Skocz do zawartości

SDK 0.6 RePack by vrtsave


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

df9546b9d551a698ac55492b8e7bac9d.png

Nazwa: SDK 0.6 Repack
Wersja SDK: 0.6
Wersja repacka: 2 Full
Autor repacka: vrtsave
Data wydania: 04.08.21
Data aktualizacji: 05.08.21

 

OPIS:

Spoiler

Update 2 Full:

Spoiler
  1. Dodano następujące komponenty
    - rawdata:
    - kody źródłowe wszystkich lokacji
    - kody źródłowe wszystkich multiplayerowych lokacji
    - kody źródłowe terenów wszystkich lokacji
    - kody źródłowe wszystkich obiektów
    - program do rozpakowywania gamedata
  2. Usunięto niektóre niepotrzebne pliki

Uwaga: repack znacząco ma zwiększony rozmiar(2GB+).

 

Skład:

Spoiler

- SDK 0.6
      - Actor Editor
      - Level Editor
      - Particle Editor
      - Shader Editor
      - Postprocess
    - DDS->TGA
    - konfigi:
      - anomal_zone.txt
      - no_weapons.txt
    - dekompilatory i kompilatory SDK 0.6
    - map_compressor
    - kody źródłowe do tworzenia intro
    - rozpakowana gamedata
    - program do rozpakowywania gamedata
    - rawdata:
       - kody źródłowe wszystkich lokacji
       - kody źródłowe wszystkich multiplayerowych lokacji
       - kody źródłowe terenów wszystkich lokacji
       - kody źródłowe wszystkich obiektów
           - Absolute Nature 3 SDK pack
              - Absolute Nature 3 object
              - Absolute Nature 3 texture
              - shaders dla nowych lokacji

 

Opis:

Spoiler

Działający repack SDK Czystego Nieba dla leniwych i nowicjuszy; i po prostu dla wygody i mniejszego zamieszania i niezrozumienia.
Repack jest przeznaczony dla nowicjuszy, dlatego że ułatwia życie i zawiera wiele plików readme, objaśnień, itp.

Celem stworzenia repacka było to, że istnieją repacki na 0.4 i tym bardziej na wersję SDK 0.7. Dlaczego więc nie ma 0.6? Twórca nie znalazł repacków na 0.6. Większa część repacka opiera się na samouczkach wideo instalacji wersji 0.6, YT kanału Drombeys EveryDay.

 

Przed użyciem:

Spoiler

1. Przejdź do folderu sdk\editors\ i otwórz plik "Компиляторы, подробная инфа тут.txt" i uważnie przeczytaj, dla nowicjuszy jest to ważne
2. Przejdź do folderu sdk\scripts_plugins\ i otwórz plik "Readme" (nie obowiązkowo, to zalecenie po optymalizacji i wygody korzystania z sdk)
3. Jeśli nie zrobiliście punktu 2 to czytamy "Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt" (punkty 3 jest obowiązkowy gdy nie zrobimy punktu 2)

 

Lista plików do przeczytania:

Spoiler

editors\Компиляторы, подробная инфа тут.txt
editors\Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt
editors\import\если привязка сломалась.txt
editors\import\ReadMe.txt
scripts_plugins\Readme.txt
plik do rozpakowywania gamedata\Читай.txt

Te pliki nie wpływają na SDK i jeśli one są wam nie potrzebne, można je usunąć.

 

Zmiany:

Spoiler

1. Ma SDK 0.5 + 0.6; 0.5 jest całkowicie czysty i oficjalny, a 0.6 ma zmiany ścieżek w plikach dla ułatwienia życia. Wszystko po angielsku.
2. Usunięto zbędne pliki, takie jak usunięcie określonego komponentu, pliki temp, które nie należą do SDK; sam SDK się nie zmienił.
3. Skonfigurowano powiązania klawiszy z SDK 0.7

Komponent decompiliers and compiliers SDK 0.6 - zmieniono nazwy plików bat, po numerach
Poprawiono pliki readme, zrobiono objaśnienia, itd.

 

Podziękowania:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Rozpakować do dowolnego folderu.

 

Zalecenia wyboru folderu:

Nie zaleca się instalować SDK w folderze Program Files i na dysku C:\, ponieważ z SDK mogą wystąpić problemy.
Zalecane jest instalować SDK na dysku D:\ lub innym, najważniejsze aby nie na systemowym.
Nie zaleca się używać cyrylicy do nazwy folderu SDK. Również nazwa nie powinna mieć spacji.
 

Przykłady:

Nie zalecane:

C:\X-Ray СДК ЧН, C:\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray СДК ЧН

Zalecane:

D:\SDK, D:\SDKCS, M:\SDKCS, M:\SDK

 

To są tylko zalecenia, a instalować można gdzie się chce.

Dla normalnej pracy SDK trzeba zarezerwować plik wymiany nie mniejszy niż 4GB. SDK będzie działać dobrze przy wybranych 6 GB.

 

LINK DO POBRANIA:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.