Skocz do zawartości

The Eternal Suffering


Rekomendowane odpowiedzi

tes_logo.png
 


Platforma: LA DC Extended Autor: Michaił Kałmykow Planowana data premiery: Nieznana

The Eternal Suffering to reedycja i gruntowna przebudowa Lost Alpha DC Extended.

⚠️ Tekst przetłumaczony maszynowo.

Głównym celem TES jest stworzenie platformy dla rozwoju innych modów. W tym celu wprowadza się liczne radykalne zmiany - systematyzację, optymalizację, uporządkowanie kodu, dodanie poszczególnych narzędzi systemowych, przeniesienie wielu funkcji ze skryptów do silnika i wiele innych, które mają ułatwić późniejszą pracę modderów na tejże platformie.

Ponadto projekt ma również przykuć uwagę miłośników hardkoru i grindu: na wysokim poziomie trudności jego ukończenie zajmie ok. 600 godzin. W celu urozmaicenia rozbudowanej rozgrywki dodano nowe cykliczne i unikalne zadania, zmodyfikowano nieco fabułę i uczyniono ją bardziej logiczną, a także zastosowano nowe funkcje rozgrywki.

Mod definitywnie oddala się od motywu buildów i jest niezwykle przyjazny dla graczy na każdym poziomie doświadczenia, a wszystko to dzięki równomiernemu wyważeniu poziomów trudności.


Screeny:

Spoiler

2022 r.

iFCbp9oNHQg.jpg2huq0PCOFjk.jpg
rmnqZyYmXTY.jpgqi7hwiHk7ro.jpg
9AOR3xkHzL0.jpgTN4YRNhOA9c.jpg

2021 r.

lGPU8O9ZhoY.jpgOD9BghpnbCE.jpg
BRMdFeoRuIo.jpgR1OXH4pN4ig.jpg

Zwiastun:

Spoiler

Prezentacja z AP-PRO Showcase 2022:


Źródło: Y6DvRrN.jpg
 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem moje statystyki na Steamie: we wszystkich grach jakie uruchamiałem mam łącznie około 380 godzin, a to jest na 17 gier.

Dorzucając gry z GOGa, pewnie będzie 400 godzin przy około 20 grach.

Jak bym miał tłuc 600 godzin w LA Extended to bym chyba wolał już laptopa przez okno wywalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 600 godzin to przez dziadowskie zapisy gry tylko przy ogniskach, będziesz szedł godzinkę powoli przez mapę, dwa metry od ogniska dostaniesz headshota i powtarzasz pół mapy. Jak ktoś chce tak grać to niech gra ale co za problem dodać też standardowy system zapisu, jako np opcjonalny dodatek do moda. Bez tego na tego moda spojrzy jakaś garstka graczy tylko.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Nowy zwiastun:

Spoiler

 

Linia zadań przybliży graczom wydarzenia z Czystego Nieba w otoczce modyfikacji Lost Alpha. Obecnie trwają prace nad rozwojem nie wydanego jeszcze globalnego projektu The Eternal Suffering, który bazuje na Lost Alpha DC Extended.

Wiemy również, że modderzy przygotowują liniową fabułę i będzie znacząco różnić się od tej, którą mogliśmy poznać w oryginalnej grze. Wojna frakcji zostanie zastąpiona większymi potyczkami z przeciwnikami. Plan zakłada wydanie wersji OBT z dwoma pierwszymi lokacjami latem br.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Meta zmienił(a) tytuł na The Eternal Suffering

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.