Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Twórcy: GSC Game World Wersja: 0.4 (SoC) z 14 maja 2007 roku OPIS: Spoiler Początkowo został wydany dla wsparcia mappingu do multiplayera, w związku z czym nie zawiera kompilatora xrAI, potrzebnego dla budowy poziomów do pojedyńczej gry. Jednakże poza brakiem xrAI, jest to samo narzędzie, które zostało wykorzystane przy Cieniu Czarnobyla. Funkcjonalność zawartych w nim programów nie jest ograniczona. Pozwala pracować z poziomami (LE), importem i ustawieniem modeli (AE), shaderami (SE) i biblioteką cząsteczek-efektów (PE), a także szeregiem mniejszych obszarów. Jest to de facto standard dla tworzenia dużych modów. Umożliwia pracę w CzN i ZP podczas korzystania z zewnętrznych wersji xrAI. SKŁAD: Spoiler Level Editor Actor Editor Shader Editor Particle Editor xrLC xrDO Zawiera również: Pluginy do eksportu z Maya 8 i 8.5 do formatu *.object Skrypty dla Maya Tutoriale podstawowej pracy (20) w języku angielskim NIEOFICJALNE PATCHE: Spoiler Patch od Neo][ i Haron v0.1 z 17 maja 2007 roku: Poprawiony błąd z właściwościami spawn element, gdzie otwierało się okno wyboru LightAnims zamiast modelu wizualnego. v0.2i (wersja testowa): Poprawiono błąd z wyświeltaniem detail objects (trawy w Level Editor) Poprawiono brak demo-obiektów w Shader Editor Zaktualizowano szereg bibliotek: Bugtrap.dll (do wersji 1.2.2654.37769) cc3260mt.dll (do wersji 6.0.1.0) Borlndmm.dll (do wersji 7.0.4.453) FreeImage.dll (do wersji 3.10.0.0) LWO.dll (obsługiwane LightWave 7.x+) v0.3 z 16 lutego 2009 roku: Poprawiono niedziałający Actor Editor Poprawiono wiele błędów ze zgodnością v0.4 z 4 listopada 2009 roku: Przywrócono opcje xrLC Patche od K.D Wyłączono optymalizację meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do *.ogf (analogicznie HQ Geometry w AE X-Ray SDK CoP). Screeny: Poprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures. Błąd pojawiał się z powodu dużej ilości LOD-obiektów na lokacji (>128). Po prostu nie pasowały do tekstury 2048х2048. Teraz tekstura będzie zwiększona do potrzebnych rozmiarów i odpowiednio LOD'ów będzie można umieścić znacznie więcej. Poprawiono brak okna wyboru plików przy dodawaniu animacji na Windows Vista/7 i wyżej. Powinny działać i inne problemowe okienka. Uwaga! Actor Editor powinien uruchamiać się z poprawką ACT na XPFileDialog. Patch od Real Wolf Zdjęto ograniczenie na dodawanie większej ilości modeli na scenę jednorazowo (przez Multiple Append, itp.). W oryginale było maksymalnie 32 modele. INSTALACJA: Spoiler Pobierz jeden z dostępnych linków: X-Ray SDK SoC, a także patche. Uruchom plik instalatora "xray-sdk-setup-v0.4", i zainstaluj SDK w wygodny dla was katalog. UWAGA! Ścieżka do katalogu nie powinna zawierać spacji, inaczej podczas pracy z SDK będzie wylot. Uruchom plik *.exe instalatora patcha od Neo][ i Haron, i zainstaluj go w głównym katalogu z X-Ray SDK SoC. Zainstaluj X-Ray AI Compiler SoC. Plik xrECoreB.dll z pierwszego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik LevelEditor.exe z drugiego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik xrCoreB.dll z trzeciego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik xrEPropsB.dll z patcha od Real Wolf, przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Rozpakuj archiwa gry Cienia Czarnobyla i przekopiuj otrzymany folder gamedata z zamianą do ścieżki "X-Ray_SDK_SoC/level_editor." Jeśli wasz system Windows jest nowszy niż XP, obowiązkowo usuń niezgodność X-Ray SDK SoC z Windows lub zainstaluj współczesną wersję X-Ray SDK SoC 2014 Edition. LINK DO POBRANIA: Spoiler X-Ray SDK: [KLIK] JEŚLI NIE POBIERA SIĘ, TO WARTO OTWORZYĆ LINK W INCOGNITO I JESZCZE RAZ GO WTEDY OTWORZYĆ. Patche: Patch od Neo][ и Haron Patch #1 od K.D Patch #2 od K.D (brak linku) Patch #3 od K.D Patch od Real Wolf ŹRÓDŁO: ap-pro.ru modfaq.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.