Gość Diegtiariow Opublikowano 12 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 PACZKI: Paczka X-Ray 1.0007(rc1) Paczka X-Ray 1.6.02 KODY ŹRÓDŁOWE: Spoiler Oryginalne wersje "X-Ray Engine": Cień Czarnobyla Kody źródłowe: Kod źródłowe SoC (1.0007rc1) CS (all versions) and 2 build Kody źródłowe CoP Kody źródłowe X-Ray 2.0 1.0007(rc1) Lost Alpha Kody źródłowe ogse.dll Repozytoria: OpenXRay (CS & CoP) xrDev (SoC, CS, CoP etc) Repozytoria od RedPython Repozytoria od ForserX POPRAWKI: Spoiler POPRAWIONY PLIK .EXE DLA SOC 1.0006 OD MACRON: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/At9Tw0ueSaDyS Zmiany: Brak starforce'ów("старфорсоов") i związanych z tym problemów W wariantach nodvd z powodu awarii w cyklach silnika mogły występować wyloty, które są tutaj niemożliwe Normalny system wyłapywania błędów, w nodvd tak naprawdę go nie było, nie pisało silnikowych logów Jeśli NPC mają problemy z logiką, wariant nodvd od razu crashuje bez loga i łamią się zapisy - tutaj to zostało naprawione Fix błędu "(bytes_need<=mSize) && vl_Count" na r2, związany z przeciążaniami wideobufora Optymalizacja wymagań pamięci (GlobalMemoryStatus zamiast GlobalMemoryStatusEx) Możliwość zmiany hud_fov (kilka presetów, przeznaczono wyłącznie dla tego pliku .exe) Możliwość zmiany fov dla xrgame.dll od 1.0006 (kilka presetów) Wyłączono zaśmiecanie konsoli/loga wiadomościami "CL setdestroy" Rozszerzone menu instalacji fov dla xrgame.dll Dodano opcjonalne (nieobowiązkowe do instalacji) fixy. Uruchomienie i wybór - przez 10006_patcher.cmd: Zwiększenie ilości stosów pamięci Zwiększenie DVB (Vertices Buffer) do 6 mb Zwiększenie DIB (Indices Buffer) do 1 mb Wyłączenie przeklinania rendera na shadery Wyłączenie przekleństw na nieprawidłową pozycję słońca w konfigu pogody (by lvg_brest) Wyłączenie różnych debug-wiadomości w xrgame.dll Oparty na nowym pliku .exe od GSC z wymuszonym ograniczeniem klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy) Możliwość opcjonalnego wyłączenia ogranicznika klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy) Teraz jest jednakowy plik .exe + zewnętrzne patchery ru/ww Teraz jest jednakowy fov/hud_fov switcher Nowy xrGameSpy.dll (gra sieciowa jest przełączana na serwer GSC) PROJEKTY DOT. POPRAWKI SILNIKA: Spoiler Cut X-Ray X-Ray extensions POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD KOLGOMOR: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/4snyxLdTVfcEt Zmiany: Animacje chodzenia anim_walk dla pistoletów Nowe skryptowe metody: inv_weight - uzyskaj max przenoszoną wagę set_inv_weight - ustawić max przenoszoną wagę move_on_belt - przenieść przedmiot na pas item_on_belt - otrzymać przedmiot na pasie set_ammo_type - ustawić typ naboi Nowe skryptowe callbacki: on_item_belt - przemieszczenie przedmiotu na pas on_item_ruck - przemieszczenie przedmiotu do plecaka on_item_slot - przemieszczenie przedmiotu do slotu on_switch_nightvision - przełączenie noktowizora Nowe konsolowe komendy: fov [5.0, 180.0] - globalny fov kamery k_ammo_on_belt [on\off] - naboje na pasie Artefakty działają tylko z plecaka, na pasie nie działają na GG - pas jest teraz kontenerem artefaktów. Z inwentarza działają wszystkie właściwości artefaktów. CLEAR XRGAME.DLL 1.0006: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/IWIubHufMM4Mo Instalacja: Skopiować clear_xrGame.cmd i patch2.exe do folderu z xrgame.dll i uruchomić clear_xrGame.cmd. Dla pełnej czystki loga, zaleca się używać "Исправленный экзешник для S.T.A.L.K.E.R ТЧ 1.0006 (v2)" lub w swoim pliku .exe hex-edytorem znaleźć i wyzerować bajty frazy: cl setDestroy [%d][%d] Opis: Leczy xrgame.dll SoC 1.0006 od zaśmiecania loga/konsoli niepotrzebnymi debug-wiadomościami w postaci: --NeedToDestroyObject Destroying local grenade sv destroy object ge_destroy not found on server sv ownership id_parent id_entity sv !ownership (entity already has parent) sv reject. id_parent id_entity [16-9] get_xml_name for Sprawdzane zarówno na czystym .dll, jak i na przepatchowanym przez x-ray extensions/cut x-ray. Z MP poprawka nie jest kompatybilna. SOC 1.0006 SPRINT FIXX BY RAYTWITTY & MACRON: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/nlZsIkmyj3CNX Oparty na X-Ray extensions portable r230 Zmiany: Włączono HUD'owe animacje biegu dla noża, śruby, granatów, lornetki Poprawiono pozycję przy widoku z zewnątrz dla noża, śruby, granatów, lornetki Śrubie zwiększono czas życia, skrócono czas potrzebny do uzyskania maksymalnej siły rzutu, przywrócono starą animację Poprawiony model HUD'a SPAS-12 Alternatywna animacja strzelania z SPAS-12 Dla xrgame zastosowano standardowe ustawienia z X-Ray extensions portable r230 (przepatchowany xrgame.dll potrzebny dla pracy skryptu przywracającego sprint) Działają komendy cam_fov/hud_fov, włączono słońce, itd. Parę poprawek bind_stalker dla zwiększenia stabilności (by makdm i Zander_driver) POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD FORSER: Spoiler Screeny w formacie .PNG POPRAWKI OD K.D.: Spoiler Zwiększenie zasięgu rysowania trawy POPRAWKI OD KSTN: Spoiler PanicLog KeyLogger by kstn(SoC) FOV: Spoiler FoV dla wersji 1.0003-1.0006; 1.5.04; 1.5.07; 1.5.10; 1.6-1.6.02 FOV 55 (CS 1.5.10) FOV 85 (SoC 1.0004) GRAFIKA: Spoiler SweetFX 1.4 Presets by Cromm Cruac ENBSeries (dla SoC) LUA: Spoiler Lua-przechwytywacz od alpet LuaFix by RvP LuaFix w redakcji od Aplet PORADY (PRZYDATNE POSTY PO ROSYJSKU): Spoiler Ograniczenie na rozmieszczanie dynamicznych modeli w grze Fix paska wczytywania w ZP Wielowątkowość Kopuła nad aktorem Fix zapisu klienckich obiektów Działanie anomalii na NPC [COP] Offline przemieszczanie + dodatek mVPTexgen Trawa ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.