Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 Analiza pliku xr_effects [CoP] Twórca: Ohiievych OPIS PLIKU: Spoiler gamedata/scripts/XR_EFFECTS.script: =disable_ui - ważna funkcja, wyłącza interfejs i zabiera sterowanie graczowi. =enable_ui - przeciwność pierwszej funkcji, włącza interfejs. =run_cam_effector - uruchamia animację kamery. =stop_cam_effector - zatrzymuje animację kamery. =run_postprocess - uruchamia postprocess'y, np. przyciemnianie ekranu, uderzenie, itd. =stop_postprocess - wyłącza postprocess'y. =teleport_npc - teleport NPC, wywołanie z logiki NPC'a. =teleport_npc_by_story_id - teleport NPC, wywołanie z logiki restryktorów. =teleport_squad - teleport oddziału, wywołanie z logiki restryktorów. =give_items - dać rzeczy, wywołać można z restryktorów i NPC. =give_item - analogiczna funkcja, wydaje tylko jedną rzecz. =play_particle_on_path - odtwarza particle/cząsteczkę w way-point'cie. =send_tip - odesłać wiadomość graczowi w PDA. =hit_npc - zadań obrażenia NPC. =restore_health - uzupełnić HP, wywołanie z logiki NPC. =kill_npc - zabić NPC, wywołanie z logiki NPC i restryktorów. =remove_npc - usunąć NPC, wywołanie z logiki restryktorów. =inc_counter - inkrementować licznik/dodać jeden do licznika, wywołanie z logiki restryktorów i NPC. =dec_counter - dekrementować licznik/odjąć jeden od licznika, wywołanie z logiki restryktorów i NPC. =set_counter - przekazać liczbę licznikowi, wywołanie z logiki restryktorów i NPC. =actor_punch - uderzenie GG w twarz, wywołanie z logiki restryktorów. =turn_off - wyłączyć żarówkę, wywołanie z logiki restryktorów. =turn_on - włączyć żarówkę, wywołanie z logiki restryktorów. =set_weather - ustawić pogodę w grze, wywołanie z logiki restryktorów. ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.