, Crash, Aggressive Napkin, Kimono i wielu innych. Naprawa awarii/błędów: Spoiler Naprawa błędu "can't create sound device" - zainstaluj OpenAL. Konieczne jest usunięcie pamięci podręcznej shaderów (folder shaders_cache w waszym folderze user lub appdata). Komenda w konsoli g_3d_scopes on / off - włącza i wyłącza celowniki 3D bezpośrednio w grze. Podczas gry z CGIM 2 zmień dynamic_sun_dir na false w pliku stcop_config.ltx w folderze gamedata/configs. Rekomendowana wartość hud_fov to 0,7. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Sprawdź w głównym katalogu gry, czy nie ma w nim folderu gamedata. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry (folder gamedata i bin). Należy usunąć shader cache w następujący sposób: poprzez plik fsgame.ltx (główny katalog gry) zlokalizuj folder appdata - spójrz na pierwszą linijkę: $app_data_root$. Po przejściu do określonej ścieżki usuwamy folder shaders_cache. W konsoli (~) należy ustawić zalecaną wartość g_hud_fov 0.7. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Źródło: 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2022 Przegląd broni: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Victor Opublikowano 9 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2023 Żeby przenieść te pliki muszę podać hasło, mógłbyś je podać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.