Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2022 OPIS: Spoiler 3ds Max - rozbudowany program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Więcej informacji na wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/3ds_Max TUTORIALE: Spoiler Tworzenie lokacji: PLUGINY: Spoiler Zbiór skryptów 3ds max potrzebnych do pracy z obiektami SDK: Spoiler Aktualna wersja (z sierpnia 2014 roku): https://disk.yandex.ru/d/Mp6jVkV25LrXI Jak wczytywać animacje: Spoiler Otwieramy skrypt Import Object, włączamy tryb Skin, wczytujemy model: Animacje są wczytywane tylko na wybranych kościach, więc wybieramy je: Włączamy skrypt Load Motion, naciskamy przycisk wyboru pliku animacji i wybieramy ten, który jest potrzebny: Wszystkie kości zostały wybrane - można wczytywać samą animację. Wybieramy ją z listy i naciskamy Load animation: OMF Editor: Spoiler Wersja OMF Editor od Денa, adaptowana do pracy z *.omf w wersji 0.4, merge (scalanie) i usuwanie anmiacji działa poprawnie. https://disk.yandex.ru/d/8gFPGhA7nNMIeQ ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.