Skocz do zawartości

Los Monolitu REBUILD: Zew otchłani


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

LMR_ZO_stalkerteam.jpg

Tytuł oryginalny: Судьба монолита REBUILD: Зов бездны
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 + OGSR
Data premiery: 18.12.2022 r.
Autor: Paracetamol
Autor spolszczenia: @irobo
Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)


OPIS:

Spoiler

Koniec listopada 2021 roku. Po niespodziewanej emisji wymiera prawie cała Strefa, naukowcy świata łamią głowy nad tym, co właściwie zaszło w Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej, a tymczasem dwóch stalkerów, którzy próbują przekraść się do Zony, zostaje zauważonych przez żołnierzy strzegących jej granic. Udaje im się uciec, ale pech chciał, że w pościg za nimi wysłano helikopter. Nie mając wyjścia, podejmują decyzję o ukryciu się w dawno opuszczonych podziemiach Agropromu. A może nie do końca opuszczonych...?


Cechy moda:

  • nowa fabuła,
  • dwa zakończenia,
  • zmodyfikowane podziemia Agropromu,
  • różne drobne innowacje.

W modzie wykorzystano: 

  • silnik OGSR,
  • czcionkę autorstwa Aleksieja Schultza [Алексея Шультца] (częściowo),
  • Vivid Weather Final,
  • paczkę broni OWR 3.0,
  • mutanty autorstwa Sinkenta,
  • niektóre materiały z modyfikacji Ostatni Stalker,
  • i inne...

Podziękowania: 

Spoiler
  • Sinkentowi za motywację,
  • Kanałowi "Мануэль" i "volk2442" za przejście pierwszych rozdziałów,
  • Siergiejowi Kanclerowi [Сергею Канцлеру] za wprowadzenie do Blendera,
  • Witii Pankowowi [Вити Панкову] za użyczenie głosu w anulowanej modyfikacji,
  • Jurijowi Zabołotnemu [Юрию Заболотному] ogólnie za motywację,
  • Portalowi AP-PRO i TheWolfstalker.

SCREENY:

Spoiler
Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr1.jpg Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr3.jpg
Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr2.jpg Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr5.jpg
Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr4.jpg Los Monolitu Rebuild Z. Otchłani_stalkerteam_scr6.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji: 

  1. Cień Czarnobyla 1.0006.
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików.
  3. Modyfikację należy uruchamiać za pomocą pliku 'xrEngine.exe' w katalogu \bin_x64.

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Spolszczenie:

  • Google Drive - [KLIK]
  • Nasz serwer - [KLIK]


Źródło: appro.jpg

 

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Akurat dla spędzających Sylwestra metodą "będę grał w grę" i lubicieli takich historyjek jak ta.

Polonizacja. https://drive.google.com/file/d/19nHbO99TgVxLkLL2x8k1z9LWKFZOci2L/view?usp=share_link

Z rozpakowanego archiwum (7zip) skopiować, ze zgodą na zamianę, folder "gamedata" do katalogu głównego gry.

Udanego polowania, stalkerze.

Bez żadnych klauzuli na wyłączność. Kto chce - robi co chce. Bez ograniczeń zamieszczania i publikacji tej polonizacji.

Edytowane przez irobo
dopisek o klauzuli
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
  • Ekstra 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Los Monolitu REBUILD: Zew otchłani
  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

ss_daniel_12-31-22_12-10-43_(agroprom_underground).png

Artiom dostał to, na co zasłużył? Bez wątpienia. 

Autor moda zafundował nam całkiem ciekawą historię młodego mężczyzny. Jest to dziwna, wręcz psychodeliczna podróż po umyśle chorego człowieka, ale przy tym całkiem wciągająca. Mod jest krótki, a ostatecznie możemy dokonać dwóch wyborów, które mają wpływ na ostateczny finał. Jeżeli ktoś szuka czegoś odmiennego, to polecam. 

Instalacja jest bardzo prosta. Cień Czarnobyla 1.0006, a pobrane archiwum z modem i spolszczeniem wrzucamy do katalogu głównego gry. Temat przeniosłem do działu ze spolszczonymi modami. 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.jpg

Krótki mod o zabijaniu - tak bym jednym zdaniem określił Los Monolitu REBUILD: Zew otchłani. Mod na pewno nie jest nudny, serwuje graczowi szybką akcję, sporo walki i dawkę niezłego schiza. Za sprawą powiedzmy niestandardowej jak na STALKERA fabuły podziemia Agropromu stały się miejscem jeszcze bardziej mrocznym niż zwykle. Robotę robią retrospekcje, dzięki którym gracz poznaje bohatera, może spróbować zrozumieć jego zachowania i reakcje, a także ogarnąć sens zdarzeń. Cóż, mod krótki, ale treściwy, topu raczej nie zaliczy, ale moim zdaniem godny uwagi.

Podziękowania dla autora spolszczenia.

Spoiler

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
  • Ekstra 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Agrael przestał(a) promować temat
  • 3 tygodnie później...

Witajcie, wie ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem ?

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ovi->channels==1
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 71
[error]Description   : Invalid source num channels:
[error]Arguments     : d:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\ambient\rain.ogg
 

stack trace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marek 25 Nieprawidłowa ilość kanałów. Pewnie jest stereo, a gra domaga się mono. Jeśli tak przerobisz wskazany plik, to powinno pomóc, ale trzeba by też sprawdzić komentarz tego .ogg i dać taki sam, żeby dźwięk był odpowiednio interpretowany. Chyba że przy ambientach nie ma to dużego znaczenia.
Ewentualnie - stereo w grze jest "oszukiwane" w taki sposób, że kanały lewy i prawy to osobne pliki, to i w ten sposób można pokombinować.

🖊️Edit. A na pewno zastosowałeś się do tego?

Cytat

Modyfikację należy uruchamiać za pomocą pliku 'xrEngine.exe' w katalogu \bin_x64.

Jeśli nie, to pewnie tutaj leży problem.

Edytowane przez Meta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marek 25 Wygląda na to, że już lisek w ogródku i wita się z gąską - tzn. z tym modem. Zdaje się, że potrzebujesz ten pakiet:

Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015

https://www.microsoft.com/pl-PL/download/details.aspx?id=48145

Powodzenia.

Edytowane przez irobo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Agrael wyszła nowa wersja tego moda po konkursie questowym Ap Pro, teraz są 3 krótkie kampanie, ta najnowsza to +40 min gry, mod przeszedł na silnik OGSR, doszły też małe fiksy.

 

Tylko nie wiem czy go dorzucamy do pierwszego postu? Ewentualnie w oddzielny spoiler czy coś bo to wersja po rosyjsku to żeby nie namięszać za bardzo.

image.png

Link do tematu: KLIK

Czy w ogóle taka pierdoła to zostawić tu jako ciekawostkę dla chętnych 😏

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.