Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 SDK 0.6 Repack by vrtsave Nazwa: SDK 0.6 Repack Wersja SDK: 0.6 Wersja repacka: 2 Lite Autor repacka: vrtsave Data wydania: 05.08.2021 Data aktualizacji: 06.08.2021 OPIS: Spoiler Update 2 Lite: Spoiler 1. Zintegrowano następujące fixy: - Actor Editor - Wyłączenie optymalizacji meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do formatu .ogf od K.D. - Level Editor - Naprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures od macron - Fix invalid faces od RayTwitty 2. Dodano objaśnienie do programu converter.exe 3. Zmieniono ścieżki dla folderów logs, savedgames, screenshots, temp Foldery logs, savedgames, screenshots będą znajdować się w folderze sdk_files A śmieciowy folder temp będzie znajdował się w folderze temporary_files Folder temporary_files jak i temp można będzie śmiało usuwać, aby przyspieszyć pracę SDK Różnice związane z wersją Full: Spoiler Wersja Full ma foldery gamedata i rawdata, które są bardzo duże (4,71 GB), a wersja Lite nie ma tych folderów, co jest przydatne dla osób, które mają problemy z internetem (słaby, nie zawsze dostępny) lub użytkownik ma już te foldery i nie musi ich pobierać. Ale aby rozpocząć pracę z wersją Lite, musisz mieć te same foldery, np. gamedata można zdobyć za pomocą narzędzia do rozpakowywania zasobów gry, co należy zrobić; rawdata, nie wiadomo skąd pochodzi, w linkach do pobrania jest. Skład: Spoiler - SDK 0.6 - Actor Editor - Level Editor - Particle Editor - Shader Editor - Postprocess - DDS->TGA - konfigi: - anomal_zone.txt - no_weapons.txt - dekompilatory i kompilatory SDK 0.6 - map_compressor - kody źródłowe do tworzenia intro - gamedata Opis: Spoiler Działający repack SDK Czystego Nieba dla leniwych i nowicjuszy; i po prostu dla wygody i mniejszego zamieszania i niezrozumienia. Repack jest przeznaczony dla nowicjuszy, dlatego że ułatwia życie i zawiera wiele plików readme, objaśnień, itp. Celem stworzenia repacka było to, że istnieją repacki na 0.4 i tym bardziej na wersję SDK 0.7. Dlaczego więc nie ma 0.6? Twórca nie znalazł repacków na 0.6. Większa część repacka opiera się na samouczkach wideo instalacji wersji 0.6, YT kanału Drombeys EveryDay. Przed użyciem: Spoiler 1. Przejdź do folderu sdk\editors\ i otwórz plik "Компиляторы, подробная инфа тут.txt" i uważnie przeczytaj, dla nowicjuszy jest to ważne 2. Przejdź do folderu sdk\scripts_plugins\ i otwórz plik "Readme" (nie obowiązkowo, to zalecenie po optymalizacji i wygody korzystania z sdk) 3. Jeśli nie zrobiliście punktu 2 to czytamy "Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt" (punkty 3 jest obowiązkowy gdy nie zrobimy punktu 2) Lista plików do przeczytania: Spoiler editors\Компиляторы, подробная инфа тут.txt editors\Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt editors\Converter\Читаем.txt editors\import\если привязка сломалась.txt editors\import\ReadMe.txt scripts_plugins\Readme.txt plik do rozpakowywania gamedata\Читай.txt Te pliki nie wpływają na SDK i jeśli one są wam nie potrzebne, można je usunąć. Zmiany: Spoiler 1. Ma SDK 0.5 + 0.6; 0.5 jest całkowicie czysty i oficjalny, a 0.6 ma zmiany ścieżek w plikach dla ułatwienia życia. Wszystko po angielsku. 2. Usunięto zbędne pliki, takie jak usunięcie określonego komponentu, pliki temp, które nie należą do SDK; sam SDK się nie zmienił. 3. Skonfigurowano powiązania klawiszy z SDK 0.7 Komponent decompiliers and compiliers SDK 0.6 - zmieniono nazwy plików bat, po numerach Poprawiono pliki readme, zrobiono objaśnienia, itd. Podziękowania: Spoiler GSC za grę i SDK Autorowi kanału Drombeys EveryDay, grupa kanału na VK Segey Zhuk, który powiedział o kanale Drombeys EveryDay WolfHeart, który bardzo pomógł aktualizacjami repacka INSTALACJA: Spoiler Rozpakować do dowolnego folderu. Wziąć oryginalną pełną gamedata Stalker Czyste Niebo wersji, z którą będziecie pracować. Przekopiować rozpakowany folder gamedata bez folderów levels i spawns do katalogu: sdk\editors\ Pobrać i znaleźć folder rawdata i przekopiować do katalogu sdk\editors\ Zalecenia wyboru folderu: Nie zaleca się instalować SDK w folderze Program Files i na dysku C:\, ponieważ z SDK mogą wystąpić problemy. Zalecane jest instalować SDK na dysku D:\ lub innym, najważniejsze aby nie na systemowym. Nie zaleca się używać cyrylicy do nazwy folderu SDK. Również nazwa nie powinna mieć spacji. Przykłady: Nie zalecane: C:\X-Ray СДК ЧН, C:\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray СДК ЧН Zalecane: D:\SDK, D:\SDKCS, M:\SDKCS, M:\SDK To są tylko zalecenia, a instalować można gdzie się chce. Dla normalnej pracy SDK trzeba zarezerwować plik wymiany nie mniejszy niż 4GB. SDK będzie działać dobrze przy wybranych 6 GB. LINK DO POBRANIA: Spoiler SDK 0.6 Lite Repack: https://disk.yandex.ru/d/oRtCMkuE_Nzg8g Program do rozpakowywania zasobów gry: https://disk.yandex.ru/d/hYnTXPCVmbOscA rawdataCS: https://disk.yandex.ru/d/0sWo1qV1XDo1NA ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.