Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2022 OPIS: Spoiler X-Ray Maya Tools - plugin do programu Maya obsługujący stalkerskie formaty. Napisany przez bardak'a i zmodernizowany przez uczestników społeczności. Co aktualnie możemy zrobić: import obiektów z gry (*.ogf) import szkieletowej animacji w grze (*.omf) import detail meshes (*.dm) import/eksport modeli formatu edytora (*.object) import/eksport szkieletowej animacji formatu edytora (.skls;*.skl) eksport animacji kamery (*.anm) obsługa wygładzania w formacie Czystego Nieba Czego na razie nie możemy zrobić: zapisywać transformacje obiektów (przed eksportem geometrii teraz trzeba zrobić Freeze Transformations). Nie należy tego uważać za wadę, jest to część koncepcji Maya - transformacje muszą być zarządzane jawnie. automatycznie triangulować przy eksporcie. Celowość jest wątpliwa, przy możliwej implementacji opcja powinna być wyłączona. LINKI: Spoiler Gdzie pobrać?: Ostatni zestaw z 28 października 2022: https://bitbucket.org/stalker/xray_re-tools/downloads/ Dane informacyjne i notatki: https://xray-engine.org/index.php?title=X-Ray_Maya_tools Kody źródłowe: Repozytorium na bitbucket: https://bitbucket.org/stalker/xray_re-tools/ Przydatna informacja: Jak skonfigurować Maya?: https://xray-engine.org/index.php?title=Maya:_предварительная_настройка Pytania i odpowiedzi: https://xray-engine.org/index.php?title=Maya:_вопрос-ответ ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.