Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2022 X-Ray SDK-0.4 od Yara OPIS: Spoiler Jest to SDK 0.4 zebrany z kodów źródłowych, w którym są dziesiątki poprawek i ulepszeń. Zmiany: Spoiler Dla wszystkich edytorów włączono wsparcie LARGEADDRESSAWARE \editors\name_editor\name_editor.bpr, ... LFLAGS ... -GF:LARGEADDRESSAWARE Dodano klucze dla uruchomienia edytorów: -no_warn_fv (wyłącza wiadomości w logu: CSceneObject: 'file_name' different file version!) -no_warn_ft (wyłącza wiadomości w logu: Can't find texture 'texture_name') Zmiany: Poprawiono okna dialogowe w edytorach pod win7 / win10 Poprawiono eksport DM (AE) Przy eksporcie dodaje w logu nazwę modelu / animacje (AE) Wyłączenie optymalizacji modeli szkieletowych meshes (AE) Teraz przy zmianie parametrów kości aktualizowane są tylko właściwości, lista nie zmienia się, aby kości nie zwijały się poniżej wydzielonej (AE) Wczytanie / zapis listy kości w bone parts (AE) Obsługa drag'n'drop w АЕ Flag force 16bit motion (editor preferences > tools > motion export) Nie zmieniać dźwięków w ~name.ogg przy synchronizacji fixed image editor Pisać nazwę surface do logu, jeśli zostały wskazane niezgodne shadery Zapisać build_details.dds jako DXT3 Zwiększenie maksymalnego rozmiaru build_details.dds do 4096x4096 Zwiększenie maksymalnego rozmiaru level_lods.dds do 4096x4096 Poprawiony błąd podczas wybierania <none> przy wyborze grupy THM dla grup jest teraz zapisywany w folderze groups, a nie w objects Zamiana prostej wiadomości w log na okienko z błędem, przy próbie dodania nieprawidłowego szczegółowego obiektu Możliwość regulowania rozproszenia słońca w ustawieniach sceny, aby zadziałały miękkie cienie Najwyższa jakość hemisfery w ustawieniach sceny (hemisphere quality: 4) Poprawka błędu przy naciśnięciu na pustą przestrzeń w trybie Attach Object Ochrona przed pustymi parametrami $spawn, czasami mogą doprowadzić do błędów Wyświetlać nazwę pliku obiektu w wiadomości, jeśli nie został znaleziony Ilość jednocześnie dodanych obiektów (do 1024, na listach, gdzie trzeba zaznaczyć opcję) dla szczegółowych obiektów w object list - 100 Zdjęcie ograniczenia na ilość wallmarków Tekstowy edytor dla snap-listy Nie czyścić snap list podczas wykonywania Clear AI Map Oddzielny przycisk dla eksportu level.snd_env Formularz z listą szczegółowych obiektów teraz można rozciągać w szerokości, również można regulować szerokość lewej i prawej jej części. Wysokość elementów z listy jest regulowana kółkiem myszy. Wiadomość zamisat okna z błędem, przy braku ANM w polu Motion (zones, heli) Okno z błędem przy nieprawidłowej spawn-sekcji LE podczas budowania poziomu (Compile->Build) nie usuwa małych poligonów Wyłączenie optymalizacji obiektów przy wczytywaniu Teraz skala obiektu jest brana pod uwagę przy sprawdzaniu invalid faces Zwiększona precyzja pozycjonowania obiektów do 4 miejsc po przecinku. (AE, LE) Poprawka generatora rozbijalnego szkła Autofocus na niektóre błędy z listami Rozwiń cały zwój (listę kości, itp.) po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem ctrl Poprawka błędu w przypadku ustawienia na 0 ilości zapamiętanych ostatnich plików (recent count) W trybie obrotu obiektów dodano stały obrót (90 stopni) z przytrzymanym ctrl Zapis obrotu przy przemieszczaniu obiektu z przywiązaniem Normal Aligment (from cop src) Usunięto wiadomości, typu Please notify AlexMX... Zwiększono limit szybkości (do 1000) w edytorach Zwiększono limit pixel per meter (do 100) w ustawieniach sceny Nie wyświetlać okienka z potwierdzeniem po stworzeniu sky small Zapisać parametr Depth Tolerance (box pick in LE settings) Wł./wył. rysowania nod/węzłów przy generacji AI siatki (wył. - proces jest szybszy) Kontynuowanie odtwarzania animacji cząsteczek po zmianie parametrów, jeśli została naciśnięty przycisk Play (PE) Większa pozycja wyboru w Object List nie resetuje się (LE) Odblokowano opcję hemisphere control (domyślnie zawsze hemi) (dla fanów statyki) LINK DO POBRANIA: Spoiler Google Drive: https://drive.google.com/file/d/12tR-JjG8lCsV13g9CFFsS-chyRzI0JuC/view BitBucket: https://bitbucket.org/Yar0s1av/xray_stalker_sdk_04_fixed/downloads/xray_sdk_soc_fixed_smg.7z INSTALACJA: Spoiler Zainstalować oryginalny SDK 0.4. Z archiwum skopiować folder bins i pliki .bat dla uruchomienia, i wrzucić w folder SDK (\level_editor). DODATKOWO: Spoiler XrAI od Yara: Spoiler W xrAI zwiększono ilość wątków przy kompilacji AI-siatki z 3 do 8. Klucze: "-? or -h == this help \n" "-draft -f <level_name> == fast compile AI-map without covers \n" "-verify <level_name> == verify AI-map \n" "-f <level_name> == compile AI-map with covers in gamedata/levels/<level_name>/ \n" "-g <level_name> == build offline AI graph and cross-table to AI-map in gamedata/levels/<level_name>/ \n" "-m (-m <level_name>) == merge level graphs \n" "-s (-s <level_name>) == build game spawn data \n" "-no_separator_check == skip check grid overlapping with restrictor shapes \n" "-silent == suppress congratulation message \n" "\n" "NOTE: Ostatni klucz jest potrzebny dla dowolnej funkcjonalności\n"; Link do pobrania: https://cloud.mail.ru/public/5wrh/4QnkpZCxV Przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Spoiler Jest jeszcze dodatek, dodający przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Link na oryginalny post na gameru.net Jest to opcjonalne, i wymaga jakiegoś przetwarzania geometrii SoC w 3D edytorze. Kompilatory x64 od hi_flyer + macron: Spoiler hi_flyer: Zebrano swój wariant х64 (SoC) kompilatorów xrLC i xrDO. xrDO używa do 8 wątków, xrLC do 11 wątków na etapie renderowania lightmap, na procesorach z ilością wątków < 11 może działać wolniej. Również w obecności dla xrLC, nowe klucze na wyłączenie renderowania lightmap terenu, źródeł światła hemi i sun Jeśli ktoś jest ciekawy, efekty testów, w tym przypadku w porównaniu z innymi kompilatorami są mile widziane. macron: Nieduża aktualizacja х64 (SoC) kompilatorów: - dodano instrukcję. - xrLC: poprawiono podwójne wyświetlanie błędów o nieznalezionych plikach w logu. Błędy są wydzielane pustymi liniami. Link do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/MR5apdQmq3dLpw Converter 0.2.1 od abramcumner: Spoiler converter 0.2.1 od abramcumner Link do pobrania: abramcumner / xray_re-tools ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.