Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

751a6bdeb3095cc3f94c54f08ba10dc6.png

Tytuł oryginalny: Чужой среди чужих
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 02.03.2023 r.
Autor: It's boomer
Autor spolszczenia: @OldMan
Śr. długość rozgrywki: (3-4 godziny)


OPIS:

Spoiler

Obcy wśród obcych to niewielka modyfikacja fabularna do Zewu Prypeci.

Fabuła opowiada o początkującym stalkerze o ksywce Bumer, który dopiero co zawędrował do Zony. Po przybyciu na miejsce stalker zastaje emisję i traci przytomność. Wojskowi, którzy w porę zauważyli nieprzytomne ciało, zabierają go do koszar...
W modyfikacji występuje tylko jedna lokacja - Kordon.


Od autora:
Jest to pierwsza "próbna" modyfikacja, która nie celuje w wielki sukces. Wszystkie wasze życzenia graczy, opinie itd. będą brane pod uwagę.
Kilka wskazówek i ostrzeżeń:

  • Nie należy grać na oświetleniu statycznym.
  • Róbcie częste ’twarde’ zapisy.
  • Jeżeli drzwi na fermie nie będą chciały się otworzyć, spróbujcie przeładować grę.

PORADY:

Spoiler

Wskazówki dot. rozgrywki / pomoc techniczna: 

  • Po rozpoczęciu nowej gry mod uruchamia się ponad minutę. Później wszystko wraca do normy.
  • Drzwi na farmie się nie otwierają. Trzeba wykonać szybki zapis i go ponownie wczytać.

GALERIA:

Spoiler

Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr1.jpg  Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr2.jpg

Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr3.jpg  Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr4.jpg

Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr5.jpg  Obcy wśród obcych_stalkerteam_scr6.jpg


Prezentacja modyfikacji na kanale HugTV:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). Wystarczy rozpakować pobrane archiwum (najlepiej poza partycję systemową i katalogi Program Files) i grać.


2. Należy zrobić skrót do laucher.exe na pulpit i można grać.  
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png
 

  • Dodatnia 7
  • Ekstra 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod fajny, wartka zmienna akcja, polecam.

ss_tomahawk_03-02-23_18-20-42_(escape).jpg

ss_tomahawk_03-02-23_20-18-22_(escape).jpg

p.s.

Yandex bez rejestracji: https://disk.yandex.ru/d/DIEUnEyeE7B-ew

 

Fix

https://drive.google.com/file/d/1V9XC1YcBpXjGF_YFE3xf_O2A0OnrjOtl/view

lub bez rejestracji

https://disk.yandex.ru/d/AcF9_mncmUg71Q

 

p.s. mod wcale nie jest krótki, częsta zmiana ról, polecam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Agrael
Ten post został doceniony przez Agrael!

"Za spolszczenie drugiej modyfikacji."

OldMan otrzymał(a) odznakę 'Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji' i 45 punktów.

Nadeszła wiekopomna chwila:
Ogłaszam premierę mojego drugiego spolszczenia do modów z uniwersum Stalker.

Poprzednio przetłumaczyłem mod  "Lód":

Spoiler

 

Który urzekł mnie klimatem i skutymi mrozem i śniegiem lokacjami "Szpital" i "Limańsk"
Jeśli ktoś nie grał - polecam.

Przechodząc do moda "Obcy Wśród Obcych - Epizod 1".
Tłumaczenie trwało bardzo długo jak na tak krótki mod (około 4-5 godzin grania),
ale też poziom technicznej strony opracowywania spolszczenia to już wyższa szkoła
jazdy... Sami ocenicie czy zdałem ten egzamin.
Ciekawe czy ktoś znajdzie wpleciony w dialogi jeden z moich ulubionych cytatów
z jednego z moich ulubionych polskich filmów? 
Oprócz tego małego psikusa dodałem też kilka miejscowych, żarcików i nie koniecznie takie same były w modzie ;).
I teraz temat który jest całkowicie z poza moda.
Zainteresowani wiedzą (inni może właśnie się dowiadują), że powstał temat upamiętnienia 
postaci legendy naszego forum czyli @kondotier który opuścił na zawsze nasze szeregi.
Napisałem w tamtym wątku, że pomyślę nad moją małą cegiełką, która mogłaby się do wspomnienia przyczynić.
Dla tych, którzy w moda nie zagrają prawy dolny róg:
|1079788461_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2023_11.04-20_36_55_57.thumb.jpg.d675d7d369e693a22449035eda69cd1d.jpg 

A dla tych, którzy wejdą do menu, wspomnienie @kondotier obok płonącego ogniska (tak jak i kilka moich słów)
zawsze tam będzie... 

Wracając do moda:
Mod bardzo ciekawy, bez wylotów. pozostawiający niedosyt i pytanie: Co dalej z Bumerem i jego oddziałem?

Dwie ważne techniczne uwagi:
1. Mod od zera uruchamia się ponad minutę potem jest ok (do ponownego włączania od zera).
2. Drzwi na Farmie nie otwierają się. Trzeba zrobić szybki zapis i wczytać ponownie.

Chciałbym też podziękować (kolejność alfabetyczna): @gawron @Meta @smox @Szczepan9205 
Za pomoc techniczną  i wsparcie. Bez Was, praca nad spolszczeniem byłby O WIELE dłuższa i trudniejsza.
Dziękuję :) 

p.s. Tak po cichu napiszę, że ja już trochę wiem co będzie dalej z Bumerem i jego ukochaną O....
Chyba się trochę wysypałem jak na spowiedzi ale...

Spoiler

Prace trwają:
ui_actor_main_menu_0.thumb.jpg.cd1eed8d0ec943aa0f634ba733358d17.jpg


Link do moda "Obcy Wśród Obcych - Epizod 1"
https://drive.google.com/file/d/1DDLz0W5hOxZAH1vdTR2QQYpJh3F2zxb9/view?usp=sharing

Wersja repack:
1. Pobrać
2. Wypakować
3. Zrobić skrót do laucher.exe na pulpit i można grać :) 

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Obcy wśród obcych
  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

O co chodzi w pierwszym zadaniu u wojskowych? do których wojskowych mam iść? byłem na posterunku i pod mostem i nikt nie chce gadać, mam przynieść jakiś kontener 30kg z wyposażeniem

rozwiązanie 11:10 ale u mnie nie było tego dialogu 

https://www.youtube.com/watch?v=CcEu8S-__j0&list=PLit1Wbp6EQI88a_WaPw1b1Z1NhOyfG0HL

 

ss_cez137_11-05-23_10-03-21_(escape).jpg

ss_cez137_11-05-23_10-03-50_(escape).jpg

 

ss_cez137_11-05-23_10-21-12_(escape).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tom3kb napisał(a):

Trafiłem?

Ps. Ale z parametrami skoku to w tym modzie autor troszkę przesadził 😁

Trafiłeś :)
Co do skoku w załączniku jest oryginalny plik  z CoP 
Wystarczy podmienić plik i wszystko wraca do normy.
Plik wrzucamy  gamedata\configs\creatures
actor.ltx

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael 

11 godzin temu, Agrael napisał(a):

Przed rozmową z Siegienko trzeba pogadać jeszcze z Arseniewem. 

Ja tam chyba z każdym gadałem w tej bazie i nikt nie chciał gadać

11 godzin temu, Agrael napisał(a):

Jeżeli chodzi o skok, to faktycznie - lekko autor przesadził

e tam, nie raz miałem problem żeby gdzieś podskoczyć, teraz jest dobrze 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_11-06-23_15-06-02_(escape).jpg

Mod zaliczony. 

Odnoszę wrażenie, że Bumer nieustanie wpada z deszczu pod rynnę. Z jednej strony to dobrze, bo są częste zwroty akcji, ale protagonistę zaliczyłbym do pechowych stalkerów, którzy podejmują pochopne decyzje. To wiąże się z negatywnym nastawieniem wielu stalkerów i Bumer kroczy po bardzo cienkiej linie do samego końca historii.

Ogólnie mod mi się nawet spodobał i chciałbym zagrać w drugą część, ale było trochę potknięć. Na przykład zbyt dużo groźnych mutantów, które nigdy nie występowały na Kordonie. Teoretycznie zostało to wyjaśnione (nie będę spoilerwał), ale mimo wszystko Kordon zawsze mi się kojarzył z relatywnie bezpiecznym miejscem, a nawet sielankowym.

Polecam, jak ktoś lubi sobie postrzelać i szuka nowych historii.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modzika dzisiaj ukończyłem i jak na pierwszy/próbny projekt autora jest bardzo dobrze. Całkiem fajna historia, proste i krótkie cutscenki (ale są ☺️) z napisami. Nagrany dubbing. Sporo różnorodnych zadań, jest trochę różnych skryptowych zagrywek. Wreszcie mod ze słoneczną pogodą bo ostatnio to jakoś wszystkie szarobure mi się trafiały. Z minusów jako, że mod na jednej lokacji to przy sporej ilości zadań latamy w kółko w te same miejscówki. To samo tyczy się fabuły, która wydaje się, że mocno pędzi do przodu i nagle na szybko wskakują co chwilę jakieś nowe wątki. Jest trochę niedoróbek w wykonaniu, mi np nie działała optyka na broni. Dobrze, że chociaż w L85 nie było z tym problemów. Braki tekstur w niektórych budynkach. Niektóre zadania np poboczne mogą trochę zmylić bo nawet gdy je dostaniemy to ich nie zrobimy, bo fabularnie pykniemy je gdzieś później.

Spolszczenie od @OldMan dobre, znalazłem parę literówek, jakieś krzaczki w zdaniu czy dwóch ale nic wielkiego, nie będziemy zawracać sobie tym głowy 😏 czekam na spolszczenie 2 epizodu bo patrząc po pierwszej części jest potencjał na jeszcze lepszy mod.

Jakbym miał oceniać to bym dał solidne 7/10.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael

A to jest jakaś kolejność ?

@tom3kb

ale po co te docinki? przecież jakby dialog był to bym gitary nie zawracał, z resztą zrobiłem zrzut i wyraźnie widać co i jak, czego nie rozumiesz? myślisz że piszę tutaj bo mi sie nudzi czy co? to Cię oświecę, nie, nie nudzi mi się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.