Skocz do zawartości

Nowe wieści o S.T.A.L.K.E.R. 2


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

@MonoLityczny Może zrobić zremasterowaną wersję S.T.A.L.K.E.R-a opartą na silniku 4a engine :D? X-ray jest świetnym silnikiem, ma swoje jednak lata, aczkolwiek zasługuje na szacuneczek i uznanie :). 4a engine moim zdaniem robi wrażenie, dawało się na tym silniku zrobić zarówno jak lokacje o charakterze zamkniętym, jak i otwartym, aczkolwiek były tam niewidzialne ściany :wacko:, mimo tego nie dawało się aż tak we znaki.

Edytowane przez seb-stryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 25.03.2016 o 21:45, MonoLityczny napisał:

 

Ja tam sądzę że należałoby siedzieć cicho i czekać  zrobić wersje redux stalkerów. Myślę że tak może może się zajmę, wypiszcie mi wszystko co chcielibyście w takich reduxach to może coś się znajdzie dla każdego :D 

 

Jak już miała by powstać reedycja to tylko zrobiona przez developera gry, wtedy wywalili by lub poprawili w każdej części to co było niepotrzebne, źle działało i miało nie do końca wykorzystany potencjał, ale mogli by też wprowadzić parę nowości które zwiększyły by imersję w trakcie rozgrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

@OldManchodzi ci o koncepty lokacji czy anomalii? Bo jeśli tak, to takowe już dawno temu (bodajże 2 lata chyba) widziałem. Natomiast ile z tego przetrwało do obecnej koncepcji gry to ciężko powiedzieć.

Moim zdaniem, o S2 wiemy na 100% na razie tyle:

1. Powstaje :D

2. Premiera zakładana - 2021

I to wszystko. Będzie się teraz pojawiać masa spisków, fałszywych wywiadów i innych tego typu fanaberii. Możemy jednak założyć również kilka mniej lub bardziej prawdopodobnych przypuszczeń:

1. Stara historia, o gościu (zakładana główna postać) co przyjechał do Strefy, spotkał Strieloka, który wkrótce później zginął i wszyscy obwiniali za to naszego bohatera - na 95% została skasowana, gdyż historia i sposób prowadzenia rozgrywki zbliżał by grę do Metra, a dodając fakt, że wyciekła ona do internetu - jestem w 100% pewien, że zobaczymy coś innego.

2. Mapa - nie wiemy, czy GSC pozostanie przy koncepcie tejże mapy, czy stworzy coś nowego, jednocześnie patrząc na nią ciężko mi powiedzieć, czy została ona stworzona dla starej historii która wyciekła, czy z myślą o już nowej fabule

Spoiler

mj3fm9jguegx.jpg

3. Silnik gry - rzekomo Unreal Engine 4

4. Wspomniane wcześniej concept arty anomalii, lokacji itp. - jeśli GSC zostanie przy już opracowanej lokacji, to prawdopodobnie większość z nich zobaczymy w grze.

I tak jak co do punktu 1 moich przypuszczeń możemy robić zakłady, że będzie/nie będzie/S2 nie wyjdzie ( :D ), tak próba odgadnięcia czegoś dot. punktów 2-4 to jak wróżenie z fusów po pijaku z zamkniętymi oczami. Na dobrą sprawę to nie wiemy NIC....

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen tak jak pisałem, nie wiadomo, czy ta mapa wciąż jest aktualna i czy to ona znajdzie się we właściwej grze. Warto pamiętać o jednym: początkowo S2 miał powstawać na autorskim XRay 2.0. W moim odczuciu tenże silnik na wiele by raczej nie pozwalał, tak jak jego - w sumie - pradziadek i znów musieliby liczyć się z dużymi limitacjami. Natomiast jeśli plotki o UE4 są prawdziwe i wykupili licencję na użycie tegoż silnika, to nie dość, że znacznie skróci im to czas pracy nad grą, to jeszcze pozwoli na znacznie więcej w kwestii samej gry - lepsze ALife ( nie oszukujmy się: brak ALife =/= Stalker ), wiadomo - lepsza grafika, lepszy gameplay, no i znacznie większe możliwości jeśli chodzi o samą mapę, także możliwe, że uda im się wrzucić trochę z wspomnianej przez ciebie Białoruskiej strefy, co w sumie byłoby bardzo ciekawe i też chciałbym to zobaczyć. I już pomijam tutaj kwestie dotyczące działania gry jako takiego w ogóle - tak jak XRay lata na jednym rdzeniu, tak z tego co sprawdziłem ( nie gwarantuję, że tak jest ) UE4 używa tylu rdzeni i wątków, ile od niego zażądamy, więc w przyszłości, jeśli gra zostanie wydana, nie zdziwiłbym się, gdyby fani przerobili silnik gry pod użycie nawet 18 rdzeni intelowskich i9-tek :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Tutaj już sam tweet

Na obecną chwilę nie wiemy zbyt wiele, jedynie to, że 35 jest powiązane z rocznicą katastrofy.

Poza tym, niektórzy sugerują, że 2.0.2.1 to może być tak naprawdę szyfr, a 35 to pierwsza wskazówka do jego rozwiązania. Pojawiły się też głosy, że liczba 5 to tak naprawdę cyryliczne b.

A poza tym.... to nic. Na razie to pozostaje tylko czekać na nowe wskazówki, bo z tym co nam teraz dali to dużo nie zrobimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.