Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 PRZEWODNIK PO WYLOTACH: Spoiler FATAL ERROR: [error]Expression : fatal error [error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp [error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp [error]Line : 126 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : THROW Przyczyna: dany wylot występuje głównie w SDK 0.7. Powodem jest oświetlenie na lokacjach SoC, które jest trochę inne niż oświetlenie w CoP. Lekarstwo: usunąć plik light.part z folderu z poziomem w katalogu rawdata/levels/wasza_lokacja. Uwaga: jak stworzyć oświetlenie znowu: w SDK przełączamy się na zakładkę light i dodajemy go w dowolne miejsce na mapie, potem otwieramy zakładkę glow i dodajemy obok z light'em teksturę glow (kiedy ją dodacie, przed wami będzie biały prostokąt, trzeba wtedy przypisać teksturę do naszego glow, najlepsza opcja to glow_04.dds). Wylot występuje, kiedy w gamedata SDK jest zbyt wiele tekstur lub są one nie prawidłowo rozmieszczone w folderach. [error]Expression : assertion failed [error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h [error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h [error]Line : 278 [error]Description : (Pos<=Size) && (Pos>=0) Przyczyna: w folderze tekstur są nieprawidłowe pliki .thm, nie odpowiadające rozmiarowi tekstury. Lekarstwo: po prostu naciśnijcie "Kontynuować". Expression : assertion failed Function : CGraphMerger::CGraphMerger File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrAI\xr_graph_merge.cpp Line : 597 Description : tpGraphs.size() Przyczyna: występuje z tego powodu, że lokacja nie została wpisana do konfigów. Lekarstwo: dopisać lokację w konfigach (game_graphs, game_levels, game_map_single). Expression : fatal error Function : out_of_memory_handler File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp Line : 336 Description : <no expression> Arguments : Out of memory. Memory request: 81 K Przyczyna: brakuje pamięci RAM. Lekarstwo: spróbujcie zamknąć wszystkie okna, programy (oprócz kompilatora) i powtórzcie operację. Jeśli nie pomogło, to trzeba dokupić pamięć RAM w sklepie. Expression : THM Function : CBuild::Load File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\Build_Load.cpp Line : 317 Description : f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm Przyczyna: brak pliku .thm potrzebnej tekstury. Lekarstwo: umieścić plik .thm tekstury (w tym przypadku fx_volume1.thm) do katalogu gamedata/textures/folder_gdzie_leży_wasza_tekstura. Expression : fatal error Function : CBuild::PreOptimize File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\xrPreOptimize.cpp Line : 137 Description : <no expression> Arguments : * FATAL: 1 invalid faces. Compilation aborted Przyczyna: krzywy wielokąt na obiekcie. Lekarstwo: edytować obiekt w 3D edytorze (3Ds max) lub pobrać kompilatory od Андрея Непряхина w których można obejść invalid faces. * New phase started: Verifying level graph stack trace: 001B:0041C693 xrAI.exe Przyczyna: nie skompilowana siatka AI na lokacji. Lekarstwo: skompilować siatkę AI. [error]Expression : BT.pSurface [error]Function : xrLoad [error]File : D:\xray-svn\xrLC\xrDO_Light\compiler.cpp [error]Line : 306 [error]Description : Can't load surface Przyczyna: za mało tekstur .thm. Lekarstwo: analogicznie jak z Description: f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm Uwaga: sprawdź log kompilatora i dodaj potrzebne tekstury .thm. ..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...) Bone 'root' has invalid shape. Bone 'connectbone01' has invalid shape. Bone 'connectbone02' has invalid shape. Export failed. Przyczyna: nieprawidłowo wybrane kości dla eksportu modelu. Lekarstwo: Kiedy będziecie wybierać kości i robić Generate Shape, wybierajcie tylko te kości, do których jest powiązanie. W danym przypadku wybierzcie wszystkie kości, oprócz tych, które zostały wskazane w wiadomości błędu, tzn. root, connectbone01, connectbone02. Surface [T:'belt\stal2', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times. Surface [T:'belt\plast_z1', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times. ..Export skeleton geometry ..Export skeleton geometry (Make Progressive...) ..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...) Export complete. Przyczyna: Modyfikator UV map modeli przewyższa dopuszczalne przedziały, albo nie został zastosowany w ogóle. Lekarstwo: Zmniejsz UV map, albo zastosuj UV map. ŹRÓDŁO: amk-team.ru ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.