Skocz do zawartości

X-Ray SDK 0.4 (SoC)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

35fa1a2234.png

Twórcy: GSC Game World
Wersja: 0.4 (SoC) z 14 maja 2007 roku

 

OPIS:

Spoiler

Początkowo został wydany dla wsparcia mappingu do multiplayera, w związku z czym nie zawiera kompilatora xrAI, potrzebnego dla budowy poziomów do pojedyńczej gry. Jednakże poza brakiem xrAI, jest to samo narzędzie, które zostało wykorzystane przy Cieniu Czarnobyla. Funkcjonalność zawartych w nim programów nie jest ograniczona. Pozwala pracować z poziomami (LE), importem i ustawieniem modeli (AE), shaderami (SE) i biblioteką cząsteczek-efektów (PE), a także szeregiem mniejszych obszarów.

Jest to de facto standard dla tworzenia dużych modów. Umożliwia pracę w CzN i ZP podczas korzystania z zewnętrznych wersji xrAI.

 

SKŁAD:

Spoiler
  • Level Editor
  • Actor Editor
  • Shader Editor
  • Particle Editor
  • xrLC
  • xrDO

Zawiera również:

  • Pluginy do eksportu z Maya 8 i 8.5 do formatu *.object
  • Skrypty dla Maya
  • Tutoriale podstawowej pracy (20) w języku angielskim

 

NIEOFICJALNE PATCHE:

Spoiler

Patch od Neo][ i Haron

v0.1 z 17 maja 2007 roku:

  • Poprawiony błąd z właściwościami spawn element, gdzie otwierało się okno wyboru LightAnims zamiast modelu wizualnego.

v0.2i (wersja testowa):

  • Poprawiono błąd z wyświeltaniem detail objects (trawy w Level Editor)
  • Poprawiono brak demo-obiektów w Shader Editor
  • Zaktualizowano szereg bibliotek:
  • Bugtrap.dll (do wersji 1.2.2654.37769)
  • cc3260mt.dll (do wersji 6.0.1.0)
  • Borlndmm.dll (do wersji 7.0.4.453)
  • FreeImage.dll (do wersji 3.10.0.0)
  • LWO.dll (obsługiwane LightWave 7.x+)

v0.3 z 16 lutego 2009 roku:

  • Poprawiono niedziałający Actor Editor
  • Poprawiono wiele błędów ze zgodnością

v0.4 z 4 listopada 2009 roku:

  • Przywrócono opcje xrLC

Patche od K.D

  • Wyłączono optymalizację meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do *.ogf (analogicznie HQ Geometry w AE X-Ray SDK CoP).

Screeny:

1cb12bd330.png5610a49ada.png

  • Poprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures.
  • Błąd pojawiał się z powodu dużej ilości LOD-obiektów na lokacji (>128). Po prostu nie pasowały do tekstury 2048х2048. Teraz tekstura będzie zwiększona do potrzebnych rozmiarów i odpowiednio LOD'ów będzie można umieścić znacznie więcej.
  • Poprawiono brak okna wyboru plików przy dodawaniu animacji na Windows Vista/7 i wyżej. Powinny działać i inne problemowe okienka.
  • Uwaga! Actor Editor powinien uruchamiać się z poprawką ACT na XPFileDialog.

 

Patch od Real Wolf

  • Zdjęto ograniczenie na dodawanie większej ilości modeli na scenę jednorazowo (przez Multiple Append, itp.). W oryginale było maksymalnie 32 modele.

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Pobierz jeden z dostępnych linków: X-Ray SDK SoC, a także patche.
  2. Uruchom plik instalatora "xray-sdk-setup-v0.4", i zainstaluj SDK w wygodny dla was katalog.
    • UWAGA! Ścieżka do katalogu nie powinna zawierać spacji, inaczej podczas pracy z SDK będzie wylot.
  3. Uruchom plik *.exe instalatora patcha od Neo][ i Haron, i zainstaluj go w głównym katalogu z X-Ray SDK SoC.
  4. Zainstaluj X-Ray AI Compiler SoC.
  5. Plik xrECoreB.dll z pierwszego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  6. Plik LevelEditor.exe z drugiego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  7. Plik xrCoreB.dll z trzeciego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  8. Plik xrEPropsB.dll z patcha od Real Wolf, przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  9. Rozpakuj archiwa gry Cienia Czarnobyla i przekopiuj otrzymany folder gamedata z zamianą do ścieżki "X-Ray_SDK_SoC/level_editor."
  10. Jeśli wasz system Windows jest nowszy niż XP, obowiązkowo usuń niezgodność X-Ray SDK SoC z Windows lub zainstaluj współczesną wersję X-Ray SDK SoC 2014 Edition.

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

X-Ray SDK: [KLIK]

JEŚLI NIE POBIERA SIĘ, TO WARTO OTWORZYĆ LINK W INCOGNITO I JESZCZE RAZ GO WTEDY OTWORZYĆ.

Patche:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

modfaq.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.