Skocz do zawartości

Kompilatory dla SDK x64


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Co-P-64.png

Autorzy: GSC
Poprawki i paczka pod x64: K.D.

 

OPIS:

Spoiler

Lista zmian xrDO_Light:

  • Zmieniono zapis tekstur z nvdxt na nvtt
  • Usunięto napis LevelBuilder z logu
  • Procesor teraz jest wykrywany prawidłowo
  • Dodano ignorowanie invalid faces
  • Dodano szereg nowych kluczy do uruchomienia (-norgb, -nosun, -lmap_quality)
  • Przy braku tekstur (tga, thm) kompilator nie ulega natychmiastowej awarii, ale pod koniec fazy wczytywania
  • Wsparcie x64


Lista zmian xrAI:

  • xrAI normalnie działa z build.cform, zachowanym przez xrLC x64


Opis nowych kluczy:

  • -skipinvalid - ignorowanie "nieprawidłowych" poligonów przy kompilacji
  • -lmap_quality - jakość lightmap, parametr pixel per meter. Ustawianie, jak w SDK - wartość z ułamkiem. Jeśli jest bez klucza, będzie wykorzystywana wartość z buildu lokacji.
  • -norgb - wyłącza obliczanie "głównej" lightmapy (lmap#1_1), który jest wykorzystywany tylko na statyce. Jednakże, sam plik lightmapy jest tworzony i link na niego jest wpisywany w level. To znaczy, że możecie uruchomić na standardowym SoC. Czas kompilacji z kluczem jest mniejszy, niż bez niego. Komu nie jest potrzebna statyka - to jest wasz wybór, jak i klucz -nosun.
  • -nosun jest analogiczny do -norgb, tylko wyłącza obliczanie lightmap od słońca. Takowe są potrzebne tylko na statyce albo na na dynamice przy grze z opcją r2_sun_static.
    • Opis kluczy norgb i nosun obowiązuje również i dla xrDO_Light, z tą różnicą, że xrDO_Light nie robi tekstur lightmap, ale wprowadza wszystkie obliczone współnczynniki oświetlenia do level.details.

 

Porównanie ze starymi kompilatorami:

Poprzednie kompilatory - 9:34

Nowe х64 - 7:20

Nowe х64 z usuniętą statyką - 6:59

 

LINK DO POBRANIA:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.