Skocz do zawartości

AP-PRO Showcase 2022


tom3kb

Rekomendowane odpowiedzi

Dla niewtajemniczonych - True Stalker pojawi się w... 2023. Jednak :) Miałem nadzieję, że może go wydadzą na święta lub z okazji nowego roku. 

A poza tym, to był też zwiastun SFZ, Back to the Stalker. No i sporo innych modów. Na przykład ma się pojawić nowy remake Tajnych Ścieżek 2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metro 2033: Legacy.

image.png

Kolejne informacje z moda do gry Metro 2033: Redux. Wg twórców projekt jest gotowy w 60%, ukończono 3 z 7 rozdziałów opowieści.

image.png

Mapy do moda są już praktycznie ukończone. Historia będzie miała dwa zakończenia.

image.png

Do moda zostaną dodane nowe bronie, kilka zapożyczono z Gunslinger mod. Zostaną też dodane różne minigierki.

image.png

 

Poniżej teaser do moda Net Online.

 

Artifact.

Filmik prezentujący lokację Perymetr oraz ogólny wygląd moda, w tym oświetlenie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne filmiki.

Teaser moda Silentium.

Na filmiku pokazana jest nowa lokacja z ciekawymi miejscówkami, którą zobaczymy w modzie.

Global Stalker Weather Rework (G.S.W.R).

Pokazano jak wygląda teraz mod, zmiany wyjdą w następnej aktualizacji. Można też zobaczyć kilka broni z użytego packa STCoP v3.5. Premiera w przeciągu 2 miesięcy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z głównych niespodzianek na AP-PRO Showcase 2022 był pierwszy zwiastun modyfikacji Alone In Windstorm: Fallen Bear.

Jest to pełnoprawna kontynuacja pierwszej części, w której akcja gry zostanie przeniesiona dwadzieścia lat do przodu, do roku 2033 - ponurą przyszłość po światowym konflikcie nuklearnym. Miejscem opowieści będzie jeden z regionów Dalekiego Wschodu. Kolejną ciekawostką jest fakt, że głównym bohaterem będzie kobieta. Wkrótce autor obiecuje podać więcej szczegółów.

  • Więcej szczegółów dot. Upadłego Niedźwiedzia: 

W porównaniu z ostatnim modem, twórca projektu podchodzi do rozwoju zupełnie inaczej, z powodu czego zdecydowano się przekształcić DLC w pełnoprawną, nową część. Znacznie staranniej modder podchodzi do projektowania lokacji, które są zauważalnie wzbogacone w detale. W części fabularnej pojawią się zupełnie nowe mapy, a w trybie Survival lokacje z pierwszej części.

Jedną z najbardziej ekscytujących dla społeczności nowości jest to, że głównym bohaterem gry będzie dziewczyna. Początkowo autor nie był do końca przekonany, czy chce realizować ten pomysł, ale i tak wiele faktów było "za". Łącznie z tym, że jest to uniwersum METRO 2033, w którym równie dobrze może występować płeć piękna. Skoro o tym mowa, to bohaterka spotka na swojej drodze innych ludzi, z których jednym będzie kapitan łodzi podwodnej z pierwszej części. Był to jedyny NPC w Alone in Windstorm. 

Obecnie autor pracuje nad modem prawie każdego dnia, na ile czasu mu pozwoli, ale robi tylko to, w czym jest dobry - lokacje, modele i animacje. Prędzej czy później przyjdzie kolej na zasiedlanie lokacji, realizację questów i innych rzeczy, w których nie jest jeszcze zbyt doświadczony. W tym momencie praca została ułożona według następującej formy: "Uda się - dobrze, nie uda - posłuży za wzór". 

Modder zauważył, że pomimo tego, iż projekt, który rozwija praktycznie w pojedynkę, to wsparcia mu udzieliło wiele osób. W ten sposób zaimplementowano na przykład działający zegarek na rękę bohaterki i wiele innych unikalnych funkcji.

Zaprezentowany materiał na tegorocznym Showcase: 

Spoiler

 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie 6 minut rozgrywki z rozwijanej modyfikacji fabularnej Historia Putinskiego.

Spoiler

 

Graczom przedstawiono fragmenty historii, lokacje, nowe zwierzęta, bronie, walkę i nie tylko. W tej chwili mod jest na etapie przenoszenia na nową wersję silnika, więc materiał nie odzwierciedla ostatecznego kształtu projektu. Dokładnie tak samo jak w przypadku FPS.

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trailer OP 2 OGSR.

W modzie zobaczymy nową paczkę broni opartą na Gunslinger mod, Shocker mod, STCoP v3.5, Boomsticks and Sharpsticks i innych. Autorzy mówią też o naprawach i zmianach w wielu liniach fabularnych i questach. Główna fabuła ma być rozszerzona o autorską wersję trylogii Czarnobylskiego Szachisty, zmieniony ma też być finał moda. Oprócz tego wiele zmian gameplayowych itp rzeczy.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOC: Gunslinger Addon.

Adaptacja Gunslingera do Cienia Czarnobyla. Całość na silniku OGSR. Nowe bronie i różne funkcje. Aktualnie trwają zamknięte beta testy modyfikacji.

Historia Johna 2.

Filmik prezentuje kawałek rozgrywki z pierwszego rozdziału fabuły. W sumie ma być ich sześć i każda rozgrywać się na innej lokacji.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trailer moda Растворяя Осколки Грез (Zanikające Fragmenty Iluzji).

Spoiler

 

Opowiadana historia w modzie będzie się koncentrować wokół ugrupowania Monolit. Modder zamierza przedstawić kilka interesujących faktów z codziennego życia członków owej frakcji.

Źródło: [KLIK]

Uważam, że sam trailer jest raczej średni. Niczego ciekawego w nim nie ma, ale nie można oceniać książki po okładce, bo autorem moda jest osoba odpowiedzialna za Cudowny Kryształ. Podarowany przez Gwiazdy, a to całkiem niezły modzik. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się też zapowiedź nowego moda fabularnego dla Zewu Peypeci, The Price of Lost Memories.

Mod ma rozgrywać się na buildowskim Wysypisku i nowej lokacji stworzonej na potrzeby tej produkcji. Nowa lokacja nazywa się Zatopiona Wioska. Fabuła pokaże losy stalkera, chcącego odzyskać utraconą pamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem coś dla miłośników najstarszych modów, którzy lubią powracać do klasyków :) 

Pięciominutowa demonstracja fanowskiego remasteru Tajnych Ścieżek 2 na silniku OGSR. 

Spoiler

 

Mod zostanie wzbogacony o CGIM 2, pakiet broni Boomsticks and Sharpsticks ze wszystkimi związanymi z nimi funkcjami, a także wiele nowych elementów graficznych. Spora część lokacji zostanie przekompilowana w celu uzyskania ich lepszej jakości. W najbliższym czasie autorzy rozpoczną zamknięte testy projektu, a sam mod podobno zadebiutuje jeszcze w tym roku.

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hadam No, z tymi fantomami to "troszeczkę" przesadzili ;) Najgorsze chyba były te na strychu w Prypeci. 

Rozszerzona wersja demonstracyjna S.T.A.L.K.E.R. Definitive Car Pack addon:

Spoiler

 

W tej chwili dodawane są pojazdy stalkerów i sprzęt wojskowy. Z nowego transportu warto zwrócić uwagę na BRDM-2 i zniszczoną „kopiejkę” (Łada). Odnowiono wojskowego UAZa, który teraz podzielony został na dwie wersje - z karabinem maszynowym i bez. To doskonały i skuteczny środek transportu w Strefie. Modyfikacja z karabinem maszynowym DSzK 12.7mm pozwoli graczowi na łatwe oczyszczanie legowisk mutantów. Najważniejsze, jak twierdzą autorzy, jest to, aby pojazd nigdzie nie odjechał podczas strzelania, ponieważ w tym przypadku zaimplementowano osobne sterowanie w pojeździe: gracz steruje albo maszyną, albo obsługuje karabin maszynowy.

Jeśli chodzi o BRDM-2, to jest to bardzo poszukiwany w Zonie pojazd opancerzony, wyposażony w dwa karabiny maszynowe - 14,5mm (12,7mm w grze) i 7,62 mm. Pomimo mniejszej wytrzymałości w porównaniu z transporterem BDR, niskie zużycie paliwa i mobilność sprawiają, że BRDM jest lepszym wyborem.

I wreszcie zniszczona „kopiejka”. To samochód z niższej półki, bez reflektorów i wskaźników, ale dzięki swojej niskiej masie całkiem nieźle się go prowadzi. W pojeździe zaimplementowano animację silnika (drganie i rozruch) i strzały z rury wydechowej. Szczegóły dotyczące najnowszych osiągnięć w projekcie zostaną omówione w kolejnych raportach twórców. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się kolejny filmik, tym razem z nowej wersji Народная Солянка (Narodnaja Solianka), która zostaje przeniesiona na silnik OGSR. Dodatkowo dojdą tekstury i modele z różnych modów typu Stalker Two-K, czy różne rzeczy stworzone przez Cromm Cruac, nowe shadery itd. Na mapach pojawi się więcej roślinności, więcej stycznych obiektów. Dostaniemy też nowe modele npeców, mutantów czy broni. Zmiany dotyczą też gameplayu, zarządzania ekwipunkiem, bronią, amunicją i magazynkami. Trwają też prace nad fabułami i zadaniami ale to trudne i czasochłonne zajęcie.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiał z opracowywanej modyfikacji Hope For Life.

Spoiler

 

Film prezentuje otoczenie lokacji, walkę z mutantami oraz fragment jednego z zadań. Materiał nie odzwierciedla jeszcze ostatecznej jakości. W celu podniesienia poziomu projektu twórca poszukuje osób do poprawy geometrii 3D, edycji silnika oraz scenariusza, a także specjalisty od pogody i grafiki.

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.