DaarMoo Opublikowano 19 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Na początku gry możemy zdobyć ważny, dla grającego, dokument. Dokument z zaznaczonymi przejściami między lokacjami, co prawda nie między wszystkim, ale... Znajduje się w bazie wojskowych na Przezdzoniu (z lotniskiem), w budynku z naukowcem (jest w komputerze). Problem pojawia się gdy gramy jako stalker. Brama dla nas jest zamknięta. Jeżeli chcemy go mieć na początku rozgrywki, musimy trochę pokombinować. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Przechodząc po raz kolejny z Zatonu na Kordon w celu wykonania jakiegoś zadania postanowiłem odwiedzić Sidora. I zaczęło się coś chrzanić. Dochodząc do Wioski Kotów nastąpił bug (powtarzający się) : LUA error: e:stalkergamedatascripts_g.script:1121: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) Z tego co przeczytałem najlepszym rozwiązaniem jest wczytanie przedostatniego save'a (generalnie błąd jest poważny). Wczytanie nic nie dało. Zacząłem grzebać i znalazłem rozwiązanie na rus forach. Trzeba w odpowiednim miejscu grzebnąć w skryptach. Autor "leczenia" stwierdza, że zabieg nie usuwa problemu, ale zmniejsza ilość bugów. U mnie tak się stało. Piszę, bo jeżeli ktoś będzie miał podobny problem może coś pomogę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 @DaarMoo- nie czekaj aż ktoś będzie miał problem, ale od razu rozwiązanie wstaw tu do tematu. Zamknij go w spojler. Jak u kogoś wystąpi, będzie mógł od razu go usunąć, a nie dopiero pytać i czekać na odpowiedź. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 [error]Arguments : LUA error: f:\games\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\_g.script:1121: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) 1. Przy takim błędzie należy znaleźć w pliku ...\scripts\_g , część 1121, która powinna wyglądać tak: function abort(fmt, ...)local reason = (...==nil and fmt) or string.format(fmt, ...)assert("ERROR: " .. reason)get_console():execute("load ~~~ " .. reason)get_console():execute("flush")-- string.format("%s")end problem dotyczy przedostatniej linijki. Najczęściej brak jest dwóch myślników przed string.format("%s). Wystarczy wstawić. Znalazłem również propozycję aby przed wszystkim linijkami wstawić -- , ale nie testowałem. 2. Metoda, którą zastosowałem jako pierwszą. Również w tym samym pliku ...\scripts\g_ . Trzeba wpisać w - przejdź do - liczbę 1000 i mamy: function print_table(table, subs) local sub if subs ~= nil then sub = subs else sub = "" end for k,v in pairs(table) do if type(v) == "table" then printf(sub.."%s:", tostring(k)) print_table(v, sub.." ") elseif type(v) == "function" then printf(sub.."%s:function", tostring(k)) elseif type(v) == "userdata" then printf(sub.."%s:userdata", tostring(k)) elseif type(v) == "boolean" then if v == true then printf(sub.."%s:true", tostring(k)) else printf(sub.."%s:false", tostring(k)) end else if v ~= nil then printf(sub.."%s:%s", tostring(k),v) else printf(sub.."%s:nil", tostring(k),v) end end end --]] end Mnie brakowało między trzecim i czwartym - end - tego znaku --]]. Po wstawieniu w logu pojawił się jakiś (dokładnie nie sprawdziłem , bo się ucieszyłem ) fatal error, ale problem zniknął. Gdy zrestartowałem komputer żadnego errora w logu nie było. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 No i w końcu jakiś wylot Przy próbie przejścia z Jupitera na Ukrytą Drogę następuje CTD z logiem : Cytuj FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CKinematicsAnimated::Load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp [error]Line : 602 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find motion file 'monsters\dĺmon_animation.omf' Ktoś ? Coś ? Bo Google na ten temat uparcie milczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Niemożliwe żebyś nie miał pliku "monsters". Ale sprawdź. Jak masz ustawiony switch distance ? Jeżeli nic nie zmieniałeś to zmniejsz do np. 110. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 5 minut temu, DaarMoo napisał: Niemożliwe żebyś nie miał pliku "monsters". Ale sprawdź. Nie mam czegoś takiego w gamedacie :/ Żadnego pliku, żadnego folderu. 5 minut temu, DaarMoo napisał: Jak masz ustawiony switch distance ? Jeżeli nic nie zmieniałeś to zmniejsz do np. 110. Mam zmienione na 50. Od początku gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 1. gamedata\config\creatures\monsters 2. gamedata\meshes\monsters dĺmon_animation.omf' tylko tego nie mogę znaleźć 2. 50 moim zdaniem za mało. Mogą się pewne rzeczy nie spawnować. Może to jest przyczyną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 @apg2312- patrząc na to dĺmon w logu błędu, możesz ten plik mieć grażdanką. Nad l jest kreseczka. Trzeba zmienić grażdankę ( lub to co jest w nazwie pliku ) na to z loga. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 17 minut temu, DaarMoo napisał: dĺmon_animation.omf' tylko tego nie mogę znaleźć Ja też nie. Jest za to plik dеmon_animation.omf Zamienię nazwę na dĺmon i zobaczę, co się będzie działo. EDIT I to jest właśnie to. Dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Dwie uwagi, które mogą pomóc grającym. 1. Podczas zadania na szukanie Zoi (jest na Zatonie w pieczarze pod spaloną wioską) nie należy likwidować najemników w Zakładzie Utylizacji ponieważ następne dotyczyło będzie rozmowy z ich szefem. Ja niestety to zrobiłem i musiałem wczytywać wcześniejszy save. 2. Należy handlować z napotkanymi NPC-mi dlatego, że po sprzedaniu kilku rzeczy w ich plecaku pojawiają się ciekawe fanty. Kupiłem np. M249. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) Pytanko do grających. Czy mod jest mocno podpicowany graficznie? Czy raczej to czysty stalker to bym sobie na starym kompie spróbował przejść jak będę się nudził na wsi Wrzuciłem sobie kilka randomowych filmików na yt ale raczej tam żadnych bajerów nie zauważyłem jednak wolę się podpytać. Edytowane 23 Października 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Mimo tego, że mod ma 12 GB fajerwerków graficznych nie ma, tak że spokojnie pograsz. Tylko fabuła jest nieźle pokręcona no i trzeba się dużo nabiegać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Co do biegania, to na szczęście na każdej lokacji jest jakiś darmowy środek lokomocji więc można powozić sobie cztery litery. Masz rację @DaarMoo, fabuła daje w kość. Mod jednak jest wciągający i ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 No tak, zapomniałem o pojazdach. Łatwo się prowadzą, nie tak jak w innych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Kogo razi nadmiar kwiatków na pierwszej lokacji, może ustawić gęstość trawy do zera na lewo i dostanie nierażący obraz ekranu, a jednocześnie ulży komputerowi. Spowoduje to również przerzedzenie roślinności na pozostałych lokacjach, dając większy komfort gry. Mod był testowany na komputerze: AMD Athlon(tm) ||x4 650 3.20 GHz NDIDIA GeForce GTX 560 Windows 7 (64-bit) RAM: 8 GB Plik wymiany: 10000 MB Pełne oświetlenie dynamiczne. Na nim należy rozpoczynać grę. Po pliku wymiany widać, że mod pamięciożerny i nie mogący zapewnić sumarycznej ilości pamięci, mogą mieć problemy przy dłuższej grze, lub dynamicznych scenkach. LUA może się przytrafić każdemu. Ale nie miałem problemy z uruchomieniem moda z poprzedniego zapisu. Należy pamiętać, aby w katalogu z zapisami nie było ich zbyt wiele. Stare zapisy przenosić do katalogu poza modem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Pytanko do grających aktualnie, dotarliście do "drugiego miejsca wiedzy" na Jupiterze? Zgalopowałem się pod wszystkie niebieskie anomalie i nic. Nogi mnie już bolą, może mała podpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Oaza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Mam problem natury fabularnej. Jestem w Zachodniej Prypeci i chcę wykonać zadanie na komplet dokumentów z x18. Rozmawiałem z Sokołem, który skierował mnie do "starszego" w kinie. Niestety, "starszy" nie ma ochoty ze mną gadać tylko strzela. Próbowałem różnych rozwiązań, ale dialogu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 @DaarMoo - do zadania trzeba 'podejść' nieco inaczej - jeśli już zlokalizowałeś 'starszego' z Monolitu, wystarczy teraz podejść do niego po cichu od tyłu, po czym pokaże się automatycznie animacja cięcia nożem i Monolitowiec upadnie zwijając się z bólu. Naciskasz na nim klawisz 'F', pojawia się wiadomość i kontynuujesz zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Dzięki Anton ! Muszę jakoś to zrobić, choć często jak jestem blisko łapię buga z pustym logiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Próbuj do skutku. Niestety puste logi również mnie dopadały w czasie tego zadania. Najlepiej nie zapisuj na obszarze kina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Niestety @Anton Gorodecki nic z tego. Gdy podchodzę do niego cicho (kucając) za każdym razem odwraca się i zaczyna strzelać. Jestem na tyle blisko, że dialog musi zaskoczyć. Dwa razy raniłem go, ale nic nie chciał powiedzieć. Zrobiłem save'a gdy był ranny. Po wczytaniu - zniknął. Musi być jakiś błąd (u mnie) bo dialog z Sokołem odbył się bez problemu. Poza tym błąd dotyczy również sali kinowej, ponieważ podczas walki po zabiciu ostatniego monolitowca spawnuje się na moich oczach następny i tak w kółko. Nie mogę ich zlikwidować. Choć z drugiej strony wcale nie muszę, ale potwierdza to fakt błędu w tym miejscu. Jest jakieś hasło do sejfu w wieży czy tylko dialog ze "starszym" ? Może mógłbyś mi podesłać jakiś plik. Trzeba by to jakoś przeskoczyć. Reszta idzie płynnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Nie zapisuj w kinie. W czasie mojej gry podkradłem się do niego od tyłu (nie zabijałem żadnego z monolitowców) i ciąłem go nożem. To wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Zraniłem "starszego", leży przede mną, a dialogu nie ma. Chyba potrzebny mi jest plik z dialogami. Edytowane 27 Października 2016 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.