Jump to content

SOLJANKA MOD


BLOOD_STALKER
 Share

Recommended Posts

Jak ja zainstalowałem moda to mijają reklamki i po reklamkach wyrzuca mnie na pulpit. tu macie loga: * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S8, 1808.00 mhz, 5-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2 Initializing File System... FS: 28603 files cached, 4892Kb memory used. Init FileSystem 0.982157 sec 'xrCore' build 2947, Feb 27 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... ! Cannot open script file [user.ltx] Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2041484 K], reserved[7892 K], committed[47712 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[6601 K], process heap[164 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[985 K], smem[0 K] Executing config-script "d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ] [d] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... ! Cannot open script file [user.ltx] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Software] SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software] SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 2. Generic Software, Spec Version 1.1 SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor]-[device]: RADEON 9550 * GPU driver: 6.14.10.6476 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 361 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0200/2.0/20), ps(ffff0200/2.0/20) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K * distortion: used, dev(20),need(14) * SSample: 1024x768 * SSample: enabled - r__tf_aniso 4 - r1_tf_mipbias 0. Starting engine... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CStringTable::Load [error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\string_table.cpp [error]Line : 53 [error]Description : [error]Arguments : string table xml file not found ui_st_pda.xml, for language pol stack trace: bind turn_engine kb bind cam_1 kF1 bind cam_1 kF2 bind cam_1 kF3 CO źle robię?

Link to comment
Share on other sites

Ale chodzi o to że ja robiłem tak jak każe vorenus tylko że on pisze o nie kopiowaniu gamedaty (przynajmniej tak zrozumiałem)a jak ma byc mod bez gamedaty bez tego nie ma moda tylko normalna wersja gry ja tak zrozumiałem ale może źle chciałbym żebyście mi to wytumaczyli jeszcze raz trochę jaśniej. A czy trzeba oddzielnie z part 1 i 2 wkleic gamedaty oddzilnie czy razem i ten fix też czy nie?

Link to comment
Share on other sites

BLOOD_STALKER, nie zauważyłem wczoraj Twojego pytania w tym wątku, dopiero dzisiaj tu zaglądnąłem. Widzę że masz ochotę pograć a nie radzisz sobie z instalacją. Napisz jaką masz: -kartę graficzną -RAM -procesor -system operacyjny A potem opisz przebieg instalacji ale WAŻNE - krok po kroku od momentu zainstalowania Stalkera w czystej wersji. Jutro po obiedzie tutaj zaglądnę i zobaczę co zrobiłeś nie- tak. Aha, napisz też jak rozpakowałeś Part1 i Part2? Oczywiście oba do jednego katalogu.

Link to comment
Share on other sites

NO to tak: -procesor intel pentium mam 1.8GHZ -System operacyjny Windows XP -1.5GB ram -karta graficzna 256MB A stalkera instaluje: Wkładam płytę 1cd biorę dalej zgadzam się na warunki umowy,instaluję na dysku D, i ustawiam żeby ikona była na pulpicie i wciskam instaluj.Potem instaluje direxsa 9.0c i patchuje grę do wersji 1.0003 potem 1.0004 i 1.0005(jak gram bez modów bo jak z modem to zależy na jakiej wersji mod działa). Part 1 i part 2 rozpakowałem do jednej gamedaty nie na dwie potem zmieniłem rus na pol żeby na polskiej wersji działał mod i i wkleiłem gamedate do katalogu z grą.KONIEC.A no i fixa też wkleiłem ale i tak są dziwne ikony. A mi to się udało tego moda zgrac i działa tylko wiesz ikony dziwne. Jeśli możesz to pomuż mi ten mod jest taki super że muszę w niego zagrac.

Link to comment
Share on other sites

Trochę to dziwnie opisałeś ale dobra, spróbujemy. - Upatchowałeś do 1.04, czy zmieniłeś w katalogu gry plik fsgame ltx, drugą linijkę aby wyglądała tak: $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\ to jest ważny krok na drodze do instalacji moda Piszesz że zmieniłeś rus na pol ale gdzie? w jakim katalogu? Pomijamy to na tą chwilę. Powinieneś teraz w katalugu MODA gamedata/config/text/ utworzyć obok katalogu RUS katalog POL (docelowo mają pozostać oba) Teraz do utworzonego w MODZIE katalogu POL kopiujesz zawartość katalogu RUS (oba mają mieć tą samą zawartość ale różne nazwy). Zakładamy że mamy katalog POL załatwiony. Teraz w katalogu MODA otwierasz katalog gamedata\config\localization.ltx. i zmieniasz w drugiej linijce z "rus" na "pol", trzy pierwsze linijki mają wyglądac tak: [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west Jeżeli już zmodyfikowałeś pliki w MODZIE to do Stalkera Cień Czarnobyla upatchowanego po kolei do wersji: 1.04 !!!!!!!! WAŻNE. Do katalogu gry kopiujesz MODA czyli zmodyfikowaną już (prawidłowo) [gamedata]. MOD jest już zainstalowany i powinno śmigać. Gdybyś miał kłopoty z odpaleniem gry z ikony na pulpicie (powinieneś jednak nie mieć z tym problemu), to odpal grę z katalogu "bin" plik: XR_3DA exe (ikonka jak na pulpicie po zainstalowaniu gry). To wszystko, jeżeli teraz nie dasz rady, nie potrafię Ci już pomóc.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Trochę z innej beczki...gdzie w Kordonie można znaleźć lub zdobyć jakikolwiek kombinezon przed wizytą w pieczarze...w wiosce Stalkerów nie ma go na strychu jednego z budynków-zamiast kombinezonu najemników jest wóda i bandaże(czy jest może kurtka bandytów w budynkach po lewej stronie przed mostem kolejowym,w podstawowej grze była tam lekko zużyta kurtka bandziorów,jest tam nadal czy wyprawa daremna?)...druga sprawa co z potworów jest w pieczarze bo z tym sweterkiem zielonym to chyba nie ma co za bardzo się wychylać w owym miejscu?

Link to comment
Share on other sites

A propos, LordDino, czemu mnie pozdrawiasz? O ile to o mnie chodzi, ale ja mam taki nick to chyba jednak xD

Mam pytanie z innej beczki. Zrobiłem sobie moda typu "gamedata" - configi itp w folderze gamedata wklejanym do folderu głównego S.T.A.L.K.E.R.a. Zmodyfikowałem m.in. to, że teraz u handlarzy można wszystko kupić. Fajnie, ale kłopot w tym, że mimo normalnych cen zakupu, kiedy sprzedaję broń, to nagle gościu mi chce dać parę tysięcy za pistolet itp. Kilkakrotnie więcej niż ta broń kosztuje, więc np. TRS 301 za 21.000 RU (cena zakupu 5000 RU). Nie wiem dlaczego takie rzeczy z tymi cenami się dzieją, raczej nie zmieniałem nic poza wiadomymi sobie linijkami. Teraz głupio, bo zamiast kilka dni zbierać kasę na jakiś garniturek ochronny (tak jak to miało miejsce bez moda), sprzedam 5x Pb 9mm i mam już 20.000 RU.

Sorry za wtrącenie z innego tematu, ale żadnego takiego nie znalazłem. W razie czego - odeślijcie mnie do właściwego tematu ;)

[ Komentarz dodany przez: The Iceman: 2010-08-25, 22:33 ]

To jest skrypt pozdrawiający każdego użytkownika. Tak najprościej mogę to wytłumaczyć.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : [error]Arguments : Can't find texture 'aaz\m4a1 sopmod\tacstońk' Jakieś sugestie?.....dodam ,że chodzi o przejście między Kordonem Bagnami przez teleport obok wioski kotów...zawsze wywala przy wczytywaniu lokacji,ale odpalamy gre i lokacja jest...tu jest inaczej...wczytuje i za chwile pulpit...

Link to comment
Share on other sites

tym razem to: FATAL ERROR [error]Expression : Ran out of memory [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 356 [error]Description : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0,&IMG,0, &T_sysmem ) [error]Arguments : k:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\ogse\buggy001_bump#.dds

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity