Skocz do zawartości

STCoP Weapon Pack 3.5


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

stcop3.5_stalkerteam.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 26.09.2022 r.
Autorzy: Ga2z & Mortan


OPIS:

Spoiler

Nowa wersja znanego pakietu broni STCoP, która nie wprowadza żadnych globalnych zmian, a bardziej koncentruje się na próbie wyeliminowania błędów z poprzednich odsłon produkcji. W najnowszej aktualizacji autorzy wykorzystali materiały z EFT WPBoomsticks and Sharpsticks i Gunslinger Mod


Zmiany: 

Spoiler
  1. Dodano broń FN FAL, TOZ-106, DWL-10 z EFT WP.
  2. Z pewnymi modyfikacjami przywrócono broń AK-103, AK-104, AK-105, WSK-94, M16A2, WSSK Wychłop, OCz-02 Kiparis, Sajga-12K.
  3. Zmieniona pozycja trzymanej broni. Zalecana wartość hud_fov to 0,7.
  4. Naprawiono błędy związane z animacją t.j. z granatnikami i „pełzającymi” magazynkami po przeładowaniu broni. 
  5. Dodano tekstury #bump (Gunslinger Mod), a także naprawiono te, które pojawiły się w starszych wersjach. 
  6. Dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  7. Zastąpiono niektóre modele rąk (THAP Anomaly, Gunslinger Mod). 
  8. Zmiana animacji z perspektywy trzeciej osoby u GG i NPC (A.R.E.A.).
  9. Dodano wysokiej jakości ikony dodatków (Gunslinger Mod). 
  10. Zawarto najnowsze korekty silnika autorstwa Mortana. 
  11. Zastąpiono/dodano modele dodatków do broni:
    - granatniki GP-25, M203, tłumiki 556, Hexagon 12K, TGP-V, celownik 1PN93-1 zamiast 1PN34 (Gunslinger Mod), 
    - wymiana modelu ACOG (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks).
    - wymiana EOTech na EOTech 553 (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks).
    - dodano granatnik M320 (Boomsticks and Sharpsticks). 
    - dodano granatnik FN40GL (Boomsticks and Sharpsticks). 
    - poprawiono brakujące szkło na celowniku Barska Red Dot AC10632.

Szczegółowe zmiany w każdej broni: 

Spoiler
  1. Pistolet PM - zmiana animacji, dźwięków (EFT WP, Gunslinger Mod).
  2. Pistolet PB - zmiana animacji, dźwięków (EFT WP, Gunslinger Mod).
  3. Pistolet Fort - dodano animacje kamery, zmiana dźwięków (Gunslinger Mod). 
  4. Pistolet HPSA - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  5. Pistolet Colt - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  6. Pistolet Walther - wymiana modelu (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). 
  7. Pistolet Beretta - zastąpiono animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  8. Pistolet Sig-220 - zastąpiono animacje (EFT WP). 
  9. Pistolet USP - dodano nowe animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  10. Pistolet Desert Eagle - bez zmian. 
  11. Pistolet Fort-17 - zmiana pozycji trzymania. 
  12. Pistolet ТТ-33 - zastąpiono animacje (EFT WP). 
  13. Pistolet Five-Seven - zastąpiono model i dźwięki (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). 
  14. Pistolet APS - zastąpiono model i dźwięki (Gunslinger Mod), animacje (EFT WP). 
  15. Pistolet GSz-18 - zastąpiono animacje (EFT WP). 
  16. Pistolet PMm - zastąpiono animacje (EFT WP). 
  17. Pistolet Glock - zastąpiono animacje (EFT WP). 
  18. Pistolet FNX-45 - zmiana animacji kamery (Gunslinger Mod). 
  19. Karabin AK-12 - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP) i modelu tłumika na TGP-A.
  20. Karabin AKS-74 - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). 
  21. Karabin AKS-74U - zmiana animacji (EFT WP). 
  22. Karabin AKM - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). 
  23. Karabin AKMS - zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP). 
  24. Karabin AK-101 - zmiana modelu magazynka, który wcześniej korzystał z amunicji kalibru 5.45 i zmiana animacji podczas korzystania z granatnika (EFT WP).
  25. Karabin AK-103 - został oparty na modelu AK-74M z magazynkiem od AKM. 
  26. Karabin AK-104 - został oparty na modelu AK-105 i magazynkiem od AKMS (Frimenitnet) z animacjami z EFT WP. 
  27. Karabin AK-105 - zaczerpnięto z Boomsticks and Sharpsticks z wymianą magazynka (Mr. Rifleman). 
  28. Karabin AN-94 - zmiana animacji (Gunslinger Mod). 
  29. Karabin AS Wał - zmiana animacji (Alex Kotov). 
  30. Karabin SR-3 Wichr - zmiana animacji (EFT WP). 
  31. Karabin OC-14 Groza - bez zmian. 
  32. Karabin AUG A1 - wymieniono na AUG A3 autorstwa FIREBREATH1001.
  33. Karabin LR-300 - wymiana modelu (Molphar) i animacji (SiberCat). 
  34. Karabin L85 - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (BlindSide) + unikalna wersja BAS z granatnikiem. 
  35. Karabin FN-2000 - wymieniono na SCAR-H autorstwa SiberCat.
  36. Karabin HK G36 - naprawiono animacje. 
  37. Karabin SIG-550 - wymieniono na FN FAL z EFT WP z częściową teksturą autorstwa YuriVernadsky + unikalny wariant z EFT WP. 
  38. Karabin SIG-552 - zmiana animacji (SiberCat).
  39. Karabin HK-416 - zmiana animacji (SiberCat). 
  40. Karabin M16A2 - przywrócono ze starszej wersji moda 3.2 z nowymi animacjami (SiberCat). 
  41. Pistolet maszynowy HK UMP - wymiana tłumika na prawidłowy (.45) i animacji (FIREBREATH1001). 
  42. Pistolet maszynowy MP5 - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  43. Pistolet maszynowy PPSz - dodano animacje kamery (Gunslinger Mod). 
  44. Pistolet maszynowy PP-19-01 Witiaź - wymiana modelu (Krycek, Noodum, Blackgrowl, Cr3pis) i animacje autorstwa FIREBREATH1001
  45. Pistolet maszynowy PP-19 Bizon - zmiana animacji (Blackgrowl).
  46. Pistolet maszynowy OCz-02 Kiparis - przywrócono ze starszej wersji. Animacje autorstwa Souvlakii.
  47. Karabin maszynowy RPK - retekstura (YuriVernadsky).
  48. Karabin maszynowy RPK-74 - retekstura (YuriVernadsky).
  49. Karabin maszynowy PKM - poprawa „latających” pocisków podczas przeładowania, poprawa modelu i mała retekstura autorstwa Mortana.
  50. Karabin maszynowy PKP Pieczenieg - poprawa „latających” pocisków podczas przeładowania, poprawa tekstur autorstwa Mortana. 
  51. Karabin SWU - nieco zmniejszony rozmiar broni w dłoniach, poprawa tekstury amunicji w magazynku. 
  52. Karabin SWD - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (EFT WP). 
  53. Karabin SWT-40 - zmiana animacji (BlindSide).
  54. Karabin samopowtarzalny SKS - bez zmian. 
  55. Karabin WSS Wintoriez - zmiana animacji (Alex Kotov). 
  56. Karabin Gaussa - wymiana modelu (Gunslinger Mod) i animacji (EFT WP, Boomsticks and Sharpsticks).
  57. Karabin L96A1 - zmiana animacji (FIREBREATH1001).
  58. Karabin Barrett M82 - bez zmian. 
  59. Karabin WSSK Wychłop - przywrócono ze starszej wersji ze zmianą modelu (Aleksandar Milankovic) i animacji z dźwiękiem (BarryBogs).
  60. Strzelba SPAS-12 - zamiana modelu na МР-153 z EFT WP autorstwa SAM61.
  61. Strzelba samopowtarzalna Sajga-12K - wymiana tłumika (Gunslinger Mod). 
  62. Strzelba Winchester 1200 - (+ unikalny wariant), zmiana modelu na МР-133 z EFT WP. 
  63. Strzelba TOZ-34 - zmiana animacji (BlindSide) i tekstury (Gunslinger Mod). 
  64. Strzelba TOZ-66 - zmiana animacji (BlindSide) i tekstury (Gunslinger Mod). 
  65. Strzelba TOZ-106 - wymiana modelu (EFT WP). 
  66. Strzelba Protecta - naprawa animacji. 
  67. Strzelba samopowtarzalna Wiepr-12 Młot - przywrócono z wersji 3.1, animacje autorstwa BlindSide z drobnymi poprawkami. 
  68. Granatnik RG-6 - bez zmian. 
  69. Granatnik RPG-7 - wymiana modelu, dźwięku (Gunslinger Mod) i animacji (TAZ 3.0). 
  70. Granatnik M79 - naprawa animacji.
  71. Nóż - zmiana animacji (EFT WP). 
  72. Lornetka - zmiana animacji (EFT WP).

Podziękowania: 

Spoiler

Specjalne podziękowania: 

  • SAM61 - za pomoc przy modyfikacji oraz wiele modeli. 
  • КИТ - za wiele tekstur, które użyto w modyfikacji. 
  • r_populik - OWR mod, dużo świetnych animacji i modeli. 
  • Shoker - SWM mod, a także kod do celowników 3D.
  • Ghost-2142 - pakiet EFT.
  • ky-ky, Comrade_Bear, Tank1092 - TAZ 3.0 i tamtejsze animacje. 
  • Millenia - autorka wielu doskonałych tekstur i modeli.
  • РикошетТ aka Lancew - SWM mod, świetne animacje. 
  • Sin! и [PROTOTYPE] - GWR mod. 
  • amik - za cząsteczki. 
  • LVunter - za shadery noktowizora w soczewce. 
  • rafa - za poprawki optymalizujące celowniki.
  • nasar75 - za animacje  Barrett M82 i niektóre poprawki.
  • ICHICROW - za doskonałe modele dłoni.
  • Igrok1122 - za animacje SWD i AK-74. 
  • GeeP85 - za siatki celownicze. 
  • KingFriday - srap, wiele animacji. 
  • lafugix - pomoc przy teksturach. 

Osoby, które w ten czy inny sposób pomogły przy projekcie lub których prace zostały wykorzystane w modzie (przepraszam, jeżeli kogoś pominąłem):

  • Frimenitnet, Heffy, ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R., BULL5H1T, sektor_aka, LostAlphaRus, SkyLoader, Black_Piligrim, Twinke Masta, Seph, Drew, Sarvs, WinZip, BLACKMETAL, Krycek, EdgeStylez, Arby26, DICE, Tenoyl, Toasty Fresh, Blur, Nomadec, Rafael De Jongh, ImBrokeRU, ElectroStalker, Tigg, Thanez, Corvalho, MTindle, Loner_13, GR3B3N, Maxivz, Ruslanicus, Mongol, Muller, SanekEd, Freefall, H.U.N.T.E.R_7.62, r0tzbua, Paul68Rageous, Crash, Aggressive Napkin, Kimono i wielu innych.

Naprawa awarii/błędów: 

Spoiler
  • Naprawa błędu "can't create sound device" - zainstaluj OpenAL
  • Konieczne jest usunięcie pamięci podręcznej shaderów (folder shaders_cache w waszym folderze user lub appdata).
    Komenda w konsoli g_3d_scopes on / off - włącza i wyłącza celowniki 3D bezpośrednio w grze. 
    Podczas gry z CGIM 2 zmień dynamic_sun_dir na false w pliku stcop_config.ltx w folderze gamedata/configs.
    Rekomendowana wartość hud_fov to 0,7.

 

SCREENY:

Spoiler

cJLrM45.jpg  SqHSovf.jpg  njKynfi.jpg

BFYgA4K.jpg  4oSb6WG.jpg  9WUqUvH.jpg

LCso4d1.jpg  DGWPJGj.jpg  bIP62EF.jpg

koX7RRd.jpg  kDwF1V3.jpg  cpOIhkX.jpg

nWkGy9F.jpg  cCqqcaE.jpg  gPdsfBx.jpg

CVVWAr7.jpg  jimCyIs.jpg  OWoKPhM.jpg

WO9bXMD.jpg  3JdTjLU.jpg RYdYxyx.jpg

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Sprawdź w głównym katalogu gry, czy nie ma w nim folderu gamedata. 
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem należy umieścić w głównym katalogu gry (folder gamedata i bin). 
  3. Należy usunąć shader cache w następujący sposób: poprzez plik fsgame.ltx (główny katalog gry) zlokalizuj folder appdata - spójrz na pierwszą linijkę: $app_data_root$. Po przejściu do określonej ścieżki usuwamy folder shaders_cache.
  4. W konsoli (~) należy ustawić zalecaną wartość g_hud_fov 0.7.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.