Skocz do zawartości

Edycja silnika


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

PACZKI:

 

KODY ŹRÓDŁOWE:

 

 

POPRAWKI:

Spoiler

POPRAWIONY PLIK .EXE DLA SOC 1.0006 OD MACRON:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/At9Tw0ueSaDyS

 

Zmiany:

  • Brak starforce'ów("старфорсоов") i związanych z tym problemów
  • W wariantach nodvd z powodu awarii w cyklach silnika mogły występować wyloty, które są tutaj niemożliwe
  • Normalny system wyłapywania błędów, w nodvd tak naprawdę go nie było, nie pisało silnikowych logów
  • Jeśli NPC mają problemy z logiką, wariant nodvd od razu crashuje bez loga i łamią się zapisy - tutaj to zostało naprawione
  • Fix błędu "(bytes_need<=mSize) && vl_Count" na r2, związany z przeciążaniami wideobufora
  • Optymalizacja wymagań pamięci (GlobalMemoryStatus zamiast GlobalMemoryStatusEx)
  • Możliwość zmiany hud_fov (kilka presetów, przeznaczono wyłącznie dla tego pliku .exe)
  • Możliwość zmiany fov dla xrgame.dll od 1.0006 (kilka presetów)
  • Wyłączono zaśmiecanie konsoli/loga wiadomościami "CL setdestroy"
  • Rozszerzone menu instalacji fov dla xrgame.dll
  • Dodano opcjonalne (nieobowiązkowe do instalacji) fixy. Uruchomienie i wybór - przez 10006_patcher.cmd:
  • Zwiększenie ilości stosów pamięci
  • Zwiększenie DVB (Vertices Buffer) do 6 mb
  • Zwiększenie DIB (Indices Buffer) do 1 mb
  • Wyłączenie przeklinania rendera na shadery
  • Wyłączenie przekleństw na nieprawidłową pozycję słońca w konfigu pogody (by lvg_brest)
  • Wyłączenie różnych debug-wiadomości w xrgame.dll
  • Oparty na nowym pliku .exe od GSC z wymuszonym ograniczeniem klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy)
  • Możliwość opcjonalnego wyłączenia ogranicznika klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy)
  • Teraz jest jednakowy plik .exe + zewnętrzne patchery ru/ww
  • Teraz jest jednakowy fov/hud_fov switcher
  • Nowy xrGameSpy.dll (gra sieciowa jest przełączana na serwer GSC)

 

PROJEKTY DOT. POPRAWKI SILNIKA:

 

POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD KOLGOMOR:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/4snyxLdTVfcEt

 

Zmiany:

  • Animacje chodzenia anim_walk dla pistoletów
  • Nowe skryptowe metody:
    • inv_weight - uzyskaj max przenoszoną wagę
    • set_inv_weight - ustawić max przenoszoną wagę
    • move_on_belt - przenieść przedmiot na pas
    • item_on_belt - otrzymać przedmiot na pasie
    • set_ammo_type - ustawić typ naboi
  • Nowe skryptowe callbacki:
    • on_item_belt - przemieszczenie przedmiotu na pas
    • on_item_ruck - przemieszczenie przedmiotu do plecaka
    • on_item_slot - przemieszczenie przedmiotu do slotu
    • on_switch_nightvision - przełączenie noktowizora
  • Nowe konsolowe komendy:
    • fov [5.0, 180.0] - globalny fov kamery
    • k_ammo_on_belt [on\off] - naboje na pasie
  • Artefakty działają tylko z plecaka, na pasie nie działają na GG - pas jest teraz kontenerem artefaktów. Z inwentarza działają wszystkie właściwości artefaktów.

 

CLEAR XRGAME.DLL 1.0006:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/IWIubHufMM4Mo

Instalacja: Skopiować clear_xrGame.cmd i patch2.exe do folderu z xrgame.dll i uruchomić clear_xrGame.cmd.

Dla pełnej czystki loga, zaleca się używać "Исправленный экзешник для S.T.A.L.K.E.R ТЧ 1.0006 (v2)" lub w swoim pliku .exe hex-edytorem znaleźć i wyzerować bajty frazy: cl setDestroy [%d][%d]

 

Opis:

Leczy xrgame.dll SoC 1.0006 od zaśmiecania loga/konsoli niepotrzebnymi debug-wiadomościami w postaci:

--NeedToDestroyObject
Destroying local grenade
sv destroy object
ge_destroy not found on server
sv ownership id_parent id_entity
sv !ownership (entity already has parent)
sv reject. id_parent id_entity
[16-9] get_xml_name for
Sprawdzane zarówno na czystym .dll, jak i na przepatchowanym przez x-ray extensions/cut x-ray. Z MP poprawka nie jest kompatybilna.

 

SOC 1.0006 SPRINT FIXX BY RAYTWITTY & MACRON:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/nlZsIkmyj3CNX

Oparty na X-Ray extensions portable r230

Zmiany:

  • Włączono HUD'owe animacje biegu dla noża, śruby, granatów, lornetki
  • Poprawiono pozycję przy widoku z zewnątrz dla noża, śruby, granatów, lornetki
  • Śrubie zwiększono czas życia, skrócono czas potrzebny do uzyskania maksymalnej siły rzutu, przywrócono starą animację
  • Poprawiony model HUD'a SPAS-12
  • Alternatywna animacja strzelania z SPAS-12
  • Dla xrgame zastosowano standardowe ustawienia z X-Ray extensions portable r230 (przepatchowany xrgame.dll potrzebny dla pracy skryptu przywracającego sprint)
  • Działają komendy cam_fov/hud_fov, włączono słońce, itd.
  • Parę poprawek bind_stalker dla zwiększenia stabilności (by makdm i Zander_driver)

 

POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD FORSER:

 

 

POPRAWKI OD K.D.:

 

POPRAWKI OD KSTN:

 

FOV:

 

GRAFIKA:

 

LUA:

 

 

 

PORADY (PRZYDATNE POSTY PO ROSYJSKU):

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.